Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 5 nejhezčích sedanů střední třídy

Vžijme se na chvíli do myšlení drtivé většiny žen a dejme jízdní vlastnosti a cenu stranou. Následujících pět sedanů jsme shledali nejhezčími ve střední třídě.
Zpět na článek
1. 8. 2013 16:39
1. 8. 2013 16:48
1. 8. 2013 19:07
1. 8. 2013 19:29
1. 8. 2013 21:15
1. 8. 2013 22:36
1. 8. 2013 23:04
2. 8. 2013 08:38
2. 8. 2013 09:14
1. 8. 2013 19:21
1. 8. 2013 20:31
1. 8. 2013 16:51
1. 8. 2013 16:53
2. 8. 2013 07:17
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
1. 8. 2013 22:06
1. 8. 2013 22:22
1. 8. 2013 22:42
2. 8. 2013 07:28
1. 8. 2013 23:50
2. 8. 2013 09:18
2. 8. 2013 11:15
2. 8. 2013 20:48
2. 8. 2013 11:16
2. 8. 2013 12:50
2. 8. 2013 13:27
2. 8. 2013 14:11
2. 8. 2013 15:06
2. 8. 2013 15:20
5. 8. 2013 15:39
3. 8. 2013 17:34
2. 8. 2013 16:46
2. 8. 2013 22:52
2. 8. 2013 15:18
2. 8. 2013 15:54
1. 8. 2013 16:39
okurky
5. tapir 4. nuda 3. Darth Vader 2. divnej predek, ale jinak ok 1. na zivo ujde, na fotkach nic moc
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Amerika
1. 8. 2013 16:48
Sedany
Souhlasím snad jen s Mazdou6... Určitě bych vybral jiné zástupce - Opel Insignia, nové Mondeo, které ale přijde na trh až později, Subaru Legacy, Volvo S60, Cadillac ATS, Kia Optima nebo Suzuki Kizashi

Moje subjektivní pořadí:

5. Subaru Legacy
4. Kia Optima
3. Volvo S60
2. Mazda6/Opel Insignia
1. Cadillac ATS

Ale vzhled čehokoliv a navíc ještě aut je hodně subjektivní záležitost, takže ne nadarmo se říká - 100 lidí, 100 chutí...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Hittman
1. 8. 2013 19:07
Re: Sedany
Cadillac ATS, takové oživení všechních designů euro a asie produkce, nadčasovost, dobrá volba :yes: Možná bych dodal i již nestihnut nevyráběný saab 9-5..
Avatar - Emel
1. 8. 2013 19:29
Re: Sedany
Já v tom hodně vidím C... ale tak proč ne :-)

Ale Legacy?!
Avatar - Amerika
1. 8. 2013 21:15
Re: Sedany
Mě se Legacy velmi líbí. Je zajímavé, jiné, své... Nemá potřebu líbit se za každou cenu všem a to něm velmi oceňuji :yes:
Avatar - Emel
1. 8. 2013 22:36
Re: Sedany
Nemá potřebu... já nevím, já tenhle argument moc neberu... pokud se nějaké auto nepovede, tak se řekne, že nemá potřebu se líbit :-)
Avatar - Amerika
1. 8. 2013 23:04
Re: Sedany
Ale Legacy není nepovedené, jen se prostě nelíbí všem jako Mazda6 nebo BMW 3...
Avatar - Emel
2. 8. 2013 08:38
Re: Sedany
U každého auta se najde někdo komu se líbí. Pro mě Legacy propadá i v relativně objektivních kritériích designu, například v tom, jak utopeně působí přední kola pod tou masou plechu. Mimochodem, všimni si, že tady po něm (krom tebe) neštěkne ani pes. Jasně, proti gustu...

Mně se líbila minulá generace, tam je škoda, že masivně převládá kombi, protože sedan je šmrncovní auto.
Avatar - Bristol
2. 8. 2013 09:14
Re: Sedany
Jenze SAAB 9-5 neni stredni trida...
Avatar - Katikakus
1. 8. 2013 19:21
Re: Sedany
S tvym poradim souhlasim, snad bych jeste k S60 pridal Accorda.
Avatar - 4hill
1. 8. 2013 20:31
Re: Sedany
Tak jasně že subjektivní...jen bych rád věděl z jakého důvodu zařadil někdo A4 mezi nejhezčí auta.Jistě..dobrý auto..ale hezký?Pokud se někdo snažil o "Miss sedan" tak kde má proboha italskou produkci? Nemluvě o autech která zminuješ..Jediná skutečně pohledná je tam fakt jen ta Mazda. 8-s
Avatar - Ozzman
1. 8. 2013 16:50
Podle čeho se hodnotilo?
Vím vím.. subjektivní, ale tak od toho je diskuze, abychom zde vyjádřili své sympatie, či naopak rozhořčení s tímto hodnocením :-)

Osobně mi tam chybí Cklasse, jenž v AMG paketu vypadá parádně a zásadně mi tam nesedí Lexus, je tak až moc futuristický, přeplácaný. Naopak jeho první varianta byla parádní. Na první místo bych řadil obligátně BMW, i když mazda svůj sedan zvládla opravdu velmi dobře ( Kombi se mi už tak nelíbí), BMW je přeci dle mne o kus dál :-)

P.S. myslím, že zle nevypadá ani Accord sedan, bohužel můj oblíbenec Mondeo v sedanu vypadá jak natáhlé na skřipci...

P.P.S. Sem zvědavej, jak dloho to bude trvat, než se sem zamíchá korea se škodovkou :D:D
Rozbalit vlákno
7
1. 8. 2013 16:52
Re: Podle čeho se hodnotilo?
souhlasím s Accordem, krásné auto zvenku i uvnitř. Nechápu co tam nedělá...místo třeba 508 nebo BMW 3.
Avatar - Ozzman
1. 8. 2013 16:56
Re: Podle čeho se hodnotilo?
508 je fajn, je to elegantní vůz i uvnitř a za mě trojka, když budu brát jen vzhled, tak jasnej vítěz, s Mpaketem na větších kolech :-) Škoda, že je malé, ale o tomhle tohle hodnocení není :-)
1. 8. 2013 17:32
Re: Podle čeho se hodnotilo?
Jo, Accorda bych tam dal taky. Mondeo je rovněž velmi pěkné, ale to spíše v liftbacku než sedanu.
Avatar - Ozzman
1. 8. 2013 17:54
Re: Podle čeho se hodnotilo?
No Mondeo v sedanu mi nepřijde jako uplně Evropské auto, vypadá jak když ho natáneš, taky je ovšem nejdelším vozem střední třídy :-)
2. 8. 2013 11:36
Re: Podle čeho se hodnotilo?
NIe je nahodou Mazda 6 dlhsia ako Mondeo?
Avatar - Ozzman
2. 8. 2013 14:47
Re: Podle čeho se hodnotilo?
Jo, tak máš človeče pravdu, já koukal na špatný údaj Mondea s tažným zařízením. Mazda je o 2 cm delší. Nicméně zase kombi Mazdy 6 je menší než kombi Mondea
1. 8. 2013 17:36
Re: Podle čeho se hodnotilo?
Accorda zabili tím faceliftem, před tím byl odevšad vzhledově dokonalý, po faceliftu mi připadá, že si vzal trochu z acury a to je - jak zde občas někdo píše - hnus velebnosti.
1. 8. 2013 16:51
Kde je S60?
Chýba mi tam S60...

Na druhej strane takú A4 by som tam určite nedal, to auto je príšerne nezaujímavé...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
1. 8. 2013 17:20
Re: Kde je S60?
Mně tam zase jednoznačně chybí Céčko a Insignia.
1. 8. 2013 16:53
Dle meho nazoru
je soucasna Honda Accord taky krasnej sedan.
Rozbalit vlákno
0
1. 8. 2013 17:10
Opravdu hezké je Mazda a možná BMW
Za mě opravdu pěkná je Mazda. A na nové BMW se taky dá koukat zbyte je spíš sranda pro mě.
Audi neskutečná nuda - jen pěkné ledky to trochu zachraňují.

Peugeot dřív vypadal pěkně. Ale dnes, když ho skoro nelze hned poznat od low costu 301...Navíc podivná grafika světel.

Lexus je slátanina japnsko amerického designu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
1. 8. 2013 17:44
Zajímavý výběr
Vcelku můžu i souhlasit, jen pár připomínek:
1) Že je A4 zaměnitelné s A6 může trápit více majitele A6 než majitele A4. Přesto, z prémie je A4 taková nejobyčejnější, takže určitě doplnit Jaguar a Mercedes
2) Naživo nevypadá marně ani CC, někde ke konci první pětky bych ho rád viděl
3) Naopak 508 bych oželel, obzvlášť na této fotce vypadá divně
4) Vcelku působivá je i Optima, asi bych ji upřednostnil před Lexem.

Sečteno a podtrženo, pro mě nějak takto:
1) Jaguar XF
2) BMW 3
3) Mazda 6
4) Mercedes C
5) VW CC
6) Audi A4
7) Kia Optima

Hm, nakonec jsem to překopal docela důkladně...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ham.
1. 8. 2013 17:56
Re: Zajímavý výběr
Trochu hokej, XF je vyšší střední, tady je porovnání vozů střední třídy.
Avatar - Emel
1. 8. 2013 19:24
Re: Zajímavý výběr
Ja, máš pravdu.. no tak Jag škrtnout :-)
1. 8. 2013 17:53
Mazda 6, jasný víťaz...
Minule som videl Mazdu 6 sedan v čiernej farbe a musím zodpovedne prehlásiť, že to bol a vlastne aj je ten nejkrajší sedan aký som kedy mal možnosť vidieť. Skoro som si krk odkrútil... Kombi však už nie je až také pekné. Škoda, že už nerobia liftback, to by sa pekne predávalo aj v ČSSR... ;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ham.
1. 8. 2013 17:56
Re: Mazda 6, jasný víťaz...
No v ČSSR na tuti. >:D
1. 8. 2013 19:23
Re: Mazda 6, jasný víťaz...
Dokonce ani v ČSFR ještě snad ne.... :-)
1. 8. 2013 18:32
Re: Mazda 6, jasný víťaz...
Podľa mňa tiež je mazda6 jasný víťaz a to hlavne v tej karmínovo červenej. V tej vyzerá nenormálne. V čiernej sa mi zdá trochu nevýrazná.
2. 8. 2013 09:44
Re: Mazda 6, jasný víťaz...
mne sa paci sedan v stiebornej a kombi v bielej :-)
1. 8. 2013 19:28
Moje pořadí:
1. Opel Insignia
2. BMW 3
3. Audi A4
4. Volkswagen Passat CC
5. Mercedes C

Co se týče starších sedanů střední třídy, moc se mi líbila Alfa Romeo 159, Peugeot 406, Mercedes 190E nebo minulá generace Mazdy 6.
:yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Ozzman
1. 8. 2013 20:20
Re: Moje pořadí:
CCčko je moc fajn, ale řekl bych, že do této kategorie nepatří, není to klasický sedan střední třídy ne?
Avatar - Emel
1. 8. 2013 21:19
Re: Moje pořadí:
Jak to že ne? Jo takhle, kupé... no, pro mě je to klasický sedan.
Avatar - twistedTSD
1. 8. 2013 21:39
Re: Moje pořadí:
Není CC spíše vyšší střední?
Avatar - Emel
1. 8. 2013 21:51
Re: Moje pořadí:
Ne, to ani omylem... je to technikou i rozměry normální Passat, jen trošku více zakulacený na úkor vnitřního prostoru.
Avatar - Emel
1. 8. 2013 22:34
Re: Moje pořadí:
Ne, to ani omylem... je to technikou i rozměry normální Passat, jen trošku více zakulacený na úkor vnitřního prostoru.
Avatar - Ozzman
1. 8. 2013 21:51
Re: Moje pořadí:
No právě, není to asi uplně sedan, proto by bylo nefér ho sem řadit, stejný prolém bych viděl s MB CLA. Jinak si taky nejsem uplně jistý, zda se CC neřadí do vyšší střední jak píše twisted TSD. Uvidíme, třeba to někdo z redakce osvětlí :-)
1. 8. 2013 23:11
Re: Moje pořadí:
MB CLA je prémiová nižší střední třída, VW CC je střední třída ("platforma" Passat).
Avatar - Ozzman
2. 8. 2013 07:24
Re: Moje pořadí:
A počítají se mezi sedany? Nebo je to kupé? nebo nějaká mezikategorie?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 8. 2013 07:17
Re: Moje pořadí:
No, moze to by klasicky sedan, ale do kategorie 'nejhezci' urcite nepatri.
Avatar - 4hill
1. 8. 2013 20:23
Re: Moje pořadí:
A4 je zoufale nudný auto.. Ani její kvalita by mne nepřesvědčila ke koupi.
1. 8. 2013 23:12
Re: Moje pořadí:
Někomu naopak vyhovuje jeho nenápadnost. ;-)
Avatar - Amerika
1. 8. 2013 21:17
Re: Moje pořadí:
159 je nádherné auto... Ze starších se mi líbí i Saab 9-3 a jako trošku designově pokřivenému člověku i Primera, Carisma nebo 626
Avatar - 3_diamanty
1. 8. 2013 19:47
subjektivne hodnotenie ale v pohode ok....
moj nazor a poradie je asi taketo:

sedany:
1. mazda 6
2. volvo S60, lexus IS
3. mercedes C
4. peugeot 508
5. bmw 3
6. kia optima
7. opel insignia, audi A4

kombiky:
1. peugeot 508
2. Mazda 6
3. hyundai i40
4. mercedes C
5. skoda superb
6. Avensis
7. Insignia
Rozbalit vlákno
2
2. 8. 2013 00:19
Re: subjektivne hodnotenie ale v pohode ok....
Z uvedeného vidím jako opravdové (=pozitivní) zjevení: Optima, i40, p508 a pak avensis (v tomto pořadí bych volil).
Avatar - rimow11
2. 8. 2013 13:24
Re: subjektivne hodnotenie ale v pohode ok....
podobne :yes:
Avatar - Hammunasakra
1. 8. 2013 20:47
Zajímavý
Dlouhodobě nejprodávanější Sup a Passat si skoro neškrtli. Divný! A podle vzorku auto.cz se velký očekávání v Infiniti Q50 taky nějak nenaplňujou >:-[]
Rozbalit vlákno
0
1. 8. 2013 22:06
Za mě...
Mazda 6 - viděl jsem už několikrát naživo a design je dle mého perfektní. Nejvíce se mi líbí lemy blatníků, výborně řešené návrhy lítých kol a celková proporční čistota.

BMW 3 - podle článku se dá zaměnit s řadou 5 zepředu. Nemyslím, tady BMW musím pochválit za snahu zachovat si jednotu designu mezi jednotlivými řadami a přece stále nabídnout rozlišitelnost. Neplatí v interiéru. Tam se kolečka, řadičky, ventilátory apod berou z jednoho skladu pro všechny řady, za což BMW pořád (možná už trapně) kritizuju. Je to takové vykalkulované a bez snahy dělat pro každý model něco originálního. Ale nehodnotí se laciné interiéry, ale zevnějšek. Pro mě jsou BMW 3,5, 6GC a 7 zvnějšku nejkrásnější automobily na světě. O kvalitě nemluvím, až mi opraví mých patnáct reklamací (naposledy úniky oleje a chladící kapaliny + zničená ramena na přední nápravě), pak se budu vyjadřovat.

Lexus IS - považuji za nádherný kus automobilové techniky. Designově je na mě moc překombinované, ale důstojně hájí svou stáj a je rozpoznatelné v rámci značek. Nic nekopíruje a na nic si nehraje. Chce být za každou cenu sportovní, snad až agresivně sportovní a to může někoho odradit. Jakoby design stál jen na slovu "sport". Interiér je divný, ale zpracován s pečlivostí, o které si BMW může nechat jen zdát. Kvalitu stavím na úroveň Audi. Na rozdíl od Audi nebude Lexus trápit dávka nemocí s motory a podvozky.

Audi A4 - snad jediné auto, které si nehraje na agresivitu a "sport". Je to elegatní a čisté. Bohužel přední pohled je opravdu nerozpoznatelný. Já sice osobně nemám problém rozeznat A4, A6 a A8, ale kdo se neorientuje, bude nejspíš hodně tápat. Když už, tak mi dělá problém odlišit A4 a A5. Pokud už je řeč o dalších modelech, výtka směřuje na RS6 a chystanou RS3. Zepředu je to moc "tunerské" a překombinované. Interiéry jsou perlou Audi a samotná automobilka si to uvědomuje. Je tam vidět péče a láska k autům, narozdíl od jiných značek.

Peugeot nehodnotím, nemám oprávnění ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - poterienko
1. 8. 2013 22:22
Osobně..
...to mám takto:
1) Audi A4 - mám to auto prostě rád, na nic si nehraje a je velice pohodlné. (s 3.0TDI)
2) BMW 3 - kočka..nebo kocour..to je fuk, jen to pěkný. (s 30d)
3) Toy. Avensis - nádherné auto, předek se jim moc povedl, Peugeot oproti tomu vypadá jak žigul. Jen škoda zadku. (motorově blbý výběr)
4) MB C - MB mne sice moc nezajímá, ale to auto má duši.
.
.
.
.
.
.
.5) Mazda 6.

ps: proč u Audi vadí podobnost s vyššími modely a u Mazdy nevadí podobnost s nižšími? [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PeterLuk
1. 8. 2013 22:42
U mňa...
1. Caddilac ATS
2. Volvo S60
3. Peugeot 508/nový Ford Mondeo
4. BMW 3/Mazda 6/Lexus IS

Čo sa týka Audi A4, je to pekné auto, ale mne sa viac páči A5ka či A6ka, od A4ky by som chcel športovejší a dynamickejší dizajn... :-!

Ináč, nájdu sa ďalšie pekné autá MB C-Klasse, Honda Accord, Citroen C5...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
2. 8. 2013 07:28
Re: U mňa...
Souhlasím s novým Mondeem. V nadcházející generaci vychytaly tu karoserii sedanu oproti té stávající, vůz už nevypadá, že prodloužily liftback, bohužel je trochu mimo hodnocení, jelikož se ještě neprodává, alespoň zde :-)
Avatar - PeterLuk
2. 8. 2013 09:27
Re: U mňa...
JJ. Pekné fotky: [odkaz]
Avatar - twistedTSD
1. 8. 2013 23:50
My list
Není to jednoduché, ale pokusím se o pořadí.

1. MB C (mercedesy toho období mají něco do sebe)
2. Avensis (mít trochu lepší záď, bylo by to perfektní)
3. BMW 3 (nějak se mi líbí víc a víc)
4. Passat (vyvážené, elegantní, nic nepůsobí rušivě)
5. Insignia (kulatější, ale zajímavá)

Dále bych jmenoval Malibu (líbila by se mi umírněnější záď s modernější grafikou světel, pak by to bylo dokonalé), Optimu (tam mám ale velké výhrady k interiéru), špatná není ani jedna z generací Mondea, nevadí mi ani Šestka, ATS nebo 508.

Pokud by se jednalo o kombíky, celé pořadí by ale vypadalo úplně jinak - tam boduje hlavně 508.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
2. 8. 2013 08:22
Za mě taky 6,
ale proč je zde skoro úplně odepsaná A4ka??? Tohle auto prodává především design, možná je to tím, že už tu nějakou dobu jezdí. Tohle auto se klidně může utkat s šestkou a bmw F30 o první místo, dokonce předfacelift byl povedenější. [odkaz]
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Emel
2. 8. 2013 08:40
Re: Za mě taky 6,
Nemyslím že A4 prodává design. Podle mě je to spíš logická nadstavba pro ty, co si mohou dovolit prémii, netouží ale po zadním náhonu, líbí se jim kvalitně udělaná kabina a případně chtějí lepší techniku. Takový Passat + .
Avatar - Uživatel_5340709
2. 8. 2013 08:56
Re: Za mě taky 6,
To auto má svoji hodnotu, i designovou. Jenomže u audi se to bere nějak tak automaticky, že to k tomu patří. Navíc mezi petrolheady je pořád ke značce audi trochu záš't. Na okrsce ji ujedeš s šestkou o pěkný kus, to nepopírám, ale pokud jedeš dlouhou cestu, nebo trochu vypadat, sáhneš po A4. Da Silva jim hodně zkvalitnil design.
Avatar - Emel
2. 8. 2013 09:18
Re: Za mě taky 6,
Má svou hodnotu, ale je to ta hodnota nenápadné elegance, navíc svým způsobem trpí tím, že A5 vypadá fakt o hodně lépe.
Avatar - Uživatel_5340709
2. 8. 2013 09:38
Re: Za mě taky 6,
No šak A5 tu v žebříčku taky mohla být, proč ne? /i když je to coupe/
Avatar - Emel
2. 8. 2013 10:58
Re: Za mě taky 6,
Protože to není sedan?
Avatar - Hammunasakra
2. 8. 2013 13:26
Re: Za mě taky 6,
To by tam mohlo bejt rovnou i DS5 >:-[]
2. 8. 2013 11:40
Re: Za mě taky 6,
Mazda je možná nadprůměrně agilní, ale její jízní vlastnosti jsou jen lehce nadprůměrné. Vždyť i slabší pašík, byť s dcc, jí na okruhu nepěkně napráskal.
2. 8. 2013 20:45
Re: Za mě taky 6,
No ty v tom mas poriadny hokej, chlape! Co sa jazdnych vlastnosti tyka, Mazda6 je v strednej triede cosi take, ako Focus v nizsej strednej. To su etalony vynikajucich jazdnych vlastnosti, podla ktorych sa ostatni ucia robit podvozky!
Avatar - JuckiCZ
3. 8. 2013 17:32
Re: Za mě taky 6,
A Kizashi s Accordem jsou na tom stejně...
No a co se týče krásy, tak pro mě jsou tato 3 auta zároveň nejhezčími kousky ve střední.
5. 8. 2013 20:24
Re: Za mě taky 6,
nejsou.Mazda je někde jinde.A neodmolouvej.Si příliš mladý a hloupý na takovou debatu.
4. 8. 2013 15:11
Re: Za mě taky 6,
Jediný, kdo v tom má "hokej" jsi ty. Mazdy a Fordy možná patří mezi nejagilnější zástupce své třídy, ale tato agilita je u aut této koncepce na úkor jízdních vlastností (tedy schopnosti projet zatáčkou co nejvyšší rychlostí). Výsledkem toho je skutečnost, že slabší Pašík byl na okruhu o 1,5 s rychlejší...

Btw. GOLF 1.4 TSI 140 na tom samém okruhu nadělil Focusu 1.6 150 3 sekundy. Tak nevím, kdo by se měl od koho co učit.
Avatar - twistedTSD
2. 8. 2013 09:10
Re: Za mě taky 6,
:yes: Před FL se mi líbila více.
Avatar - flyboyeda
2. 8. 2013 08:27
Všichni tady uvádí pořadí tak já teda taky
Moje pořadí

1) Audi A4, je nenápadné a spolehlivé, mám rád Audi
2) BMW 3 ,je už trochu nápadnější, je krásné a spolehlivé
3) Mercedes C a nechápu proč tu není
4) VW Passat taky tu patří

potom dlouho nic

5) Mazda 6, na venek je sice hezká ,ale není moc uživatelsky přívětivá
a nikdy bych si nekoupil Japonské auto s naftovým motorem

6) Volvo
7) Lexus o lexusu se říká že to je japonský Mercedes, mám raději německý Mercedes
a navíc tento Lexus vypadá jak starší model BMW a to já zas raději německé BMW

8) něco by se ještě našlo

přžedposlední Opel)
poslední Ford)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - jj_de
2. 8. 2013 09:16
Re: Všichni tady uvádí pořadí tak já teda taky
nic proti osobnemu vkusu, to plne respektujem ... inak k tomu japoncovi ... mam starsiu mazdu6, naftovy dvojliter, doteraz absolutne ziadny problem ... s motorom, taha stale dobre (156 000 km) a dalsie auto bude urcite japonec - mazda .... :-)
Avatar - flyboyeda
2. 8. 2013 10:20
Re: Všichni tady uvádí pořadí tak já teda taky
Já mám taky Japonce má skoro 20 let, najeto 270 000km a šlape jako hodinky, ale do naftového Japonce bych nikdy nešel, když Diesel, tak něco z D3 a VW ,japonským Dieselům nevěřím
Avatar - poterienko
2. 8. 2013 14:52
Re: Všichni tady uvádí pořadí tak já teda taky
Toyota Land Cruiser - diesel 3.0 R4 (D4D) 335 tisíc bez většího problému. Já jim věřím.
2. 8. 2013 11:44
Re: Všichni tady uvádí pořadí tak já teda taky
Mazda 6, na venek je sice hezká ,ale není moc uživatelsky přívětivá - co to znamena? :-)
Uz predosla Mazda 6 mala vyborne diesle, ta sucasna je este dalej. 2.2 su bi-turbo, krasne tocive, tiche, s minimalnou turbo dierou.
2. 8. 2013 20:47
Re: Všichni tady uvádí pořadí tak já teda taky
Mazda6-diesel nema turbo-dieru, ta ich ma dve! Holt, bi-turbo...
>:D
Avatar - 3_diamanty
2. 8. 2013 15:18
Re: Všichni tady uvádí pořadí tak já teda taky
rec je o dizajne a nie o tom co mas rad..... :-)

mazda 6 je jasne vpredu :yes:
Avatar - flyboyeda
2. 8. 2013 21:43
Re: Všichni tady uvádí pořadí tak já teda taky
Prodeje to jasně naznačují >:D vlastně to vůbec nenaznačují
Avatar - sargis
2. 8. 2013 08:32
dobry clanok...
sedan je klasika a dufam, ze nemymrie na ukor modnych 4D kupe...ktovie, aky by bol rebricek redakcie pri kombi....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bristol
2. 8. 2013 09:18
D-segment
5. Mercedes C
4. Opel Insignia
3. Suzuki Kizashi
2. BMW 3
1. Mazda 6
takhle bych to videl a tesne za top 5 soucasne Mondeo a Accord
Rozbalit vlákno
2
2. 8. 2013 12:03
Re: D-segment
uff, na mondeo som uplne zabudol. Mne osobne sa mondeo sucasne generacie pred/po facelift velmi paci a to auto stale prebudza emocie. Navyse s jeho vybornym podvozkom a jazdnymi vlastnostami to nie je len o posobeni ale aj o realnom uzivani si tychto linii pri dynamickejsej jazde.. :-)
Avatar - twistedTSD
2. 8. 2013 12:41
Re: D-segment
Na Kizashi jsem úplně zapomněl - to také vypadá dobře.
Avatar - Barrichello
2. 8. 2013 10:12
Malibu a Avenger
:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
2. 8. 2013 11:15
no
A Superba je kde :-|
Rozbalit vlákno
1
2. 8. 2013 20:48
Re: no
Ten sa prave zucastnuje kynologickej vystavy v kategorii "jazveciky"...
2. 8. 2013 11:16
BMW 3
BMW 3 je slušná voľba v celej tejto triede pôsobí na mňa zo všetkých najsympatickejšie ale ako sa hovorí 100 ludí 100 chuti. Mám staršiu 3er doma a išiel by som kľúdne do tejto verzie :-) len ma odrádza ten autorizovaný servis. Čo sa v rámci diskusií okolo BMW týka nepočul som moc dobré hodnotenia na autorizovaný. Ale to je zrejme individuálne.
Rozbalit vlákno
0
2. 8. 2013 12:00
miesto A4 insignia
Nechapem trochu zaradenie A4, model, ktory uz pri predstaveni bol synonymom rozpoltenej osobnosti, krasny dravy predok a konzervativny a velmi usadly zadok auta spolu absolutne nekoresponduju. Auto generacne aj vyzorovo uz za zenitom, kde sa caka uz na prichod novej generacie, ktora konecne snad prinesie ozivenie v strednej triede. Miesto A4 ste mohli zaradit radsej insigniu, ktora je tvarovo skoro dokonala, zosuladena do celku s jasne vymedzenymi liniami znacky a jej noveho dizajnoveho smeru. Hlavne model po facelifte podla mna predci aj mazdu 6.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - flyboyeda
2. 8. 2013 15:19
Re: miesto A4 insignia
Insignia je sice hezká,ale je to Opel ,který se rozpadá před očima
2. 8. 2013 16:09
Re: miesto A4 insignia
To je taky detsky nazor z 90tych rokov.. dnes uz sa kvalitne auta nevyrabaju, ani tvoje oblubene audi ani bmw ci mercedes.. Bohuzial...
2. 8. 2013 12:50
hodnoceni
Myslim si, ze kdyby se tam zapocital i design interieru, tak by zmenil trochu tohle poradi >:D Prece jenom nemuze nikdo rict, ze vypada nejlepe, kdyz se nebere v uvahu interier. Vec, kterou i nekteri lidi resi vic jak exterier. Takze spis je Mazda 6 nejhezcim autem stredni tridy na poli exterieru. :yes:
Rozbalit vlákno
2
2. 8. 2013 15:53
Re: hodnoceni
mne sa interier Mazdy6 lubi...mozno iba Navigaciu modernejsie ale inak u mna za 1. A to aj z praktickeho a ergonomickeho hladiska...vsetko po ruke jak ma byt! V naj verzii kvalita materialov TOP.
Avatar - flyboyeda
2. 8. 2013 21:44
Re: hodnoceni
No a k čemu mi je nexteriér když většinu času trávím s interiérem >:D
Avatar - .StenLi.
2. 8. 2013 13:05
Audi A4??? Nemyslite vazne
Design Audi je onicom, stale rovnaky a vsetky modely vzyeraju rovnako iba maju inu velkost. Zaoblenie, bublinkovy design bez konkav/konvex otras.. jedina ich zachrana su zaujimave LED svetla. VAG nema co robit v ziadnej designovej sutazi.. jedine tak Carrera.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - flyboyeda
2. 8. 2013 21:45
Re: Audi A4??? Nemyslite vazne
Na tvé názory čekal celý svět, ó jak jsme se bez nich mohli obejít >:D
2. 8. 2013 13:23
Mazda jak víno
První jednoznačně Mazda, to je extrémně povedený design. Do nejvyšší kategorie bych přidal ještě Citroen DS5, i40 a tu novou Impalu.

BMW a Peugeot jsou pro mě zkrátka normální hezká auta, ten Peugeot vypadá v reálu a hlavně v kombíku opravdu pěkně. Do stejné kategorie by patřilo ještě Mondeo, Superb Kombi, Legacy, C class,

Audi klasická nuda (i když už ne tak extrémní jako dříve), stejně jako třeba Volvo, Laguna nebo Accord.

No a Lexus je pro mě šereda, stejně jako všechny Toyoty a Nissany.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rimow11
2. 8. 2013 13:27
1
1. mazda
2.lexus
3...
posledné: audi :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Barrichello
2. 8. 2013 15:06
Re: 1
Náskok díky panice, řídí ho jen slepice. Audi >:D
Avatar - flyboyeda
2. 8. 2013 15:20
Re: 1
>:D to je hezká rýmovačka, pobavila mě ;-) a které automobilky je to slogan ? Audi má totiž jiný, to sis asi popletl
Avatar - Barrichello
5. 8. 2013 15:39
Re: 1
Tohle je nový slogan, který odpovídá více realitě >:D
Avatar - rimow11
2. 8. 2013 16:46
Re: 1
"třesky plesky"------však na to je tu diskusia ;-)
Avatar - KANKUNEN
2. 8. 2013 15:18
Octávka
v šedé na plot
Rozbalit vlákno
0
2. 8. 2013 15:54
maz
s tychto aut by som bral mazdu 6 :-)
Rozbalit vlákno
0
2. 8. 2013 19:56
moj rebricek
1. Mazda 6
2. Mercedes C
3. BMW 3
4. Audi A4
5. Volvo S60

inak sa divim ze kde je octavia ! To by vyhrala prve miesto >:D
Rozbalit vlákno
0