Převodovka Volvo I-Shift v toku času: Tři verze
16
/
19
Prohlédnout znovu
Převodovka Volvo I-Shift v toku času: Tři verze
Převodovka Volvo I-Shift v toku času: Tři verze
|
acz
Převodovka Volvo I-Shift
|
acz
Převodovka Volvo I-Shift
|
acz
Druhá generace I-Shiftu byla od roku 2005 dostupná i k šestnáctilitrovému motoru
|
acz
Dvouspojkový I-Shift Dual Clutch používá dutou vnější hnací hřídel
|
acz
Dvouspojkový I-Shift Dual Clutch používá dutou vnější hnací hřídel
|
acz
První generace automatizované převodovky I-Shift měla velkou redukční převodovku i ovládání spojky
|
acz
Druhé vydání zkrátilo ústrojí díky kompaktnější přední části a snížilo hmotnost změněným ovládacím členem spojky
|
acz
Přenos točivého momentu je při řazení běžné převodovky I-Shift nakrátko přerušen (šedá linka), Dual Clutch (zelená) zabírá neustále
|
acz
Při použití převodu C2 se ručka rychloměru ani nehne a vozidlo se již pohybuje s optimálními otáčkami motoru
|
acz
Tajemství nepřerušeného záběru motoru při řazení spočívá v předřazeném převodovém stupni a rozepnutí jedné i sepnutí druhé spojky zároveň
|
acz
I-Shift C s plíživými převody pro mimořádně těžkou nákladní dopravu narostl proti klasickému I-Shiftu jen dvanáct centimetrů do délky
|
acz
Převodovka Volvo I-Shift
|
acz
Převodovka Volvo I-Shift
|
acz
Převodovka Volvo I-Shift
|
acz
Převodovka Volvo I-Shift
|
acz
Převodovka Volvo I-Shift
|
acz
Přenos točivého momentu je při řazení běžné převodovky I-Shift nakrátko přerušen (šedá linka), Dual Clutch (zelená) zabírá neustále
|
acz
Tajemství nepřerušeného záběru motoru při řazení spočívá v předřazeném převodovém stupni a rozepnutí jedné i sepnutí druhé spojky zároveň
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu