Nová legislativa zavede informace o energetické náročnosti nákladních aut. Jak se bude tzv. VECTO počítat?
1
/
6
Prohlédnout znovu
Nová legislativa zavede informace o energetické náročnosti nákladních aut. Jak se bude tzv. VECTO počítat?
Nová legislativa zavede informace o energetické náročnosti nákladních aut. Jak se bude tzv. VECTO počítat?
|
acz
Na příkladu Fusa Canter je patrné, že první tři vstupní údaje pro výpočet VECTO zohledňují hlavní části podvozku
|
acz
Volvo Trucks jde v předních nápravách ojedinělou cestou a kromě klasických řešení nabízí nezávislé zavěšení skvěle eliminující vlivy nerovností vozovky
|
acz
Snaha minimalizovat tření v motoru vede výrobce k používání olejů s čím dál nižší viskozitou. Výrobci olejů již zkoušejí viskozitu 0W-12.
|
acz
Účinnost náprav závisí na zvolených ložiscích, v případě hnaných náprav také použití redukce a kvalitě ozubení
|
acz
Volvo FL v rámci snižování spotřeby nafty může pohánět čtyřválcový motor
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu