Pony Auto Adapt: Několik velikostí
15
/
16
Prohlédnout znovu
Pony Auto Adapt: Několik velikostí
Pony Auto Adapt: Několik velikostí
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Když se vhodně sladí výška modulu se střechou nástavby, může nastat úspora paliva převyšující litr na sto kilometrů
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Spodní díl je unifikovaný s přístupem z kabiny uprostřed
|
acz
Nejvyšší varianta používá spoiler nad stropem nástavby
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing