Mercedes zvyšuje produkci motorů V12
Přínos malých downsizovaných turbomotorů je zřejmý - poskytují mnohem lepší dynamiku než dýchavičné maloobjemové atmosféry. Ovšem od určitého objemu už začíná být jejich výhoda přinejmenším sporná. Větším atmosférám nechybí síla ani výkon a počet válců se navíc stává i jedním ze symbolů prestiže. Tříválce netříválce, zákazníci Mercedesu si tohle uvědomují, ba dokonce se zdá, že se na to rozpomínají. Zájem o modely s trojcípou hvězdou na kapotě a V12 pod ní se totiž zvyšuje takovým tempem, že Mercedes staví novou linkou pouze na V12.
Šestilitrové motory se budou od února 2016 vyrábět na samostatné lince v Mannheimu a i zde bude platit, že montáž každého motoru bude provádět jediný dělník, jenž na konci procesu na kryt nalepí plaketu se svým podpisem. V Affalterbachu zůstane i nadále výroba motorů AMG V8, na níž budou převedeni montéři od V12. Mercedes neupřesnil, o kolik se tímto krokem zvýší produkce V12 a V8, jisté ovšem je, že klientela značky na velké motory nezanevřela.
Stávající V12 6.0 má "pro formu" dvě turbodmychadla a v Affalterbachu pokračuje jeho vývoj s cílem nejen udržet ho ve formě, ale také přizpůsobit aktuálním trendům, proto se pracuje také na jeho hybridní verzi. Momentálně lze mít velký dvanáctiválec v topmodelech S 65 AMG, SL 65 AMG a G 65 AMG a spekuluje se též, že sportovní AMG GT dostane v blízké budoucnosti většího a silnějšího sourozence, vybaveného právě hybridní verzí V12 6.0, jenž se stane nejsilnějším mercedesem v historii.