Sice je to 3,5 litrovy motor ale budem sa drzat tvojich pokynov. BMW 535d. V akceleracii na 100 je to 5,9 vs 6,5 pre gs.// 1. pri opakovanych pokusoch bude gs horsi vzhladom na tempo akym zerie baterky, Cize pri dlhodobej dynamickej jazde nedostanes 100% vykonu // 2. BMW ma o 0,5 litra mensi objem // 3. 150 litrovy kufor na vyssiu strednu triedu to je uz nieco // 4. GS 450h u nas stoji o 300 tis. viac nez 535d (v porovnatelnej vybave) // 5. Spotrebu ma GS lepsiu v meste, 535d mimo mesta, mix maju rovnaky (8 l) // 6. Neviem ci mas nastudovane dnesne technologie co sa tyka baterii, ale po kazdom roku stracaju priblizne 4% kapacity. // 7. 535d tu uz nejaky ten piatok je // Netvrdim ze hybrid je zly, ale zatial sa budem s povzdali pozerat ako sa vyvija.
No a mňa by zas zaujímalo, čo sa tu bude písať, ak o pár rokov príde Mercedes-Benz hybrid diesel, príp. podobný ekvivalent v Lexuse. :-) Hybrid znamená len uloženie časti energie, ktorá sa pri brzdení premení na teplo, na neskoršie použitie. A je jedno, či auto poháňa benzín, diesel, etanol, vodík alebo ho roztlačíte. :-!
a pomaly... toto je zrychlenie trojlitra gs (hybrid)[odkaz] prosim ukazte mi rovnako pruzny ropak v objeme 3litre. a situacie v 5litrovom motore a triedu vyssie sa bude asi opakovat :-!
Prahnu po testovací jízdě - jako spolujezdec, alespoň....Tome, nezajdeme si do lexe? S GS jsem jel vzadu asi dvě minuty, takže vesměs jediný vjem bylo ticho...PS: 0-1000m za 25s je dobrá hodnota...a nakonci se řítíš 240 km/h...ježiši, to je jak 911!
To mas recht, hlavne ze audi ma 4.2 TDI uz niekolko rokov, ma to 326k a 650Nm od 1600 otacok nahor. A8 s tym zrychli na 100 za 5,9. Spotreba na hranici 9 litrov. Ale inak mas recht.
Ja len že hovoríme všeobecne o hybridoch a tie sú napríklad aj na vodík - táto technológia je v zásade najďalej až na tú sieť čerpacích staníc. Inak by bola použiteľná takmer hneď.
To s tou anonymitou jsem myslel obecně, protože v popisu na auto.cz stějně můžeš mít cokoliv ;-) Pokud dobře čtu, tak jsi psal "zatiaľ sa žiadny sériový hybrid k dízlu ani nepriblížil", což je prostě v tomto podání totální kravina. Takhle to prostě říci nejde. Můžem samozřejmě diskutovat o tom, jaké budou celkové náklady řekněme za 10 let používání apod., ale takto generalizovat prostě nejde. Navíc nějak nechápu, co jsi měl na mysli s tou sítí čerpacích stanic na vodík..
ešte že z popisu na AUTO.cz vieme že si muž. a nehovoril som o prototypoch a vývoji ale o dnešnej situácii. skús pojazdiť real tie hybridy od Lexusu a potom porovnaj. to nie je otázka zrýchlenia ale reálneho používania a nákladov počas celej životnosti. len si zisti kedy a za koľko budeš meniť tie batérie, prípadne mi ukáž sieť čerpacích staníc na vodík. have a nice day.
Tohle je very impressive, hlavně rychlost pohybu ručičky rychloměru za hranicí 200km/h. 0-200 za cca 18s to jsou hodnoty sporťáku, i lehčí 335d je v 18s tak na 180km/h. Ale neomezoval bych se třílitrem, až např. tenhle nový 420 CDI šoupnou do éčka, pak by mě srovnání s GS 450h celkem zajímalo, jak dynamika, tak provozní náklady.
beriem tvoj názor má logiku. cital som ten test. ale osobne mám (konkretne na baworoch 730D a 530D rok výroby 2004 a 2005) najazdených uz dost vela km. Ale siel som trasu ke ba na rx hybride.. Ak to co mi predviedol v tom velkom nesikovnom suv bolo famozne.. prvý krat mi pripadal ropak od bawora pomalý lenivý hlučný.... v tom gs ktore je predsa len inak zamerane to musí byt ..no.. pecka:) Ale ja tu písem o ls ktoré bude mat 450koní 500 - 600Nm krutiaci moment a to je naozaj iný vesmír. moja skusenost vraví ze uz ziadneho ropaka nekupim.
Tady bych možná trochu oponoval, jeden motoristický časopis dělal zajímavý srovnávací test MB diesel vs Lexus RX400h. Toto srovnání bylo mimořádně zajímavé v několika ohledech. Z hlediska spotřeby byl diesel výhodnější pouze při plném kalupu na dálnici, mimo město byla bilance obou ptakticky stejná a ve městě exceloval pro změnu hybrid. Z hlediska emisí byl na tom hybrid lépe. Vzhledem k tomu, že hybrid je stále v plenkách proti nafťáku, tak o na konečný výsledek tohoto "souboje" mám svůj tip ;-)
[odkaz] ak mi ukážeš ktorý 3litrový ropák toto zvládne...:)):-! No a LS ktorý bude mat objem 5litrov a výkonnejsie el motory a podstatne vyssiu kapacitu baterii.. neviem neviem.. spotreba rovnaka ako ten ropak výkon vyšší krutiaci moment takmer rovnaky neporovnatelne hladsí a tichsí chod.. Ale ked si to ls kupim tak ta odveziem ok???:))
no skoro sa to krutakom vyrovnalo uz "staruckemu" V10TDI od VW...pravda ze ten ma sice 5 litrov...ale aj tak si myslim ze taky novy motor a tak vychvaleny system common rail III by ho mali v tomto ukazovateli preskocit...
Příští týden ti budu moct, pokud budeš chtít, napsat své dojmy, budu pár dní v D a mám slíbenou tuhle novinku k ozkoušení plus CLS AMG a měl bych snad vidět naživo i nové céčko. Jsem natěšenej. :-);-)
S klassa již tradičně ukazuje směr vývoje luxusních limusin a je absolutní špička v tomhle segmentu. Ostatní se snaží dohonit seč mohou, ale daří se to asi tak, že když se přiblíží na dostřel, tak MB zase vyjede s něčím nový. Dneska je to nový motor, který dle mého soudu stane v téhle kategorii na vrcholu. Jestli něco MB umí perfektně a ostatní mu to mohou jen závidět, tak to je schopnost sladit auto jako celek. Nový motor bude pro tohle auto novým impulsem a věřím, že zase nastaví novou laťku v oblasti dynamiky, kultivovanosti a pohodlí.Už se těším, na to čím odpoví ostatní. Už se těším, až si přečtu první svezení, nebo test.
jo, ten motor bol a je uzasny, tolko Nm vsak prevodovka nezvlada, poznam viacerych majitelov ML 400 CDI ktori zostali stat na krizovatke, prevodovka dead... auticko za 2.5 mega:-(
Novu prevodovku prosim!!!!!