Testy
Skoro 4,6 metrů dlouhé a 1,8 těžké auto a má zavazadlový prostor jako hatchback nižší střední třídy. Tento syndrom SUV je dost rozšířený, rovněž nestálý pohona 4x4 (a "nejlépe" jak u některých modelů SUV jen 2x4). Vzhledem k zavazadlovému prostoru je trochu záhadou jak to výrobce s určením m.j. i pro "manželé mezi 35 a 40 lety s dětmi" myslí...
Podľa foto ten kufor vyzerá na nejakých 500 l takže tých 370 l sa mi nejak nezdá aj keď všade je to uvedené tak.
Teď je taková móda,jezdit dodávkou,tak na to auto musíš nahlížet.Praktičnost bych tam nehledal. Kup, budeš IN a zbytek neřeš 😉
Trefili se do mojí cílovky 😄 Je mi 30 jsem ženatý mám děti a až budu chtít další auto (tak za 2-3 roky) určitě se budu dívat i po SUV segmentu. Antara se mi moc líbí. Sice jezdím z 95% po silnici, ale když už se něco stane (sníh, nutnost vyjet mimo cestu) chci abych se mohl na svůj vůz spolehnout. Další věc je pocit bezpečnosti a reálná bezpečnost a komfort jízdy. Všechny tři body mi v dané cenové hladině Antara splní 😄 (pokud nebude stát v základu s naftou přes 700tis 😲 ) už se na ní těším
V německu stojí základní nafta 846 000Kč(střední výbava, do základu nafta nejde-aspoň v Německu). Nevýhodou toho auta je, že má korejské (asijské) možnosti výbav-čili chceš lepší výbavu, kup rovnou vyšší stupeň(xenony-podmíněno vzít kůži...).
Uvidíme jak stanoví ceny u nás.
Pro zájemce nějaká videa Antary (natáčení reklam, jízda v terénu) jsou vidět zde (v němčině)
[odkaz]
Uvidíme jak stanoví ceny u nás.
Pro zájemce nějaká videa Antary (natáčení reklam, jízda v terénu) jsou vidět zde (v němčině)
[odkaz]
Tak s cenou bych trochu přihodil 😄 "Pocit" bezpečí..z jakého pohledu? Aktivní bezpečnost bych tam moc nehledal, obyčejné auto nižší střední bude líp sedět v zatáčce,asi i brzdit.Výhled,to možná jo. Pasivní bezpečnost:je otázka,co je větší šance že nastane,jestli to,že přepísknu zatáčku a obrátím to na střechu(zde větší,v USA s tím mají své bohaté zkušenosti), nebo že do mne někdo vlítne?Pokud vlítne,možná zde lepší,ale zase obyčejné Q7 nabízí asi spíš jen ten "pocit",prozatím...Není jednoduchá a jednoznačná odpověď.Ale je to každého věc,jen mne napadlo,že to není zase až tak jednoznačné.Taky to totiž řeším,tak proto ta úvaha. ;-\
S rizikem převrácení a nestability s tebou absolutně souhlasím. Nekupuju si sice nový auto, ale člověk o tom stále přemýšlí, asi to taky znáte 😉 . A proč bych uvažoval o SUV? Jedině z hlediska vyšší bezpečnosti, protože pohon 4x4 dnes nabízí i běžné cestovní vozy a jejich výška podvozku mi vyhovuje. Výhoda vyššího posezu u SUV je nesporná a proto následky bočních i čelních nárazů do ostatních automobilů budou asi eliminovány. Jenže se nejde nevrátit k delší brzdné dráze a vyšší náchylnosti k převrácení. Co mi z toho vyplívá? Že pokud chcete pořádné bezpečné auto, tak přes lidové SUV asi cesta nepovede. Osobně bych asi skončil u X5, Touarega nebo XC90. Jenže je tu zase extrémně vysoká cena a drahý provoz. Takže se
opět v myšlenkách vracím zpět ke střední třídě. Toliko mé myšlenkové pochody
opět v myšlenkách vracím zpět ke střední třídě. Toliko mé myšlenkové pochody
Ze začatku sem byl skeptikem, ale uz jsem videl Chevy Captiva v realu a moc se mi libi takze Antara taky bude super, videl jsem ji minuly tyden v Bochumi. a vypadala :yes: :yes: :yes:
ani neurazí. Nelíbí se mi však ty držadla místo zrcátek, a vyloženě mi vadí ta kýčovitá mřížka za předními koly. Celkově to jde, ale x let staré Sorento mi přijde skoro atraktivnější.
