Testy
0
ideálne vozidlo pre živnostníkov 😄
Tak tohle je fakt super auto pro podnikatele na rozvážení zboží. Za cenu Fabie dostane auto velikosti dodávky, ale za poloviční cenu. Když si vypočte, že s tím bude jezdit 5 let, a pak to shodí ze skály, tak je amortizační hodnota naprosto výborná. Každý rok ho vyjde na 50 tis. Kč a při odečtení DPH ještě míň. To je fakt bomba.
Každý může mít na toto auto svůj názor,mám praktickou zkušenost s Kangem 1,2 a nyní i s Logánkem MCV.A opravdu si nestěžuji,z pohledu drobného živnostníka,jde o dobré vozidlo,když se k němu přistupuje jako k prostředku přepravně výdělečnému.MCV dostane dost výrazného konkurenta v kangoušku 1,5 ale bude mít navrch prostorem.A pokud si najdete slušný firemní servis není co řešit.
Vypada to jako Octavia Scout. Na první pohled jsem si ta auta uplne spletl :😉 Stejne podivne tvary a zbytecne moc plastu na kastli >😁 >😁 >😁
na to jak je to auto rozčapený, tak mi připadá že je na zadních sedadlech docela málo místa
cena s nutnou vybavou uz nezajimave vysoka...navic realita auta je jeste o trochu horsi nez pisi se slitovanim autori => zpracovani katastrofa, ergonomie zadna, v posledni rade jsem malem prisel o palec na noze, pote co Frantik prede mnou se zabavou sklapel sedacku => v dnesni dobe chapu, ze chteji vyrabet takova auta, treba pro Turecko, vsechny staty dal na vychod + Afriku, ale tohle auto v Evrope😜 zajimave...opravdu vsem zajemcum o tento vuz preji dlouhy, laciny a neergonomicky zivot pri vykonu jejich povolani a vozeni rodiny na vejlety, rad je budu pozorovat z meho ´high-tech´ auta (pozn. v podstate vse kolem Logan je high-tech, jen tak na vysvetlenou, v mych ocich samozrejme)
Podívej se na výši průměrného platu u nás a zjistíš, že většina lidí si může o nějakém high-tech nechat jenom zdát. Dacia se bez našeho trhu obejde, zato naši nabídku podstatně rozšíří. Až přijdou Číňani, bude to slušný průměr.
Jo, vypadá to dost chudě. Asi tak jako Felda nebo Fávo... Jenže je to velké, oproti uvedeným o něco bezpečnější, s modernějším motorem, servo a ABS to má a navíc je celkem levné. Z opravdu nutné výbavy mi tam chybí v základu jen druhý pytel. Klima je komfort a člověk snad může zvážit, jestli těch pár horkých dní přečká, nebo vysolí 35 litrů navíc. Elektrony, metlu nebo vestavěné rádio lze u takového vozu postrádat celkem bez ztráty užitné hodnoty (nebo třeba to rádio dokoupit jinde o dost levněji i s MP3 a USB). Kdo má 4 děti, těžko najde cenový ekvivalent.
Je to fakt dobre auto za tie prachy, ci uz pre mensich podnikatelov ale toto je auto aj pre mlade rodiny. Nalozi sa donho vela vela vela veci 😄
Pre mlade rodiny nie. Vies si predstavit maminu s detmi ak v meste parkuje s tymto autobusom s razvorom 2.9 metra? Bezpecnost nic moc (vo vybave 1 airbag, spolujazdcov musis dokupit a viac neponukaju), doplatis este radio, klimu, pripadne metalizu a elektrony a hned si skoro na 500.000,- Sk ani okom nemihnes.
Tento voz je podla mna robeny hlavne pre remeselnikov a drobne firmy a ten ucel bude plnit dokonale.
Tento voz je podla mna robeny hlavne pre remeselnikov a drobne firmy a ten ucel bude plnit dokonale.
co to meles. u MCV je možné připlatit i boční airbagy!!
