Novinky
Hittman
1
né, že by ne všichni si kupovali porsche s automatem? Tak přeci si ho někdo i koupí pro to, aby si to řádně užil, tak to je dobré znamení... :yes:
white label
0
Všichni ne, "jen" většina... 😉
Tak pokud to s těmi ryzími řidičskými zážitky myslí vážně, tak by ještě měli vrátit poctivou mechanickou parkovací brzdu!!! :-! 8-s 8-s
sice by som s nou nemal problem, ale vysvetlis mi, naco by ti bola v P911 -napr. GT3 mechanicka rucna brzda ? To si fakt predstavujes, ze nejaky majitel by si ju cez nu "hadzal" v nejakej vracacke, alebo take nieco ? 8-s 😲
Tieto Porschatka su o drveni kvalitnych casov a o cistej stope, ak zabava, tak na driftik vobec rucku netreba. Tam ti staci decentny povel volantu a pravej nohy 😄
Tieto Porschatka su o drveni kvalitnych casov a o cistej stope, ak zabava, tak na driftik vobec rucku netreba. Tam ti staci decentny povel volantu a pravej nohy 😄
Drift se dá docílit mnoha způsoby (těch základních technik bylo asi 5 nebo 6)... a víš jaký používají profíci? Všechny. Včetně ruční brzdy.
Asi sa pojdem opytat "Štofiho Rosinu", ze kolko krat pouzil rucku pri zavodoch Porsche Super Cup ... >😒]
Irelevantní odpověď Emelovi. Jasně, že Rosina na Slovakiaringu asi těžko zatáhne za rukáv. Duh. 😉
Jenže o tom každý mluví a málokdo to opravdu umí.Projíždět smykem zatáčky není nic jednoduchého,na youtubu to vypadá efektně,ale zvládnou jen ti opravdu hodně zdatní řidiči.
Tady v diskusi to zvládne skoro každý, proto tu skoro každému chybí ručka i Porsche GT_. >😒] 😉
A zkoušel jsi poptat, kolik by stála hydraulická? Když za ni musíš za jízdy tahat (zrovna 911 ji potřebují asi nejméně).
K čemu, u zadokolky s motorem vzadu (případně uprostřed)? Nehledě na to, že by musela být hydraulická, aby vůbec mohla mít vliv na nějaké ty "ryzí řidičské zážitky". >😒]