Pohony Renault Trucks C a K: Dvojí vstřikování
8
/
12
Prohlédnout znovu
Pohony Renault Trucks C a K: Dvojí vstřikování
Pohony Renault Trucks C a K: Dvojí vstřikování
|
acz
Renault
|
acz
Jednotka DTI 8 slouží ve stavební řadě C
|
acz
Jedenáctilitrový šestiválec poskytuje výkon 279-338 kW
|
acz
Renault
|
acz
Přední náprava snáší mimořádné zatížení
|
acz
Model K 520 tvoří nejrobustnější a nejsilnější variantu
|
acz
Řada K používá velmi robustní systém pohonu, aby byl schopen přenášet nejen záběr, ale rovněž decelerační sílu
|
acz
Uchycení náprav a diferenciálů slibuje velkou odolnost vůči střetu s nerovnostmi vozovky
|
acz
Přímo řazenou převodovku lze získat na přání
|
acz
Model C s nápravami 6x4 nabízí velmi slušný vývod točivého momentu k pomocnému pohonu
|
acz
Renault
|
acz
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším