Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus CT 200h: Proti Audi A3 s hybridem

Na ženevském autosalonu se představí hatchback Lexus CT 200h. Novinka, která je sériovou verzí studie LF-Ch, bude prvním hybridem mezi kompaktními prémiovými vozy.
Zpět na článek
15. 2. 2010 13:28
neregistrovaný "Kajfik"
16. 2. 2010 16:06
neregistrovaný "Tento"
16. 2. 2010 16:00
neregistrovaný "Tento"
15. 2. 2010 16:22
15. 2. 2010 21:38
Avatar - WinDiesel
15. 2. 2010 08:26
Co je lepší???
To je otázka - co je lepší? "Vysoká obliba" hybridních verzí u Lexusu (50% z pár prodaných kousků) nebo vysoký počet prodaných kusů v jakékoli motorizaci? Vyzází mi že je to hezké číslo, těch 50%, ale je to úplně k ničemu, pokud Lexus prodává směšné počty vozidel v porovnání s konkurenty... :no:
Rozbalit vlákno
18
15. 2. 2010 09:33
Re: Co je lepší???
Lexus ma treba v USA stabilne dvoj az trojnasobne vetsi prodeje nez Audi
Avatar - jazva
15. 2. 2010 10:24
Re: Co je lepší???
Audi má v EU 10x väčšie predaje ako Lexus. A to som možno málo povedal. Nemôžeš to takto brať...
Avatar - KANKUNEN
15. 2. 2010 10:25
Re: Co je lepší???
Pokud tam dají naftu, tak by to mohlo jít i v Evropě. Hybrid je pro Lexus taky image.
15. 2. 2010 10:34
Re: Co je lepší???
Toyota prodala okolo 473 000 Hybridu (Toyota+Lexus) v roce 09 a od roku 1997 2.2 milionu techto vozu.

Dokud nebude plne zaveden model Toyota FTCH tak muzes zapomenout, ze toto cislo bude vetsi!

Bez ohledu jake ma nyni toyota problemy, tak nestaci vyrabet ci pokryt poptavku po hybridech jez je okolo 100 000 jen v japonsku!

Planovana letosni vyroba je okolo 400 000 jen u priusu kusu.

Toyota planuje vyrobit 1 milion hybridu tento rok a ikdyby se ji podarilo prodat jen 2/3 tak se podivej na jine znacky jak se prodavaji a vem to od spoda treba Saab...

Pro tvou informaci Ford jiz zvladl postavit v roce svuj 100 tisici hybrid. A z prichodem hybridu od VW a dalsich vyrobcu ti garantuju, ze at se ti to libi ci ne, hybrid jde do mainstremu s usmevem na rtech do roku 2015.
15. 2. 2010 11:25
Re: Co je lepší???
kdyz si predstavis, ze rocne se proda 50 milionu aut tak je to jen nepatrne cislo, navic hybrid pro vyrobce neni moc ziskovy. Prodej v Japonsku nebo USA je jen diky toho ze stat tyt auta uprednostnuje ruznymi vyhodami. Myslim, ze normalni clovek, ktery dostane na vyber Accord, Avensis, Passat, Prius se pro Hybrid nerozhodne. Priplacet nejmene 5tisic euro za spotrebu, ktera je jen nepatrne nizsi nedava smysl.
Co se tyce ekologie tak auta ji znecistuji jen 10%, 1cigareta jsou 2hodiny jizdy starym dieslem.
15. 2. 2010 11:53
Re: Co je lepší???
To mas pravdu s tema 50 miliony aut! Ty auta v nekterych zemich dotovany, ale pokud si vygenerujes kdo vse planuje i (diesel+hybrid) tak uvidis, ze tu sance je! Samosebou se neda pocitat, ze prvni generace hybridu kazdeho vyrobce bude nejak super, ono to chce vzdy tak tri generace na vychytani problemu a snizeni zbytecnych tech. procesu.

Ja osobne upradnostnuju hybrid do budoucna kvuli hluku ve mestech! Spotreba je pro mne vedlejsi, jelikoz vim ,ze bude vetsinou v normalu!

Ted je jen otazka, az Nemci, Francouzi a Korejci nabidnou prvni modely.

1. Nemci jsou jiz za dverma
2. Francouz a Ital trochu pokulhava
3. Korejci jiz zkouseji prodavat prvni vlastovky ve vlastni zemi
Avatar - Ricardo
15. 2. 2010 13:02
Re: Co je lepší???
Jenže toto je jediná cesta, jak může být hybrid levnější - vyrábět jich víc. Dokud hybrid znamenal jen Prius, nemohlo to být víc než jen experiment. Ale teď když už budou 4 hybridní Lexusy, k tomu Toyota přidala loni druhý model (Sai, v EU zatím není) a letos přidá Auris hybrid, mezi hybridy se tlačí německá prémie. Z toho vyplývá jediné - násobně větší počty vyrobených komponentů, čili větší efektivita výroby a větší rozmělnění nákladů na vývoj a tím nižší cena.
Avatar - KANKUNEN
15. 2. 2010 13:05
Re: Co je lepší???
Samueli, dokaž své tvrzení. Zavři se do garáže a zapal tam cigaretu. Pak tu hrůzu vyvětrej a pusť si tam na 2 hodiny starý diesel a trochu ho vytoč jako, že jízda. Větrat už nebude třeba chytrolíne. >:D >:-[] :-!
neregistrovaný "Kajfik"
15. 2. 2010 13:28
Re: Co je lepší???
Rekl bych, ze svet by o velkeho myslitele neprisel...

At vymysli technologii, ktera se proda byt v tom 1% vsech aut a uvidime... Do konce zivota by nemusel pracovat a kupoval by si jó drahé věci... To by mluvil jinak...

A zpochybnovat byt nejakych 10%... No nevim, me ani tech 10procent nepripada malo... Tim spis v dlouhodobem meritku...
Nehlede na to ze ve velkomestech to procento bude podstatne jine... Ale to chce pohlizet na veci s nadhledem a umet si dat pet a pet dohromady...
15. 2. 2010 18:39
Re: Co je lepší???
Hybrid zatěžuje ekologii,hlavně svojí výrobou. Nedží si cenu,je vpodstatě neprodejný jako ojetina.Kupci se bojí vysokých servisních nákladů spojených s větší složitostí nových systémů.Měnit baterie?kdepak do šrotu s celým autem.(ekologie) Jak dlouho vydrží baterie v mobilu? Bude to v autě dýl? ale je v módě takže proč ne. Test prisu a turbodiselu přinesl nižší spotřebu diselu. HYBRID :no:
15. 2. 2010 19:12
Re: Co je lepší???
Ale nam o spotrebu nejde !!!

Mnozi nechteji aby po 30 letech zivota ve meste lide meli rakovinu plic, astma, bronchytidu...atd. Hluk, zapach...atd.

Vsadim se, ze mobila mas, to ti uz nevadi, ze je neekologicky, a u znamek a papiru zustat si nechtel, ze?

Taci co kritizuji jen to co se jim zrovna hodi v jejich materialnim zivotnim stylu a trendum! Zkus rict sve pritelkyni, ze nebude pouzivat mobil, je prece neokologicky jako prius!
15. 2. 2010 20:56
Re: Co je lepší???
ano jakékoliv staré akumulátory jsou ekologický problém. I ty z mobilů. A o co jde u hybridů když ne o spotřebu a ekologii? Být in? Nic jiného v tom nevidím.
15. 2. 2010 21:35
Re: Co je lepší???
Test přinesl nižší spotřebu dieslu?A proč tedy na Spritmonitoru,kde jsou snad reálné spotřeby běžných uživatelů je diesel spotřebou horší?[odkaz]
[odkaz]
15. 2. 2010 22:10
Re: Co je lepší???
Hmm, se žravou HTP 44kw se dá jet i za 4,5 litru.
16. 2. 2010 17:11
Re: Co je lepší???
Jo,tak toto¨platí spíše u toho testu,který se dá ušít danému autu na míru.
Na spritmonitoru jsou spíše dlouhodobé průměry (Chtěl bych vidět dlouhodobý průměr deítek uživatelů zmíněné HTP 4,5 litru).Realita je neúprosná.
26. 2. 2010 14:00
Re: Co je lepší???
Jezdím s novým Polem který má to tvoje ***ToPojede pod kapotou a 4,5 litru to zvádá jen při 90km/hod a to se do toho nesmí započítat rozjezd. Navíc ten příšerný zvuk... to je pak balzám sednout do auta s 2 litrem.
neregistrovaný "Tento"
16. 2. 2010 16:06
Re: Co je lepší???
Prečítaj si o výrobe priusu a o recyklácii batérií a pod. Nový prius zaťažuje výrobou ekosystém oveľa menej ako výroba bežného auta. Pri továrni funguje čistička vody, takže do rieky tečie 5 krát čistejšia voda, ako je v rieke. Polovicu el. energie potrebnej na výrobu získávajú zo solárnych panelov a kopa kopa eko srandičiek, aby niekto nevyhlasoval presne to čo si ty vyššie uviedol. So servisnými nákladmi súhlasím. Cena batérií však podľa mňa pôjde dole.
neregistrovaný "Tento"
16. 2. 2010 16:00
Re: Co je lepší???
Tak s tou cenou si sa sekol ale riadne. Prius v SR, kde nie je žiadna dotácia, alebo daňové úľavy začínala po predstavení na cifre 24 900 EUR, ak si dobre pamätám. Pritom ide o auto s automatickou prevodovkou, s kopou elektronických srandičiek v základe a v neposlednom rade s výkonom 136 koní. Tak, a teraz poskladaj do takého Passatu podobný výkon, výbavu a automatickú prevodovku. Spotrebu budeš mať podobnú len s turbo dieslom, aj to len mimo mesta, v meste ho Prius deklasuje, hlavne pri jazde na krátke trasy za studena, ako je cesta do práce. Passat ťa pritom vyjde s turbo dieslom drahšie už pri kúpe. Tá spotreba Priusu je super, jazdil som a pritom skvele zrýchľuje. Ja som bol tiež skeptický, až kým som nevyskúšal. Teraz by som do nového Prisu šiel bez problémov. Mne sa auto páčilo.
Avatar - kolmar
15. 2. 2010 16:22
design
No neviem...velmi som na to auto zvedavi a tesim sa... no prva umlelecka foto hovori, ze vsetko je podstatne inac ako na studii...tak ostava len pockat...trochu mi to pripada styl zadnych lamp RX... uvidime v reali!
Rozbalit vlákno
0
15. 2. 2010 21:38
;)
"Myslim, ze normalni clovek, ktery dostane na vyber Accord, Avensis, Passat, Prius se pro Hybrid nerozhodne. Priplacet nejmene 5tisic euro za spotrebu, ktera je jen nepatrne nizsi nedava smysl."

> mal som na vyber, vybral som Prius. Podnety, ktore vyvolali moj zaujem boli rozne, ekonomika prevadzky sice bolo jedno z nepodstatnych kriterii ale urcite nie spotreba ktora "ekonomicnost" tvori len z casti.

PS: odkaz pre chytrolina s "baterkovym" argumentom je velice jednoduchy - zaruka 8 rokov a 160tis km.
Rozbalit vlákno
0
26. 2. 2010 14:03
Parádní kousek.
Je to parádní kousek. Je jasné že zatvrzelý Němčour si do Golfa nenechá mluvit, ale přecejen je toto zajmavější kousek než onen Golf ikdyž ten je taky pěkný.
Rozbalit vlákno
0