Zavzpomínejte na poslední osobní automobily značky Tatra
60
/
61
Prohlédnout znovu
Zavzpomínejte na poslední osobní automobily značky Tatra
Zavzpomínejte na poslední osobní automobily značky Tatra
|
acz
Tatra T613 Coupe Prototyp (1969)
|
acz
Tatra T613 Coupe Prototyp (1969)
|
acz
Tatra T613 Coupe Prototyp (1969)
|
acz
Tatra T613 Coupe Prototyp (1969)
|
acz
Tatra T613 Prototyp (1970)
|
acz
Tatra T613 Prototyp (1970)
|
acz
Tatra T613 Prototyp (1970)
|
acz
Tatra T613 Prototyp (1970)
|
acz
Tatra T613 Prototyp (1970)
|
acz
Tatra T613 Prototyp (1970)
|
acz
Tatra T613 Prototyp (1970)
|
acz
Tatra T613 Prototyp (1971)
|
acz
Tatra T613 (1973)
|
acz
Tatra T613 (1973)
|
acz
Tatra T613 (1973)
|
acz
Tatra T613 (1973)
|
acz
Tatra T613 (1973)
|
acz
Tatra T613 (1973)
|
acz
Tatra T613 (1973)
|
acz
Tatra T613 (1973)
|
acz
Tatra T613 (1973)
|
acz
Tatra T613-2 (1980)
|
acz
Tatra T613-2 (1980)
|
acz
Tatra T613-2 (1980)
|
acz
Tatra T613-2 (1980)
|
acz
Tatra T613K (1984)
|
acz
Tatra T613K (1984)
|
acz
Tatra T613-3 (1985)
|
acz
Tatra T613-3 (1985)
|
acz
Tatra T613-3 (1985)
|
acz
Tatra T613-4 (1991)
|
acz
Tatra T613-4 (1991)
|
acz
Tatra T613-4 Mi Long (1993)
|
acz
Tatra T613-4 Mi Long (1993)
|
acz
Tatra T613-4 Mi Long (1993)
|
acz
Tatra T613-4 Mi Long (1993)
|
acz
Tatra T613-4 Mi Long (1993)
|
acz
Tatra Prezident (1994)
|
acz
Tatra Prezident (1994)
|
acz
Tatra Prezident (1994)
|
acz
Tatra Prezident (1994)
|
acz
Tatra Prezident (1994)
|
acz
Tatra Prezident (1994)
|
acz
Tatra Prezident (1994)
|
acz
Tatra Prezident (1994)
|
acz
Tatra Prezident (1994)
|
acz
Tatra Prezident (1994)
|
acz
Tatra T613-4 Mi Long (1995)
|
acz
Tatra T613-4 Mi Long (1995)
|
acz
Tatra 700 (1996)
|
acz
Tatra 700 (1996)
|
acz
Tatra 700 (1996)
|
acz
Tatra 700 (1996)
|
acz
Tatra 700 (1996)
|
acz
Tatra 700 (1996)
|
acz
Tatra 700 (1996)
|
acz
Tatra 700 (1996)
|
acz
Tatra 700 (1996)
|
acz
Tatra 700 (1996)
|
acz
Tatra 700 (1996)
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu