Rolls-Royce Phantom VIII: Exkluzivně jsme vyzkoušeli nové nejluxusnější auto světa!
33
/
54
Prohlédnout znovu
Rolls-Royce Phantom VIII: Exkluzivně jsme vyzkoušeli nové nejluxusnější auto světa!
Rolls-Royce Phantom VIII: Exkluzivně jsme vyzkoušeli nové nejluxusnější auto světa!
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Interiér je mnohem elektrifi kovanější než dosud. Stiskem tlačítka se ovládají záclonky v oknech, podnožky v podlaze i stolky v předních opěradlech.
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Huňaté koberečky z jehněčí vlny nemají v branži obdoby. Sám designér nás vybídl, ať se zujeme a vyzkoušíme jejich měkkost naboso. Tak prý majitelé s oblibou relaxují.
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Přes celou šířku palubní desky se táhne skleněný pás. Rolls mu říká Galerie. Na straně řidiče jsou pod ním přístroje, uprostřed výsuvná obrazovka a před spolujezdcem vše, co si jen představíte.
|
acz
Dekor vám může navrhnout oblíbený designér, architekt, malíř, sochař, zlatník nebo módní návrhář, limitem jsou jen fantazie a fi nance.
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Hvězdné nebe se nově rozprostírá nad celým interiérem, u předchůdce zářilo jen v zadní části. Cenu neznáme, ale u menšího kupé Wraith se za něj připlácí přes 300 000 Kč.
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Nově lze z pohodlí sedačky elektricky zavírat i přední dveře. Všechny čtyři pak můžete elegantně ovládat i zvenku – stačí se dotknout tlačítka na vnějších klikách.
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Příď phantomu je o 10 cm vyšší a směrem k zádi ponton karoserie klesá.
|
acz
Po zavření dveří slyšíte jen dokonalé ticho a to prý zůstane i při jízdě. Inženýři se přiznali, že když poprvé měřili výsledek vývojových prací v praxi, museli nechat překalibrovat přístroje, protože tak nízkým hodnotám hluku a vibrací odmítali věřit.
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní a nižší hmotnost
Land Rover Defender dostal hrstku novinek. Verze 130 teď nabídne i luxusní křesla vzadu
Staronová Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje sportovní doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu