Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Letní akce na Fiat Punto Grande

Nedlouho po zahájení prodeje už oficiální dovozce poskytuje na Punto první slevy
Zpět na článek
23. 6. 2006 01:04
neregistrovaný "Mike"
23. 6. 2006 01:31
neregistrovaný "Al Bundy"
23. 6. 2006 01:44
neregistrovaný "Mike"
23. 6. 2006 08:47
neregistrovaný "Paja"
23. 6. 2006 08:57
neregistrovaný "empi"
23. 6. 2006 10:46
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 09:18
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 09:34
neregistrovaný "Mike"
23. 6. 2006 09:39
neregistrovaný "MichalH"
23. 6. 2006 09:48
neregistrovaný "manitou"
23. 6. 2006 11:16
neregistrovaný "Skyline"
25. 6. 2006 19:51
neregistrovaný "Jarda"
23. 6. 2006 12:23
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 12:28
neregistrovaný "ZZ"
23. 6. 2006 12:30
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 12:33
neregistrovaný "ZZ"
23. 6. 2006 12:51
neregistrovaný "GTI"
25. 6. 2006 19:52
neregistrovaný "Jarda"
23. 6. 2006 15:05
neregistrovaný "rusholme"
24. 6. 2006 14:32
neregistrovaný "michal"
25. 6. 2006 14:39
neregistrovaný "MichalH"
23. 6. 2006 10:18
neregistrovaný "ricardito"
23. 6. 2006 10:31
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
23. 6. 2006 10:36
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
23. 6. 2006 12:29
neregistrovaný "ZZ"
23. 6. 2006 12:25
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 19:37
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
23. 6. 2006 20:41
neregistrovaný "Giorgio"
23. 6. 2006 10:48
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 12:26
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 09:30
neregistrovaný "manitou"
23. 6. 2006 11:20
neregistrovaný "Paja"
23. 6. 2006 15:26
neregistrovaný "Bárt"
23. 6. 2006 09:38
neregistrovaný "Kowik"
23. 6. 2006 09:46
neregistrovaný "manitou"
23. 6. 2006 12:18
neregistrovaný "Ghostyx"
23. 6. 2006 12:29
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 12:39
neregistrovaný "manitou"
23. 6. 2006 12:50
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 12:53
neregistrovaný "manitou"
23. 6. 2006 13:11
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 09:47
neregistrovaný "Petr"
23. 6. 2006 10:42
neregistrovaný "Alu"
23. 6. 2006 11:11
neregistrovaný "mini"
23. 6. 2006 11:36
neregistrovaný "Alu"
23. 6. 2006 12:24
neregistrovaný "Ghostyx"
23. 6. 2006 10:49
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 11:25
neregistrovaný "Paja"
24. 6. 2006 14:44
neregistrovaný "michal"
23. 6. 2006 09:56
neregistrovaný "Jan"
23. 6. 2006 19:47
neregistrovaný "martin 74"
23. 6. 2006 10:03
neregistrovaný "Václav"
23. 6. 2006 10:50
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 11:27
neregistrovaný "Paja"
23. 6. 2006 10:56
neregistrovaný "Kowik"
23. 6. 2006 11:28
neregistrovaný "Paja"
23. 6. 2006 11:03
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 11:19
neregistrovaný "Skyline"
23. 6. 2006 11:28
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 11:32
neregistrovaný "Paja"
23. 6. 2006 11:43
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 11:49
neregistrovaný "Paja"
23. 6. 2006 12:11
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 17:04
neregistrovaný "Honza"
23. 6. 2006 12:04
neregistrovaný "Skyline"
23. 6. 2006 12:24
neregistrovaný "Mike"
23. 6. 2006 12:36
neregistrovaný "ZZ"
23. 6. 2006 12:33
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 13:14
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 11:23
neregistrovaný "manitou"
23. 6. 2006 11:38
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 11:59
neregistrovaný "Dinar"
23. 6. 2006 12:02
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 12:18
neregistrovaný "Skyline"
23. 6. 2006 12:34
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 12:18
neregistrovaný "manitou"
23. 6. 2006 12:37
neregistrovaný "ZZ"
23. 6. 2006 12:40
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 12:48
neregistrovaný "manitou"
23. 6. 2006 13:07
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 11:49
neregistrovaný "Mike"
23. 6. 2006 11:59
neregistrovaný "Alu"
23. 6. 2006 12:13
neregistrovaný "Mike"
23. 6. 2006 15:37
neregistrovaný "Paja"
23. 6. 2006 12:08
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 12:17
neregistrovaný "Mike"
23. 6. 2006 12:19
neregistrovaný "wolff"
23. 6. 2006 12:25
neregistrovaný "Mike"
23. 6. 2006 12:33
neregistrovaný "Quido"
23. 6. 2006 12:42
neregistrovaný "manitou"
23. 6. 2006 13:08
neregistrovaný "ZZ"
23. 6. 2006 15:38
neregistrovaný "Paja"
23. 6. 2006 13:27
neregistrovaný "mari"
25. 6. 2006 22:06
neregistrovaný "Quido"
23. 6. 2006 12:49
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 13:08
neregistrovaný "ZZ"
23. 6. 2006 13:31
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 13:02
neregistrovaný "manitou"
23. 6. 2006 13:06
neregistrovaný "ZZ"
23. 6. 2006 13:08
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 13:10
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 15:41
neregistrovaný "Paja"
23. 6. 2006 15:51
neregistrovaný "Paja"
23. 6. 2006 13:40
neregistrovaný "simson"
23. 6. 2006 14:45
neregistrovaný "Abarth"
23. 6. 2006 14:49
neregistrovaný "Abarth"
23. 6. 2006 15:04
neregistrovaný "wolff"
23. 6. 2006 15:41
23. 6. 2006 15:42
23. 6. 2006 19:46
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
23. 6. 2006 23:15
23. 6. 2006 15:35
neregistrovaný "simson"
23. 6. 2006 15:49
neregistrovaný "Paja"
23. 6. 2006 16:22
neregistrovaný "Abarth"
23. 6. 2006 16:55
neregistrovaný "wolff"
23. 6. 2006 17:05
23. 6. 2006 17:50
neregistrovaný "jirka"
23. 6. 2006 18:16
neregistrovaný "Abarth"
23. 6. 2006 18:37
23. 6. 2006 20:18
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
23. 6. 2006 23:14
24. 6. 2006 01:25
neregistrovaný "Mike"
25. 6. 2006 11:25
24. 6. 2007 21:21
neregistrovaný "DqoElynCP"
neregistrovaný "Mike"
23. 6. 2006 01:04
Krásné auto za krásnou cenu
Konečně se taliáni umoudřili..to teprve budou prodejní výsledky.. ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Al Bundy"
23. 6. 2006 01:31
Re: Krásné auto za krásnou cenu
Tak tak, len aby nám toto naozaj krásné auto nezovšednelo, keď bude na každom rohu. Ale FIAT si určite predajné výsledky zaslúži, keď prišiel na trh s autom, ktoré má takú charizmu (veď už bolo na čase).
neregistrovaný "Mike"
23. 6. 2006 01:44
Re: Krásné auto za krásnou cenu
Taktéž souhlasím..myslím že ale o to fiatu de..být na každém rohu.. >:D >:D Jinak fiatu tleskám že vstal z mrtvých a konečně vyrukoval s "pořádným" autem..držím jim pěsti :yes: :yes:
neregistrovaný "Paja"
23. 6. 2006 08:47
OT: Dalsi fotky LR Freelander
[odkaz] (v te oranzove je opravdu priserny!)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "empi"
23. 6. 2006 08:57
Po vcerejsku nechci nic italskeho ani videt :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 10:46
Re: Po vcerejsku nechci nic italskeho ani videt :-)
copak?: horká noc v Palermu? :-)
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 09:18
PUNTO NEMŮŽE ZEVŠEDNĚT
na to má v sobě dost italské dravé krve... ale... jak tak koukám na ten snímek... opět mě napadá... opravdu vás oslovuje ten předek á la "Maserati pro nezaměstnané"?
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "Mike"
23. 6. 2006 09:34
Re: PUNTO NEMŮŽE ZEVŠEDNĚT
No právěže předek mi přijde krásný..malý sportovní dravec, s dávkou zaoblené elegance..I když mi to taky trochu připomíná maserati, konečně to nevypadá jak ferari pro chudé.. >:D >:D no když to zhodnotím celkově, tak předek krásný, z boku taktéž a ze zadu trošku modifikovaný tucťák, takže když to tak vezmu tak je předek nejhezči...
neregistrovaný "MichalH"
23. 6. 2006 09:39
Re: PUNTO NEMŮŽE ZEVŠEDNĚT
Podle tohoto měřítka je potom Jetta "Passat pro chudé", Polo "Golf pro nemohoucí", A4 "A6 pro ty co na to nemají" a mohli bychom pokračovat dál a dál. Myslím, že Punto navazuje designem na Cromu a tedy ne na maserati. Takovéto pejorativní výkřiky typu "Maserati pro nezaměstnané" jsou zcela nemístné a zbytečně mohou některé jedince urážet. V poslení době je toho z tvé strany víc. :no:
neregistrovaný "manitou"
23. 6. 2006 09:48
Re: PUNTO NEMŮŽE ZEVŠEDNĚT
Ano, souhlasím. PS: ke přispěvateli jsem psal pod Alfu, tuším. ;-)
neregistrovaný "Skyline"
23. 6. 2006 11:16
Re: PUNTO NEMŮŽE ZEVŠEDNĚT
Doporucuji dve veci: 1) mas-li cas, muzes si udelat obrazek o kvwalitach diskutujiciho z diskuse pod Almerou; 2) prejit na akci "do not feed the troll"
neregistrovaný "Jarda"
25. 6. 2006 19:51
Re: PUNTO NEMŮŽE ZEVŠEDNĚT
Jo diskuse u Almery - ta stoji za to >:D
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 12:23
Re: PUNTO NEMŮŽE ZEVŠEDNĚT
A tys někdy vyděl pracháče v Jettě? :-) Já tedy ne. Ano... s Grande Punto jezdí zejména méně majetní lidé... odtud to "Maserati pro nezaměstnané"... Jinak... když tak mi dej návod jak o co tu mohu psát a já si to budu povečerch trénovat. :no:
neregistrovaný "ZZ"
23. 6. 2006 12:28
Re: PUNTO NEMŮŽE ZEVŠEDNĚT
"vyděl"???? To asi překlep nebude :-O 8-s
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 12:30
Re: PUNTO NEMŮŽE ZEVŠEDNĚT
Jo,jo, viděl... :-)
neregistrovaný "ZZ"
23. 6. 2006 12:33
Re: PUNTO NEMŮŽE ZEVŠEDNĚT
To už bylo vážně moc silný kafe... :-!
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 12:51
Re: PUNTO NEMŮŽE ZEVŠEDNĚT
Jo. :yes:
neregistrovaný "Jarda"
25. 6. 2006 19:52
Re: PUNTO NEMŮŽE ZEVŠEDNĚT
To mislel na tesce videlany prachi >:-[]
neregistrovaný "rusholme"
23. 6. 2006 15:05
Re: PUNTO NEMŮŽE ZEVŠEDNĚT
ale taky jsem v jettě (za cca 750k) neviděl nezaměstnaného nebo nemajetného...
neregistrovaný "michal"
24. 6. 2006 14:32
Re: PUNTO NEMŮŽE ZEVŠEDNĚT
Zdravím, povětšinou se u Tvých příspěvků skvěle bavím (viz má poznámka na "cesty Imprezou do plicního sanatoria s táflí Lindtky") :-), nemluvě o setu "50 best of GTI" apod. - ale to už jsem psal. Ale tady souhlasím s ostatními kolem, myslím, že jsi opravdu vedle. GP není dle mého soudu auto pro méně majetné, rozhodně ne. Pominu-li fakt, že silnější turbodiesel se slušnou výbavou OPRAVDU nebude stát méně než 400k, jde spíš o to, že ti méně majetní (což je samo o sobě strašně vágní a nepřesné, osobně znám někoho, kdo začínal na Felicii, jeden čas jezdil - a měl - na 911 a teď je opět ve Fabii... Obchody se mění...:-) půjdou spíš do Passatu TDI r.v. 2001 a budou s ním "pařit" - a nebude je stát přes 200k. Dnes ti takové auto "leasnou" pomalu v kauflandu na kase za pět minut, no problema. NOVÉ GP si pořídí soudím především někdo, komu se skutečně líbí a nemíní splynout s deseti miliony Fabiemi za podobné prachy kolem. Osobně by mi třeba 130 k TD verze, v skvělé modré metalíze a na dobrých kolech dělala túúúúúúze velkou radost, to auto se fakt povedlo. Ostatně to, že jej pomalu nestíhají vyrábět hovoří za vše, jestli si byl v posledních měsících v Itálii, dáš mi za pravdu. A o pracháči v Jettě... Viz můj názor na pracháčství...:-) Znám ještě jednoho typa, co jezdil dlouho ve Swiftu, pak v AX - a jednou jsem s ním něco platil v bance, a on vyštrachal z kapsy mega v ruličkách... A je o něm známé, že těch mega má výýýrazně povícero - a pár domů k tomu. Někdo prostě programově nejezdí v S-Klasse, když udělá první kšeft za mega - proč na sebe poutat pozornost ? Proč nekompromisně platit pokutu za každou blbost ? Proč mít berňák na krku ? A sousedy s klíčema na ojetí ? :-) (PS: k těm pokutám : jezdil jsem 4 roky v TDI Fabii, pohoda, no problem. Nebyl snad policajt, co bych ho neukecal, často na stovku - dvě. Zkus tohle v nové E-Klasse, BMW, čemkoli podobném. Ale i v 8 let starém Jagu za 400k. Včera mě změřili, jsem * - a mám 14 dní Octavii 4x4 TDI, r.v. 2002. Policajt se koukl dozadu na ten štítek a ty červené "DI" - a veeeelmi mi dalo práci "zlevnit" to na pětikilo...:-) Taky tam okamžitě dávám LX 1,6 ... :-)) A Jetta - to není úplně "Soziallamt" auto... :-) Na silnici si ho (zezadu zejména) skutečne spletu s Passatem, při placení ale možná taky - myslím, že za 600-700k v pohodě, když jej trošku dovybavíš. A že by za 700k nebyl už někdo ve vatě ?? ... :-)
neregistrovaný "MichalH"
25. 6. 2006 14:39
Re: PUNTO NEMŮŽE ZEVŠEDNĚT
:no:
neregistrovaný "ricardito"
23. 6. 2006 10:18
Re: PUNTO NEMŮŽE ZEVŠEDNĚT
Určitě více,než celkový design golfu bez nápadu! ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
23. 6. 2006 10:31
Re: PUNTO NEMŮŽE ZEVŠEDNĚT
Ty už nějak šedivíš? Když GP vyjelo tak si tu věštil, jak se Fiat zvedá, že tohle auto bude trhák atd... A teď, ještě raději koukám na IP, teď "Maserati pro nezaměstnané". Jo předevčírem jsem ho viděl ve světlý metle a je to fakt pěkná kára, nevím co ti přeletělo přes nos, že to auto schazuješ takovým tvrzením.. ;-\
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
23. 6. 2006 10:36
Re: PUNTO NEMŮŽE ZEVŠEDNĚT
A hlavně ty co si ho koupí a tvrdě si na něj vydělají....
neregistrovaný "ZZ"
23. 6. 2006 12:29
Re: PUNTO NEMŮŽE ZEVŠEDNĚT
Skutečně tě to pořád překvapuje?
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 12:25
Re: PUNTO NEMŮŽE ZEVŠEDNĚT
Vše, co jsem napsal se vyplnilo... je to dělo, se zoufalým předkem, co se velmi naivně snaží evokovat Maserati. Nijak to auto neshazuji. Předek jim ovšem nevyšel.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
23. 6. 2006 19:37
Re: PUNTO NEMŮŽE ZEVŠEDNĚT
Jenže předek je to, co dělá to auto "TÍM" autem. Mě se na Puntech nikdy nelíbil zadek (ostatně to je těžký u všech aut, když nemají regulérní kuft), u GP je ten zadek tak nějak snesitelnej. Já vím, že to připomíná Maserati, ale to není na škodu, ten tvar nemá nikdo patentovanej a navíc, když se koukneš na GT (nebo Spyder, 3200) zas až úplně tolik to podobný není. A rozhodně to není "Maserati pro nezaměstné". Chytáš se do vlastní sítě. Co víš, jestli si ho nekoupí někdo, kdo by třeba měl i na dražší auto, mnohem - viz. tvůj seriál Halb und Halb. On by si ho mohl koupit třeba i dvakrát, koupí ho a ještě mu zbude na jedno. Ale líbí se mu a vyhovuje mu (třída, výkon). Neříkám, že to je nějaký průlom designu, ale rozhodně tomu nechybí srdce, což si sám uznal, technika snad bude dosahovat lehkého nadprůměru a to stačí. Konec konců, když Fiat a Maserati a Ferrari jedno jsou.. Navíc další generace Maserati GT bude asi vypadat jinak a jinému (Qporte) to podobné není. A i kdyby si ho někdo koupil proto, že evokuje Maserati, tak proč mu to mít zazlý. Mě někdo nas.ere, když si koupí Picanto a podobný zvěrstva. Sám si říkal, jakej je to fajnovej pocit si jít koupit novou káru. A někdo si třeba půjde pro GP a i když ví že to není Maserati, tak se v něm tak bude cítit. Aspoň ve svý hlavě.. A to že je předek tomu podobnej, to mu v tom cítění pomůže.. Nevím, někdy mám pocit, že popíráš to, co sám řekneš.
neregistrovaný "Giorgio"
23. 6. 2006 20:41
Re: PUNTO NEMŮŽE ZEVŠEDNĚT
Přesně tak, jestli si půjdu kupovat auto za 350 tisíc a rozhodnu se raději pro nové punto než nějakou "vyrachtanou" octavii nebo zanedbané a zubožené BMW 320d (obě uměle nadhodnocené), snad to neznamená, že jsem spadl z Marsu, ale spíš pravý opak. Nové je nové a někdo nepotřebuje budit falešný dojem (který může zafungovat leda u mentálně retardovaných). A ať už jde o jakýkoliv vůz, asi málokterý "sociál" si koupí auto zcela nové z autosalonu, spíš bych řekl, že bude sbírat vraky z bazaru typu VW Golf III za maximálně 45 tisíc a libovat si, jakýže to neuzavřel obchod století. Ať si to užije... :no: Nemám vůbec nic proti nákupu ojetých vozů, sám mám auto z bazaru, ale je rozdíl mezi nákupem z praktického hlediska a z aspektu "image".
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 10:48
Re: PUNTO NEMŮŽE ZEVŠEDNĚT
to je nejhorší předek v této třídě :no: .GP se mi líbí spíše zezadu a interiér taky není špatný
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 12:26
Re: PUNTO NEMŮŽE ZEVŠEDNĚT
Souhlas. navíc se ten zadek (je ostrý) hádá s kulaťoučkým předkem.
neregistrovaný "manitou"
23. 6. 2006 09:30
JEŠTĚ ŽE
vnímání designu je vlastní každému jedinci, každý má své oko, svůj vkus a svoji krásu. Bezbřehé omílání nesmyslu jednoho hledače svých hranic vkusu nemůže ostatní naštěstí zvyklat. FIAT GRANDE PUNTO je krásné, předek i zadek, boky taktéž. Dokonalá postava. ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Paja"
23. 6. 2006 11:20
Re: JEŠTĚ ŽE
Tototot jsem mel rict ja! >:-[]
neregistrovaný "Bárt"
23. 6. 2006 15:26
Re: JEŠTĚ ŽE
Tak to řekni ;-) :yes:
neregistrovaný "Kowik"
23. 6. 2006 09:38
Tak nevím
Já tomu puntu prostě nemůžu přijít na chuť. Vím, že všichni omílají pořád dokola jak je super a jak je krásné. Ale přestaňte se aspoň na chvíli dívat přes růžové brýle. Je to FIAT !!! A s tim desingem to není taky dvakrát to pravé ořechové. Za 5 let se na něj podíváte a v duchu si řeknete "to si někdo koupil?".
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "manitou"
23. 6. 2006 09:46
Re: Tak nevím
Kowiku, všechno špatně, všechno. Do posledního písmenka. No a co, že je to Fiat. To můžeš přece říct na cokoli, třeba na hOndu nebo na VW. Na jakékoliv auto se za pět let podíváš, tak budeš mít podobné myšlenky. U Golfa, Civica, prostě u čehokoliv. Snad nežiješ tím, co bude za 5 let ? Žij dnes a kup si co se ti líbí, a když se ti to líbit přestane, kup nové (myšleno ve významu nové jako úplně nové, ale i nové jako další. ;-)
neregistrovaný "Ghostyx"
23. 6. 2006 12:18
Re: Tak nevím
:yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 12:29
Re: Tak nevím
No, to je tedy velmi... jaksi... nevyzrálý postoj... Auto přece nekupuješ jako boty... Auto musí v sobě mít nadčasové tvary...
neregistrovaný "manitou"
23. 6. 2006 12:39
Re: Tak nevím
Nevyzrálý je tak možná tvůj názor - pokud se mi to auto líbí a koupím si ho, pak jistě nejen proto, že mne na chvilku uhranulo, ale proto, že v něm vidím krásu, do které se vyplatí investovat a to nejen na období bot. Nikdo nesrovnával koupi auta s koupí bot. ;-)
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 12:50
Re: Tak nevím
Auto se ti přece nemůže líbit... když ho kupuješ...
neregistrovaný "manitou"
23. 6. 2006 12:53
Re: Tak nevím
?!? Co tím chtěl chasník říci ?
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 13:11
Re: Tak nevím
Už jsem tu na to téma napsal jednou pojednání, já teď musím odejít. Vrátím se k tomu, a napíšu. :yes:
neregistrovaný "Petr"
23. 6. 2006 09:47
Re: Tak nevím
Tak tohle presne si rikam o kterekoli Skode.
neregistrovaný "Alu"
23. 6. 2006 10:42
Re: Tak nevím
Musím se připojit k tomu, že je to bohužel Fiat. Krásný auto, líbí se mi a ještě jsem ho na ulici neviděl v nějákym základu. Ale je to Fiat, možná že se to už zlepšilo, ale stějně mám k Italskejm kárám nedůvěru, ke všem. Takže, ani za ty prachy.....
neregistrovaný "mini"
23. 6. 2006 11:11
Re: Tak nevím
asi nemáš s fiatama žádný zkušenosti. Já už mam třetího a nemůžu si ztěžovat (Punto, Brava, Coupé). Žádná větší závada mě ještě nepotkala. Tak nepomlouvej když nic nevíš!
neregistrovaný "Alu"
23. 6. 2006 11:36
Re: Tak nevím
Nene ;-) Nerikam, ze je Fiat nejak poruchovej, jde mi o kvalitu celku. Skorotchán má Bravu a neni tak stará aby musela vypadat, tak jak vypadá. V interiéru všechno chrastí, ovladače oken vypadávaj, nejde zavřít dekl od autorádia a další. Když to srovnáš se stejně starym autem Německý, nebo Japonský produkce, je to jiná liga. Motory maj nesporně kvalitní, kabát taky, ale ty auta by museli montovat jinde, než v I. Když něo italskýho, tak jedině zmrzlinu.. :-)
neregistrovaný "Ghostyx"
23. 6. 2006 12:24
Re: Tak nevím
Souhlasím, ale i nesouhlasím... ber v úvahu taky to, že Fiat teď již není Fiat před pár lety. Fiat u GP nasadil nová měřítka kvality výroby (něco na způsob Japonců) a proto podobně jako např. u Renaultu se poslední modely výrazně ve kvalitě slícování a spolehlivosti budou odlišovat od předchozí produkce. Já bych Fiat rozhodně nepodceňoval... ;-)
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 10:49
Re: Tak nevím
taky to tak vidím- a to i bez toho image...
neregistrovaný "Paja"
23. 6. 2006 11:25
Re: Tak nevím
Co to je za poznamku "Je to FIAT"? Myslis ten Fiat, ktery zachranoval Maserati, Ferrari, Alfu??? Myslis ten FIAT po jehoz vlajkou vznikly nejuspesnejsi rally auta vsech dob, ktery ma v portfoliu nejslavnejsi tym historie F1, ktery motorizoval Italii?
neregistrovaný "michal"
24. 6. 2006 14:44
Re: Tak nevím
Jsi na omylu. Právě za pět let tohle auto bude pořád OK, Italové umí design aut asi jako nikdo na světě - určitě líp než Němci (krom Bangleho - který ale mimochodem začínal na Fiatu Coupé - to je totiž jeho dítě, víš ?) :-) 599 Ferrari, Maserati 3200, Dino, skorem všechny Lancie apod. - ale i "blbá" Panda má nápad, stejně jako nová Croma. Punto je vyvážené, skvěle vymodelované, stokrát omílaná příď a lá Maserati je samozřejmě záměr - konečně oboje dělal Guigaro. OK, nemám na 3200 GT, tak aspoň v menším vydání :-) A "FIAT" ? Víš, že první přímý vstřik nafty (TDI) měla Croma 2,5 TD - dávno před Audi ? Že Magnetti Marelli dělá s Boschem skorem všechny přímovstřikové věci - a že ta malá 1,3 Multijet jezdí krom Fiatu ještě v Corse apod. Nemluvě o tom, že dnešní auto je složené z x komponentů z celého světa, není to tak, že Fiat je italskej a VW německé - houby.
neregistrovaný "Jan"
23. 6. 2006 09:56
nejprodavanejsi auto v evrope
Ze by konecne Cechy se pridali a podporili extreme vynikajici prodeje PUNTA v evrope? Vsude PUNTO lame rekordy, za 5 mesicu prodano 270.000 ks!!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "martin 74"
23. 6. 2006 19:47
Re: nejprodavanejsi auto v evrope
Kde jste vzal prosim tento udaj? Ja jsem nasel 156000 za prvni 4 mesice tj. 3. misto v Evrope. Prosim o odkaz.
neregistrovaný "Václav"
23. 6. 2006 10:03
Nejkrásnější
Ač to nerad říkám, Fiat Grande Punto je asi to nejkrásnější auto na světě. :-(
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 10:50
Re: Nejkrásnější
ten smajlík to dokonale vystihl >:D ;-)
neregistrovaný "Paja"
23. 6. 2006 11:27
Re: Nejkrásnější
Proc je Alena Seredova krasnejsi nez ma manzelka??? >:-[] Divne tvrzeni, divne otazky... ;-)
neregistrovaný "Kowik"
23. 6. 2006 10:56
FIAT
No a co že má sqelé prodeje - dav je hloupý a hlavně italů je hodně a je to stejné jak češi a škoda ( má ji tady skoro každý). No a tvrzení "nejkrásnější auto na světě"? >:D No to snad néééé.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paja"
23. 6. 2006 11:28
Re: FIAT
Hloupi jsou hlavne jedinci... ;-)
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 11:03
GP POLUCE
proboha řekněte mi někdo co na tom předku vidíte fantastického... Vždyť to vypadá jako hlava murény >:D ... Zboku a zezadu je to dobré, to jo. Nějací samozvaní estétové okamžitě GP katapultovali na trůn skrze design... Představ si to to auto ve sluncem vybledlé barvě- to je to co za pár let budeš vídat v reálu... Fiat chce zaujmout tak nasadil tohle, ovšem na rozdíl od prvního Punta (které považuji za nadčasové) je tohle jenom designérský výkřik. Sice ozvěna ho ještě chvíli bude připomínat, jenže za pár let už o něm nikdo neuslyší... Fiat se neustále hledá: Cromu nafoukl jak ropuchu brčkem, Stilo je trapně všední a usedlé (5 dv.)což je tím že se shlédlo v německých komissbrotech, o GP už byla řeč... Jediný Fiat který opravdu za něco stojí je maličká Panda- té si opravdu upřímně považuju :yes:
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Skyline"
23. 6. 2006 11:19
Re: GP POLUCE
Hlava mureny - >:D :yes: Me se GP vubec nelibi, "a la Maserati" predek me nijak neuchvatil a zadek vypada jak Corsa. Cromu radsi nekomentuju, jeste prijde wolff a bude chtit zacit designovy flame (ropucha brckem ovsem taky :yes: ).
