Pod kapotou bude vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,0 l (368 kW, 1000 Nm). Ten z obřího SUV dělá vůz s parametry supersportu. Stovku zvládne Q7 za 5,5 s a maximum je elektronicky omezeno na 250 km/h.
No jo, super voz. Podľa mojich info je Q7 jediný voz s pohonom 4x4, ktorý odvezie relatívne pohodlne 7 osôb (slovo relatívne platí pre poslednú radu sedadiel) a utiahne 3,5 t. Ešte nahrabať tých 2M SKK na základnú verziu - alebo doviezť z USA...
Ale pri takomto výkone 11,9 l je výborná spotreba. Verím, že pri kľudnej jazde sa človek zmestí aj pod 10.
Jo, pravda, "krásné kluky" v těch autech lze vidět také. Ale ty spíš jezdějí v jiných ženských autech- SLK, 206 CC apod. Ale abych se vrátil, koupil byste si někdo právě nějaký z těchto vynuceně dámských vozů? Jako ML, X5, či Q7? Přitom značkové alternativy, neboli E-klase T, 5-er Touring, A6 Avant, to jsou jasně auta pro muže. :-!
X5 je můj sen. Vždy, když ho vidím (zejména nové), tak si můžu hlavu vykroutit a to v něm ani nemusí sedět nějaká barbie. A navíc to, že ty v těchle autech vídáš hlavně baby (já je tam vídám taky) ještě neznamená, že to jsou auta pro baby. SUVčka u mě vždycky budou auta pro bejky!!!!!!
500koniku u dieselu,to uz je neco.Jen se obavam,aby to pri poradnem seslapnuti plynoveho pedalu nevypadalo za touto Q7kou jako za 10ti trabanty(jenze v cernem). ;-)
Radši snad ani nechci vědět, jaký brutální závaží na předek TDI V12 bude. To se z každé zatáčky bude hrnout po předku do příkopu... A jelikož díky obrovskému krouťáku v něm asi nikdo pomalu jezdit nebude, bude moct nedotáčivostí a ovladatelností konkurovat kamionům...
Ve svým kombíku mám litinový 5,7 V8, předpokládám že motor audi bude lehčí, a ujišťuju tě, že žádný problémy s nedotáčivostí nebo jízdními vlastnostmi nemám :-!
No to si teda myslim, že těžší bude. Je sice modernější, ale ještě o trochu větší a hlavně turbodiesel. Navíc Q7 je vyšší a další váhu na předek přidává quattro. V nějaké recenzi jsem slyšel, že už Q7 TDI V8 je značně nedotáčivá. Je celkem jisté, že V12 TDI na tom bude ještě o kus hůř.
Jeden slysel... Ked sme sa vozili na kruhaci pri Volkswagene v 4,2 TDi, skor nez si stihol zaregistrovat nedotacavost tak si sa obimal so spolujazdcom na jeho dverach. Priznavam, 295-ky kola a podvozok maximalne znizeny, ale aj tak. O 12 valec sa preto neobavam, uvidime, pocitime.