Tak nevím, jestli něco není v pořádku s tím znakem, nebo jen s autorem článku.
V úvodu komentáře k videu se dovídáme, že dvě překřížená "R" symbolizují tři bratry (zakladatele). Není tam těch písmen nakonec trochu víc?
A u komentáře k logu z r. 1992 se mimo jiné píše, že dostalo nově! 3D efekt. Tak jestli to předchozí z r. 1972 3D efekt naopak nemělo, pak jsem čínský Bůh srandy.
[odkaz]
[odkaz]
... kdyby redakce zjistila, kdy přestali dělat auta a začali dělat křápy. R5 byla ještě auto, ale v roce 1992 už vyráběli křápy a tak je to dodnes. :no:
R5 bola papierová krabička, ktorá vydržala pár rokov. Práveže v 90. rokoch začal Renault vyrábať poctivejšie autá. R19, prvá Laguna, to už boli solídne autá, v porovnaní s R9, R21.
Ado..kritizovat v dnešní době na Renault respektive na francouzské vozy působí poněkud směšně.Pokud chceš být in,být moderní a jít s dobou měl bys nadávat na Hyundai kvůli reklamě,to dnes letí..
Mistře redaktore, až na to, že logo a grafika zpracování prošla 2015/16 další úpravou. Již není na žlutém podkladu a lehce se změnilo stínování diamantu. :-)
Presne tak, designmanula a firemna prezentacia celeho Renaultu sa v Aprili 2015 zmenila (odhalenie autosalon v Zeneve). Updatom presiel znak, uz viac nieje na zltom podklade, pozadie je priehladne a pri logu sa nachadza napis Renault, slogan a zlta palicka. Zmenil sa font pisma (aj samotneho charakteristickeho napisu renault). Zmenila sa zvučka, zmenil sa slogan, (stary: Drive the change) nahradil novy: Passion for life.
Povod znaku... tiez sa priklanam k tomu, ze sa jedna o stylizovany symbol zdvihaku, ktory bol jednym z prvych patentov bratov Renaultovcov. Dodnes je fakt, ze ho vsetky Renaulty pouzivaju. Tato odpoved zaznela aj v online diskusii tu na vasom webe s panom Zdenkem Gruntem, riaditelom Renault/Dacia CR
...říká člověk, který se ve svých skoro šedesáti zmohl na starý volítaný báwo s vytůněným nárazníkem. Fajn. U dvacetiletého kluka bych pochopil. Ale takhle je to fakt zoufalý wladyku, fakt zoufalý.
Ale ono je ta česká obsese znakem Renaultu a 3,14 (nikde jinde v Evropě to lidem tuto věc nepřipomíná, asi tam mají sebevědomější a "vzdělanější" chlapi či co) vlastně fajn. Vždy když jsem u svého nového, dobrovolně koupeného vozu s tímto znakem na kapotě a vidím podobnou reakci, bezpečně poznám hloupého, zakomplexovaného čecháčka.
Ps.: Projeď cokoli ze sportovní divize od mistrů z Dieppe a už na vždy se budeš na to své báwo dívat jinak.
Ja viem tak, že tvar súčasného loga je zdvihák, ktorý mal Renault patentovaný. Brúsený diamant podľa mňa vyzerá úplne inak poväčšinou. Je fakt, že kedysi som mal Megane a ten mal presne taký zdvihák (ako zrejme každé iné auto) ako logo Renaultu ... Tak ako to je? A prečo diamant - ak je to diamant???