Myslíte si,že facelift superba bude až na podzim ? To bylo asi pozdě,když vyjdou nové vozy octávie III a Rapid,to by mohlo supovi uškodit ? Nemá někdo informace ?
Facelift Sb2 je defacto aj MY2013. prvé kusy budú k dispozícií už koncom leta.
Udivuje ma však informácia o nábehu výroby O3 v lete. O3 sa má predstaviť až na budúci rok v Ženeve, až po G7 a A3 (Leon3 bude najprv ako 3dv. na inom podvozku, až 5 dv. bude mať podvozok G7)
Modelový rok se většinou začíná prodávat v polovině předchozího roku. Takže MY (model year) 2013 bude u většiny automobilek dostupný kolem prázdnin 2012.
Třeba nedávno odhalené SL je MY2013, přitom objednávku jsi mohl podat už v polovině prosince 2011. Dodávky začnou tak akorát, jak se na MY2013 sluší.
Uspech Skody musi zavidet snadvsechny spolecnosti. I kdyz ma silnou matku za zady, prekotne roste jiz nekolik let po sobe a vyhled je nic jineho nez jeste slibnejsi. Ziskovost je za hranici vkusu ( >:-[] ), nicmene proc si to nedoprat pri neustale rostoucich prodejich, ze. Zdima kdekdo a zdimat by chteli vsichni, nevidim na tom nic spatneho.
Pokud budou prichazet stale nove a nove modely, ceka Skodu zariva budoucnost a nezbyva nez ji to prat, at uz z pohledu fans, plneni statni kasy, diskutabilni narodni hrdosti nebo treba i cisteho uznani, ze kdo umi, proste umi :yes:
To je pravda, urcite hodne. Nekde to tu bylo psano, CR je pro Skodu az tretim trhem a bude se dal propadat, zeme puvodu prestava byt jednak zemi puvodu, tak i zemi hlavniho odbytu...takze nam zustane automobilka, ktera patri Nemcum, a vetsinu bude vyrabet a prodavat v cizine >:D Tohle je moc pritazene za vlasy, casem je ale logicke, ze nas trh nemuze hrat dulezitou ulohu, kdyz je nas "pouze" 10 mio
Zase hloupý kecy zakomplexovance - žádnej znáček na kapotě VW nikde není, pouze Rapid v Indii je faceliftované Polo Sedan....ostatní modely se sice třeba v Indii jmenují jinak (např. Laura a Lauretta), ale třeba Yeti a Superb jsou i v Indii Yeti a Superb a všechno jsou to prakticky shodné modely s tím, co se dělá v Evropě. No a v Číně (asi jsi to nepostřehl - jedinec mdlého rozumu, který to tady předvádí svými "výstupy" skoro permanentně na to prostě nemá) se používá zcela jiné písmo a tudíž jediné, čím se liší Octavia a Rui Ming je ten název. Že je to škodovka (včetně znaku) ví každý, kdo se o auto aspoň trochu zajímá.
Jestli se nepletu, tak český trh není třetí, ale až šestý.....Čína, Německo, Rusko, Indie a tuším i Velká Británie. Bylo to tady už uvedeno. A tomu českému šlape na paty polský, slovenský s nějakými 15 tis. auty naní ani v první patnáctce....
Nakonec Volvo taky nevyrábí většinu aut doma ve Švédsku. A i když ho kapitálově ovládají Čínané, je to prostě švédská značka (tradiční...) a rozhodující je, kde má centrálu, vývoj a to vše ostatní.
..je vidět že "ŠKODĚ" absolutně nezáleží na zákazníkovi,....při dnešní nabíce trhu nikdo, kdo vážně uvažuje o koupi či auto prostě potřebuje, ...více jak rok čekat nebude !!!! >:D >:D
je to dost možná také dáno tím kam škoda směřuje nejvíc: Rusko, Čína, Indie klíčové trhy...tam kde se dá namastit kapsa nejlépe... ;-) přesto to škodě přeju...je stejně paráda kam se během 20 let pod vedením koncernu VW dostala
Vždyť je na trhu tolika nabídek,takový výběr a mnohdy několikanásobně lépe vybavených vozů a vy tu všichni pláčete na tím,že vyrobí-nevyrobí,cena-necena. Osobně bych již z principu nekoupil škodu.Přístup k zákazníkům mne již podvakráte "vyhnal" ke konkurenci.A tím pro mne tato značka zemřela.Z pohledu zhůri je to stejně jen spotřebák,i když pro zde píšící jen sen v nedohlednu.Proto takových zbytečných řečiček.Apropó,než škoda něcco uvede na trh,konkurence je jinde,(myšleno vpředu) a mílovými kroky se ztrácí na obzoru.Bez ohledu,co si kdo myslí či zde píše-prostě takový je život spotřebáka.Auto je vážení spotřebák,pro někoho na 15 let a pro jiného na dve-tři roky.Amen. :-!
Skody je jasna,smer India,Čína,Rusko...na pár rokov už v podstate maju postarane,kedze momentalne auta tam mozu konkurovat a do europy doniesli zatial nove Slovenske Citigo predsa :-)
Na druhu stranu čo chcete,načo predstavovať nové,ked staré sa tu predávajú jak na dračku aj vo vyžmíchanej výbave! To bude zase sklamania,ked z projektu Mission-L zostanu len škice a Rapid sa bude predavat v tom indickom prevedení! :-)
Myslím,že nebude dlouho trvat,a Škoda a celý koncern VW obrátí svůj růst v sestup.Kvalita motorů TSi hovoří za vše. Taky produktivita práce je oproti ostatním konkurentům mizerná v celém koncernu VW. Jak jinak by bylo možné,že Hyundai+Kia vyrobí 6mil vozů a stačí jim na to 80 tisíc zaměstnanců a VW jich má na 8 mil aut skoro půl milionu. To se dlouhodobě nedá udržet. :-!