Poslíčkem v Amsterodamu s Mercedesem Sprinter: Auto je skvělé. O lidstvo máme trochu strach
78
/
82
Prohlédnout znovu
Poslíčkem v Amsterodamu s Mercedesem Sprinter: Auto je skvělé. O lidstvo máme trochu strach
Poslíčkem v Amsterodamu s Mercedesem Sprinter: Auto je skvělé. O lidstvo máme trochu strach
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Systém Live Traffi c umí reagovat na dopravní situaci. Bohužel v moderních evropských městech nemá jak - všechny objízdné trasy se dávno zavřely.
|
acz
Vozy s automatickou převodovkou (zadokolky 7 převodů, předokolky 9) mají volič pod volantem. Novinkou převzatou z posledních osobních modelů je též ovládání displejů malými „touchpady“ na volantu, po nichž lze přejíždět prstem.
|
acz
Když už toho má mobil dost, je zde pro něj indukční nabíjení
|
acz
V palubních menu najdete veškerá nastavení vozidla. Nesmírně však chválíme, že na jas přístrojového štítu zůstal klasický reostat na očekávaném místě.
|
acz
Tlačítko Auto je za příplatek. Manuální verze klimatizace se liší jen tím, že jej nemá. Zlaté intuitivní otočné regulátory…
|
acz
Aplikace Pro Connect se vzdáleným přístupem k vozu nabízí řadu praktických informací v mobilu. Například kde auto je a kolik má paliva.
|
acz
S každým novým sprinterem lze vzdáleně komunikovat. Nám třeba zpráva s novým cílem přišla hned pětkrát, bohužel o půl hodiny později.
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu