Novinky
0
....jsem na ten motor zvedeavej. P 407 by taky slusel.
Dobrej výkon, lepší cena....třeba jich začne jezdit víc....zatím jsem viděl pouze jednu C6, ještě navíc zkušební vůz Citroenu.
Jo... to si přečti, bezarovej kovboj má svou bazarovou královnu... 😄 :yes: , tos nečekal, co? Dost se dozvíš... třeba i o tom, jak je to s německou premií... koneckonců, dozvíš se hodně i o 159... Čti zvolna... věty maj parádní rytmus. BRAVO TEST :yes:
Tak to je , GTI, opravdu hodně mimo ;-\
Ale ten motor už jsem vyzkoušel... zvláštní pocit. Člověku to přijde jako standardní slušně výkonný diesel absolutně bez nějaké turbodíry či adolescentních kopanců.. a tak nějak pod očekáváním.. :😉 Tedy až do prvního pohledu na rychloměr... protože tam to letí nahoru jako časomíra na stovce. A je úplně jedno, jestli člověk jede padesát, nebo stotřicet.. prostě "jako z praku". No moc prima. U otesánka C6 to ale bude trochu uvážlivější tempo 😉
Ale ten motor už jsem vyzkoušel... zvláštní pocit. Člověku to přijde jako standardní slušně výkonný diesel absolutně bez nějaké turbodíry či adolescentních kopanců.. a tak nějak pod očekáváním.. :😉 Tedy až do prvního pohledu na rychloměr... protože tam to letí nahoru jako časomíra na stovce. A je úplně jedno, jestli člověk jede padesát, nebo stotřicet.. prostě "jako z praku". No moc prima. U otesánka C6 to ale bude trochu uvážlivější tempo 😉
S tímhle krokem principiálně nesouhlasím! Do vlajkové lodě by se měly dávat pořádné motory. Neříkám, že je ten motor špatný, ale tahle loď měla mít minimálně šestiknedlík... ať už benzín nebo naftu. Do velkýho auto, velkej motor :yes:
No s cenama to u C6 obecne prehnali..asi proto ji uvidime leda s polepama dealeru >😒] To auto pro mne ma designovy naboj, libi se mi, ale myslim, ze nasadit ceny ala D3 je prehnane sebevedome. Bud se dockame "akcnich" modelu nebo se u nas nechytne. Jo a ten designovy naboj leti tak rychle, ze za dva roky bude uplne nekde jinde nez spickovy design. >😒]
Lowkick tu rozehrál partii k zamyšlení - Limuzína a motor... tedy s akcentem na výkon. Přemejšlím... a jsem trochu zdrženlivý... Někde jsem viděl grafy a četl rozhovor - zajímavé - nejsilnější motorizace se nejvíce (percentuálně) kupují v nových zemích EU... Pominu-li nás, horkokrevné milovníky... je potřeba vidět to, že opravdu většina lidí je ráda, že se rozjede do kopce na druhej pokus... Takže já umím pochopit, že si někdo koupí dokonale vybavenou limuzínu, které ovšem nadělí jen nevýkonný motor. Kdo je totiž trochu vě věku, a projel se s nějakou vyšší střední... najde svou lásku... v klidné dálniční jízdě, v luxusně vybaveném autě, třeba s průměrným výkonem. V tom grafu bylo vidět, že v "bohatých" zemích se většinou kupuje základní motorizace... Chápeš to? Jak to vidíš ty?
Tohle nejvíc vnímám jako otázku věku, prostě s postupem času zcela přirozeně opadá touha být nejrychlejším, ale zůstává požadavek kvality, urč. luxusu. Pro takto smýšlejícího člověka je vyšší střední se základním motorem naprosto přirozenou volbou. 520d jsem jel, není to z hlediska dynamiky žádná degradace pětkové řady, sám bych si to sice nekoupil, ale jak říkám, motivaci kupců lze chápat, a vzhledem k prodejům, které tyto verze mají, je vidět, že taková nabídka automobilek smysl má. Vysvětlení, proč to funguje více na západě, než např. u nás, je dle mého pouze v různé úrovni životní úrovně, z hlediska movitosti lidí, je potenciál soukromých kupců vyšší střední třídy středního a vyššího věku podstatně menší. 😉
Ale ja prece nepsal o vykonech a o tom byt nejrychlejsim 😲 Ve vyssi tride jde jiz trochu o prestiz a tu s R4 neziskam, ale HLAVNE je to prece o kultivovanosti projevu toho motoru a v te nikdy zadny ctyrvalec nemuze prekonat V6(R6) nebo V8!A dokonale vybavenou limuzinu se zakladnim motorem...no...ono jde o to, co si ten kupec pod pojmem "dokonale vybavene" predstavuje 😉 Ovsem zakladni vybavy jsou pro prave kupce vyssi tridy vzdy jen zakladni (bohuzel) 😄 Ta statistika bude asi o tom, ze zatimco ve "stare" EU si kupuje A6 normalni duchodce...u nas jen pomerne uspesny podnikatel ci manazer, proto voli vybavu a motor jinak nez starsi clovek v Nemecku, ktery rocne najede v poklidu do 10tkm. To chapu a preji si, aby to tak za dvacet let u nas platilo take 😄 P.S.:Ve vyssim veku uz clovek hur slysi a tak mu duneni naftoveho ctyrvalce az tak nevadi, to je jasny 😄
...... HDI "duni" tak, ze se to neda poslouchat. Mozna Te v nem nekdo uz vezl a ani jsi to nepostrehl....... 😄 😄
😄 Klid... ještě slyším... 😉 Já nahoře chtěl hlavně napsat, že ta motorizace není tak úplně mimo...
Vzdyt ja taky nemyslel tebe 😉 Ja take chapu, ze si to spousta lidi koupi..a budou opravnene spokojeni...ale ja bych to neudelal. Ja bych si pripadal trapne, protoze to pak radeji vezmu stredni tridu 😐 😄
to bylo ode mne 😉
Jenom jestli... 😄
Vzdyt vis, ze ode mne je vetsinou pod tvymi prispevky :yes: 😉
I já rád píši k tobě a rád tě čtu :yes: 😉
lowkicku, s tvých slov je spíš cítit psychický "blok" si takovou motorizaci koupit, o.k. tomu rozumím, taky bych si podobně motorizované auto nekoupil, ale zbytek tvých argumentů je založen jen na tom tvém osobním pohledu. A konkrétně, např. u 520d nemůže být o dunění řeči, vzhledem k odhlučnění pětky a výborné kultuře chodu 2,0d zvuk motoru nijak neruší, dynamika je na úrovni nejslabšího R6, ve spod logicky ještě lepší. Takže je to opravdu jen otázka osobního pocitu, trapnosti/netrapnosti při vlastnictví auta se základní motorizací. 😉
C6 je zle auto a relativne slaby motor mu rozhodne nic neprida. Kto by chcel auto ktoremu z dveri trci obrovsky trojuholnik ? Ktory moze mimochodom zranit osoby alebo poskodit blizko stojace auta ? To by ste na nemeckom aute nikdy nenasli !
A nyvyse 2,2 HDI moze byt v pohode motor do auta velkosti C4, mozno este tak C5,ale s tym uz to musi tahat dost slabo.
------------
Polo 1,2 12V
A nyvyse 2,2 HDI moze byt v pohode motor do auta velkosti C4, mozno este tak C5,ale s tym uz to musi tahat dost slabo.
------------
Polo 1,2 12V
A kdě ty chytrák jeden si prišiel na to že C6 je zle auto?? Povodil si ho už?? Myslím že určitě nie. Apropos vysvetli mi, ktorý trojúholník máš na mysli?? Dněs sú nové autá konštruované s velkým dorazom na bezpečnosť chodcov a pokial sa němýlim, C6 dopadla velmi dobre. Takže odporúčam zviesť sa v něj a skor potom tu vynášať takéto múdra. Ináč sůhlasím s GTI a Dinarom. Štvorválec má svoje opodstatněnie aj miesto v ponuke vyššej strednej. Mimochodom zaregistroval si, aký má tento podla těba nědostatočný motor krútiaci moment?? Rozmýšlaj o tom kamoško... :-!
Polo 1,2 12V jestli je tvoje auto tohle tak mi nezbívá nnic jiného než se tobě a tvejm kecum o dostu výkonu jen smát >😁 >😁 >😁 ty trojúhelníky nechápu taky a je pravda že na německem autě by sme nenašli nic originálního a nic čim se odliší od jiných 😉
Neikto jazdi na HTP 12v a povie, ze stvorvalec vo vyssej strednej je malo... Boli casy (a ja si ich pamatam), ked v limo vyssej strednej bol zakladom 2,0 R4 85kW a nikto, kto na tom jazdil, nepovedal, ze je to na ... 2 veci. Teraz je zakladom 110-125 kW a je to malo... A ked niekto povie, ze biturbo s 350 Nm nebude tahat, tak sam musi jazdit min. na 5,5 V8 kompresor. Kolko je tu takych ??? Sam sice zastavam nazor, ze do vyssej strednej V6 patri, ale ako optimum. Zaklad stvorvalec? Uplne v pohode... Len pre info, takmer kazdy vyrobca v tomto segmente ma zakladne R4 (vratane Ingolstadtu ci Stuttgartu). A hovorit, ze do C6 sa 4-valec akosi nehodi by malo zmysel, keby jeho rozsah motorizecie siahal po V8- V10, co pokial viem v ziadnom Francuzovi nie je >😒]
No...jelikoz jsem to o ctyrvalcich ve vyssi tride napsal ja...tak reaguji 😉 Nezustal tys tak nahodou trochu jeste v dobe ledove? 😄 Za deset let treba bude zrychleni 0-100kmh za vic jak 6s ostudou u nizsi stredni. Budes se pak hrozne divit? 😄 Abych mohl napsat nazor na auto, nemusim sam mit letadlo, ale ja v HTP rozhodne nejezdim. Sestivalec neni jen o vykonech ale o KULTIVOVANOSTI. Uber plyn, at se muzes za deset let ve zdravi divit kam to dospel ten automobilovy svet 😄
Re: "Za deset let treba bude zrychleni 0-100kmh za vic jak 6s ostudou u nizsi stredni"
No ja neviem, pri tej ropnej krize >😒]
Inak ten trend nie je jednoznacny, pretoze auta stale brutalne priberaju na vahe s kazdou novou generaciou (s cim sa nikdy nestotoznim). Takze co dokazal Golf III s 1,4 44 kW, teraz na to musi mat 55 kW ... Takze to vzdy bude v nizsej strednej v zaklade 14-15s na 100. Ale bodaj by si mal s tym zrychlenim pravdu...Nech Ti ta mladicka odusevnenost vydrzi co najdlhsie >😒]
No ja neviem, pri tej ropnej krize >😒]
Inak ten trend nie je jednoznacny, pretoze auta stale brutalne priberaju na vahe s kazdou novou generaciou (s cim sa nikdy nestotoznim). Takze co dokazal Golf III s 1,4 44 kW, teraz na to musi mat 55 kW ... Takze to vzdy bude v nizsej strednej v zaklade 14-15s na 100. Ale bodaj by si mal s tym zrychlenim pravdu...Nech Ti ta mladicka odusevnenost vydrzi co najdlhsie >😒]
Ani já si nemyslím, že ten motor 2.2 HDI by byl tak slabej do toho auta a kromě toho jsou i mnohem slabší pohonné jednotky montovány do aut vyšší střední třídy, třeba takovej Peugeot 607 s 2.0 HDI co má "jen"136 koní... Já jsem s tím autem jel a vůbec to nebylo tak tragické jak by to papírově mohlo vypadat! 😄 :yes:
Měl jsem tu možnost osobně vyzkoušet motor 2.2 HDI (98 kW) v Peugeotu 607 a i tak "slabý" motor si hravě s tak těžkým autem poradil. Co se týče tedy zvýšení výkonu na 125 kW, myslím, že se bude jednat o velmi zajímavou kombinaci, neboť můj názor je, že s 2.7 HDi musí C6 létat...
😄
😄