Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD: Sedm
12
/
16
Prohlédnout znovu
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD: Sedm
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD: Sedm
|
acz
Krátké převodování (foto na 6. stupeň) pomáhalo nevýraznému motoru dodat vozu přijatelnou dynamiku
|
acz
Pod zadním sedákem pro čtyři cestující se nachází velký odkládací prostor pro nářadí a další cenné předměty
|
acz
Pod zadním sedákem pro čtyři cestující se nachází velký odkládací prostor pro nářadí a další cenné předměty
|
acz
Velká stropní polička zahrnuje přípravu pro tachograf
|
acz
Přístup k zadní řadě sedadel je díky téměř pravoúhle otvíratelným dveřím výborný
|
acz
Chválíme kapsu ve dveřích s prohlubní na 1,5litrovou láhev
|
acz
Konvexní zrcátko ve cloně spolujezdce je jednoduše geniální pomocník
|
acz
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD
|
acz
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD
|
acz
Čtyřválec 2.3 CDTI s jedním turbodmychadlem neudělá v Movanu příliš parádu a hodí se zejména do města
|
acz
Pečlivé zabalení katalyzátoru a filtru pevných částic podporuje jejich funkci
|
acz
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD
|
acz
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD
|
acz
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD
|
acz
Za zkoušeného movano jsme mohli ještě připojit brzděný přívěs o hmotnosti 2,5 tuny
|
acz
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing