Vivat Mercedes! Tohle je jako zfackovat nějakýcho z těch šašků, co vymejšlí ty emisní normy! Ne, co víc, je to jako máznout ho přes hubu klikovkou z toho dvanáctiválce!!! :-) Je to jako podpálit plný parkoviště Priusů :-)
Stále nám slovutné auto.cz nevysvetlilo, ako to je, keď dvorní tuneri zoberú auto od výrobcu a potom ho našľahajú?! Kto vlastne platí tie tie nadlimity jedov?!
Nikdy jsem to nezkoumal, ale pokud je to jen úpravce, není výrobcem, tak pochybuji, že něco bude platit. To auto bude započítané tak, jak bylo vyrobeno. A znovu, CO2 (za které se platí) není jed. Jinak bys byl už dávno mrtvý.
Tomuhle rozumím. Na jedné straně menší oturbené ekoteroristické motůrky pro šetrné s parametry zdánlivě nahrazujícími šestiválce s objemem kolem tří litrů a na druhé straně pořádná "hovada" V8-V12 pro stále se rozrůstající rodinu milionářů, kteří peníze neřeší. Prostě z extrému do extrému. Ostrouhají ovšem lidé jako jsem já, kteří preferují právě tyto nahrazované V6. Koncerny zřejmě tuto skupinu zákazníků obětovaly na oltář "pokroku" s tím, že většina těch zákazníků jim to sežere i s navijákem a ten zbytek si našetří na V8 (které za pár let nebude také). Jako sen se zatím jeví US trh, ale i nad strýčkem Samem se již stahují elektrická mračna...
Souhlasím. Velmi pěkně vystiženo. 90 % ať si jezdí s motory, co patří do sekaček.... a taky podle toho i vydrží, pro svou zlatou klientelu zachovávají nejvyšší standard V8 a hlavně V12. V Evropě je to skutečně postavené na hlavu! Neskutečná zelená lobby a ekoterorismus bez většího efektu.
A souhlasím, řešením jsou Ameriky, dokud nám je taky tady nezakážou...
a nakonec když diky temhle V8 a V12, v kterých si vozi zadky i eurokomisari prosazujici hovadiny typu limitu na CO2, prekroci flotilni limit na CO2, tak ta zaplatíme (i) my, co patrime do tech 90%, kteří se do limitu vejdou.
Tuž tež by to asi chtělo, aby lidi u voleb do evropského parlamentu zvedli zadky...a ne jak minule kolem 25 % a nevolili tam samo levičáky. Třeba by se to pak mohlo zase změnit k lepšímu...
No, nevím... mám šestiválce rád... ale dobrý čtyřválec, aspoň dvoulitový, s turbem taky není vyložená ostuda...
Nemluvím o rozdrážděné 1.4 ... ;-)
A dvoulitr s turbem stojí v "céčku" stejně jako dvoulitr s turbem v Superbovi... těsně přes milion.
Takže já myslím, že ne... Mercedes na svoje příznivce není pes. ;-)
Vytápení tuhými palivy a odpadky. Doprava má dnes malý vliv na znečištění ovzduší...to spíše domácnosti a fabriky. Mimochodem ani jedno auto nesmrdí tak jako fabrika Brembo v Ostravě. To je skutečně hnus na kilometry....
Tohle je moc dobrá otázka, všechny ty směšné Greenline verze v TDI a jiná, prej, ekologická auta co mají diesel a jsou ekologická jen kvůli CO2. Ale pritom benzínový motor je rozhodně menší zlo.
To je prostě pokrytecký evropský ekoterorismus. Dosud vedl akorát tak k tomu, že Evropě vládne diesel a údaje o emisích jsou zpravidla zcela mimo realitu.
Jistě, všechno je to umělé vyvolaná hysterie. Po někom se ti zelenáčci musejí vozit - po obyčejných lidech topících odpadky to moc nejde a po fabrikách - na to jsou krítcí...tak se šikanují automobilky a zvedají nesmyslné normy. Nafouknutá bublina.
No, to přece nevadí... ale nejlevnější benzinová V6 je třílitr... a dá se v "céčku" koupit za 1.3 milionu... a to už je slušně vybavená... a má nejen šestiletou záruku, ale i komplet servis v ceně... ne, já myslím, že nezapomínají.
A to je v tý ceně už i sedmistupňový poctivý automat... a má krásné 333 koně!
A na 100 je za 5,2s..
Jo, vím, to je ten C400. Ten vypadá dobře.
Já jsem jenom chtěl doplnit informace z článku, že všechny 12válce nejsou jenom AMGéčka, ale že mají i civilní V12.