Mladé rodiny s dětmi přece nežijí jen ve městě. Do města to auto opravdu nejvhodnější není. Taková mamina na venkově může ráno odvézt do školy děcka z půlky dědiny. Domů přiveze klidně prase na zabíjačku.
Jasně, když máš 500000 Sk, můžeš si vybírat. Třeba KIA Carrens s 100kW motorem včetně klimy se dá teď pořídit za nějakých 410000 Kč, 7 míst za 15000 navíc. Co ale uděláš, když je nemáš? Koupíš Dacii se zárukou nebo dobře vybavenou ojetinu? Sám nevím, co bych si vybral.
To je otazka na zamyslenie. Ale skor by som mozno riesil otazku, ci kupit plne vybaveneho Logana s benzinom za 450.000,-, alebo radsej napriklad Focus s nizsou vybavou (porovnatelnou s tou "full" u Dacie), ktory dostanem v akcii za podobnu cenu...Kufor okolo 500 l je pre rodinu pohodlne dostacujuci, preto som napisal ze Dacia skor pre remeselnikov...
> Klaudius: prostým pohledem do ceníku jsem zjistil, že základní ceníková cena 7místného MCV ve výbavě "Lauréate" je 313 900 Kč. K tomu se dají dokoupit hliníky 15´za 12, metla za 9, airbagy sumárně 18, klima 35 a rádio s CD za 8, sumárně příplatková výbava za 82 litrů. Takže plná palba v benzínu za 395 900 Kč (a to pochybuju, že by člověk nějakých 10-20 neusmlouval) 😄 Pokud se ovšem nebavíme o SK, tam by to bylo asi přes něco přes 450...
a vypadalo by to o mnoho lépe. Chápu, že se šetří kde může ale nehorázně mě irituje ten odporný volant!!! 😉 Pak už jen vylepšit výplně dveří, jinou hlavici řadící páky a odstranit šeď sedadel a bude to ok. I kdyby to mělo být vyrobený z roztavených igráčků a montovaný na Kamčatce, tak to alespoň na první pohled nebude vypadat 15let starý!
Ono sa casto setri tam, kde sa to mina velkemu ucinku a dost to poskodi to auto. Je to pripad Dacie, ale napriklad aj Roomstera, v zaklade namiesto slusneho odkladacieho priestoru v palubovke je pre spolujazdcom len nechutna diera....tiez nechapem preco to tak robia. Krasa/nekrasa je subjektiovna vec...
Říkejte si co chcete - ale podívejte se na ceny podobně velkých aut u konkurence - ten Logan je pořád skoro na polovině toho, co stojí ta "lepší" auta...
Ale podívejte se třeba na novinky - někteří chirurgové chtějí za víkend až 43 tisíc, nemocnice jim nabízí dvacet - to spousta lidí nemá za měsíc...
...a to se to potom otvírá huba na obyčejný plebs
A kdo nevěří - ať se podívá na stránky pracáků, jaké mzdy nabízejí třebas pokladním v různých marketech či na dělnické profese mimo Prahu a velká města, to je, panečku, tvrdá realita.
A ta pokladní přitom neodleží půlku své "služby" na kanapíčku na lékařském pokoji...
Ale podívejte se třeba na novinky - někteří chirurgové chtějí za víkend až 43 tisíc, nemocnice jim nabízí dvacet - to spousta lidí nemá za měsíc...
...a to se to potom otvírá huba na obyčejný plebs
A kdo nevěří - ať se podívá na stránky pracáků, jaké mzdy nabízejí třebas pokladním v různých marketech či na dělnické profese mimo Prahu a velká města, to je, panečku, tvrdá realita.
A ta pokladní přitom neodleží půlku své "služby" na kanapíčku na lékařském pokoji...
To máš pravdu...ale pokladní stačí základní škola a když udělá v práci chybu, tak to znamená, že prodám bagetu za cenu koblihy.A hlavně nechápu, proč to řešíš tady.
Co to meleš za hovadiny...?!? vůbec se v tom nevyznám a co jsi vlastně chtěl říct taky nevím... :no: 8-s
To kolik si člověk vydělá záleží jen a jen na něm. Pro některé doktory je 43t. za víkend málo, pro některé je to moc za rok.... I rukama se dá vydělat na hodně dobrý život, jen se o tom nesmí jen kecat ale snažit se.
Jinak ten logan je super náhrada za feldy pickup. Nic podobného v té ceně na trhu neni. Je mi jasné že to po leasingu půjde těžko prodat za slušnou cenu, ale ztráta bude asi menší než třeba u berlinga hdi.
Jinak ten logan je super náhrada za feldy pickup. Nic podobného v té ceně na trhu neni. Je mi jasné že to po leasingu půjde těžko prodat za slušnou cenu, ale ztráta bude asi menší než třeba u berlinga hdi.
no.. myslím, že ztráta se bude počítat na výši kupní ceny, resp. se ji vyrovná. Domnívám se, že pokud si nějaký podnikatel, žovnostník, řemeslník pořídí tohle auto do práce, dojezdí jej do úplné mrtě a pak odstaví po statisícech km zhuntovaný na šroťák.. a půjde pro nové... ;-\
No kdybych tím autem musel jezdit osobně, asi bych to nekoupil nebo v nějaké vyšší výbavě. A to už zas neni žádná láce. Ale pro kluky na montáže idealní. Holá výbava-nic se nezničí ani neukradne. Nikdo nezávidí. Ale ani neurazí. Za 3 roky koupíš nové a staré dáš protiučet jako akontaci.
Jo a mám ve firmě astru van, 98 rok, tu kulatou. Má najeto 400t. km , je to 1,6 8V, žádný dělo. Ale má tak levný provoz že ho pořád nechci vyřadit, i jeho nynější řidič ho nechce měnit. Spotřeba sice po Praze kolem 8-9l , ale servis cenově jak feldy, jenže zdaleka ne tak často. A to je pro mě mnohem důležitější než spotřeba. Vim že benzinové motory od rendla jsou dobré, a ta 1,4 z loganu je oprověřená za ta léta dokonale.
přesně, a nechceš ji dát z firmy a přitom je skoro 10 let stará... asi půjde z firmy v momentě kdy se zastaví a už nerozjede >😁 nebo se staně něco, co na opravě bude stát více než celý auto... 😉 a tuším, že podobné to bude s dacii. Na stavbu to chlapům stačí a pořád to jezdí.. až klekne, tak klekne.. jde jen o to, že ta Astra v uvedení byla o třídu výš, než je Dacia. A taky tím, že je to levný, si to pořídí ekonomicky ne zcela nejsilnější živnostník, kterej nebude mít stejně na obměnu vozovýho parku dříve, než bude muset a to nastane v momentě, kdy se to auto zastaví zhuntovaný na číslici třebas 300 tis km.. To si myslím já.. 😉
No auta která kupuji nová prodávám po 3 letech po leasingu když mají ještě nějakou cenu. Většinou na protiučt, je to výhodné a bez problemu. Astru jsem koupil z Rakouska v r. 2000 jako nouzovou náhrahu za ukradenou feldu van. Stála mín než stejně stará felda. Ted už nemá žádnou cenu, ale je úžasný jak drží.... Mám ve firmě i dvě tdi ale jejich dobrou spotřebu naprosto znehodnocuje drahý a častý servis.
Je to hnus, mala krabica s razvorom vacsim ako Superb! Co je to vlastne - osobak alebo dodavka? A s tymi motormi a 7 pasaziermi ta v dlhom tiahlom stupani predbehnu aj autobusy. Ale ako pohrebak dobre :no: :no: :no:
Vas prispevok je hnus, velebnosti. Urcenie auta, jeho konstrukcia, vzhlad aj cena do seba zapadaju a spolu tvoria celok ktory nikto len tak neprekona...
No, ale treba tech 130 pri 4000ot/min je zajimave. Nekde se tady resilo u Fabie, jak to je strasny a neekonomicky, ale u Loganu to nikomu nevadi, auto je levny, tak to klidne muze zrat😉
Aby sme boli uplni, tak motor Skoda 1.4/74 kW ma maximum krutiaceho momentu pri 4400 otackach.... Zaujimalo by ma, preco niekomu lezi v zaludku medzna hodnota, kvality motora urcuje priebeh krutiaceho momentu a sirka vyuzitelneho pasma otacok a nie vrchol krutiaceho momentu alebo vykonu....
sa zobud mlady toto nie je auto na pretekanie na cestach ale pre mensich zivnostnikov a malopodnikatelov ktory si nemozu dovolit drahe dodavky......ja Daciu berem so vsetkymi 10 za malo penazi vela muziky konkurencia si mozu huby rozbit od udivu
No, pro živnostníky bude spíš Dacia Logan VAN - v Rumunsku ho představili v lednu. Vypadá to jako MCV, jen to má jen 2 místa a "zabedněná" okna od řidiče dále.
Viz web daciagroup.com.
Viz web daciagroup.com.
Nevim nevim, radu lidi tu bleje, jak je to srasny, ale me to auto prijde uzasny. Myslim ze jich na silnicich budem potkavat hodne. Podobnou uzitnou hodnotu moc konkurentu nenabidne. A ze je s priplatky draha? Prominte ale za 300tis mit auto v plny mi prijde jako dobra nabidka. Co dostanete za 300tis od jinych znacek? Jinak myslim, ze auto bude zajimavy dost pro lidi s aktivnim zivotnim stylem, kola, lyze, snb a spoustu jinejch veci nalozis rad dva, a jeste ti zbyde misto. Za ty prachy je to fakt luxusni, lepsi nez jety auto.
Naprosto s Tebou souhlasim, sam bych do toho sel, uplne vopohode vozitko ... >😁
tak to si musí někdo koupit snad jen z pomatení všech smyslů, no nechtěl bych to ani zadarmo, co budu povídat. no ale 100 lidí - 100 chutí, že? ;-\
To vůbec neni pravda!Já sám mám Renault Megane 2 a tohle auto jsem s klidným srdcem doporučil rodičům a taky ho koupili.Je to uplně průměrné auto ve své třídě ale má velký kufr 510l a prostoru tam je jak v Octavii!Jediné co je horší než třeba ve Fabii je palubní deska.Neni tak propracovaná a má o něco horší material.Jinak je to auto opravdu parádní a ve své třídě nejen kvůli ceně nemá konkureci!
Takze panove, vcera jsem si vyzkousel Logana MCV v salonu. Je pravdou, ze plasty na dverich, calouneni... pusobi vedle treba Octavie lacinym dojmem, ale prostor? Mam 184 cm a sednu si i do treti rady a nad hlavou mam volny prostor. V Octavii II se na zadnim sedadle dotykam hlavou o strop. Auto vypada podle mne ve skutecnosti o neco lepe nez na obrazku. Jedina vec mi vadi - motory. Myslim, ze si auto zaslouzi silnejsi motory od 75 kW do 90 kW. Taky se mi zda uzitecna hmotnost 555 kg pro 7 lidi malo. Jinak je to opravdu robustni a docela pohledne auto. 😄
Dobrý autíčko, vejde se mi tam všechno na dovolenou 😉 kašlu na pražáky co ho pomlouvaj - ti ať si zaboří svou * do Audi a hlavně ať neopouští Prahu.
Já nevím, kdo s čím jezdíte, ale mně 1.6 s 90 koníkama na poměrně lehkej kombík nepřipadá zas tak slabá. Taky o něm vážně uvažuju, taky jsem v něm seděl v autosalonu a připadl mi v pohodě. Kromě rodiny občas potřebuju převézt i menší hudební aparaturu a myslím, že u konkurence bych těžko hledal tak prostorný auto za takovou cenu. Teď mám favorita, kterej dosluhuje, až lehne, tak do toho určitě půjdu. Možná už k nám do tý doby pustí i tu 1.6 16V se 105 k, ta by byla možná ještě lepší. Kdo na to má, ať si koupí mercedes !
Prý tam něco píská, prý to rezne? Co vy na to pane Kraus?