Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru Legacy: další facelift na obzoru

Klíčový model podstoupil lehkou modernizační a stylizační kúru. Prodej na japonském trhu byl zahájen 24. května 2006.
Zpět na článek
2. 6. 2006 09:02
neregistrovaný "Jarda"
2. 6. 2006 09:06
neregistrovaný "jirka"
2. 6. 2006 09:12
neregistrovaný "cyrus smith"
3. 6. 2006 19:14
neregistrovaný "Jarda"
2. 6. 2006 09:17
neregistrovaný "blue.sun"
2. 6. 2006 09:41
neregistrovaný "old_wooden_shoes"
2. 6. 2006 09:51
neregistrovaný "Drsoň"
2. 6. 2006 10:58
neregistrovaný "mišo"
2. 6. 2006 10:05
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 10:53
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 11:27
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 12:05
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 12:17
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 12:32
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 12:42
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 13:45
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 11:01
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 12:08
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 12:15
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 12:23
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 12:25
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 12:31
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 12:39
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 13:21
neregistrovaný "GTI"
3. 6. 2006 15:34
neregistrovaný "mišo"
2. 6. 2006 12:20
neregistrovaný "Leper"
2. 6. 2006 12:23
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 12:26
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 12:39
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 13:20
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 15:52
neregistrovaný "Jozef"
2. 6. 2006 16:05
neregistrovaný "GTI"
3. 6. 2006 11:28
neregistrovaný "STI"
2. 6. 2006 17:47
neregistrovaný "Jaryn"
2. 6. 2006 12:08
neregistrovaný "cyrus smith"
2. 6. 2006 12:09
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 12:49
neregistrovaný "cyrus smith"
2. 6. 2006 13:19
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 21:07
neregistrovaný "jozef77"
2. 6. 2006 13:08
neregistrovaný "Tomkon"
2. 6. 2006 13:20
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 10:11
neregistrovaný "Jozki."
2. 6. 2006 10:27
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 10:57
neregistrovaný "Pucmeloud"
2. 6. 2006 11:31
neregistrovaný "petrrik"
2. 6. 2006 12:14
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 12:17
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 12:21
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 12:24
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 12:27
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 13:36
neregistrovaný "petrrik"
3. 6. 2006 15:39
neregistrovaný "mišo"
2. 6. 2006 21:10
neregistrovaný "jozef77"
2. 6. 2006 12:38
neregistrovaný "jirka"
2. 6. 2006 13:44
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 13:58
neregistrovaný "jirka"
2. 6. 2006 16:05
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 14:28
neregistrovaný "Tom"
3. 6. 2006 11:34
neregistrovaný "STI"
2. 6. 2006 12:58
neregistrovaný "petrrik"
3. 6. 2006 19:29
neregistrovaný "Jarda"
2. 6. 2006 14:16
neregistrovaný "ZZ"
2. 6. 2006 14:27
neregistrovaný "Homer"
2. 6. 2006 16:04
neregistrovaný "kkbo"
2. 6. 2006 16:10
neregistrovaný "kkbo"
3. 6. 2006 19:34
neregistrovaný "Jarda"
2. 6. 2006 16:06
neregistrovaný "Johny.Rico"
2. 6. 2006 16:51
neregistrovaný "ZZ"
2. 6. 2006 18:23
neregistrovaný "Jan"
2. 6. 2006 18:53
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 20:58
2. 6. 2006 21:20
neregistrovaný "jirka"
2. 6. 2006 21:53
2. 6. 2006 21:36
neregistrovaný "Ricardo"
2. 6. 2006 21:55
3. 6. 2006 19:52
neregistrovaný "Jarda"
4. 6. 2006 03:18
5. 6. 2006 09:28
neregistrovaný "Jarda"
5. 6. 2006 23:55
6. 6. 2006 09:08
neregistrovaný "Jarda"
2. 6. 2006 22:07
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 22:29
neregistrovaný "Jan"
3. 6. 2006 02:33
neregistrovaný "kkbo"
3. 6. 2006 11:37
neregistrovaný "ZZ"
3. 6. 2006 18:49
neregistrovaný "Cary"
3. 6. 2006 19:00
neregistrovaný "Cary"
4. 6. 2006 03:24
3. 6. 2006 19:51
neregistrovaný "Jarda"
4. 6. 2006 03:46
4. 6. 2006 17:42
neregistrovaný "Alessio"
4. 6. 2006 17:43
neregistrovaný "Alessio"
5. 6. 2006 00:18
5. 6. 2006 09:24
neregistrovaný "Alessio"
5. 6. 2006 09:25
neregistrovaný "Alessio"
5. 6. 2006 09:25
neregistrovaný "Alessio"
5. 6. 2006 09:26
neregistrovaný "Alessio"
5. 6. 2006 23:53
5. 6. 2006 23:53
3. 6. 2006 19:40
neregistrovaný "Jarda"
2. 6. 2006 21:34
neregistrovaný "Ricardo"
2. 6. 2006 21:55
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2006 22:33
neregistrovaný "Jan"
3. 6. 2006 19:42
neregistrovaný "Jarda"
4. 6. 2006 20:41
neregistrovaný "JJK"
3. 6. 2006 19:44
neregistrovaný "Jarda"
5. 6. 2006 12:46
neregistrovaný "anonym"
6. 6. 2006 16:02
neregistrovaný "anonym"
6. 6. 2006 19:30
neregistrovaný "sn4pb4r"
neregistrovaný "Jarda"
2. 6. 2006 09:02
Stale to same
Technika spickova :-) , vzhled hroznej :-(
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "jirka"
2. 6. 2006 09:06
Re: Stale to same
...už jste se díval do zrcadla??? :-)
neregistrovaný "cyrus smith"
2. 6. 2006 09:12
Re: Stale to same
no vidíš, a já ho považuju za jedno z lejhezčích aut dané třídy :-!
