Vzhladom na to, ze GT-R je auto o dve ligy lepsie nez cokolvek, co sa momentalne vyraba v Nemecku, Q50 bude pre nemecku konkurenciu viac nez len neprekonatelna prekazka >:-[]
Jinak Q50 Eau Rouge vypada vyborne. Mezi M3 a timto bych vahal jen z duvodu ze BMW patri k mym oblibencum. Ikdyz interier jim moc nejde. U Q50 Eau Rouge to take neni zadny zazrak. Exterier o tridu, mozna dve, lepsi.
Zhruba. Přesto je prý o dvě třídy horší. O ceně nepadlo ani slovo. Ale zase si člověk ušetří debatu, co to vlastně je lepší (tomu bychom se u C2S, nebo GT3 nevyhli).
Jestli bude mít opravdu 500 koní, tak Dinar jásal předčasně nad koncem honby za výkonem. Pokud se povede, tak by mohli nastartovat další kolo.
Koncept může mít klidně 800hp, z toho se nestřílí. Podstatné je, že například oznámené parametry MB-C AMG 470hp jasně říkají jde se dál a výš.Takže konec honby za výkonem se určitě nekoná. :-)
MB měl i v odcházející generaci nejvíc. A pořád je to méně než končící s Performance paketem. O generaci zpět šlo u BMW o skok o téměř 80 koní. Pořád dochází k nárůstu, ale snad se nevrátíme k podobnému tempu.
Nerozumiem vete "Vzhledem k tomu, že stejná automobilka vyrobila za osobní asistence šampiona Formule 1 Sebastina Vettela SUV s pětilitrovým motorem, dá se možná očekávat, že v budoucnu nezůstane pouze u konceptu."
SUV s päťlitrovým motorom vyrábalo Infiniti aj bez Vettela a naďalej ho vyrába, Vettel Edition je len trochu prizdobená a poriadne drahšia verzia.
Vnějšek tohoto prdítka je naprosto brutální - ten zadek to je nádhera. Jak Infinity-Nissan, tak Renault poslední dobou fakt válí. Jediné co bych uřízl je ten fofrklacek, pádla jsou dostačující a vzhled by to vylepšilo.