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 11:28
Re: GP POLUCE
konečně někdo s citem pro design :-) :yes:
neregistrovaný "Paja"
23. 6. 2006 11:32
Re: GP POLUCE
Bude vypadat stejne jako ted...Tvuj nazor na design Ti vyvracet nebudu, mas na to pravo. Stilo je na konci zivotniho cyklu. Na Cromu si clovek zmeni nazor az kdyz si do ni sedne...ja bych si ji ovsem taky nekoupil. Ale tvrdit, ze se s GP Fiat hleda? Navic Fiat nechce zaujmout, Fiat s GP zaujmul a zaujima!
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 11:43
Re: GP POLUCE
ano: Fiat měl vždy v nabídce modely které napřed vyvolaly vlnu zaujetí a za pár let po nich pes neštěkl. Tohle je prostě jeho svět... Já bych se přimlouval za méně okatou a méně tlamovitou příď. PS: porovnej přídě všech Fiatů posledních 10 let: každý pes- jiná ves... Dokonce i logo změnil :no:
neregistrovaný "Paja"
23. 6. 2006 11:49
Re: GP POLUCE
Vsak ted to logo vypada lepe, tak o co jde? Navrat k tradicnim hodnotam...
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 12:11
Re: GP POLUCE
předchozí se mi líbilo víc... Ten nynější "vavřínový" věnec :no:
neregistrovaný "Honza"
23. 6. 2006 17:04
Re: GP POLUCE
Určítě příznivec francouzské kalvárie.To je umění, každý model jiný.
neregistrovaný "Skyline"
23. 6. 2006 12:04
Re: GP POLUCE
Sorry, ale souhlas s marim presne v tom bode "Fiat se hleda" - jak jinak nazvat to, ze prislusnost aut ke znacce ukazuje jen logo? Kazdy pes, jina ves - to je Fiat za poslednich 10 let. Driv byla Panda-Uno-Tipo-Tempra-Croma a nemusels premyslet, jestli neco z nich nahodou nepatri do Opelu. Od dob Brava Fiat proste preslapuje a zkousi, co se chytne. Me se do vkusu zatim trefil jen predek Stila, tedy v dobe predstaveni se mi libil. A na Cromu nazor treba ja nezmenim, protoze i kdyz je to mozna kvalitni auto, zvenku mi prijde primo hnusne. Nicmene nekomu prijde skaredy treba Civic, holt kazdemu se libi neco jineho a je to dobre, ne? Kadrovani podle toho, co se komu libi, uz tady jeden odpad dela a doufam, ze se k nemu pripoji co nejmin dalsich.
neregistrovaný "Mike"
23. 6. 2006 12:24
Re: GP POLUCE
Nový civic je krásný..někomu se líbí,někomu ne..a votom to je..takovou změnu v designu jsem dlouho neviděl..teda až na grande punto.. >:-[] >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
23. 6. 2006 12:36
Re: GP POLUCE
"odpad" >:D
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 12:33
Re: GP POLUCE
Muréna.... :yes: :yes: ;-) dokonalé. Až teď se divím, že mě to nenapadlo :-) :yes:
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 13:14
Re: GP POLUCE
:-) :yes:
neregistrovaný "manitou"
23. 6. 2006 11:23
MARI NA MARÁCH
Ách mari, někdy se z tvých příspěvků mohu potrhat smíchy a někdy mi připadá, žes natvrdlý jak pětidenní chleba ;-) Co to píšeš za nesmysly - nejdříve píšeš o samozvaných estétech a pak se svoji charakteristikou produkce Fiatu snažíš o to samé. Proč bych si měl GP představovat za pár let ? Ty si každé nově představené auto takhle představuješ ? Krom jedné poznámky o Pandě je v tvém příspěvku citít snaha za každou cenu to auto strhat a shodit. Myslím, že to není vhodné, není to prostě kritika, ale shazování. Překvapil si mně úrovní toho příspěvku.
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 11:38
Re: MARI NA MARÁCH
smiř se s tím-že to prostě vidím jinak... Já si opravdu některá auta představuji jak budou vypadat za pět let provozu a velmi to pomáhá při posouzení nadčasovosti designu... Je možné že jsem někomu kritikou GP šlápl na kuří oko, ovšem já vyjadřuju své pocity. Nebo snad mám "táhnout za jeden provaz" přesto že si myslím opak? Když napíšu že se mi GP nelíbí, tak dostatečně nevyjadřuji své přesvědčení: GP je totiž zepředu šílené! Zatímco vy ostatní tady nad ním prožíváte společné orgastické křeče, mě připadá prostě nesourodé a banálně napodobující snad Qattroporte?? Když chybí opravdová invence- nastupuje vzhlížení k modlám a jejich parodování... :no:
neregistrovaný "Dinar"
23. 6. 2006 11:59
Re: MARI NA MARÁCH
Když někdo napíše, že předek GP si hraje na "Maserati pro nezaměstnané", dostane po čumáku. Podezřívám Fiat, že to není náhoda, ale že takto (připodobnit, dát společný prvek - tvar světel, maska) znělo zadání pro Giugiara. A v tom je celá tragedie Fiatu, chce se něčemu podobat, souč. generace stila německé strohosti masovek (nevyšlo), Croma francouzské eleganci velkoprostorovek (úspěch?), a GP hledá sportovního ducha vzýváním Maserati. Designu současných fiatů chybí styl a kontinuita tvarů, pořád jsou ve fázi hledání své vlastní cesty. Nám nezbývá než držet palce ať tu dlouhodobě náme evropského korejce. ;-)
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 12:02
Re: MARI NA MARÁCH
;-) :yes:
neregistrovaný "Skyline"
23. 6. 2006 12:18
Re: MARI NA MARÁCH
Koukam, ze jsem jinymi slovy popsal totez o kousek vys. ;-)
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 12:34
Re: MARI NA MARÁCH
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "manitou"
23. 6. 2006 12:18
Re: MARI NA MARÁCH
Mari, všechno špatně. Já smířen s tvým nepochopením jsem, jen nechápu proč to auto musíš tak shazovat, psal jsem to již výše to není kritika, ale plivání jedovatých slin (a na to tu je jeden megaodborník). Myslím, že nikdo, komu se GP líbí, neprožívá nad ním orgastické křeče. Prostě se jim líbí a pochválí to, každý má svého koně, na kterého sazí. To, že jsi na toho koně nevsadil neznamená, že na něj musíš hned útočit a shazovat ho. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
23. 6. 2006 12:37
Re: MARI NA MARÁCH
"megaodborník" >:D Dnes se těma perlama fakt bavím >:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 12:40
Re: MARI NA MARÁCH
To sez zas něco naučil, viď... Ta první věta... Manitou... originalitou tedy nestonáš... přijď už konečně s originální větou od manitoua. Fandím ti. Nikdo tu GP neshazuje. Ale chce to, se umět podívat... a jestli opravdu vnímáš předek GP jako štiku... nechci napsat v rybníce malejch aut... tak asi to chce trochu napnout své estetické plachty... nebo plachtičky ;-) :-)
neregistrovaný "manitou"
23. 6. 2006 12:48
Re: MARI NA MARÁCH
Hele ty jeden megadědevševěde, tys oprávněn diktovat, kdo co má psát ? Tuším, že sám si se někde ohrazoval, že nikdo nemůže kázat jak má kdo co psát. Tak stáhni krovky a do kouta na hrách ;-) Mně se Grande Punto líbí, psal jsem to výše, zepředu, zezadu, boky, auto ty dobytku ;-) To že si sám pasoval do role samozvaného estéta (jak výše mari napsal), neznamená, že si všichni budeme brát příklad z tvých porcelánových jelenů, kteří mimochodem velmi pěkně spolu s Golfem dotvářejí to tvé estetické cítění. ;-)
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 13:07
Re: MARI NA MARÁCH
Tohle je už mnohem povedenější příspěvek... takhle tě miluju. Fakt ;-) :-) :yes:
neregistrovaný "Mike"
23. 6. 2006 11:49
Re: MARI NA MARÁCH
Mari mari..nevim co máš za auto,ale určitě to vw nebude a fiat taky ne...Já teda jezdím zatím v Peugeotu, ale jsem si jistý že si GP koupím aspoň na nákupy..Líbí se mi tak jako 206 a 406 před osmi lety..a pořád je na co koukat.Rozhodně si myslím že design punta se povedl a bude ještě dlouho neokoukaný..a kvalita fiatů rozhodně stoupla..tchán kupuje fiaty prakticky od řady 600(dále 126,tipo,tempra,marea a ted stillo) a nemůže na ně řict jediné špatné slovo...
