Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz E 300 BlueTEC HYBRID: Poprvé turbodiesel+elektromotor

Mercedes-Benz v Ženevě představuje svůj první automobil osazený hybridní soustavou využívající služeb vznětové pohonné jednotky, který funguje jako tzv. „full-hybrid“ a je tedy schopen alespoň krátkodobé jízdy pouze na elektřinu.
Zpět na článek
10. 3. 2010 08:55
10. 3. 2010 10:02
10. 3. 2010 10:10
neregistrovaný "RayBan"
11. 3. 2010 11:13
11. 3. 2010 08:23
11. 3. 2010 09:01
11. 3. 2010 11:00
10. 3. 2010 13:36
10. 3. 2010 08:55
gratulace
Gratuluju Mercedesu! A pak ze to nejde! >:D
Rozbalit vlákno
11
10. 3. 2010 09:17
Re: gratulace
Prodej "zahájen koncem příštího roku". To není zrovna zítra. Ono to tak jednoduché nebude... Navíc dieselový hybrid nemá vzhledem k prodeji v USA velký smysl. Můžeme tedy očekávat mohutnou masáž evropského trhu ve smyslu výhodnosti hybridů. A což, až se svým hybridem příjde koncern, to bude něco.
10. 3. 2010 09:45
Re: gratulace
Ja samosebou chapu, ze nas to nespasi, mam proste radost z kazde mozne vetsi konkurence! Zadna z techto technologii neni perfektni, asi mne natchlo, ze baterie nejsou v zavazadlovem prostoru. V USA diesel se prodava pomaloucku ve velmi malych cislech co je hlavni, ze prodeje neklesaji ikdyz je to sneci tempo.
Avatar - WinDiesel
10. 3. 2010 20:59
Re: gratulace
V USA se budou prodávat, teď tam prodávají CDI 350 V6 Blue Tec bez hybridu...
Avatar - WinDiesel
10. 3. 2010 21:03
Re: gratulace
Koncem TOHOTO ROKU zahájí prodeje PSA (3008, 5008, DS4, DS5, 508 - 147 kW a 400 Nm - také 15 kW elektromotor, zárověň 4x4 a hybrid.... To je již na dostřel.... :yes:
10. 3. 2010 10:02
Re: gratulace
Jde to,ale dře to.15kw je výkon skůtříku,to musí být jízda.
neregistrovaný "RayBan"
10. 3. 2010 10:10
Re: gratulace
15 kW skůtr bych bral hned, to by skutečně byla jízda.
Avatar - Plautus
11. 3. 2010 11:13
Re: gratulace
A kde je problém? ;-)
15 kW poskytujú dnes bežne 250ccm skútre, ak chceš niečo obratné do mesta (teda nie maxiskúter), tak riešenie je: [odkaz]
Síce o 1 kW menej, ale pri zachovaní kompaktných rozmerov.
Avatar - WinDiesel
10. 3. 2010 20:58
Re: gratulace
Proč s tím nepřišla Toyota???
11. 3. 2010 08:23
Re: gratulace
Protože Toyota/Lexus neslibuje nic na konec PŘÍŠTÍHO roku, ale už masově prodává hybridy x let.
A proč nejdou do hybridního dieselu? Jel jste někdy Priusem nebo Lexusem RX/GS/LS? Motor se po mírném zahřátí dokáže za minutu vypnout a nastartovat např. 10x za minutu, pokud se popojíždí např. v ranní koloně.
Dokážete si tentýž režim představit u dieselu? Kolik by ten diesel vydržel?
11. 3. 2010 09:01
Re: gratulace
No, ještě bych s tou gratulací počkal. Přece jenom vypouštět reklamu téměř 2 roky před vypuštěním modelu na trh může znamenat překlad z reklamštiny do normální řeči takto:
"Nemáme nic. Konkurence nám utíká, protože hybridy už prodávají nebo ve velmi blízké době hodlají prodávat. Abysme nevypadali jako ichtylové, tak vypustíme zprávu, že na něčem pracujeme, ale uvedení plánujeme až za 2 roky. Dost dlouho na to, aby se dneska někdo pídil po tom, jaký je stav (před uvedením už by měly být k dispozici nějaké prototypy) a dost dlouho na to, aby za 2 roky si někdo vzpomněl, že jsme před 2 roky něco slibovali. A pro jistotu slíbíme jen přicmrndávací motůrek 15kW (Lexus GS má skoro 10x tolik - 147 kW a i ten blbý Prius má 4x tolik - 60 kW), abysme tam v případě neúspěchu mohli vrazit něco, co neuškodí, nepomůže, ale před veřejností si uděláme fajfku za splnění slibu, že na trh dodáme hybridního diesela" ;-)
Avatar - positivemind
10. 3. 2010 11:55
Mno, uvidíme
Jízdu po městě na baterky - chápu, přesně to je důvod, proč bych hybrid bral. Jenže v kombinaci s benzínovým motorem.

