Jízdní dojmy s Peugeotem 508 SW: I kombík je stále nízko nad zemí
41
/
50
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Peugeotem 508 SW: I kombík je stále nízko nad zemí
Jízdní dojmy s Peugeotem 508 SW: I kombík je stále nízko nad zemí
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Nad hlavou je o 4 cm víc místa než v liftbacku. Nepraktickou vlnu uprostřed čalounění si vyžádala instalace střešního okna.
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Po sklopení zadních opěradel se vytvoří prostor pro 1780 litrů nákladu. Nevznikne tím rovná plocha.
|
acz
Pod podlážku kufru se vejde dojezdové kolo dokonce o průměru 17 palců
|
acz
Nakládací hrana kufru je 63 centimetrů nad zemí. Prostor pro náklad pod roletkou je ale na kombi dost nízký – jen 50 cm.
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Lampy LED s čirou optikou a tmavým podkladem vypadají šmrncovně speciálně v kombinaci s tmavým lakem karoserie
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Bezdotykové otevírání víka kufru pracuje bez výhrad. Na srovnání s redaktorem je krásně vidět nízká silueta kombíku.
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu