Ten renault dava teda radne zabrat image nissanu...dacia logan bude nissan...pak vtipek jmenem Tiida premierovany v Bratislave...(nenarazim na BA, ale na to ze to neni jedna z prestiznych vystav typu zeneva nebo pariz)
Nojo, kdo by to byl rek pred par lety, ze zrovna Japonci budou delat Dacii v licenci - a ze to budou montovat lidi s velkejma kloboukama a tequilou v krvi. Globalizace rules.
Tady jde videt co by udelal renault se skodou ... logan vlastne vubec nebere jako daciu, ale prodava si jej vsude kde chce jak kche, takze nakonec stejne dacia bude jen vyrobnou renaultu ... tak by to dopadlo i se skodou, kdfyby ji tenkrat dali renaultu. My bchom tady jezdil ve Skode Twingo vsude jinde by to byl klasicky Renault Twingo ... no to co dela Renaults Nissanem to je snad sabotaz
Teď jezdíš ve Škodě Golf a taky je to většině lidí jedno. Vždyť je to úplně fuk, hlavně aby to auto sloužilo, jak sloužit má. Určitě je lepší, když se automobilky dají takhle dohromady, než kdyby měla každá na vlastní pěst výrábět auta komplet od kol až po střechu a bylo by to určitě o dost dražší.
Mimochodom. Možno by dnes existovala Škoda Twingo, ale v čase, keď Renault o Škoda mal záujem, sa od Škody dal očákavať maximálne tak Renault Twingo. Značka Škoda mala zaniknúť. A rozhodne sa nevozíme v Škode Golf, tak ako neexistoval napr. ani SAAB Croma. Škoda má vlastnú tvár, image, cieľovú skupinu..atď. Je síce pravda, že sa na istý čas VW a Škdoa veľmi priblížili, ale ako ukazujú nové modely, ideová odlišnosť je naštartovaná. A okrem toho, vyrábať jedno auto pod viacerými značkami nie je nič zlé, ak každý z nich jasne zapadá do portfolia tej svojej.
Není to poprvé, co Renault použil levné auto a prodává ho jako Nissan. Existuje i mutace Thalie s logem Nissanu. Jeden takový kousek potkávám dokonce v Praze. Stává občas na Kříženeckého náměstí. Čert ví jak se to sem dostalo.