Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 508 má přijet i jako ostré R. S výkonem 350 koní a čtyřkolkou

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 8. 10. 2018
147
22
Zobrazit náhledy (147)
Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 GT Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508
Novou 508 řadíme mezi nejkrásnější automobily tohoto roku. A možná se dočkáme třešničky na dortu v podobě sportovního R s plug-in hybridním pohonem a čtyřkolkou.

Na pařížském autosalonu představila značka Peugeot plug-in hybridní pohon nejen pro crossover 3008, ale i liftback a kombík 508. Ve všech případech jde o stejné ústrojí, tedy přeplňovanou zážehovou šestnáctistovku s dvojicí elektromotorů a celkovým výkonem téměř 300 koňských sil. Pokud by však zákazníci chtěli ještě silnější verzi, dost možná se dočkají. Francouzi prý chystají i plug-in hybridní „erko“.

Novinářům to na pařížském výstavišti potvrdil zdroj blízký automobilce. Zatím neoficiální informace hovoří o tom, že odznak R ponese plug-in hybridní 508 standardně vybavena pohonem všech kol, která ve srovnání s již představenými variantami nabídne minimálně 350 koní.

Srdcem pohonu zůstane i nadále benzinová šestnáctistovka se dvěma elektromotory, kterou však inženýři Peugeotu naladí na vyšší výkon. A lze předpokládat, že lithium-iontový akumulátor s kapacitou 13,2 kWh, jenž nalezneme ve standardu, by mohl být nahrazen větší baterií.

Pokud se pustíme do malé hry s čísly, předpokládáme, že Peugeot 508 R zrychlí z klidu na stovku za 4,5 sekundy a pokračovat by mohl na maximální rychlost 250 km/h.

Šéf designu Gilles Vidal už před časem naznačil, že vznik ostrého derivátu R je jedním z témat, které má francouzská automobilka na stole. „Erko“ by v hierarchii modelu bylo posazeno nad standardním plug-in hybridem a podle šéfdesignéra by klidně mohlo dostat dvaceti- či jednadvacetipalcová kola.

Francouzi naopak vyloučili stavbu oplastované verze do zhoršeného terénu, jež by mohla soupeřit třeba s Audi A4 Allroad. Model 508 RXH se přímého nástupce nedočká, protože se Peugeot obává nedostatečného zájmu o tuto verzi.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Emel
Než hybrid, to radši nic
Emel
| 9. 10. 2018
Myslím, že to okolí vypovídá víc o tobě než o automobilových nadšencích u nás.
Než hybrid, to radši nic
Reco
| 9. 10. 2018
Z mojich skusenosti z okolia je profil automobiloveho nadsenca asi takyto: jazdi vyhradne >10r polepenym polovrakom (najlepsie premiovym). Alebo ak sa zmoze na nieco novsie, nema problem svoj zasadu "benzin 4ever" vymenit za cipnutu naftu - vsak to zerie 3,75979875l na 100 a to sa uz oplati. Kupuje cinske pneu/ eventuelne jazdene. Pri pojme elektro a hybrid chyta alergicku reakciu, ale pri vykuchanom DPF zase orgazmus. Financny profil - byva u rodicov, lebo vlastne byvanie je drahe, v lepsom pripade ma frajerku a 10k € videl vtedy ak si bral uver na nejaku zodratu "premiu". Neplati to samozrejme pausalne a treba to brat s rezervou - ale toto su "nadsenci" z mojho okolia - si si isty, ze to je niekoho cielovka?
Raději bych 508 GTI
Reco
| 9. 10. 2018
Neviem ja to vnimam opacne - interier je za mna ozaj super. Ze vsetko cez display je najblizsi trend u vsetkych automobiliek, takze ci jeto opravnena kritika no ja neviem. Bude to tak vsade. Rozhodne sa da kritizovat povedzme pomale reakcie disp, alebo ze nereaguje vzdy podla dotykoveho "materialu". Napriklad 308 mi vezme ovladanie aj cez rukavice, za mna super. Nova kia ceed ma nejaky hrackarsky tablet a rukavice mi ignoruje - to by ma napriklad vyslovene vytacalo.
Avatar - Ozzman
Raději bych 508 GTI
Ozzman
| 9. 10. 2018
Akorát výhradně ve spojení s fauvé >:D Nikdy ne s Peugeotem....
Avatar - speedfred
Raději bych 508 GTI
speedfred
| 8. 10. 2018
napr.: ja mám 508gt ale toto čo predvádzajú s tým interiérom teraz no ja neviem. V 208gti to nebolo až tak zlé,ale čo novší model to je horšie,celé ovládanie cez displej.Za mňa dovi,dopo.Posledny normálny P nad ktorým som uvažoval/skúšal bol RCZ R a 308 GTI (tam ale ten interiér + 5dv karoséria)