Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Pět hvězdiček překvapivě získává - Mercedes C

Ondřej Láník
Diskuze (18)
Dnes v 11.00 představila organizace Euro NCAP v Kolíně nad Rýnem výsledky uznávaných crash testů Euro NCAP. Nejvíce očekávanou zprávou bylo jméno druhého automobilu, který získal po Renaultu Laguna nejvyšší ocenění...

Nejvíce očekávanou zprávou bylo jméno druhého automobilu, který získal po Renaultu Laguna nejvyšší ocenění, tedy 5 hvězdiček v tomto náročném testu. Hádanka kterou připravila EuroNCAP měla překvapivé řešení, neboť 5 hvězd získal Mercedes-Benz třídy C, který nebyl uveden v dříve avizované skupině hodnocených automobilů. Z dalších výsledků jsou zajímavé jen 3 hvězdičky pro off-roady Opel Frontera a Jeep Cherokee. Naopak potěšující jsou velmi dobré výsledky u všech malých automobilů.

V naší anketě jsme se vás ptali, který automobil dostane nejvyšší hodnocení. Nejvíce jste věřili Opelu Vectra (33%) a Fordu Mondeo (19%). Oba vozy v testu potvrdily vysokou úroveň bezpečnosti, ale 5 hvězdiček získaly zatím pouze dva automobily: Renault Laguna a Mercedes-Benz třídy C.

Výsledky testů EuroNCAP

 

Terénní automobily a SUV

Honda CR-V 4 hvězdičky

Range Rover 4 hvězdičky

Jeep Cherokee 3 hvězdičky

Opel Frontera 3 hvězdičky

Sportovní automobily

Mazda MX-5 4 hvězdičky

Mercedes SLK 4 hvězdičky

Honda S-2000 4 hvězdičky

Malé automobily

Audi A2 4 hvězdičky

BMW Mini 4 hvězdičky

Opel Corsa 4 hvězdičky

VW Polo 4 hvězdičky

Family Cars

Mercedes třídy C 5 hvězdiček

Ford Mondeo 4 hvězdičky

Jaguar X-Type 4 hvězdičky

Opel Vectra 4 hvězdičky

Peugeot 607 4 hvězdičky

Proton Impian 3 hvězdičky

Ondřej Láník
Diskuze (18)
Avatar - qq
16. 10. 2006 10:35
Re: hvězdičky nebo měsíčky …
tak, tak … :-!
Avatar - qq
16. 10. 2006 10:34
hvězdičky nebo měsíčky …
vždyť se výrobci jen podívají na konkrétní měřené aspekty, které stejně nemohou postihnout celý problém crashe - a na ty se zaměří a je z toho rázem jen další fungující marketingový nástroj. Je pravda, že je to určitě přínosnější pro uživatele, než jiné marketingové vynálezy, ale stejně je nutno to brát s rezervou …