neregistrovaný "Alu"
23. 6. 2006 11:59
Re: MARI NA MARÁCH
A kvalita zpracování?? To ti nevadí, že prakticky od začátku v autě něco vrže? Když mi bylo ...náct, měli jsme Regatu - nic moc. O kvalitě skorotchánový Bravy se zmiňuju výše.
neregistrovaný "Mike"
23. 6. 2006 12:13
Re: MARI NA MARÁCH
No je pravda že tempra,croma,regata stály kvalitou zpracování za prd ale auta z posledních let produkce se hodně zlepšily. Ono vždycky záleží jak s autem zacházíš.Když měl tchán ještě mareu,jezdil sní jako s mazlem a po stopadesáti tisících nevrzl ani šroubek..to kamarád je trošku sportovnějc založený a v jeho bravě mu palubka lomcuje jak o život..ale to same dělá kamarádovy golf 4..a má najeto sto táců..takže jak říkám,záleží vždy na řidiči jak se chová k autu..to samé můžeš říct o tlumičích..někdo najede na originál 150tis.někdo padesát..
neregistrovaný "Paja"
23. 6. 2006 15:37
Re: MARI NA MARÁCH
Regata a Stilo....Urcite jste ji meli novou...Kde co nikdy nevrzalo byl Trabant...tedy krome prasatek... ;-)
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 12:08
Re: MARI NA MARÁCH
já taky nic o spolehlivost nebo spokojenosti zákazníků nezmiňuji... Ano Fiat se lepší po stránce spolehlivosti i materiálů. Pukud se Ti GP líbí: OK... Mě ne... Značku Fiat vnímám jako silnou osobnost v produkci malých aut. Mrzí mě že u GP nenalezl lepší řešení předku
neregistrovaný "Mike"
23. 6. 2006 12:17
Re: MARI NA MARÁCH
Jak říkáš..máš svůj názor..můj je ten že je to auto krásné.Když srovnám s cliem, 207mou, nebo polem, tak mi přijde originální, ostatní jenom upravili (někdo víc,někdo míň) vzhled...takový facelift...fiat je prostě GRANDE.. :yes:
neregistrovaný "wolff"
23. 6. 2006 12:19
Re: MARI NA MARÁCH
No co na to říct.
Snad jedině to, že souhlasím s milým skylinem, že každému se líbí něco jiného. Nemusím souhlasit s tím, že se Fiat hledá, já Fiat poznám vždycky (ačkoliv Stilo 5D se ne úplně vyvedlo). Mě se Punto líbí moc, kdo nevěří, ať prubne NFS most wanted a má jasno. GP je hezké auto a je úplně jedno jestli se odvolává na Maserati a nebo ne. Podle mě to není na škodu. Mějte se.
P.S Prodeje hovoří za vše a dokonce se ani nenaplnily pesimistické výjevy, které se objevily zde, že za pár měsíců, či let si na něj nikdo nevzpomene. Myslím, že to není pravda.
Brava taky vypadá celkem furt moc pěkně, přesně tak, jak vypadala před 11 lety. >:-[] :yes:
neregistrovaný "Mike"
23. 6. 2006 12:25
Re: MARI NA MARÁCH
:yes: :yes: >:-[]
neregistrovaný "Quido"
23. 6. 2006 12:33
Re: MARI NA MARÁCH
Kdosi tu porovnával GP a Quattroporte, probůh, viděl ten člověk někdy Quattroporte? GP se podobá jinejm modelům Maserati, ale to ten člověk evidenentě neví, on totiž někde slyšel, že to vypadá jako Máso, a jediný co zná je Quattroporte :no: :no: >:-[]
neregistrovaný "manitou"
23. 6. 2006 12:42
Re: MARI NA MARÁCH
;-) :yes: No jo no, asi je z STS Chvojkovice Brod. Zřejmě slušnej oddíl. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
23. 6. 2006 13:08
Re: MARI NA MARÁCH
>:D >:D Ty dnes jedeš >:-[] :yes:
neregistrovaný "Paja"
23. 6. 2006 15:38
Re: MARI NA MARÁCH
sama perla! >:D
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 13:27
Re: MARI NA MARÁCH
>:D >:D >:D :no: :no: :no: tak přesněji pro Quida: snad něco jako Maserati Coupé/Spyder/3200GT/Gran Sport... Já myslím, že kdo to chtěl pochopit to pochopil... Až na Tebe: čestnou vyjímku... :-) PS: máš rád když tě ostatní dovedou za ručičku až k cíli? Pak ovšem vyvstává otázka, zda jsi ke klávesnici taky nedošel s něčí pomocí...
neregistrovaný "Quido"
25. 6. 2006 22:06
Re: MARI NA MARÁCH
mari: to žes sis dal tu práci a probrouzdal web Maserati z tebe ten blábol nesmázne, holt jsou lidi co přiznakí chybu a pak je tu mari, ale neboj, ostatní poznají, že sis ukop palec a teď jen pajdáš a urážíš takže mari, trošku zaber, tohle je fakt salbota >:D
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 12:49
NAIVNÍ UMĚLCI
barevnejch obrázků, vyznavači švejků z drátu nad vykslajvantovým ubrusem v kuchyni... se tu zaklínaj neskutečně falešnou větou - Každému se líbí něco jiného >:D To je úvaha vhodná tak do mléčného baru... Bože. Je tu někdo, kdo se umí taky podívat na auto mozkem? Je tu někdo, kdo umí popsat snahu designéra, či jeho tápání? Já tu vnímám pár kolegů, kteří maj rozhled... a jejichž texty jsou jako meč. Jisté, přesné a zvoní... Tak trénujte mozky milí estéti líbivých tvarů... aby se vám jednou nestalo, že se vám zalíbí vlastní tvář... Uaaa... zkus to domyslet...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "ZZ"
23. 6. 2006 13:08
Re: NAIVNÍ UMĚLCI
To víš, že tu někdo je... za chvíli přiběhnou další naklonovaní GTIové, budeš si mít povídat s někým na tvwé úrovni :-)
23. 6. 2006 15:46
Re: NAIVNÍ UMĚLCI
Jen to nepřivolávej... takovejch 5 ZZ... to by bylo taky dílo :-)
neregistrovaný "mari"
23. 6. 2006 13:31
Re: NAIVNÍ UMĚLCI
...švejků z drátu nad vykslajvantovaným ubrusem... >:D >:D dobře jsem se pobavil :yes: ;-)
23. 6. 2006 15:48
Re: NAIVNÍ UMĚLCI
;-) :yes:
neregistrovaný "manitou"
23. 6. 2006 13:02
ESTÉT S MLÉKEM NA BRADĚ
Jj, je tu jeden mládenec, zřejmě života neznalý, nebo alespoň reality posledních let, stavějící své vzdušné zámky na legendách, které dávno vyprchali, myslíce, že nezměnění jména během třiceti let samo osobě jest legendou. Povrchní jest jeho svět, kdy svůj nevkus dává na oltář a ještě hrdě (vskutku je to tak) řve do světa tu svoji obehranou písničku - Mí jeleni mi rozumnějí. Sám se dívajíce na auta a jejich krásu skrze zatemnělou mysl jest usvědčen, že jeho pohled a názor jest jen pouhým názorem a pohledem jednoho. Jednoho z mnoha. ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "ZZ"
23. 6. 2006 13:06
Re: ESTÉT S MLÉKEM NA BRADĚ
"Mí jeleni mi rozumnějí" >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 13:08
Re: ESTÉT S MLÉKEM NA BRADĚ
No, ještě se tu k tomu přiznávej >:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2006 13:10
Re: ESTÉT S MLÉKEM NA BRADĚ
Manitou... teď jsi překonal snad i sám sebe ;-) Ale hele, nenech zapadnout to Grande. Já už dnes nebudu... tak - bravo ;-) :yes:
neregistrovaný "Paja"
23. 6. 2006 15:41
Re: ESTÉT S MLÉKEM NA BRADĚ
Tady dnes nemam co delat, tohle je ta prava vysoka skola...ne pouhopouhe sproste slovo vysteknute z anonymity internetu. Nemusim se vsim souhlasit, ale za styl 1*! ;-)
23. 6. 2006 15:47
Re: ESTÉT S MLÉKEM NA BRADĚ
:-) Nabírá to tu pěkný točky... Do postele si beru Šrámka. Myslím Fráňu :-)
neregistrovaný "Paja"
23. 6. 2006 15:51
Re: ESTÉT S MLÉKEM NA BRADĚ
vzhledem ke slovnikku, ktery tu posledni dobou panuje odhodim Foglara a zacnu cist LEO! ;-)
23. 6. 2006 15:58
Re: ESTÉT S MLÉKEM NA BRADĚ
Jo :-) Ostatně Wolff >:-[] to dole rozjel... velmi nemravně >:-[] >:-[]
neregistrovaný "simson"
23. 6. 2006 13:40
GP je no.1
Pokud jde o design exteriéru je pro mě GP jasná jednička, ale už jsem měl možnost prohlédnout si i interiér a k němu mám výhrady z hlediska použitých materiálů - třeba volant, tam je vyloženě nutné si připlatit za kožený, protože ten plastový je hrubý a nepříjemný. Ačkoli je vidět u Fiatu zlepšení, pořád jsem měl po prohlídce auta pocit (mohu srovnávat s VW a Peugeotem), že to ještě není ono.
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Abarth"
23. 6. 2006 14:45
Re: GP je no.1
Že zrovna s Peugeotem já mám Fiat bravo kámoš má P 406 obě auta maj zhruba stejně najeto a to moje bravo bych řekl že dostává víc zabrat protože jsem větší raubíř :-) Výsledek je takovej že 406 je mnohem větší rumpál a to je ještě navíc o třídu vyšší auto. Interiér rozvrzanej při každým přeřazení se ozívaj divný zvuky. Bravo je absolutně v pohodě občas taky něco vrzne ale proti 406 je to paráda a peugeot každou chvílku v servise. Takže když to chcete brát takhle tak pro mě jako spokojenýho majitele Brava je fiat absolutně super auto a peugeot je pekáč. Ale jelikož nejsem takovej zabedněnec jako někteří tady tak vím, že někdo může mít zkušenost klidně opačnou, že jezdil rozvrzanou Bravou a má v garáží zachovalýho a bezproblémovýho peugeota takže Peugeoty rozhodně nehanim. GP je u mě opravdu krásná kára v rámci malých aut, svezení je s ním taky super a myslim, že pro mě by to byla jasná volba já už jen čekám až přijde do prodeje verze Abarth ;-)
neregistrovaný "Abarth"
23. 6. 2006 14:49
Re: GP je no.1
Jinak se omlouvam za některý pravopisný chybky jako ozívaj (ozývaj) atd. :*)
neregistrovaný "wolff"
23. 6. 2006 15:04
Re: GP je no.1
Nic proti tobě GTI, ale... Ty mi chceš tvrdit, že napsat, že se každýmu líbí to stejné je správné a jiné špatné? To je trochu ulítlé... Pravděpodobně i taková hrůza jako Sang-Syong Rexton (nebo jak se ten otřes jmenuje), Škoda Roomster a jiné klony byly dělány s tím, že se budou někomu líbit. Nakonec i ta Brun Hilda si najde toho svýho, kterýmu se líbí. Někomu se v sexu líbí misionářská poloha jinýmu orálek a jiný musí na druhého kálet aby se vzrušil. Kdyby se nám všem líbilo to stejné, tak se tady povraždíme pro jednu Evu. GP je auto líbivé, neříkám, že bezchybné, ale vyčítat mu vnější vzhled a použité materiály může jen totální ignorant (a taky ten kdo v tom autě ani neseděl). Promiň... Myslím, že tady ty svoje výlevy už přeháníš... Chceš mi snad tvrdit, že je Polo hezčí než GP? V čem prosím tě? A co se hledání stylu týče... Jsou dva názory. Jeden zastává unifikaci v rámci třídy, jiný více odlišuje své modely. Mezi nama ksicht ze 607 naroubovanej na 207 (když vynechám tvůj oblíbený koncern) taky není žádná hitparáda.
A že by třeba VW dělal hezká auta? No nevím... VW Corrado, Audi A4 první generace ano. Ale pak už jen klony klony klony. Dnešní generaci A4, A6 a A8 od sebe rozpoznáš jen s metrem v ruce. Totéž Jetta, Passat. To je podle tebe ta správná cesta? No nevím.
POkud někdo napíše, že je GP klonem Mase, tak je to pro něj pocta. Ne urážka. Není to hraní si na něco. GP prostě takové je, jak GTI rád používá...nadrzlé.