proc uz se opel nezbavi toho hnusu uprostred palubky??? pouzitej plast je strasnej podobnej jako v P407, logika a snadnost ovladani je ostudna a navic je to proste hnusny. novej model a sup tam s tim...blijici smajlik tu chybi C
z těch všech suv se mi toto líbí nejméně. až na relativně povedené pracoviště řidiče nic moc. vnitřní prostor suvéček je mnohdy stejný nebo menší než u běžných kombíků a tohle auto je na tom v tomto ohledu dost špatně. je sice pravda, že za stejné peníze dostanu hromadu plechu navíc, ale takové závaží je spíš na obtíž 😲
:no: :no:
Opel to v poslednej dobe (okrem faceliftu Vectry)pekne vali : Astra,Zafira,Corsa,Antara - vsetko vydarene a pekne auta - za vsetko hovoria predajne cisla. Antara/Captiva :yes: :yes: :yes:
Tak já musím Opel pochválit,Antara mě oslovila a líbí se mi.Na nové modely Opelu mám stejný názor jako Beast,povedený design,kvalitní materiály a zpracování,v tomto udělal Opel obrovský pokrok.Ještě zajímavou zaváděcí cenu a bude to OK. 😄
Proboha proč vykrajovali ty světlomety, tohle auto má obličej jako x-krát sešívaný Mike Tyson. :no: Kulatý interiér je ale poměrně sympatický a věští mnoho místa na zadních sedadlech..
Ovšem ty rodiče s dětmi sáhnou raději po Zafiře, myslím.
Ovšem ty rodiče s dětmi sáhnou raději po Zafiře, myslím.
Zatím jsem nepochopil design přední části a zrcátek, ale jinak to vypadá dobře, i co se týká popisu techniky a jízdních vlastností. Jen to jméno - Antara - to je hrůza...
Jenže jméno se vytváří s ohledem na země,kam se bude vozit(asi větší část produkce),takže to,co nám se zdá divné,jinde zase naopak.Nelze se na vše dívat z úhlu pidi Česka... Mně se Antara líbí. Co je na tom hrozného?BTW😒ement v autě nevozím,nevozím v kufru zpravidla nic.K čemu,kam,co,proč něco vozit? 😉
Opel zastavuje výrobu Antary s naftovým motorem, nestíhá spojka
Německá automobilka Opel až do odvolání zastavuje výrobu modelu Antara s naftovým dvoulitrovým motorem. Jako důvod tohoto opatření uvádí problémy s rozjezdy. Spojka si totiž dobře nerozumí s točivým momentem motoru, nezvládá pomalý prokluz a díky rychlému sepnutí dochází k prudké akceleraci nebo ke zhasnutí motoru.
Opel již tento problém řeší a nápravu vidí buď v modifikaci spojky, nebo v softwarovém snížení točivého momentu na první rychlostní stupeň, což by nebylo u Opelu ničím novým.
Tuto verzi Antary je možno i nadále objednávat, pouze termín dodání bude až v únoru 2007.
zdroj: autorevue.cz Autor: Radek Ondrášík
Německá automobilka Opel až do odvolání zastavuje výrobu modelu Antara s naftovým dvoulitrovým motorem. Jako důvod tohoto opatření uvádí problémy s rozjezdy. Spojka si totiž dobře nerozumí s točivým momentem motoru, nezvládá pomalý prokluz a díky rychlému sepnutí dochází k prudké akceleraci nebo ke zhasnutí motoru.
Opel již tento problém řeší a nápravu vidí buď v modifikaci spojky, nebo v softwarovém snížení točivého momentu na první rychlostní stupeň, což by nebylo u Opelu ničím novým.
Tuto verzi Antary je možno i nadále objednávat, pouze termín dodání bude až v únoru 2007.
zdroj: autorevue.cz Autor: Radek Ondrášík
Ty wole sak toto suv je nic ine ako Opel Antara...nic zaujmaweho len opel sa zas hral a narazil na Antaru...nic by som nepowedal keby to bola nejaka werzia ze opel astra suv...to by som bral podla toho ako by to wyzeralo...my mame renault scenic a ked sme ho mali trosku zdwihnuty podobal sa na antaru...nebolo to wobec zaujimawe len blby proces
Co ja vim? Neni to spatny. Ale zase ani nic zvlastni. A hlavne je to OPEL, auto se kterym budes vice v servisu, nez na cestach.
Docela hezký,ale dneska už to stejně zapadne do davu.Do davu pitomců co většinou jezděj sami a po silnici ve městě a na nezpevněnou cestu se dostanou jednou v srpnu když vyjedou na houby k lesu.Tam už budou ale stát stejně normální osobáky na tyto podmínky "nepřipravené".Bezpečný navíc budou jenom na chvíli,než si to koupí polovina motoristů a pak to bude z hlediska bezpečnosti to samý,jako když se dneska srazej dvě Corsy,akorát to bude větší rána.
prevleceny isuzu frontera s bleskem ve znaku bylo ve sve dobe aspon prukopnikem segmentu, tohle prevleceny dejvu neprinasi nic novyho, jen korejskou uniformitu. po slibne astre a corse jen dalsi krok do nikam...
Do extáze mě nepřivádí, ale z posledních měsíců uvedených SUV je asi nejpěknější. :yes: Určitě mnohem lepší, než "kreace" některých "prémiových" značek. 😄
suhlasim - prichadza to pomerne nenapadne ale moze to byt celkom uspesne vozitko - zaujimava alternetiva voci konkurencii. Kto nechce korejca ci japonca mohol kupit snad len X3 co nie je ziadna extra dizajnova bomba. Oplu to rozhodne pomoze.
No nelíbí se mi tam ty zrcátka to je asi jediný co bych tomu vytkla,ale jinak je to vcelku fine autíščko.. 😉 😄
No i když Opelu moc nefandím a jediný Opel, který se mi líbí je Opel Omega Caravan II generace a pak nová astra 5ti dvéř. A teď bomba Antara fakt super mooooc se mi líbí. :yes:
V devadesátých letech jsem měl Astru a dodnes se mi líbí. Pak přišla jakási nová vlna a tu jsem nepochopil. Naštěstí se Opel vzpamatoval a jeho současná produkce je pro Evropana velice líbivá. Jenže já mám stále v mysli Astru r.v. 1994 (kupoval jsem ji novou). Od té doby jsem vystřídal několik značek a s ani jednou nebyly takové problémy. Myslím si, že tohle je jeden z důvodů proč je na tom Opel dnes, tak jak na tom je.
hahahaaa fakt mazec.. na ty prevodovce ten napis.. porno ne.. >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 :yes: :yes: :yes: :yes: antara rulezz
Zezadu to vypadá jak Renault Laguna kombi v teréní verzi >😁 Mám pocit že se kluci trošku inspirovali >😒]
Nevypadá jako Laguna, je o mnoho hezčí!!! >😁 Táta se do ní zbláznil, je to libovej Opelík... My sme měli opely 3, vectru A, vetru B, teď máme Signuma, a nejde to jinak než chválit!!! :-! Prostě nám opel vyhovuje, a Antara je beezva, rozhodně bude o mnoho lepčí, než byla Frontera, opsaná od Isuzu. Na tu všichni pěkně nadávali!! Antara bude libovka nejlepší!!! >😁
To přece nelze srovnávat,nějaké kombi a SUV.Úplně jiný tvar,rozměry,design,vše...
No vidiš,vám Opel jezdí,vyhovuje a stejně se najde někdo,kdo to zpochybní a bude psát,jak je to špatné auto.Podle mne stejné jako každé jiné a tohle je ještě i hezké.
No vidiš,vám Opel jezdí,vyhovuje a stejně se najde někdo,kdo to zpochybní a bude psát,jak je to špatné auto.Podle mne stejné jako každé jiné a tohle je ještě i hezké.
Kdyz chcic jezdit jen po silnici tak si poridim velkeho kombika nebo MPV. Kdyz chci jezdit byt jen obcas i mimo silnici, pak mozna SUV. Nevim koho tim chteji soudruzi z NDR oslovit. Tak mozna zoufalce typu "kdyz chces vic nez muzes" co by radi SUV, ale na poradne nemaji prostredky :no:
Koho tím chtějí oslovit?Pořádně si přečti celý článek.Jen v roce 2006 bylo prodáno 1 200 000 vozidel podobného typu!(zatraceně hodně zoufalců)Asi jsi nepochopil,že automobilový trh se vyvíjí(tak jako vše)a vše je otázkou nabídky a poptávky a pokud lidé chtějí podobně koncipované vozy pro volný čas,tak by Opel udělal chybu ,kdyby ho nevyráběl.
Zase další SUV místo offroadu.
S OPELEM Frontera jsem jezdil 10 let a byl to můj super kamarád do nepohody. Sníh, podmáčená louka a cesta, stavebními stroji zdemolovaná cesta - žádný problém. Z dnešního pohledu jednoduchá a odolná konstrukce, která snesla i drsné zacházení. A protože nejezdím jako blázen, tak mě i jízdní vlastnosti na silnici v pohodě stačily.
Mě připadá, že SUV budou v budoucnu něco jako "klasický" osobáci (praktická rodinná auta na silnici a rovnou prašnou cestu či louku k chatě) a osobáci budou jako sporťáci (nízká, rychlá auta) jen na silnici, která se bojí i obrubníků chodníků při parkování.
S OPELEM Frontera jsem jezdil 10 let a byl to můj super kamarád do nepohody. Sníh, podmáčená louka a cesta, stavebními stroji zdemolovaná cesta - žádný problém. Z dnešního pohledu jednoduchá a odolná konstrukce, která snesla i drsné zacházení. A protože nejezdím jako blázen, tak mě i jízdní vlastnosti na silnici v pohodě stačily.
Mě připadá, že SUV budou v budoucnu něco jako "klasický" osobáci (praktická rodinná auta na silnici a rovnou prašnou cestu či louku k chatě) a osobáci budou jako sporťáci (nízká, rychlá auta) jen na silnici, která se bojí i obrubníků chodníků při parkování.
trochu kritiky si možno zaslúžia niektoré detaily. Predné hmlovky akoby sa samé ponúkali na rozbitie, sú príliš vystrčené do rohov. Rozporuplným dojmom na mňa pôsobia kruhové výduchy vetrania v kabíne, hlavne tá "trojka" v strede.