Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420: Na spotřebu
8
/
13
Prohlédnout znovu
Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420: Na spotřebu
Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420: Na spotřebu
|
acz
Nejtěžší místo stoupání u Paceřic jsme s verzí 460 vyjeli na devítku při rychlosti něco málo přes čtyřicítku
|
acz
Dlouhý stálý převod 2,31 u obou provedení stlačil otáčky motoru při rychlosti 85 km/h na pouhých 1050/min
|
acz
K verzi Reloaded patři nevyšší stupeň ekonomiky jízdy se třemi hvězdičkami a dovoleným poklesem rychlosti až o 10 km/h na vrcholu stoupání
|
acz
Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420
|
acz
Volič řazení je u oficiálně prodávaných verzí Reloaded nahrazen tlačítky R, N a D na přístrojové desce
|
acz
Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420
|
acz
Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420
|
acz
Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420
|
acz
Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420
|
acz
Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420
|
acz
Slabší provedení mělo Michelin Energy
|
acz
Provedení 460 používalo pneumatiky Goodyear Fuelmax
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu