Myslím, že VW by se měl přestat zabývat vývojem nesmyslných verzí svých stále "nadupanějších" aut. Sám jezdím s VW (já Passat, manželka Polo), jsou to super auta, ale ty ceny jsou už fakt neúnosný :-( . Nějak se koncernu VW vytrácí auta "solidní kvalita za solidní cenu". Protože i Škoda, SEAT (o Audi nemluvím) jsou už dost drahá a otvírá se tím prostor zejména pro korejská auta. Jejich kvalita jde neuvěřitelně nahoru a cena zůstává více než přijatelná (řeči o nízkých pracovních nákladech v Korei může vést pouze naprostý ignorant - Korejci vydělávají 3x víc než Češi a navíc přeprava z Koreje taky něco stojí + cla a daň ;-\). Sám jsem kdysi jezdil "koreu" a utekl k VW, protože kvalita byla příšerná. Dnes je už ale "korea" kvalitativně velmi dobrá, tak VW by měl se sebou něco dělat, protože po Koree přijde Čína a Indie a to pak bude problém. A tím ubohým Foxem z Brazílie, v chuďoučké výbavě to nespasí :-O
máš pravdu...korejská prac.sila má skutočne vysokú mzdu a tak sa presťahovali korejské automobilky do ČR a SR plus fakt že už nebudú zaťažené dovozným clom kedže sa budú vyrábať v rámci EU a výsledok budú snád ešte lacnejšie a lepšie vybavenejšie autá..
Aky zmysel ma toto auto?Pre koho je urcene?Uz by sa mali vo VW zobudit a robit auta pre ludi (ako to maju v nazve) a nie preto,aby mali najviac modelov na svete!Aby ich to nestiahlo dolu,vyvoj stale novych modelov nieco stoji a to sa odraza na predrazenych autach.
Mě nějak vůbec uniká smysl auta jménem Golf Plus. Co to vlastmě je?? Kombi to není, MPV také ne a hatchback také ne. Není to ani Golf. Je to podivný paskvil... :-! A tahle oplastovaná kreace můj názor na Pluse rozhodně nezmění... ;-\
Začínám mít pocit ,že i Gti toho má plný brejle:-)) ono obhajovat do nekonečna blbý nápady nejde :-))) No ale i tak je neuvěřitelě loajalni.-) VW ho snad platí :-))) Gti neni lepsi sem tam přiznat že šlápli vedle, než se snažit obhájit neobhajitelné ;-) My víme že za tento paskvil nemůžeš,ale jak tě znám budeš to auto hájit, držím palce. ;-):yes: Jo přiznat omyl není prohra!!! u nás u všech bys zase po čase vyhrál.
Musíme se ještě hodně učit, makat na sobě, drtit jazyky a bohatnout nejen duševně aby se z nás stali diamantový kovbojové. Já jsem zatim jen ten teplákovo-bazarnickej, tak mám hodně co dohánět... >:-[]
Zajímavé je, že když před časem dostali Golf Plus k testu v Autocaru zamýšleli se nad jeho smyslem také. Po testu ovšem obrátili a naopak jim začal unikat smysl normálního Golfu. Ne, že bych s tím úplně souhlasil, ale kdybych měl teď jít a koupit Golf, bude to GTI, nebo Plus TDI. Ten ovšem bez plastů. ;-)
Golf před třiceti léty zahájil éru, v který seš dones ponořenej až po svý uši. Éru hatch-backů... Za těch třicet let se samozřejmě vyvíjí i segmenty... takže jsme svědky vzniku velkých SUV, lehkých SUV, malých SUV... a myslím, že není daleko doba, kdy na Kačerově hrdě vyjede i metro... s lehkým cross pláštěm. Píší to ovšem jako konstatování, nikoliv jako kritiku. Módu SUV považuji za velmi praktickou pro uživatele. O tom není sporu. Golf V. je dnes nejkrásnější auto v nižší střední... kdo to nevidí, nerozumí tomu. GOLF+ je reakcí na malá MPV... určená pro specifické šoféry... V malém MPV totiž těžko někoho přesvědčíš, že máš ostrý řezáky... Tak VW vykoumal geniální mezihru... něco mezi standardem v hatch-backu a standardem v malých MPV... a narodil se GURU+. Od něho je již jenom krůček ke GURU+, cross. To je vše. Píseň končí. Buďto vlezeš do Scenika... nebo sejmeš okresku za barákem v nadupaném a poměrně prostorném crossovém minidíle od VW. P.S. Co je potřeba ocenit, je ta vyjímečnost tohoto modelu, resp. modelu G+ obecně. Jen Scenic v minulém vydání a nadcházející C-Max cross našli tu odvahu. Jistě, vyrobit jakýsi "hybrid" mezi malým MPV a SUV... to si může dovolit jen velká, silná automobilka. Z téhle golftrojky mě ovšem vizuálně oslovuje GOLF. Gé GOLF. Gé, jako GURU :yes: Pouze pro šťouraly - nemám ovšem co vytknout ani G+ ano G+c... Ty ano? Přiznám ovšem, že pokud GURU V. je stylotvorný, pak plusu bych v tomhle plus asi nedal...
Geniální mezihru ?Ta byla objevena a vytvořena Renaultem ,Golf jen kopíruje:-) G jako game over? :-))) Gti, golf a nejkrásnější? to je tvůj dojem ,myslím že bych použil minimálně 30 termínů vhodnějších než říci že je nejkrásnější. ;-) a já si o tobě myslel že máš vkus ;-);-);-) spíš bych řekl že ve VW nebyli úplně spokojeni s hosp.výsledkem tak se snaží vydělat další prašule i když s původním golfm toho už moc společného nemá!!!
Nepiš nesmysly o kopírování... To bychom brzy skončili tam, že jedna automobilka kopíruje druhou... protože taky vyrábí auta. P.S. Když nepovažuješ GURU za nejkrásnější hatchback... napiš, co ceníš vizuálně výš.
Mrzí mě, že se do mě navezeš a pak napíšeš rádoby vtipnej příspěvek. Čekal jsem tvůj designovej trumf... Jenže co můžeš předhodit?... Mohl bys - C4... tam je velká vizuální potence. Vsadím se, že se ti nelíbí...
nenavezl jsem se do tebe...pokud jsi to tak pochopil tak promin ;-\ myslel jsem to ze srandy...jen jsi proste napsal opet presne to co jsem cekal...C4 - okay,celkem se mi libi - krome interieru, urcite vic nez golf5, ale co 147 - fakt nic ? nelibi?
no vidis...v podstate pozitivni kritika :yes: Golf je tak nejak...urcite kvalitni, vyvazeny..ale spis pro starsi..navic ta zad je opravdu moc tezka..neni to pro me nejkrasnejsi auto, ber to tak :-)
image je jiny...ne horsi..spis bych rekl ze prakticnost je uplne nekde jinde, proto se tak malo u nas prodava, jak by rekl muj otec, nema to kufr, je to "na nic" :-) ;-\
Brácho, chceš slyšet co se mi líbí víc jak Guru?? a že sám víš, že Golfa mám zaháčkovaného v srdci - tak tedy, než poslední generace (řada V) se mi líbí víc: Ford Focus, Citroen C4, Peugeot 307, Alfa 147, Nové Stilo, Mazda 3, Volvo C30, Audi A3. Co pokládám za designově horší je: Mercedes B-klasse, BMW 1-er, Renault Mégane, Nissan Almera (nová, prodávaná zatím v US), Toyota Corolla, současné Stilo, Opel Astra a ostatní. Hodnotím teď design napříč mainstreemovo-prémiovým segmentem, nikoliv technické kvality aut. ;-)
ano, uz tomu rozumim :-) GTI bude zrejme tajny agent japonskych ci korejskych automobilek, protoze po takove masazi jsem vzdy pevneji presvedcen si koupit nejradsi Picanto >:-[];-) Jinak :yes: za neutuchajici odhodlani nas "kacire" presvedcit o nespravnosti nasi "viry" :yes:
Milé VDC... tak je nečti. Vím přesně co chci napsat, a to také píši. Koukám, že se snažíš také něco napsat... zkus tedy zde psát o autech, tvoje hodnocení nicku GTI tu těžko někoho zajímá. P.S. a buď slušný, tohle tady není tůj milovanej bufet.
"Golf V. je dnes nejkrásnější auto v nižší střední... kdo to nevidí, nerozumí tomu." - Pak tomu asi nerozumi nikdo. Vidim v Golfu spoustu prednosti, ale design to urcite neni. Ten je extremne nudny, zastaraly, prilis kulaty a opticky baculaty a tezky. Ja povazuju Golf za asi nejskaredejsi a urcite vzhledove nejnudnejsi auto v segmentu. V segmentu, kde jsou takovy auta, jako Astra, BMW1, 147, i ta C4 a spousta dalsich. A pokud se ti nejaky z nich nelibi, porad nemuzes poprit, ze tu mluvime o designu. U Golfu mluvime pouze o zakulaceni v dusledku aerodynamickych zkousek. Co je na designu Golfu originalni ci zajimave???
Ale vem to cert, tohle je vsechno muj subjektivni nazor, tobe se muze libit Golf, kazdej jsme jinej. Ale aspon netvrd, ze tomu nikdo jinej nerozumi...
Mimochodem, ja proti Golfu+ Cross vubec nic nemam a docela bych aji nasel pouziti, ale kdyz muzu mit za stejnou (ci nizsi) cenu napr. Nissan X-Trail, kterej uz se da povazovat za plnohodnotny SUV s daleko vetsim vnitrnim prostorem a vyssi pruchodnosti terenem, proc bych to delal. VW by se mel nad tema cenam zamyslet. ;-\ A nad designem taky... :no:
G V. má dotažnou každou křivku své karoserie... Musíš prostě mít cit pro to, poznat kde tvůrce dotáhl vše... a kde třeba tvůrce "jen" udělal svou práci... a je znát sem tam nedotaženost... V tomto je VW a Golf zejména opravdovým králem nižší střední. Poznáš to i na dvou rivalech - Passat/Mondeo. Ani Ford nedokáže tak vybalancovat kastli, jako VW... Tedy, posuzujeme to v rámci mainstreamu... X.Trail je jiný segment, jiná liga... o jeho kvalitě vizáže můžem něco napsat pod aktuální článkem... dnes jen můj skromný pohled - vuziálně je absolutně vyloučené, abych si to auto pořídil. Nahoře se ke G+c vyjadřuji velmi otevřeně. Mimochodem G+c je víc crosssover než SUV... a tak je potřeba na něho nahlížet.
No jasne, X-Trail jsem zminil jen kvuli te cene, kdyby jsme srovnavali design, asi by to nedopadlo dobre (taky kvuli tomu, ze jsem se ted do nej nejak zblaznil nebo co a vubec ani nevim proc :-) ). Pokud mluvime o souboji Passat vs. Mondeo, pak je to trochu nerozhodne. Novy Passat mi neprijde vyvazeny vubec, naopak zadek vypada skoro delsi nez predek, ale nove Mondeo vypada jeste daleko hur. Predchozi Passat vypadal dobre, to uznavam. Ale zpet k Hatchum. Tam proste designovou nudnost Golfu poprit nemuzes. Teda muzes, ale nebudu s tim souhlasit. V tomto segmentu by se mela originalita objevovat co nejcasteji, uz kvuli cilove skupine zakazniku, kam patri hlavne mladi lide (predevsim mimo ČR). Ti vzdycky radeji sahnou po Astre, Meganu ci C4. Golf je solidni jistota, ale o stylu se vubec nemuzem bavit. Na druhou stranu, ja asi potrebuju auto "ideální pro mladýho bejčka kolem 25"... Protoze presne to ja jsem ;-):yes:
Jasně... v tom tě Golf dnes neuspokojí (snad jen ve verzi GTI)... s Golfem stárnula "jeho" generace, takže dnes je ideálnímu vlastníkovi kolem 50... Tohle si ovšem VW včas uvědomil... a proto uspíšil GOLF VI. Garantuju ti, že to bude dělo... i pro toho mladýho bejčka :-):-);-):yes: Počkej rok a něco...
Milý GTI sledujem dlho tvoje intenzívne obhajovanie produktov VW .Moje jediné odporúčanie pre Teba je len ,aby si si už konečne sadol aj do inej značky a zistil ,že dnešné rozdiely sú minimálne.Dlho som bol zarytým odporcom VW ,až raz som si povedal /po odjazdení 3 mázd 323 1 Peugeotu 307 SW 2HDI/ ,že skúsim Passat 1,9TDI.Dnes jazdím SantaFe a nechápem ludí ,ako si TY. :no:
To si ma prekvapil.Z iných automobiliek by si už za diskusné príspevky vyfasoval aspoň auto veľkosti Foxu a kopec marketingových predmetov.Osobne môžem povedať ,že Santa Fe ma šokoval,v dobrom slovazmysle. >:-[]
Hoši, už jste viděli GOLF, model 2007? Co jsem si stačil všimnout, tak nový design rádia, čísla na rychloměru už na sobě nejsou tak nahňáhaný, stříbrný lemování už i na ukazatelích paliva a teploty a ... víc už nevím. Jo ještě Trndline je bez lakovaných vn. zp. zrcátek. Na tuhle jedinou změnu mě dokázali přeborníci na Jarově upozornit, jinak nevěděli vůbec nic.