Novou 508 řadíme mezi nejkrásnější automobily tohoto roku. A možná se dočkáme třešničky na dortu v podobě sportovního R s plug-in hybridním pohonem a čtyřkolkou.
S nějakým "pěkným" motorem (2,0 a víc) manuální převodovkou a zábavným naladěním, něž nějaké baterky a elektromotory, aby to auto bylo co možná nejtěžší. Krásné auto, dinamické vzezření, nízká hmotnost a byla by to paráda. Hybrid má Krásné hodnoty o zrychlení...ale.... bude zábavnější Toyobaru, nebo tohle? Skutečnost neznáme, ale odpověď asi ví každý.
Včera jsem koukal v bedně na novou reklamu na hjundaj a co je fakt děs, že tam jako lákadlo uvádějí "čtyřválcové motory!". Ach jo, to jsme to dopracovali ... :-(
To je děsný. Za chvíli bude lákadlo spalovací motor. Ale zrovna u Hyundai na tom jsou podobně jako jiní. Také mají jako základ tříválec. Ale je pravda, že třeba i30N se jim povedl a svým pojetím je to taková "stará" škola. Manuál, dvoulitr, analogové budíky. Trochu se bojím že právě auta jako Toyobaru, Megane RS, P 308 GTI, Golf GTI, .... budou už v dalších generacích také "obohaceny" o baterky, elektromotor a o manuálu se jim také bude jen zdát.
Je to smutné sledovat, kam se auta, i ta pro zábavu, ubírají.
Hm... já jsem si třeba to Toyobaru taky nekoupil, ale i tak by mě jeho konec mrzel... a) takovému autu prostě fandím, b) jednou možná, pokud bych se dostal do příznivé rodinné situace a nebylo mi líto utratit třičtvrtě za hračku...
Ved prave - dovod: keby som na to mal a zaroven bolo by .... Vyrobca sa z toho nenaje. Preto nedokazem pochopit nareky ludi, ktori automobilku nikdy nepodporili, nepodporuju aktualnym modelom a ani by nakoniec nepodporili aj keby im vyrobil presne to, co chcu lebo x dovodov.
No hele, kolik nových aut si tady tak průměrný diskutér za život koupil? Pokud bys chtěl všechno podmiňovat vlastnickou zkušeností, bylo by tu najednou dost pusto.
Výrobci dělají i věci, ze kterých se nenají... ale zavděčí se fanouškům.
Nejde o vlastnicku skusenost ako taku. Diskutovat sa da naozaj o vselicom, ale nejake mantinely vzdy su - tazko budes opisovat jazdne vlastnosti auta, interier a ine subjektivne veci o aute, v ktorom si nikdy nesedel, nie? Tak isto vnimam nareky vyssie - automobilka to a hento a mala by robit to a hento - a ked padne do eteru jednoducha otazka, zistime, ze dotycny naozaj nie je zakaznikom. Preco by vyrobcu (a nielen jeho)
mal zaujimat nazor niekoho, kto nebol, nie je a nebude jeho zakaznik? Unika mi jednoducho zmysel takeho pocinania.
Aj vyrobca je len "clovek" a z "dobreho" pocitu sa nenaje.
napr.: ja mám 508gt ale toto čo predvádzajú s tým interiérom teraz no ja neviem. V 208gti to nebolo až tak zlé,ale čo novší model to je horšie,celé ovládanie cez displej.Za mňa dovi,dopo.Posledny normálny P nad ktorým som uvažoval/skúšal bol RCZ R a 308 GTI (tam ale ten interiér + 5dv karoséria)
Neviem ja to vnimam opacne - interier je za mna ozaj super. Ze vsetko cez display je najblizsi trend u vsetkych automobiliek, takze ci jeto opravnena kritika no ja neviem. Bude to tak vsade. Rozhodne sa da kritizovat povedzme pomale reakcie disp, alebo ze nereaguje vzdy podla dotykoveho "materialu". Napriklad 308 mi vezme ovladanie aj cez rukavice, za mna super. Nova kia ceed ma nejaky hrackarsky tablet a rukavice mi ignoruje - to by ma napriklad vyslovene vytacalo.
Ak nieco PSA potrebuje tak je to lepsi imidz a s tym pomozu len vykonne modely. Len toho pluginu je tam skoda, iba to prida vahu, uplne by stacil obycajny hybrid a mensie baterky, nech je aj ekovodic nasyteny, ked to uz nema by nehybrid.
Uzasny jak jste vsichni vedle. To auto pojede hodne dobre, Elektromotor s okamzite dostupnym vykonem s podporou spalovaku to bude slusny narez. Akorat to nebude delat takovy kraval, pozeri z venkovske tancovacky na to stejne mit nebudou
Tak pokud by PSA ostré verzi 508 dala elektromotor a baterky pro hybridní pohon, tak to se ani nemusí namáhat. O takové auto automobiloví nadšenci rozhodně nestojí! 8-s:no:
Z mojich skusenosti z okolia je profil automobiloveho nadsenca asi takyto: jazdi vyhradne >10r polepenym polovrakom (najlepsie premiovym). Alebo ak sa zmoze na nieco novsie, nema problem svoj zasadu "benzin 4ever" vymenit za cipnutu naftu - vsak to zerie 3,75979875l na 100 a to sa uz oplati. Kupuje cinske pneu/ eventuelne jazdene. Pri pojme elektro a hybrid chyta alergicku reakciu, ale pri vykuchanom DPF zase orgazmus. Financny profil - byva u rodicov, lebo vlastne byvanie je drahe, v lepsom pripade ma frajerku a 10k € videl vtedy ak si bral uver na nejaku zodratu "premiu". Neplati to samozrejme pausalne a treba to brat s rezervou - ale toto su "nadsenci" z mojho okolia - si si isty, ze to je niekoho cielovka?