S těmi "skvělými" motory to autor trochu přehhnal. Podle řady recenzí jsou to nejhlučnější motory mezi 2litrovými diesely........... Autor má asi rád Fiat. :-)
Za mě výborný, fakt se z toho podařilo udělat výborné auto.. Na rovinu... Sharan už od prvního pohledu ztrácí (design, prostor, variablitia, motory). Takže pokud se podaří nastavit cenu na úroveň Alhambry a nebo dokonce mírně pod ni, tak to bude v Evropě hřebíček do rakve Sharana... Ale opravdu hodně bude záležet na ceně. Byť je tohle auto v této podobě větší světovou klasikou MPV než třeba ten Sharan..., tak v rámci Německa bude Sharan tahat za delší konec provázku. Pokud by však cenový argument byl natolik silný, že by délky provázku srovnal...mohlo by tohle auto být hodně úspěšné...
Uvidíme. Za mě tedy znovu říkám ano...myslím, že se s tímto autem v dohledné době osobně potkám... a na delší dobu. :-)
Při vší úctě tohle není SUV ani náhodou..
Možná tak crossover..., ale jen díky možnosti zásatvby plnohodnotného pohonu 4x4, čímž je to auto víceméně výjimečné,s tejně jako možnosti instalace silného V6.
Ano je to výborné auto.
Priamy konkurent sa už predáva a za veľmi slušné ceny, je to predsa Chevrolet Orlando! Inak Fiatke držím palce urobili dobrý ťah a auto je pekné. :yes::yes::yes:
Všiml si si, že Orlando byť nabízí stejný počet sedadel, je o (nehledám to přesně) nemalých 20 cm kratší, o nějkaý cm užší a rozvor má také o 10 cm kratší... a nejsilnější motor je stále slabší než nejslabší motor ve freemontu...? O možnosti 4x4 a 6V motoru psát raději nebudu.
To už by teda přímou konkurencí pro tohle auto a třeba Sharan, či S-max byla I Dacka v kombíku... ;-)
Ne při vší úctě.. orlando je zajímavý počin, který decentně přesahuje svoji rozmáchlostí do vyšší třídy než skutečně je, nic proti němu, ale tady jsme přeci jen ještě o level výš...
Edit ať mě nikdo nechytá za slovo. Freemont motoricky začíná níž o chlup než nejsilnější motor v Orlandu 104 vers 120 kW)
Co jako dodat? No přece DOdge a fiAT. A co může tento vůz dodat svému majiteli? No vypadá to, že poměrně hodně. Fiatu se podařila reinkarnace Dodge na Evropské poměry . Na pohled to vypadá velmi sympaticky(což je vždy názorem individuálním, neb co se jednomu líbí u druhého vyvolává nauseu) a je vidět, že se snažili zlidštit vnitřek. Co mi vyloženě nesedí a ať se Fiat zlobí nebo ne - je ta červená plaketa na volantu - to by byla první věc, kterou bych vyškubl, být to moje - příliš nabubřelé a do očí bijící. Jinak o obestavěném prostoru asi jen to nejlepší a jak je u mně již zvykem pohon na čtyři a silný benzín žádoucí - což by snad mohli splnit. Ještě drobnost - rád bych viděl naživo ten obrovský displej středové konzole - na první pohled se jeví dost humpolácky, ale opak může být pravdou.
Fiat má konečně velké rodinné auto, které stojí za zvážení.....
Tohle nepovažuji za dobré řešení. Považuji to za řešení špatné, a to ve všech možných směrech. Fiat rozmělňuje svojí identitu, na trh navíc příjíždí s vozem, který právě od Fiatu asi těžko někdo očekává. Jistá "crosska" tu přece je (jestli se ještě vyrábí) a tou je CROMA. Na ní měl Fiat stavět dál svůj akcent na vozy předmětného segmentu.
Asi vůbec největší zásah si však Fiat uštědřil rezignací na to, co fanoušky desetiletí láká na italskou (i levnou) produkci, totiž, rezignací na italský design, na smysl pro krásu, pro detail
V modelové řadě Fiatu není vizuální tah, jednotnost, uchopitelnost, rukopis a možnost tak přijmout produkci jako tu, která inspiruje.
Jistě, je to agoniální vytloukání klínu, možná dokonce poslední záchrana za minutu dvanáct, ovšem ani v takovéto situaci nemohu pardonovat to, že ten vždy "lehkonohý" fiat přijíždí s bizonem kalibru mamuta...
EXEO je karosářsky zcela nový vůz na prémiové technice. Freemont není ani karosářsky nový, ani na prémiové technice, je to to nejhorší, co může automobilka udělat na vlastním, domácím trhu - dovézt vůz, který je absolutně bez vizuální souvislosti s automobilkou a nalepit na něj své logo...
A to jako měli vzít karoserii Dodge Journey a namontovat na to design Fiatu 500 nebo Fiatu Punto??? 8-s:no:
Fakt nechápu, o co všem těm kritikům designu jde 8-s .
Když vezmete velký hrnec a naházíte do něj ingredience: 5 metrů délky, dodávkovksky hranatá karoserie kvůli obestavění prostoru a SUVéčkové charisma, zákonitě vám vyjde podoba Fiatu Freemont. A ne 5timetrové 2,5tunové Cinquecento :no:
Tohle je design, který se bude v Evropě líbit. Je jednoduchý, elegantní a vkusný. Takže splňuje základní parametry nastolené Německou produkcí. Jenže navíc k tomu přidává charisma, které většině Evropské produkce chybí. Sen otců rodin, kteří mají srdce chlapa a ne metrosexuála :-):yes: >:-[]
ked ma vramci koncernu ten isty voz seat a VW - Sharan a alhamra, tak je to ok a dizajnove ciste. Ak to spravi fiat tak uz je to zle? Nerozumiem tvojmu prispevku.. Myslim ze ten prispevok potom patri aj clanok na alhamru
Tvoj prispevok je uplne scestny a nelogicky. Detto to plati pre seat a jeho exeo s technikou z 2001...
Ja to hodnotím ako facku talianskemu dizajnu. To že veľa svetových značiek malo vo svojej histórií model s talianskym dizajnom je už samozrejmosťou ale opačne to vnímam ako urážku pre talianskych dizajnérov. To čo Fiat spravil s Lanciou je čisté zúfalstvo.
Ktomu dizajnu ...... no urcite sa na to lepsie pozera nez na Stilo >:D ..... Fiat Freemont :yes: ... a mam este napad co tak priniset do EU aj DODGE Ram pod menom Fiat Strada 2011 >:D
Dodge priblizne posledni dekadu pusobi, jako ze v jeho designovem oddeleni dela jen jeden lumberjack z Montany vyzbrojeny pouze tezkou sekerou. Potom je tezke hledat v jeho vytvorech lehkost a eleganci casto vlastni italskym vozum. A pokud vzhled je tim, co je u zakazniku Fiatu (alespon podle meho dojmu) jednou z vysoko hodnocenych polozek, co pak zbyva, jen nizka cena?
Někdo jezdí na autosalony představovat designové studie, aby naznačil směr, který automobilka bude v budoucnu rozvíjet, někdo zase na vlastní design rezignoval a snaží se ti namluvit, že Fiat dělá Fiatem nálepka na volantu. Jó, takovej už je holt život.
Na Chrysleru se spálil každej. Každej a Fiat nedopadne líp.
Jenze zatimco SEAT nikdy nebyl svebytna znacka, FIAT je jeden z gigantu automobiloveho prumyslu.
Freemont se mi nelibi, ale auto to bude dobre. Lepsi nez to nic, co ma FIAT v portfoliu nyni.