Životnost Fordu Transit: Deset let jsme zkrátili na půl roku
43
/
46
Prohlédnout znovu
Životnost Fordu Transit: Deset let jsme zkrátili na půl roku
Životnost Fordu Transit: Deset let jsme zkrátili na půl roku
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
V Lommelu jsme zdolali snad všechny myslitelné povrchy. Jezdí se vždy rychleji, než velí rozum. Na kamenech dodávka drnčí, na dírách bouchá, přejíždějí se nejrůznější betonové útvary.
|
acz
Samozřejmostí jsou testy s přívěsem, na kterém se zkouší nejrůznější rozložení nákladu včetně nejméně vhodného
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Dlouho se nám příčilo poslat ford v rychlosti 70 km/h na obrubník pět centimetrů vysoký a ve stejném tempu z něj sjíždět.
|
acz
Levými koly, pravými, oběma naráz a pořád dokola. Bylo nám těch aut vážně líto, jsou to strašné rány.
|
acz
Za celý test to transit udělá 5100x a zkouší se i náraz do schodu vysokého 14 cm!
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
V kopcích se prověřuje funkčnost parkovací brzdy, schopnosti brzd a odolnost spojky při rozjezdech, od každého asi tři tisíce cyklů
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Tohle není myčka, ale sprejování půlprocentním solným roztokem. Přece i u moře používají dodávky. Transity tudy projedou 150x a absolvují stejný počet průjezdů korytem slané vody.
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Při testech protikorozní ochrany se fordy zavřou na dvanáct týdnů do klimakomory, kde se reguluje teplota od -40 do +40 °C a lze vytvořit až 95% vlhkost
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu