Novinky
0
Začínám mít pocit, že buď to bude trochu jako zmenšený P407 a nebo to bude hrůza ve stylu Thalie..
0
Jo, bude to něco mezi Grande Puntem a grande vejbuchem...
0
Prečo sedan ? Combi by bolo super a konečne konkurencia Fabie a 206 combi.
0
Jo... sedan v tomhle segmentu... to je tak akorát mít garáž vedle perníkový chaloupky. No... opatrně i na ta combi... Ta 206ka... to je také dílo... i když to tu byl bestseler.
0
Sedan v tomhle segmentu je pro Ost Kovboje, ale kombíky bych nezavrhoval, rozhodně mi pro firemní potřeby nebo mladou rodinu přijdou vhodnější než různé pokusy řešení kvadratury kruhu, tj. MPV na podvozku Corsy. A tohle Punto s kufrem bude stejná hrůza jako ostatní malé sedany, design předku pasuje ke karoserii hatchback, ladí tak s celkem, byl takto navrhován, pokud k tomu někdo šoupne kufr, může se snažit jak chce, vždy mu vyjde paskvil. Malé sedany :no: :no:
0
Jo jo :yes:
Jo, není kočka jako kočka... tohle XK... to je jedno z mála posledních GTéček, co zvednou veterána silnic z křesla... Takhle se maj dělat auta... auta s duší... co jim to i sluší. Tak se zejtra mrkni do Neapole... ale ještě... ještě neumírej... V Anglii na tebe totiž čeká jedna věrná kočka... BRAVO TEST :yes:
😉 :yes: PS: Autocar píše že XKR je ve všech nejlepší Jaguar všech dob :yes:
Ano, v černé vypadá konečně správně..
Jsem zvědav, jestli bude Fiat tím, komu se podaří postavit malý sedan s hezkým designem. Zatím to nedokázal nikdo, zoufalé pokusy jako 206, Logan, Fabia, City, Accent a samozřejmě královna ošklivosti Thalia prostě potřebují od někoho dokázat, že to jde. A Fiat hezká auta dělat umí!
Logan vycniva z Tveho vypisu, nebot je na nem poznat, ze byl jako sedan navrzen, je usporny, ale urcite ne osklivy. GP sedan bude urcen hlavne pro vychodoevropske, asijske a jihoamericke trhy, kde je tato varianta velmi oblibena, pujde o nahradu Palia a na 100% prijde i kombi. Nedelam si prilisne iluze o finalnim ztvarneni, nebot pujde o ucelove vozidlo, za male penize.
V tom máš pravdu, Logan ošklivý není. Ale vyložený krasavec také ne. Prostě si myslím, že postavit vyloženě hezký sedan v segmentu malých aut je asi nemožné. A myslím, že jediný, kdo to má šanci pokořit, je právě Fiat. A mimochodem, v sobotu jsem viděl na ulici novou thaliu, ani jsem nevěděl, že absolvovala další facelift. Sice je to stále stejná šeredka, ale nová příď ji hodně "polidštila", navíc kličky v laku a změny na zádi také nevypadají zle...
Tak klid pánové, vyměňte si pemprsky a napijte se teplýho kakaa, protože tenhle italskej bejček bude jiná liga. Jakožto nástupce Palia to tady všem ukáže. Všem těm loganům, fábiím, tháliím, citinám, dvěstěšestkám a yarisům. To nebude auto pro technařskýho ***e v růžovejch tangách a piercingem v pinďouru. To je auto pro stylovýho mladýho kovboje co právě založil rodinku a potřebuje v pěknym autě odvízt jak maminu tak i kojence a složenej kočárek + balík pemprsek. Takže pánové, než začnete hodnotit, vyndejte si dudlíky. Kucííí italský sakra uměj bouchat pěkný auta 😄 Apropos řídili jste už FIATA????? >😒]
Je skoda, ze se tu Palio vubec neprodavalo. 😒
Je mi to nějak povědomá skladba slov... že bys neměl na originálnější věty 😉 ... no, myslím, že se Pierro velmi mýlíš... Tak především... v malém sedanu je malý kufr... navíc neprakticky skrytý za standardně malé víko... chtělo by to liftback 😄 ale to už by bylo fakt moc... Tenhle segment je stavěnej na hatchback styl... dokonalé využití prostoru... krátká záď usazuje auto pěkně na silnici... takže pozor na adresnost sedanů... viděl bych to spíš tak na cesty sedmdesátiletejch důchodců do lázní... než mladou rodinu... která přece už dávno jezdí v Citroenu C3...
Sakra brácho, dělám si srandu s tou skladbou... 😉 😄 >😁 Jinak s tim kufrem nesouhlas. Tahle potvora bude mít možná 500 litrů. Malé víko je druhá věc. Výsledek je však na úkor velkého kufru do kterého ale nic většího nenaložíš. Jinak věř tomu, že to bude nejhezčí malej sedan současné produkce (teda pokud se u těhle aut dá mluvit o kráse).
v podstatě souhlas, podle mne patří sedan do střední třídy, měl jsem Punto (a v sedanu bych ho nikdy, i kdyby se dřív prodávalo, nebral) a jako hatch stačilo (i na 14 denní dovolenou s rodinkou jsem v tom zvládnul) měl jsem Lancii Kappu a tam ten odlišný typ kastle prostě sedí!
U GP se toho sedanu bojím (ale proč vlastně, když si ho nekoupím 😉 ), radši bych vyráběl pro východní trhy toho kombíka ...
U GP se toho sedanu bojím (ale proč vlastně, když si ho nekoupím 😉 ), radši bych vyráběl pro východní trhy toho kombíka ...
Pánové a jestlipak víte, že ve druhé polovině osmdesátých let existovaly i sedany na bázi Corsy (I. generace) a Una???
Fiat se jmenoval tusim Mille, Corsa sedan byla velmi pohledna...
Fiat se jmenoval Duna a Corsa byla jen Corsa sedan. Ale obě ty auta se mi celkem líbily.
Mas pravdu, Duna, nevyrabelo to pro Fiat Innocenti?
:no: :no: :no:
Možná to bude hezký. A pokud to bude hezký, třeba si to i koupím. Až bude stát benzín 50 Kč, tak se mi tam aspoň vleze bomba na plyn... >😁 :yes: Ne já věřím tomu, že tohle narozdíl od dosavadních pokusů může být fajn... Vypadá to totiž, že to má celkem dlouhej zadek, čímž by se mohla srovnat právě ta ošklivost (nevyváženost mezi předkem a zadkem). Punto samo o sobě má dost velký rozvor kol, takže by se to mohlo povést. Když se jakž takž povedla Octávka ještě na menším podvozku (byť liftback), tak tohle se může povést. Změnšenina jako by 406 myslím, že i na tohle auto by mohla sedět. A pak by to mohlo vypadat i slibně. Aji tomu začínám věřit. Kombi přijde taky a myslím, že to by se mohlo s 1,3 MJT stát i tady ternem...
Mohlo by to vypadat celkem pěkně, mě se malý sedany líběj. Třeba Fabia sedan vypadá z celý řady nejlíp.
No flame! >😒]
Vola sa Fiat Altea a viezli ho po dialnici z Bratislavy do Trnavy, predbiehal som 4 kamiony plne takychto fiat-iek... Inak nevyzerali tak zle... 😉