K dieslu mi to přijde... vyloženě kvůli té jízdě do města. Samotný naftový motor má vysoký kroutící moment, proto zabírá už od nízkých otáček - a tady ztrácí smysl připojení baterek. Uvidíme, jak to budou mít vyladěné.

PS: Tuhle jsem viděl S400h a je to vážně bomba, i když mě překvapilo, že baterky tam jsou jen kvůli akceleraci :-)
Rozbalit vlákno
6
10. 3. 2010 13:12
Re: Mno, uvidíme
Protože při akceleraci auto spotřebovává nejvíce paliva. ;-)
10. 3. 2010 15:20
Re: Mno, uvidíme
Podle mě má hybrid v klasickém autě smysl právě jen s dieselovým motorem - kvůli úspoře paliva. A z tohoto pohledu jsou pro mě naprosto nepochopitelné všechny japonské hybridy (a třeba nový i Touareg), které se s benzinovým motorem horko těžko dostanou ve spotřebě na úroveň "obyčejného" dieselu.
Avatar - WinDiesel
10. 3. 2010 21:01
Re: Mno, uvidíme
NAPROSTÝ A BEZVÝHRADNÝ SOUHLAS !!!
10. 3. 2010 21:11
Re: Mno, uvidíme
odpovedi moze byt viac
- zacneme hlukom, nie v interieri, ale vonku, tam je to u naftakov stale mizeria
- som zvedavy na kurenie, ked vezmem do uvahy, ze v mnohych sucasnych diesloch si clovek musi v meste brat do auta rukavice a sal, aby neprimrzol na volant
- posledna otazka - ako budu znasat permanentne vypinane a startovanie naftove motory, kedze vseobecne toto nie je ich obludena disciplina
Avatar - WinDiesel
10. 3. 2010 22:47
Re: Mno, uvidíme
Takovéto otázky můžeš všeobecné pokládat ohledně jakéhokoli nového vozu, nového motoru, nového druhu pohonu, např...

Jak budou turbobenzíny vypadat po 150.000 km?
jak budou Priusy vypadat po 10 letech a s vysokým nájezdem km, co jejcih baterie atd atd...
11. 3. 2010 08:31
Re: Mno, uvidíme
Nemáte pravdu. Už předtím, než Toyota přišla s hybridem, tak byly známy fakta ohledně hlučnosti benzínových motorů oproti dieselu, byl znám problém dlouhého zahřívání dieselu oproti benzínu, jiným emisím, atd. Tzn. Toyota nevymyslela nic nového (ve smyslu celku), ale doplnila stávající řešení. Taktéž to dělá i Mercedes, ke stávajícímu řešení (tj. parametry motoru jsou známy předem) přidává hybridní pohon. Takže otázky smysl mají. Protože Mercedes nepřichází s novým převratným dieselovým motorem, ale hybridním pohonem.
S tím Priusem Vám mohu odpovědět. Po 3 letech mám v Priusu baterku na 80%, nájezd 105kkm.
10. 3. 2010 13:36
mercedes H
nemate nekdo link na to ako funguje ten system hybrid system u Merglu S? Nejaka jednoducha animacia ideal.
Rozbalit vlákno
0