Clarkson, Hammond a May založili DriveTribe. O co se jedná?
Přijde vám, že jste málo elektronicky socializovaní? V tom případě pro vás má Jeremy Clarkson a spol. další důvod, proč vysedávat hodiny a hodiny u počítače. Jmenuje se DriveTribe a mělo by se jednat o sociální síť, specializovanou výhradně na petrolheadskou komunitu. Web se rozjede už 28. listopadu a najdete zde sekce, na které si jen vzpomenete - tuning, závody, klasická auta, sportovní auta, závodní simulátory, holky za volantem, supersporty, drift, rallye, autopejskaře, ale i motorky nebo luxusní zboží, související s tématem. Některé sekce budou přesně definovány, jiné budou volnější, co se okruhů týče.
Do systému se půjde přihlásit prostřednictvím facebookového profilu, jenž převezme i vaši profilovou fotku, kterou ale samozřejmě budete moci vyměnit, pak už stačí jen vyplnit svůj stručný profil a přihlásit se do "kmenů", které vás na drivetribe budou zajímat. Vzájemná komunikace pak bude probíhat spíše formou krátkých zpráv a rychlých diskuzí, nic jako vytváření nekonečných diskuzních fór nečekejte. Nejblíže by drivetribe měl mít k instagramu.
Ostatně psaní a textování už je pasé od doby, kdy vznikl zdvižený palec. I na ten se pamatovalo, jen to není "like", ale "bump", stále však platí, že kdo má více bumpů, je větší frajer. Mrkněte teda na promo video a těšte se na osmadvacátého. A nebo se na to vykašlete a jděte se raději projet...