Pro řidičské puristy by mohlo být Porsche i v budoucnu jednou z předních značek. Vozy s přídomkem GT3 či GT4 totiž zůstanou u atmosférického plnění a na přání se pro 911 GT3 má vrátit i manuál.
sice by som s nou nemal problem, ale vysvetlis mi, naco by ti bola v P911 -napr. GT3 mechanicka rucna brzda ? To si fakt predstavujes, ze nejaky majitel by si ju cez nu "hadzal" v nejakej vracacke, alebo take nieco ? 8-s:-O
Tieto Porschatka su o drveni kvalitnych casov a o cistej stope, ak zabava, tak na driftik vobec rucku netreba. Tam ti staci decentny povel volantu a pravej nohy :-)
Ved ok, nechcem prudit ;-)
Len mi to proste prijde uz ako prezitok z hladiska Porsche a jeho dalsieho vyvoja ...
Rucka ako taka, nech je v malych zabavnych autickach typu G GTi, alebo este mensich, pripadne klasicke ponate brutalitky typu VRX STi a pod.... ;-)
Jenže o tom každý mluví a málokdo to opravdu umí.Projíždět smykem zatáčky není nic jednoduchého,na youtubu to vypadá efektně,ale zvládnou jen ti opravdu hodně zdatní řidiči.
K čemu, u zadokolky s motorem vzadu (případně uprostřed)? Nehledě na to, že by musela být hydraulická, aby vůbec mohla mít vliv na nějaké ty "ryzí řidičské zážitky". >:-[]
Pánové, vy tady ale u té ručky řešíte jen praktickou stránku věci. Co ale ta emocionální? Třeba u Passatu to snad lze jakž takž skousnout, ale k nejsportovnějšímu Porsche se debilní tlačítko s elektromotorem prostě nehodí, to je snad jasné, ne? :-)