Volvo Dual Clutch a FH16: Rychlost a síla
10
/
20
Prohlédnout znovu
Volvo Dual Clutch a FH16: Rychlost a síla
Volvo Dual Clutch a FH16: Rychlost a síla
|
acz
Před nejprudšími úseky s osmiprocentním stoupáním jsme přešli do manuálního modu řazení i-Shiftu, abychom předešli přeřazení na vyšší stupeň a ztrátě rychlosti
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Díky skvělé pozici za volantem jsme se mohli soustředit na činnost dvouspojkové převodovky
|
acz
Na třetím úseku s dvouspojkovou převodovkou jsme používali pro Volvo netypická tlačítka režimů převodovky
|
acz
Při jízdách nás hýčkala elektricky stavitelná sedadla včetně děleného opěradla
|
acz
I k Dual clutch může být k dipozici klasický joystick
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Ve druhém úseku se šestnáctilitrovým motorem D16K a točivým momentem 3550 N.m jsme nepotřebovali zajíždět do pomalého pruhu, protože bylo třeba předjíždět pomaleji jedoucí návěsové soupravy
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Topografie tras (v tomto případě první) byla natolik úchvatná, že jsme mohli porovnat výkonové parametry motorů i převodovek
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu