Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Test Mercedesu R320 CDI už v pondělí na Auto.cz (video)

V dalším čísle našeho magazínu vás čeká atraktivní mix testů a jedno překvapení. Velkou, ale ne největší, hvězdou pondělního vydání bude Mercedes-Benz třídy R. Podívejte se na video.
Zpět na článek
2. 6. 2006 12:44
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 12:56
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 13:10
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 13:15
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 13:19
neregistrovaný "P911T"
2. 6. 2006 14:27
neregistrovaný "Marko"
2. 6. 2006 16:49
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 14:42
neregistrovaný "ZZ"
2. 6. 2006 16:50
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 18:14
neregistrovaný "ZZ"
2. 6. 2006 19:00
3. 6. 2006 15:13
neregistrovaný "Jarda"
2. 6. 2006 12:59
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 13:20
neregistrovaný "Vit (AUTO.CZ)"
2. 6. 2006 13:38
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 13:48
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 14:23
neregistrovaný "PP"
2. 6. 2006 14:55
neregistrovaný "Leftie"
2. 6. 2006 15:13
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 15:44
neregistrovaný "Paul"
2. 6. 2006 15:51
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 15:57
neregistrovaný "Paul"
2. 6. 2006 16:11
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 16:18
neregistrovaný "Paul"
2. 6. 2006 16:22
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 18:51
neregistrovaný "Paul"
3. 6. 2006 01:25
neregistrovaný "Ozzy"
3. 6. 2006 16:52
neregistrovaný "mišo"
2. 6. 2006 16:47
neregistrovaný "ZZ"
2. 6. 2006 18:15
neregistrovaný "Paul"
2. 6. 2006 18:41
neregistrovaný "ZZ"
2. 6. 2006 18:49
neregistrovaný "Paul"
4. 6. 2006 13:27
neregistrovaný "pepa"
2. 6. 2006 18:16
neregistrovaný "ZZ"
2. 6. 2006 18:17
neregistrovaný "Paul"
2. 6. 2006 18:23
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2006 18:32
neregistrovaný "Paul"
2. 6. 2006 18:42
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2006 18:42
neregistrovaný "ZZ"
2. 6. 2006 18:50
neregistrovaný "Paul"
2. 6. 2006 18:53
neregistrovaný "ZZ"
2. 6. 2006 18:52
neregistrovaný "Tom"
3. 6. 2006 15:18
neregistrovaný "Jarda"
4. 6. 2006 14:41
neregistrovaný "Marek"
3. 6. 2006 17:01
neregistrovaný "mišo"
3. 6. 2006 17:02
neregistrovaný "mišo"
4. 6. 2006 13:52
neregistrovaný "pepa z NY"
4. 6. 2006 14:45
neregistrovaný "Marek"
4. 6. 2006 22:42
neregistrovaný "mišo"
5. 6. 2006 13:16
neregistrovaný "j.matrix"
6. 6. 2006 11:57
neregistrovaný "Jarda"
2. 6. 2006 19:05
2. 6. 2006 19:22
neregistrovaný "Paul"
2. 6. 2006 19:18
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2006 19:21
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2006 19:47
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2006 19:54
neregistrovaný "Tom"
3. 6. 2006 17:06
neregistrovaný "mišo"
2. 6. 2006 19:26
neregistrovaný "Paul"
2. 6. 2006 19:50
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2006 22:20
neregistrovaný "jozef77"
2. 6. 2006 23:06
neregistrovaný "Tom"
3. 6. 2006 15:20
neregistrovaný "Jarda"
3. 6. 2006 17:06
neregistrovaný "mišo"
4. 6. 2006 14:49
neregistrovaný "Marek"
5. 6. 2006 16:12
neregistrovaný "sn4pb4r"
2. 6. 2006 21:53
neregistrovaný "Frollo"
2. 6. 2006 23:05
neregistrovaný "Tom"
3. 6. 2006 17:09
neregistrovaný "mišo"
6. 6. 2006 12:00
neregistrovaný "Jarda"
5. 6. 2006 16:39
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 19:34
neregistrovaný "Paul"
2. 6. 2006 20:33
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 22:06
neregistrovaný "Vincek"
2. 6. 2006 20:39
2. 6. 2006 22:28
neregistrovaný "jozef77"
3. 6. 2006 16:13
neregistrovaný "VDC"
6. 6. 2006 11:59
neregistrovaný "Jarda"
4. 6. 2006 13:35
neregistrovaný "pepa"
2. 6. 2006 22:40
neregistrovaný "jozef77"
2. 6. 2006 23:08
neregistrovaný "Tom"
3. 6. 2006 17:14
neregistrovaný "Alessio"
3. 6. 2006 17:12
neregistrovaný "mišo"
4. 6. 2006 11:14
neregistrovaný "Alessio"
4. 6. 2006 14:51
neregistrovaný "Marek"
4. 6. 2006 22:46
neregistrovaný "mišo"
4. 6. 2006 22:47
neregistrovaný "mišo"
4. 6. 2006 23:54
neregistrovaný "jozef77"
5. 6. 2006 16:27
neregistrovaný "sn4pb4r"
4. 6. 2006 13:45
neregistrovaný "pepa z NY"
4. 6. 2006 13:55
neregistrovaný "Paul"
4. 6. 2006 14:53
neregistrovaný "Marek"
4. 6. 2006 14:52
neregistrovaný "Marek"
6. 6. 2006 09:03
neregistrovaný "Jarda"
4. 6. 2006 22:49
neregistrovaný "mišo"
5. 6. 2006 13:15
neregistrovaný "j.matrix"
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 12:44
PRVNÍ LIGA
Člověk stojí na semaforech a kolem projede R od MB... A ty v mžiku pochopíš, že Mercedes je opravdu první liga. Už sto let... P.S. Moc se těším na pondělí... teda doufám, že Aurora zůstane kde zůstat má... a já si v klidu přeču o Mercedesu třídy R.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 12:56
Re: PRVNÍ LIGA
Tvé nadšení pro nové trendy nemá obdoby >:D PS: mě se nelíbí ;-) :-)
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 13:10
Re: PRVNÍ LIGA
Dávám ti měsíc... :-)
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 13:15
Re: PRVNÍ LIGA
:-)
neregistrovaný "P911T"
2. 6. 2006 13:19
Re: PRVNÍ LIGA
jo,mas recht. R-ko je prvni liga.je to jeden z mala MB,ktereho bych chtel (krome new ML). ;-)
neregistrovaný "Marko"
2. 6. 2006 14:27
Re: PRVNÍ LIGA
:yes: :yes: :-) ;-)
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 16:49
Re: PRVNÍ LIGA
;-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
2. 6. 2006 14:42
Re: PRVNÍ LIGA
Nemůžu souhlasit. Předek toho auta je strašně nemercedovskej :no: Bok má to auto ovšem dokonalý. Všechny úhly jsou super.. "jen" ten předek je bída. :no: ;-\ 8-s
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 16:50
Re: PRVNÍ LIGA
Předek je též ok... chvíli vydrž.
neregistrovaný "ZZ"
2. 6. 2006 18:14
Re: PRVNÍ LIGA
A na co bych měl čekat? Už jsem to auto viděl x-krát. Jak na fotkách, tak v reále. Předek je velmi špatný. Pokud žádáš čas, tak jde pouze o otupění pohledu. Bezprostřední reakce... ta je hodně špatná. Zvyknout si, otupět a pak to vydávat za zrající design? = špatný přístup. Zrající sýr je OK, ale nesmí se to přehnat ;-)
2. 6. 2006 19:00
Re: PRVNÍ LIGA
Myslím, že tento předek nebude osamocen...
neregistrovaný "Jarda"
3. 6. 2006 15:13
Re: PRVNÍ LIGA
První liga s drobným kazem - [odkaz] si napíšeš, tak ti tu matku poštou pošlou a můžeš si tu první ligu doma dodělat :-)
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 12:59
OT: PRO REDAKCI...
nevím jestli jsem něco neprošvihl, ale nebyl plánovanej ten srovnávací test Astra OPC vs. Focus ST ??? Díky za odpověď... :-)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Vit (AUTO.CZ)"
2. 6. 2006 13:20
Re: OT: PRO REDAKCI...
Nezapomněli jsme, chystáme ho.
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 13:38
Re: OT: PRO REDAKCI...
ok
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 13:48
Re: OT: PRO REDAKCI...
... tedy trojtestík... doufám ;-) ST-OPC-GTI
neregistrovaný "PP"
2. 6. 2006 14:23
Re: OT: PRO REDAKCI...
Ano! Testik, testik. Apon ze si uz napisal vysledne poradie >:-[]
(Od najlepsieho k menej dobremu) >:D
:yes:
neregistrovaný "Leftie"
2. 6. 2006 14:55
Re: OT: PRO REDAKCI...
Niekto je ku GTImu zlomyseľný :-)
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 15:13
Re: OT: PRO REDAKCI...
:-) ;-)
neregistrovaný "Paul"
2. 6. 2006 15:44
Nejlepší zpráva dnešního dne
Jsem potěšen. Kus auta, kterému neodolal např. Václav Havel.. Osobnost si vybrala osobnost.. :yes:
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 15:51
Re: Nejlepší zpráva dnešního dne
ehm, mňam mňam, no jak bych to ehm řekl: seš si ehm opravdu jistej, mňam mňam, tím ehm cos napsal? ehm....
neregistrovaný "Paul"
2. 6. 2006 15:57
Re: Nejlepší zpráva dnešního dne
Jsem ;-)Jinak jsem nepochopil redakci, resp. větu ohledně Václava Havla a jeho koupě Mercedesu eRka: "co se mu na novém erku může asi tak líbit"... Trošku zcestné, kdyby koupil Hyundai tak neřeknu ale MB... :-( Hold, i redakce má své dny...
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 16:11
Re: Nejlepší zpráva dnešního dne
klid, ber to s nadhledem. Mám-li být upřímný tak ten zvrat v Havlově garáži rozhodně způsobila cenová pobídka "zohledňující" jeho jméno, než jeho opravdové niterné rozhodnutí o jeho pořízení... Klidně by jezdil i šinkanzenem, kdyby na to došlo ;-)
neregistrovaný "Paul"
2. 6. 2006 16:18
Re: Nejlepší zpráva dnešního dne
To si nemyslím. Václav Havel byl odjakživa milovníkem třicípé hvězdy. Posléze jako hlava státu opět zvolil Mercedes-Benz S500. Zrovna on peníze si neřeší... ;-) Zkrátka ví co chce, ví co je dobré.. :yes:
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 16:22
Re: Nejlepší zpráva dnešního dne
Ale to víme přece my všichni... Jenom se to u každého liší ;-) :yes:
neregistrovaný "Paul"
2. 6. 2006 18:51
Re: Nejlepší zpráva dnešního dne
No, někdo více, někdo méně. A někdo dělá že nechce a přitom by moc chtěl... ;-)
neregistrovaný "Ozzy"
3. 6. 2006 01:25
Re: co se mu na novém erku může asi tak líbit??
Ubohost,nadutost a nebo závist?? To by mě zajímalo co pánové z redakce vlastní za auta!
neregistrovaný "mišo"
3. 6. 2006 16:52
Re: co se mu na novém erku může asi tak líbit??
preco si to pochopil v negativnom zmysle slova? ja som to pochopil cisto pozitivne, podla mna ta veta naznacuje lahky obdiv, ci k mercedesu R, tak v V. Havlovi...
neregistrovaný "ZZ"
2. 6. 2006 16:47
Re: co se mu na novém erku může asi tak líbit??
>:D Ty tvoje dětské bláboly ehm názory jsou fakt dobré >:D :yes:
neregistrovaný "Paul"
2. 6. 2006 18:15
Re: co se mu na novém erku může asi tak líbit??
Dětské, bláboly, apod. Tak mě napadá, ukončil už jsi aspoň učňák?? :no:
neregistrovaný "ZZ"
2. 6. 2006 18:41
Re: co se mu na novém erku může asi tak líbit??
Paule, asi tě zklamu, ale učňák jsem nedokončil. Jak s ním bojuješ ty? ;-)
neregistrovaný "Paul"
2. 6. 2006 18:49
Re: co se mu na novém erku může asi tak líbit??
No Tvé názory, vždy plné zášti, je to něco jako Kia Rio.. Důležitá, ale o ničem..
neregistrovaný "pepa"
4. 6. 2006 13:27
Re: co se mu na novém erku může asi tak líbit??
na top gear oznacili tu samoparkovaci novinku za blbost roku. Pri testovani potrebovali 10minut jen na zadani velikosti diry do ktere auto musi nacouvat.
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2006 17:51
Kde jsme a kde jso oni aneb další důkaz technologického násk
Lexus LS umí sám zaparkovat.. sci-fi? Ani ne, realita, teda aspoň u Lexusu..kde je Evropa, ta hrdá nepřemožitelná automobilová velmoc? [odkaz] /// A to je pouze nejlepší z nich.. všimněte si kufru.. na sériovou podobu to moc nevypadá >:-[] Lexus rueZZ.. Today Tomorrow Toyota P.S. já vim, evropskej design je evropskej design.. ale ta o Červený karkulce je vážně lepší >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2006 17:52
Re: Kde jsme a kde jso oni aneb další důkaz technologického
Koukám, že redakce nespí a spustila technologickou novinku :yes:
neregistrovaný "ZZ"
2. 6. 2006 18:16
Re: 2 redakce: ODKAZ
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Paul"
2. 6. 2006 18:17
Re: 2 redakce: ODKAZ
:no: Neumíš couvat? Jsi chlap, nebo dnešní Ach jo, kde jsou ti opravdoví řidiči, kteří měl první jízdy v autoškole s V3S... Takové argumenty neberu. Je to jen jeden z dalšíc¨h marných pokusů zaujmout. Tome, máš už aspoň 18???
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2006 18:23
Re: 2 redakce: ODKAZ
Parkuji docela obstojně.. ale o tom to přeci není ;-)
neregistrovaný "Paul"
2. 6. 2006 18:32
Re: 2 redakce: ODKAZ
Ale je.. Je to bezvýznamné co jsi tady výše psal, je to opět jen zoufalý výkřik..
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2006 18:42
Re: 2 redakce: ODKAZ
Myslim, že je to spíš uvedení do reality.. chtělo by to vylézt z ulity a trochu se rozhlédnout po světě
neregistrovaný "ZZ"
2. 6. 2006 18:42
Re: 2 redakce: ODKAZ
Poslední čtyři slova tě dokonale vystihují :yes: :yes:
neregistrovaný "Paul"
2. 6. 2006 18:50
Re: 2 redakce: ODKAZ
Napiš někdy něco podnětného.
neregistrovaný "ZZ"
2. 6. 2006 18:53
Re: 2 redakce: ODKAZ
Ano, vezmu si příklad z tebe :-)
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2006 18:52
Re: 2 redakce: ODKAZ
>:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "Jarda"
3. 6. 2006 15:18
Re: 2 redakce: ODKAZ
Vis Paule co je tvuj nejvetsi problem ??? Ze nejsi schopen uznat jakykoli pokrok v automobilovem prumyslu :-( Teda pokud s nim neprijdou nasi zapadni sousedi :-)
neregistrovaný "Marek"
4. 6. 2006 14:41
Re: 2 redakce: ODKAZ
:yes:
neregistrovaný "mišo"
3. 6. 2006 17:01
Re: 2 redakce: ODKAZ
prosimta paul, asi nebudem sam, ktory tvoj prispevok, resp. reakciu na to, co napisal TOM, berie ako zufaly vykrik do tmy...kedy bude mat AUDI ag. vo svojich vozoch nieco taketo? za rok? dva? pat? aha, jasne, zrejme budes argumentovat tym, ze parkovaci automat nieje pre audi dostatocne hi-tech, cool, nieje to stylove, nieje to v dostatocnom naskoku vdaka technike, hehehehe, alebo je to uz prekonana technologia, vsak? :-) no...nechcem ti brat iluzie, ale chlapci od audi (MB, BMW) jednoducho nevedia ako na to...v tom je ten vtip... preto lesusu jednoznacne patri :yes:
neregistrovaný "mišo"
3. 6. 2006 17:02
Re: 2 redakce: ODKAZ
lexusu, samozrejme, sorry :-)
neregistrovaný "pepa z NY"
4. 6. 2006 13:52
Re: 2 redakce: ODKAZ
doufam ze takovy srot do svoji aut neda audi nebo bmw nikdy :-) trosku prostuduj web a zjistis ze ten automaticky couvac je nepouzitelna blbost. Poradne veci jako ABS,ESP, Airbag, museli japooci pro svoji nemohoucnosti zkopirovat a kdyz se podivas na jmena jejich designeru a ing., tak sotva najdes nejake japonske. V F1 jim taky nic nejde i kdyz investuji uz 7roku vic jak ferrari z renaultem dohromady
neregistrovaný "Marek"
4. 6. 2006 14:45
Re: 2 redakce: ODKAZ
Panebože, vždyť tady vůbec nejde o to, jestli jsou lepší inženýři z Japonska nebo odjinud.. tady jde o to, že LS parkuje samo a konkurence tenhle systém zatím zvládnout nedokázala ;-)
neregistrovaný "mišo"
4. 6. 2006 22:42
Re: 2 redakce: ODKAZ
presne tak, jednoducho nanemci na takyto system zatial nezmohli, napriek tomu co tu bolo povedane si myslim, ze ide jednoznacne o krok vpred. okrem toho, ked uz spominas ESP, japonci v lexuse nikdy nemali ESP, maju svoj system VDC (vehicle dynamic control) od roku 1996 a je nepomerne komplexnejsi, ako ESP. okrem toho mam dojem, ze v roku 1996 este nikto v nemecku netusil, co ESP je...
neregistrovaný "j.matrix"
5. 6. 2006 13:16
Re: 2 redakce: ODKAZ
japonci nazyvaju elektronicke systemy casto inak,aby nemuseli platit licencne polatky za nazov,preto nevolaju esp esp..v com je to vdc komplexnejsie ako esp?
neregistrovaný "Jarda"
6. 6. 2006 11:57
Re: 2 redakce: ODKAZ
A kdopak nam 6x po sobe vyhral jednu prstizni soutez
2. 6. 2006 19:05
TOYOTA COUVÁ
dokonalej slogan ;-) Tedy, že tu budem odvázaní z automatizovaného couvače... to bych si netip´. Hej, je tu doufám ještě někdo, kdo ví, co je volant. Nebo to tu mám sbalit, neb v pionýrském kroužku mladých techniků opravdu nemám co pohledávat...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paul"
2. 6. 2006 19:22
Re: TOYOTA COUVÁ
:-) Volant. Jak lehouce se s ním točí třeba ve V3S >:D Jo, dnešní doba, to je sám polo***. Potřebuje to navigaci k trefení do díry, jen aby se jednou trefili do té správné...
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2006 19:18
OT: nová Toyota Corolla - definitivní podoba
A je to tady, zlej sen všech euofanatiků, nácků, VWfilů a spol. právě nastal! Berte to jako ofiální skutečnost (je to potrvzený od Marka :yes:, tak že je to oficiální ;-) ). Nová Corolla je tady! Corolla je témř dokonalý auto, nezáleži na kontinentu, nezáleží na věku, bezáleží na barvě pleti.. Corollu berou všude.. Corolla, (pravděpodobně) nejprodávanější auto všech dob a zcela jedno z v současné době.. Corolla, celosvětový fenomén (kdo ještě nevěří na globální auto?).. současná Corolla, téměř dokonalost v nižší střední, má IMHO jedinej problém.. design, sice není ošklivý, ale je příliš nevýrazný (někomu to může vyhovovat).. tohle je jedinej objektivní problém Corolly.. naštěstí dali chlapci hlavy dohromady a u nové generace odvedli pořádnou práci.. výsledek? Stojí za to! Opravdu!
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2006 19:21
Re: OT: nová Toyota Corolla - definitivní podoba
Připraveni?.. Jdeme na to (omluvte horší kvalitu fotek).. pohled ze předu [odkaz] pohled ze strany [odkaz] pohled ze zadu [odkaz] předek-detail [odkaz] iteriér [odkaz] detail interiéru [odkaz] sedadla [odkaz]
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2006 19:47
Re: OT: nová Toyota Corolla - definitivní podoba
Když koukám na ty fotky, tak mě něco napadlo.. už sem to sem dával [odkaz] ... tohle brácho, tohle je nová Toyota Corolla.. brácho, čekám.. brácho, čekám, až mi napíšeš něco o evropským desgnu.. brácho, tohle je začátek masakru.. brácho, tohle už neokecáš žádnými plkama o designu.. brácho, blíží se doba, kdy nebudeš moci vylézt na ulici, protože bys to nerozdejchal.. hlavu budeš mít strčenou v písku a budeš pořád dokola něco lamentovat o evropské designouvé škole.. brácho, máš fakt velkej problém.. špičková technika, špičkové motory, nejmodernější technologii, kvalitní materiály, v rámci třídy luxusní výbava, neporovnatelně větší spolehlivost a k tomu konečně špičkový design.. navrhli ho Evropani v Evropě, budodou ho vyrábět Evropani v Evropě.. brácho, dej si dvojitej Chivas a strč hlavu do písku.. tohle je konec Tvého pangermánského blouznění.. brácho, nemáš.. brácho, nemůžeš nalézt.. brácho, je to tady.. brácho, japonci udělali auto.. ne ledajaké.. udělali auto, kterému prostě nemůžes nic vytknout.. design je věc subjektivní, může se Ti líbit, nemusí.. jenže brácho, pokud Ti zbyla alespoň špetka zdravýho rozumu, tak nemůžeš napsat nic o nepovedeném designu.. nemůžeš psát o designové nejistotě.. brácho, tohle je koc pangermánskejch keců, tohle je slovo do pranice.. všechny nové Lexusy.. Aygo.. Yaris.. RAV4.. teďka Corolla.. brácho, já vim, že Tě to žere a že to přesto na sobě nedáš znát (jak jinak).. brácho, jediný, na co ještě čekám, je nová generace Avensisu.. potom brácho, potom už nebude úniku.. brácho, nic Ti nenutim, neříkám Ti že seš blbej, starej nebo slepej.. řeknu Ti jen jedno.. Toyota je tady a dokázala to - postavila konpletní modelou řadu, která je schopná postavit se všemu, na co si jen vzpomeneš.. třída za třídou (pomíjim zatím nevýznamné), v každé může úspešně konkurovat, může se postavit tomu nejlepšímu, co Evropa nabízí, navíc většinu toho navrhuje a bouchá v Evropě.. brácho, je to tady.. souboj "kdo z koho" může začít.. hlavně, brácho, pamatuj si jedno.. nikdy, nikdy nepodceňuj soupeře.. dneska sem to tady trochu rozjel, zkoukni ty čísla.. zkoukni, co se děje ve světě.. brácho, historickej masakr to je.. květen 2006 se zapíše do automobilové historie.. brácho, určitě pamatuješ srandovní maličká japonská autíčka.. tak se tim brácho nenechej zmást, nebuď zaslepený.. Toyota (ale i jiní) je někde úplně jinde.. brácho, nezdráhám se uvést, že je dál, než jsme mi.. hybridní pohon, to je jen taková špička ledovce o které se nejvíce diskutuje.. jenže brácho, ono je tomu stejně i v jiných oblastech.. brácho, nenech se ukolíbat podíly nas trhu, které drží Evropa.. ty, čísla, to je minulost - vypovídaj o minulosti a neříkají Ti nic o tom, co se děje dnes a co se bude dít zítra.. koukni do USA.. 5 let, 10% trhu.. brácho, pamatuj - kdo chvíly stál, stojí opodál.. brácho, kopni do sebe dvojitej Chivas a napiš to! Brácho, napiš to! Brácho napiš svou posledné VWfilní esej o evropským designu.. brácho, napiš nám tady něco o tom, jak v roce 2008 přijde novej králík.. napiš nám, jak konečně dostane svůj první CR diesel.. napiš nám, jak zase bude Guru Guru.. brácho, máš poslední šanci napsat něco o evropským designu - pořádně si to užij.. jsem přesvědčen, že víš co přijde.. ano, i Ty a Ti tvoji vlezdo***kové tuší to, co je pravděpodobně nemine.. Víš brácho, už mě to celkem unavuje, navíc mi to bere dost času.. ale věz, že se fakt ukrutně dobře bavim >:-[] ;-) brácho, nehledej pravdu na dně sklenice.. brácho, moc dobře znáš ten slogal.. moc dobře víš, že to není jen slogal.. moc dobře víš, co je naspáno mezi řádky a že to, co tam stojí je čím dáltím jasnější.. moc, dobře víš, že to tam je, ale nerad si to připouštíš.. brácho, popřemýšlej o tom.. brácho, nerad se furt opakuju, ale budu to muset zase znovat napsat.. TODAY TOMORROW TOYOTA
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2006 19:54
Re: OT: nová Toyota Corolla - definitivní podoba
Ještě jeden obrázek od Marka [odkaz]
neregistrovaný "mišo"
3. 6. 2006 17:06
Re: OT: nová Toyota Corolla - definitivní podoba
heh, si borec, ale nabuduce daj link na odkaz bez ciarky na konci, aby to aj fungovalo ;-) :yes:
neregistrovaný "Paul"
2. 6. 2006 19:26
Re: Toyota Corolla - vždy o krok za Golfem
Nynější Corolla, Yaris, Avensis a Camry, pořád jsou to slabší kusy oproti modelům VW... Myslím, že s příchodem nové Corolly tomu nebude jinak...
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2006 19:50
Re: Toyota Corolla - vždy o krok za Golfem
Zkoukni prodeje "výběhové" Corolly jinde než v EU.. zejména v USA je to až absurdní.. na sklonku své kariéry zažívá 30% nárůsty.. dokonce dohní bestseller Camry
neregistrovaný "jozef77"
2. 6. 2006 22:20
Re: Toyota Corolla - vždy o krok za Golfem
ad.Paul: Nehnevaj sa, ale keď tak čítam tvoje príspevky, tak si myslím, že nie si úplne pri zmysloch v čase ich písania. Preber sa už konečne z toho germanoidného spánku a otvor oči. Stojí to za to. Život je krásny, tak ho neprespi. :-)
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2006 23:06
Re: Toyota Corolla - vždy o krok za Golfem
:yes:
neregistrovaný "Jarda"
3. 6. 2006 15:20
Re: Toyota Corolla - vždy o krok za Golfem
:-)
neregistrovaný "mišo"
3. 6. 2006 17:06
Re: Toyota Corolla - vždy o krok za Golfem
:yes: ;-)
neregistrovaný "Marek"
4. 6. 2006 14:49
Re: Toyota Corolla - vždy o krok za Golfem
Přesně :yes:
neregistrovaný "sn4pb4r"
5. 6. 2006 16:12
Re: Toyota Corolla - vždy o krok za Golfem
tak :yes:
neregistrovaný "Frollo"
2. 6. 2006 21:53
Re: Toyota Corolla - vždy o krok za Golfem
Nazývat fanoušky německých aut nácky, Hitler's people apod. je demagogie a vrchol trapnosti. Stejně jako tvé příspěvky křečovitě parodující GTIho styl. Časem se ti podaří znechutit značky Toyota a Lexus všem čtenářům auto.cz. Tak hodně úspěchů... :no: :no:
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2006 23:05
Re: Toyota Corolla - vždy o krok za Golfem
Vzniklo nedorozumění.. v obecně rovině nikdo nenazývá fanoušky německých aut nácky.. takhle nazývám pouze pár místních "fanoušků", kteří negují vše o japonských či korejských autech a to pouze z důvodu, že nejsou "evropské".. a i když je takto nazývám, jsem přesvedčen, že nejenom oni, ale i většina ostatních chápe, jak je to myšleno (nadsázka, ironie).. mě osobně se zanášení jakéhokoli nacionalismu příčí a jsem toho názoru, že to na teto server nepatří.. příspěvky parodující GTIčko mají svůj účel, jejich stylizace tento účel pouze sleduje.. děkuji za ocenění, osobně si nemyslím, že bych měl takový "vliv", abych dokázal někomu něco znechutit.. respektive, pokud někomu opravdu svýma příspěvkama Toyotu či Lexus znechutím (stejně tak, jako by to měl dokázat GTI u VW), tak bych řekl, že je to špíše "určitý" problém daného jedince
neregistrovaný "mišo"
3. 6. 2006 17:09
Re: Toyota Corolla - vždy o krok za Golfem
ked niekedy budes mat pocit, ze sa ti znacka Lexus alebo toyota sprotivili, kontaktuj ma, pojdeme si spravit testovaciu jazdu :-)
neregistrovaný "Jarda"
6. 6. 2006 12:00
Re: Toyota Corolla - vždy o krok za Golfem
Proc by se mu mel vitez zprotivit ??? [odkaz]
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 16:39
Re: Toyota Corolla - vždy o krok za Golfem
:yes: :yes:
neregistrovaný "Paul"
2. 6. 2006 19:34
Nastal ten okamžik
Okamžik námi všemi dlouho očekáváný.. Nuže, vezměme klíčky, otevřme garáž a vyjeďme se svými miláčky k urnám. :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 20:33
Re: Nastal ten okamžik
někdo se posadí do své urny a pojede za svými miláčky....proti gustu... >:D
neregistrovaný "Vincek"
2. 6. 2006 22:06
Re: Nastal ten okamžik
>:D >:D >:D ,ale pomerne drsne >:-[]
2. 6. 2006 20:39
OT: CAUSA COROLLA
Abych ochránil TTToma od tance sv. Víta... je potřeba mu napsat pár pravd. Ani kdyby se postavila Toyota na hlavu, nemá šanci dosáhnout v Evropě na stupeň vítězů... Ano dělá pro to hodně, dokonce snad tu bude i Corollu vyrábět... V Česku se prodává měsíčně cca 150 GOLFŮ, 100 FOCUSŮ, 90 Coroll. Už to vymezuje postavení Corolly. Je to auto uprostřed své třídy. Za klady Corolly lze považovat její spolehlivost a jízdní vlastnosti. Nedostakem ja malý vnitřní prostor, měně kvalitní sedadla či omezená možnost vozidlo vybavit nadstandardními prvky. Corolla je cenou pod průměrem ve své třídě... patří k levné nabídce... a přesto nedosáhne počty prodejů ani na Focus ani na Golfa. Nová Corolla je jen - nová Corolla, tedy auto, s nímž TTT bude chtít zaujmout celej svět... Ano... na nám známých počtech prodejů v Česku. Nechápu, proč by měl pro mne být určující trh v Austrálii nebo na Borneu. Žijeme v Česku a zde tady pitvejme trh. TTTom jásá nad snímkem... z něhož zatím toho moc nevyčteme. je to lepší... ovšem těžko by bylo lze si představit, že novej model bude horší, než předchozí. Jedno lze ale přeci jen vytěžit - nový styl do nižší střední třídy nevnese Corolla, vnese jej GURU VI. Od roku 2007. Tedy, aby bylo jasno, nepíši to zbůhdarma... GOLF VI. totiž nemůže selhat... VW se ani nemusí snažit být první... on jen to první místo uhájí...
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "jozef77"
2. 6. 2006 22:28
Re: OT: CAUSA COROLLA
GTI, pre teba platí to isté, čo som napísal kus vyššie Paulovi. P.S. Aj VW hoci robí čo robí, sa nikdy v Japonsku a Ázii nebude predávať tak ako Toyota. Vlastne okrem Európy nikde. >:D :yes:
neregistrovaný "VDC"
3. 6. 2006 16:13
Re: OT: CAUSA COROLLA
Problem je v tom, ze my zrovna shodou okolnosti zijeme v ty Evrope. ;-)
4. 6. 2006 02:55
Re: OT: CAUSA COROLLA
:-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Jarda"
6. 6. 2006 11:59
Re: OT: CAUSA COROLLA
To ale neznamena, ze kvuli tomu musime trpet kratkozrakosti :-(
4. 6. 2006 03:04
Re: OT: CAUSA COROLLA
Myslíš jako, abych upadl do japanokómatu :-) tak toho se ode mne nedočkáš. ;-)
neregistrovaný "pepa"
4. 6. 2006 13:35
Re: OT: CAUSA COROLLA
jen evropa (hlavne nemecko) je jedina krajina na svete kde se jezdi rychle a narocne. Do 90 let platilo nemecko pro amiky a japonce jako nejnarocnejsi trh na svete, kde lide davaji prednost kvalite pred cenou. Dneska uz se to samozrejme pomalu meni asiate zacinaji vyrabet auta z kteryma se clovek nemusi bat jezdit po dalnici 200, jen svojimi jizdnimi vlastnostmi, designem stale pokulhavaji za svojimi konkurentmi z evropy. V top gear byl golf daleko pred corolou i pred hondou co ale napr. japonce nebo amiky kteri se ze svojimi auty pohybuji max. 80kmh nezajima.
neregistrovaný "jozef77"
2. 6. 2006 22:40
Re: OT: CAUSA COROLLA
Ešte že nás aspoň hudba zbližuje. Aby sme si neodporovali, mali by sme sa baviť iba o hudbe. Samozrejme, že všetko, čo si mi napísal na diskusii pod MB R320 som počúval ( a počúvam stále ), okrem toho Yes, Whitesnake, Rainbow, Iron Maiden, Vláďa Mišík&ETC, Citron, M.efekt atď. Vieš, na strednej sme nemávali diskotéky, ale párplotéky >:D :yes:
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2006 23:08
Re: OT: CAUSA COROLLA
jj, Madonna moc dobře ví, co zpívá.. "music makes people come together" >:D ;-)
neregistrovaný "Alessio"
3. 6. 2006 17:14
Re: OT: CAUSA COROLLA
opravdu? A znáš červeného trpaslíka? Můžeš mi pomoct? (vím,příšerně s tím otravuju...) tak pod
4. 6. 2006 02:57
Re: OT: CAUSA COROLLA
:-) :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "mišo"
3. 6. 2006 17:12
Re: OT: CAUSA COROLLA
GTI odpovedz mi na otazku, preco golf VI - tada nasledovnik aktualnej generacie pride na trh tak skoro, hm? no povedz >:-[]
4. 6. 2006 03:02
Re: OT: CAUSA COROLLA
Divím se, že to nevíš. Technikou udělali G V. na vrcholu své zřídy. Jízdní vlastnosti jsou špičkové. Kabát mu střihli ve známém duchu GURU... a protože nezaujal tolik mladší generace, rozhodli se u VW "omladit" Golfa a přijít s ním dokonce dříve, než v 7 letém cyklu. Za to patří VW velký obdiv. Golf V. má vizuálně obdobné postavení jako Focus II - příliš konzervativní. G VI. tohle dokonale změní... Jinak je stále G V. nejrodávanější evropskej vozejk v nižší střední... a to je dobré vysvědčení, nemyslíš?
neregistrovaný "Alessio"
4. 6. 2006 11:14
Re: OT: CAUSA COROLLA
no...já si to nemyslím. vysvědčení je to hezké,to ano...jenže hlavní konkurent dostává jedničky hlavně z angličtiny, ze které má folkswagen se svým strašným přízvukem opilého Arnolda pravidelně reparát... ;-\
neregistrovaný "Marek"
4. 6. 2006 14:51
Re: OT: CAUSA COROLLA
>:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "mišo"
4. 6. 2006 22:46
Re: OT: CAUSA COROLLA
presne si to vystihol, GLOF V. je jednoducho nudny... exterier design - nuda, interier - nuda, motory - nuda na druhu...
neregistrovaný "mišo"
4. 6. 2006 22:47
Re: OT: CAUSA COROLLA
sorry GOLF, hehehehehe >:D
4. 6. 2006 23:04
Re: OT: CAUSA COROLLA
Nudný a konzervativní jsou odlišné pojmy. Nudné není žádné auto od kvalitních výrobců z Evropy... Jestli chceš se mnou psát na této úrovni, tak to příště ani nezkoušej.
neregistrovaný "jozef77"
4. 6. 2006 23:54
Re: OT: CAUSA COROLLA
>:D :yes:
neregistrovaný "sn4pb4r"
5. 6. 2006 16:27
Re: OT: CAUSA COROLLA
No to som sa pobavil , ze Guru VI ... ...ja nexapem , preco je inkubacna doba na virologii taka kratka a tyx ludi vypustaju este postihnutyx... ..."GOLF VI. totiž nemůže selhat" , to akoze ty mash nejake konexie u nostradama?... btw. Toyota je vo svete uz prva , trapny VW sa o to moze este xvilu snazit , avsak len do doby kym sa Toyota nezmiluje a nekupi ho...8-s...to jej vsak neradim, ten pradrazeny znak na kapote je lepsie nexat padnut, uz to nebude dlho trvat , nemecke odbory su ostre...
neregistrovaný "pepa z NY"
4. 6. 2006 13:45
...
tu se mluvi o poradnem aute a nekteri tu stale serou spotrebni sroty od toyoty. kdyz jsem prijel po revoluci do CR tam me mnozi pepici presvedcovali ze primera je lepsi auto jak mercedes protoze ma otevirani oken na vsech 4 oken. POdobny pocit mam i dnes :-)
LS 430 stejne jak cely lexus zustane jen kopie sklasse pro lidi kteri potrebuji levne a spolehlive auto. podobne jak nekteri jsou pysni na svoje adidas tenisky od vietnamce a presvedcuji mne ze jsou lepsi jak original :-)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Paul"
4. 6. 2006 13:55
Re: ...
:yes:
neregistrovaný "Marek"
4. 6. 2006 14:53
Re: ...
Vráná k vráně sedá :no:
neregistrovaný "Marek"
4. 6. 2006 14:52
Re: ...
Mám pocit, že co se týče IQ, tak již není třeba nic dodávat :no:
neregistrovaný "Jarda"
6. 6. 2006 09:03
Re: ...
:-)
neregistrovaný "mišo"
4. 6. 2006 22:49
Re: ...
"levne a spolehlive auto" LACNE?!!! LS 430 TI PRIPADA LACNY???? fuha...ked ta nechytia, kup aj mne jeden >:-[] >:-[]
neregistrovaný "j.matrix"
5. 6. 2006 13:15
Re: ...
ked si porovanas cenu ls430 a ska v amerike tak zistis ze ten lexus je lacny ;-)