Nesmysl jménem stop-start: Věděli jste, že ničí autobaterie?
9
/
13
Prohlédnout znovu
Nesmysl jménem stop-start: Věděli jste, že ničí autobaterie?
Nesmysl jménem stop-start: Věděli jste, že ničí autobaterie?
|
acz
Stop-start
|
acz
Bílý povrch na elektrodách je sulfatace, v této podobě už nevratné poškození. Vzniká dlouhodobě nedostatečným nabitím.
|
acz
Baterie AGB či EFB mají vyšší ceny oprávněně – jsou totiž těžší, v kapacitě 74 Ah klidně o tři kilogramy. To znamená, že obsahují více olova.
|
acz
Baterie AGB či EFB mají vyšší ceny oprávněně – jsou totiž těžší, v kapacitě 74 Ah klidně o tři kilogramy. To znamená, že obsahují více olova.
|
acz
Proč stop-start ničí autobaterie
|
acz
Kladnou mřížku nové baterie je možné ohnout i desetkrát, než praskne. U spotřebované a zkorodované (namáhané přiliš vysokými proudy) baterie ji zlomíte prvním ohybem.
|
acz
Proč stop-start ničí autobaterie
|
acz
Baterie AGM pro rozříznutí. Mezi deskami je skelná vata, aby lépe odolávaly negativním vlivům.
|
acz
Sulfatace od nedostatečného nabíjení způsobuje nejen vysoký samovybíjecí proud, ale ve výsledku i zkroucení a vyzkratování desek – což je hezky vidět na tomto snímku
|
acz
Dříve se stop-start objevoval výhradně ve vozech nekompromisně zaměřených na snížení spotřeby paliva – které si lidé kupovali spíš ze zájmu o nové technologie než z reálného očekávání nízkých provozních nákladů. Na snímku Fiat Regata ES.
|
acz
Vít Vondráček, produktový manažer Battery.cz
|
acz
Záměna baterky EFB za standardní
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu