Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche: Modely GT zůstanou atmosférické, vrátí se manuál

Pro řidičské puristy by mohlo být Porsche i v budoucnu jednou z předních značek. Vozy s přídomkem GT3 či GT4 totiž zůstanou u atmosférického plnění a na přání se pro 911 GT3 má vrátit i manuál.
Zpět na článek
1. 4. 2015 15:48
1. 4. 2015 17:21
Avatar - Hittman
1. 4. 2015 15:48
No
né, že by ne všichni si kupovali porsche s automatem? Tak přeci si ho někdo i koupí pro to, aby si to řádně užil, tak to je dobré znamení... :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
1. 4. 2015 17:21
Re: No
Všichni ne, "jen" většina... ;-)
1. 4. 2015 15:53
Tak ještě vyhoďte tu el. parkovací brzdu!
Tak pokud to s těmi ryzími řidičskými zážitky myslí vážně, tak by ještě měli vrátit poctivou mechanickou parkovací brzdu!!! :-! 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Hittman
1. 4. 2015 15:54
Re: Tak ještě vyhoďte tu el. parkovací brzdu!
Ta bude asi za příplatek ;-)
Avatar - AUDIRS6
1. 4. 2015 16:01
Re: Tak ještě vyhoďte tu el. parkovací brzdu!
sice by som s nou nemal problem, ale vysvetlis mi, naco by ti bola v P911 -napr. GT3 mechanicka rucna brzda ? To si fakt predstavujes, ze nejaky majitel by si ju cez nu "hadzal" v nejakej vracacke, alebo take nieco ? 8-s :-O
Tieto Porschatka su o drveni kvalitnych casov a o cistej stope, ak zabava, tak na driftik vobec rucku netreba. Tam ti staci decentny povel volantu a pravej nohy :-)
Avatar - Emel
1. 4. 2015 16:20
Re: Tak ještě vyhoďte tu el. parkovací brzdu!
Drift se dá docílit mnoha způsoby (těch základních technik bylo asi 5 nebo 6)... a víš jaký používají profíci? Všechny. Včetně ruční brzdy.
Avatar - AUDIRS6
1. 4. 2015 16:28
Re: Tak ještě vyhoďte tu el. parkovací brzdu!
Asi sa pojdem opytat "Štofiho Rosinu", ze kolko krat pouzil rucku pri zavodoch Porsche Super Cup ... >:-[]
Avatar - boost.
1. 4. 2015 16:50
Re: Tak ještě vyhoďte tu el. parkovací brzdu!
Irelevantní odpověď Emelovi. Jasně, že Rosina na Slovakiaringu asi těžko zatáhne za rukáv. Duh. ;-)
Avatar - AUDIRS6
1. 4. 2015 16:58
Re: Tak ještě vyhoďte tu el. parkovací brzdu!
Ved ok, nechcem prudit ;-)
Len mi to proste prijde uz ako prezitok z hladiska Porsche a jeho dalsieho vyvoja ...
Rucka ako taka, nech je v malych zabavnych autickach typu G GTi, alebo este mensich, pripadne klasicke ponate brutalitky typu VRX STi a pod.... ;-)
1. 4. 2015 17:30
Re: Tak ještě vyhoďte tu el. parkovací brzdu!
Jenže o tom každý mluví a málokdo to opravdu umí.Projíždět smykem zatáčky není nic jednoduchého,na youtubu to vypadá efektně,ale zvládnou jen ti opravdu hodně zdatní řidiči.
Avatar - white label
1. 4. 2015 17:39
Re: Tak ještě vyhoďte tu el. parkovací brzdu!
Tady v diskusi to zvládne skoro každý, proto tu skoro každému chybí ručka i Porsche GT_. >:-[] ;-)
Avatar - Emel
1. 4. 2015 21:47
Re: Tak ještě vyhoďte tu el. parkovací brzdu!
No tak s Porsche snad nejezdí taková kopyta, ne?
Avatar - white label
1. 4. 2015 23:31
Re: Tak ještě vyhoďte tu el. parkovací brzdu!
S aktuálními modely Porsche jezdí hlavně ti, kteří na to mají finančně a mezi těmi budou určitě majitelé s různými řidičskými schopnostmi...
1. 4. 2015 17:01
Re: Tak ještě vyhoďte tu el. parkovací brzdu!
A zkoušel jsi poptat, kolik by stála hydraulická? Když za ni musíš za jízdy tahat (zrovna 911 ji potřebují asi nejméně).
Avatar - white label
1. 4. 2015 17:17
Re: Tak ještě vyhoďte tu el. parkovací brzdu!
K čemu, u zadokolky s motorem vzadu (případně uprostřed)? Nehledě na to, že by musela být hydraulická, aby vůbec mohla mít vliv na nějaké ty "ryzí řidičské zážitky". >:-[]
2. 4. 2015 08:06
Re: Tak ještě vyhoďte tu el. parkovací brzdu!
Pánové, vy tady ale u té ručky řešíte jen praktickou stránku věci. Co ale ta emocionální? Třeba u Passatu to snad lze jakž takž skousnout, ale k nejsportovnějšímu Porsche se debilní tlačítko s elektromotorem prostě nehodí, to je snad jasné, ne? :-)