23. 6. 2006 15:41
Re: GP je no.1
Wolffe... :-) teda... :-) že na sebe se starou při ***ní kálíte >:D to je zde novinka nejenom pro mě >:-[] :no: :no: :no: Ale abych to ustál... :-) tak - prosím tě rozlišuj mezí tím, zda, co a komu se - LÍBÍ, a mezí tím, zda a co je KRÁSNÉ... z hlediska jaksi obecného pohledu na astetiku, jako takovou... Nechci teď při pátku otravovat dlouhou story, ale vrátím se k tomu. Dals mi inspiraci... Teda, ale Wolffe... že sež možná pěknej kanec ;-) to tu tuší kde kdo, ovšem za takovýho prasáka jsem tě nepovažoval ani já >:D ;-) :yes: :yes: BRAVO WOLFF ;-) :yes: :yes: :yes: P.S. To nahoře od Wolffa číst až po 22 hodině. Co po 22?... nejdřív po půlnoci >:-[] :yes:
23. 6. 2006 15:42
Re: GP je no.1
Sakra, nahoře mi ulétly palce . SAMOZŘEJMĚ >:-[] - :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
23. 6. 2006 19:46
Re: GP je no.1
Šukání prošlo - zřejmě cenzoři pouští cizí slova... ;-)
neregistrovaný "simson"
23. 6. 2006 15:35
Re: GP je no.1
No třeba to srovnání s Peugeotem by bylo asi na delší diskusi a uznávám, že Peugeot co se týče dílenského zpracování má k ideálu taky daleko - chtělo by to znát názor někoho, kdo obě tyto značky vlastnil, já žádnou přímou zkušenost s Fiatem nemám - ale těch ALE se mi zdálo být u Fiatu na první pohled víc, nejen interiér, např. při otevření přední kapoty (verze 1.4 sport) jsou na podbězích kol vidět otvory, kterými nečistota proniká do motorového prostoru (?) který se i díky tomu dost špiní...
neregistrovaný "Paja"
23. 6. 2006 15:49
Re: GP je no.1
Na kazdem aute jsou podobne nesmyslne provedene detaily. Zkus si treba u posledni generace Audi A3 otrit listu sterace...nepujde zvednout, nebot ramenko prekryva kapota...takze ji musis otevrit! Ne to asi na osvedceni nezpusobilosti a nekompetentnosti GP stacit nebude. ;-)
neregistrovaný "Abarth"
23. 6. 2006 16:22
Re: GP je no.1
No já znám docela dost lidí co např. od Peugeotu utekli k fiatu :-) Fakt beze srandy jeden kolega z práce měl taky 406 a to auto po dvou letech začal úplně nesnášet. Přešel na Alfu Romeo 156 je z ní úplně nadšenej a nemůže si jí vynachválit. No a třeba s golfem nemůžu srovnávat protože jsem řídil jenom jednoho a to byl dost starej II golf takže to by bylo dost neadekvátní srovnání. Jinak třeba Polo mi připádá v třídě malej aut dost nezájimávý a nepřišel jsem na jedinej důvod proč jít zrovna do něj kdybych se měl teď rozhodovat o koupi malého vozu seřadil bych je následovně GP, clio, swift, 207, yaris, fabia, polo. VW už jen díky tomu, že je aspoň u nás a i v některých dalších státech tak vyzdvihovanej nad ostatní značky prostě nanám rád stejně tak jako někteří lidi říkaj že Fiat je *už jen proto že to říká spousta lidí okolo a někteří ani nevědí proč. Když se jich zeptam proč proč si sakra myslíš že je tak špatnej tak většinou ani nevědí nebo odpoví větou typu že nějakej jeo kámoš má kámoše, kterej měl Uno a to strašně rezlo. Přitom většina lidí kteří to Uno vlastnili jako třeba já na něj s láskou vzpomínaj :-) .
neregistrovaný "wolff"
23. 6. 2006 16:55
Re: GP je no.1
Uno bylo :yes:

Jinak GTI škoda, že sis z toho mýho příspěvku vzal to co sem nechtěl aby sis vzal, ale aby sis odnesl něco jinýho.
No zejména sis mohl odnést to, že když je GP nejprodávanějším autem na starém kontinentu, tak už by se dalo považovat za etalon estetiky, i když to nemusí být pravda (viz dobro prodeje VW ) >:-[]
No já myslím že sme si to vyjasnili.
P.S. To co preferuji já v posteli je celkem fuk a ani sem o tom nepsal. Bylo to takové malé přirovnání pro znalé...
23. 6. 2006 17:05
Re: GP je no.1
Pozor, teď se musím ohradit... já si naopak (teď vážně ;-) ) z tvého příspěvku vzal dobrou inspiraci k tomu co se libí a co je krása a chtěl bych o tom napsat... až opadnou vedra. Ty prodeje... počkejme tři roky... to je totiž "poločas rozpadu" a tehdy se potenciál auta (myslím prodejní) vyjeví v celé kráse... takže cca v 6/2009...bychom si tu mohli napsat jak GP jede. Podle mne nepojede. Tak se k tomu vrátíme. P.S. ... no, vidím, že jsem pěknej zelenáč ;-) :yes:
neregistrovaný "jirka"
23. 6. 2006 17:50
Re: GP je no.1
...teda v případě vážného zájmu, napsat něco o fiatu, bych uvážil ještě jeden, možná subjektivní, ale přeci jen aspekt. Ať už šlo o jakoukoliv dobu, tedy v posloupnosti F 125, Regata, Uno, Punto I, Punto II, ve srovnání se zhruba stejně starými a drahými vrstevníky, jsem měl při řízení Fiata, vždycky pocit, jeho větší, a teď nevím, zda to bude srozumitelné, ale řekl bych, hravosti. To nemá nic společného s výkonem, nebo jízdními vlastnostmi, to je jen pocit z reakcí auta. Prostě i dnes, když si půjčím dceřino Punto JTD, tak mám za chvíli hubu kolem dokola hlavy. Docela by mi zajímalo, zda jsem tím postižený sám, nebo to taky tak, cítí ještě někdo... :-)
neregistrovaný "Abarth"
23. 6. 2006 18:16
Re: GP je no.1
Já jsem tím taky postiženej proto moje další auto bude zase Fiat i když tajně pokoukávám po Alfičkách. :yes:
23. 6. 2006 18:37
Re: GP je no.1
:-) To je hezké... Fiat v Česku (i za koumoušů... díky tedy Tuxexu) měl vždy výborný zvuk... byl to velkej evergreen. Auta pro srdcaře. Tak nějak mi to tam zapadá. Srdcař... nemusí jezdit jen Fiorano...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
23. 6. 2006 20:18
FGP
Dejte si barevný konfigurator, tomuhle autu to sluší snad ve všech barvách.. [odkaz] :-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Mike"
24. 6. 2006 01:25
Re: FGP
Krasavec...teď si představ gti, že to auto má na předu vw...že je momentálně nejprodávanější v segmentu..není to krásný sen...italská kráska se špičkovou technikou..ale je to FIAT!!!A právě proto do něj pujdu..
neregistrovaný "DqoElynCP"
24. 6. 2007 21:21
iJFNVQujS
LMultqbexTVREZoQr
Rozbalit vlákno
0