neregistrovaný "Jarda"
3. 6. 2006 19:14
Re: Stale to same
Tohle ??? Vazne ???
neregistrovaný "blue.sun"
2. 6. 2006 09:17
Předek
Přijde mi těžkopádný, něco mi to připomíná. Ale nevzpomenu si, co to je zač. Jinak pěkný auto, Outbacka bych si i nechal líbit.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "old_wooden_shoes"
2. 6. 2006 09:41
Re: Předek
prave, ze ten predek v cernem .. to je :yes: :-) .. libive .. moc :yes: .. jine partie .. hlavne zadni .. je takova .. hmm .. tezkopadni :-) :-)
neregistrovaný "Drsoň"
2. 6. 2006 09:51
USA x ČR
Ve Státech je bráno Subaru jako druhořadá levná značka. U nás spíš opak. Dlouho jsem si myslel, že se amíci mýlí. Pokud ale Subaru nenajme designera, dám asi za pravdu amíkům.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mišo"
2. 6. 2006 10:58
Re: USA x ČR
mal som moznost pouzivat nove legacy asi mesiac, islo konkretne o 3,0 spec B v najvyssej vybave a to auto je naozaj po technickej stranke spickove. co mi trochu vadilo boli niektore menej kvalitne materialy v interieri. inak motoricky je skvele, podvozok uplne spickovy, aj pohon.
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 10:05
SMUTNÉ
Jo, smutnej pohled auta... to není povzbuzující. Přitom ta přední světla jsou velmi pohledná a jsou mile zakomponovaná do karoserie. Základní problém u kombi je celá horní část karoserie -její neskonalá nuda, zavšená zadním sloupkem... něco tak fádního se už dnes nevidí... tohle možná náznakově valil předchozí Apoštol (tam je nepochybně inspirace...), ovšem ten měl dokanalé zadní blinkry... což o blinkrech Legacy by neřekli ani v Jedličkově ústavu... Další, přímo fatální problém spatřuji pod kapotou... bez nafty... dá se to vůbec, zejména u lehkého SUV pochopit? V Evropě asi těžko... Takže až si ho půjdeš v tom třílitru koupit... a budeš to honit všema čtyřma v záběru... napiš tu něco o spotřebě... pod 15 ani ťuk.
Rozbalit vlákno
32
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 10:53
Re: SMUTNÉ
to si děláš kozy,ne? kde vidíš jaký SUV? tohle je kombík pro evropany, normálnímu člověku na ježdění stačí sedan.Ale jako kombík bych to taky bral,kdybych měl velkýho čokla,třeba.To se ti musí ausgerechnet nelíbit,protože je to Subaru? to jsem teda čekal od jiných,ale od kanóna, jako jsi ty ne....a legacy je tak hezkej sedan, že....že....to se musí vidět! (a řídit...)
PS: ano, je inspirovaný předchozím passatem...má taky dvě kola (proboha, je to normální kombík, proč si pořád myslíte, že někdo něco kopíruje? Vím, napsal jsi inspiroval,tak ok, ale cítím v tom pejorativní nádech a ...tep mi letí nahoru...chápeš, prostě srdcová záležitost!)
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 11:27
Re: SMUTNÉ
oprava: auto má samozřejmě čtyři kola,dokonce i passat od VW má v základu 4 ... mea culpa
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 12:05
Re: SMUTNÉ
Subaru Legacy Outback je lehké SUV, je to kategorie VOLVO XC70, AUDI ALLROAD, ALFA CROSSWAGON. O tom píši... že tedy ehké SUV bez nafty asi v Evropě moc zájemců nenajde. Ano, horní díl karoserie je obdoba tvaru horního dílu karosetrie z Předchozího apoštola (zejména pasáž zadního sloupku) - Apoštol... ten se již přes rok ovšem nevyrábí... Není v tom pejoratívní nádech... inspirovali se nepochybně u Apoštola. problém je, že dnes by to chtěli trochu jinej horní kabát. Světla, přední světla chválím, a speciálně u Outbacku chválím (již užívané) umístění mlhovek. O sedanu jsem nenapsal ani slovo. A chceš-li tedy, pak sedan je o řád vyváženější, než-li combi. Combi a jeho zadní blinkry... těžké téma...
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 12:17
Re: SMUTNÉ
kdo se baví o outbacku???? Legacy combi je něco jiného než Legacy outback!!! (příklad A6 a Allroad)
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 12:32
Re: SMUTNÉ
Všichni se bavíme i o Outbacku, ostatně jej zmiňuje i článek.
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 12:42
Re: SMUTNÉ
dobře, mluví se TAKY o
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 13:45
Re: SMUTNÉ
:yes:
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 11:01
Re: SMUTNÉ
PS: ještě k té třílitr žere průměrně 11,12 litrů. Jistěže ve městě jde třeba přes 13, ale ta spotřeba není tak "zabijácká", jak se mnozí odpůrci snaží hlásat...je to jen demagogie! nepřistupuj na ní, prosím. Přečti si testy, zkušenosti majitelů.
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 12:08
Re: SMUTNÉ
jak zabijácká? Já tvrdím, že s třílitrem budeš jezdit kolem 15. Kolik tedy podle tebe? Jen abys tedy věděl, tak konkurence, co jede na naftě, a já tvrdím, že lehká SUV maj na naftě jet, tak ti berou kolem 7.
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 12:15
Re: SMUTNÉ
budeš jezdit kolem 12.
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 12:23
Re: SMUTNÉ
No, tak to Evropa jede v naftě takřka za půl... V sedanu nebo combi je ten třílitráček OK, ale asi spíše pojede v 2,5 ne. Outback holt absencí nafty nezaujme tolik...
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 12:25
Re: SMUTNÉ
nafta bude, ale proč se my, "odborníci" , handrkujeme o naftu? ty by jsi chtěl mít outbacka v naftě spíš než ve tříltru (kdybys mě na obě varianty?)
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 12:31
Re: SMUTNÉ
Kdybych si kupoval Outback, tak zásadně nafťáka. Takže bych ho koupit nemohl. Kdyby combi, pak asi 2.5 nebo 3... Ovšem upřednostnil bych sedan. Bude rychlej, parádně bude sedět a permanent bude dokonale se***vat.
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 12:39
Re: SMUTNÉ
já tě nepoznávám... :yes:
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 13:21
Re: SMUTNÉ
Ty mě soustavně poznávat nechceš :-) ;-)
neregistrovaný "mišo"
3. 6. 2006 15:34
Re: SMUTNÉ
vystihol si to, sedan sedi ako pribity, ide ako po kolajniciach, ta stvorkolka je proste fantasticka. mala poznamka - subaru sa nekupuje kvoli spotrebe...ten 3,0 specB co som chvilu jazdil ja zral v meste 16l, mimo tak 8,5 priblizne, ked som mu to nalozil po dialnici, tak aj 22...
neregistrovaný "Leper"
2. 6. 2006 12:20
Re: SMUTNÉ
Já mám Nissana Maximu 3l a jezdím za 10 l. na trase se dostanu i na 8,7 bez toho, abych se snažil jet buhvíjak úsponě. Samozřejmě když budu chtít, tak to umí jet i za 17.
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 12:23
Re: SMUTNÉ
jistě...GTI prostě musí dokázat, že subaru jsou okopírovaná, přežraná auta, kterým citelně chybí haldex...(těch 10 je realita spíš v kombinačce malé město+mimo , v praze bych od třílitru čekal kombinačku 12)
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 12:26
Re: SMUTNÉ
Nahlížíš moc kriticky na mé příspěvky k Legacy. Ne, že by to byla žravá potvora :-) jen má malý výběr motorů a nemá naftu, což je tu velkej problém. Není okopírované, jen ve střeše vidím inspiraci (a to si vyprošuji, Alessio - já nanapsal, že kopírují)) v předchozím Apoštolovi. Mimochodem, jak dlouho se tohle Legacy vyrábí?
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 12:39
Re: SMUTNÉ
uff...asi dvacet let
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 13:20
Re: SMUTNÉ
Jo, ale já myslel jako tento model...
neregistrovaný "Jozef"
2. 6. 2006 15:52
Re: SMUTNÉ
Tento model sa vyrába od roku 2003
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 16:05
Re: SMUTNÉ
Díky. :yes:
neregistrovaný "STI"
3. 6. 2006 11:28
Re: SMUTNÉ
Já mám STI a jezdím za 17. A co je na tom hlavní: Je mi to úplně jedno. :-)
neregistrovaný "Jaryn"
2. 6. 2006 17:47
Re: SMUTNÉ
Nechci moc zasahovat do zajímavé debaty, ale jezdil jsem Legacy 2,0 a AUDI ALL ROAD 2,5TD a kdo tvrdí, že "lehké SUV" jezdí za 7 litrů nafty, tak takové auto nikdy neřídil !!! U obou zmiňovaných jsem jezdil za 9 až 10, při razantnější jízdě bez problémů za 12 l na 100 km. Při současné stejné ceny bych neviděl moc velký rozdíl. Legacy 3,0 bude žíznivější tak max. o 1 - 2 litry dle stylu jízdy. Tolik ke spotřebě.
neregistrovaný "cyrus smith"
2. 6. 2006 12:08
Re: SMUTNÉ
prosímtě, inspirace apoštolem? to snad >:D . co já vím, tak legacy kombi má střechu a sloupky pořád v jednotným stylu už kolikátou generaci. ale jednu inspiraci však vidím. tvůrci apoštola se nepochybně inspirovali tvarem předních světel legacy ;-) :no:
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 12:09
Re: SMUTNÉ
Ten horní ponton... ten je za zenitem tak tři roky (Apoštol se nedělá cca rok)... Přední světla Legacy jsem pochváli dnes, když tys ještě spal... ;-)
neregistrovaný "cyrus smith"
2. 6. 2006 12:49
Re: SMUTNÉ
chválil, chválil. to se ovšem nevylučuje s tím, že je do jisté míry okopčil (ber s rezervou) ten tvůj apoštol, když jsi začal o inspiraci. nebo že bys je chválil právě proto..?
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 13:19
Re: SMUTNÉ
Je snad rozdíl napsat slovo - inspirace a slovo - okopčil...
neregistrovaný "jozef77"
2. 6. 2006 21:07
Re: SMUTNÉ
Chcel som to GTImu napísať sám, ale predbehol si ma. Predné svetlá má nielen "Apoštol", ale aj VW Polo skopírované zo Subaru Legacy. V prípade VW však isto nejde o kopírovanie. V opačnom prípade by to bola skoro svätokrádež >:-[] :yes: .
neregistrovaný "Tomkon"
2. 6. 2006 13:08
Re: SMUTNÉ
Nepis o necem, co neznas. Jel jsi nekdy v Subaru? Vlastnil jsi ho? Zajimas se o jeho histroii? Vrat se k Apostolovi, toho znas lepe.
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 13:20
Re: SMUTNÉ
Proč myslíš, že znám lépe Apoštola?
neregistrovaný "Jozki."
2. 6. 2006 10:11
Skarede ? Pekne ?
Radsej skarede auto so spickovou technikou ako krasne auto s technikou o nicom. Ta krasa je vo vnutri. A neplati to len o autach. ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 10:27
Re: Skarede ? Pekne ?
Tohle je při ránu... velmi inspiratívní příspěvek... ;-) :yes:
neregistrovaný "Pucmeloud"
2. 6. 2006 10:57
Soudit Subaru
bez otoceni klickem v zapalovani je jak soudit babu v lyzarske kombineze na Medvedine pri vanici a 20 m/s vetru. >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petrrik"
2. 6. 2006 11:31
GTI a spol jdete vite kam :-)
tohle je jako skarede a novy passat je krasny? Teda na fotkach mi pripadal docela vzhledny, ale nazivo jakasi divna hrbata prisera (presne to co se mi nelibilo na kdysi novem AVENSISu) honda accord vypada vic jako novy VW nez passat. Mluvim o passatu protoze to patri do tehle kategori a ne jak si tady jeden mysli, ze je to lehke SUV a spotreba stejna jako u kazdeho 3lt benzinoveho sestivalce
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 12:14
Re: GTI a spol jdete vite kam :-)
Musím tě zklamat. Legacy Outback opravdu lehkým SUV je. A o tom jsem psal. O tom píší i nahoře v článku. Tak si to přečti. Běžné kombi Legacy je základem pro Outback... divím se, že to nevíš. A právě lehká SUV, pro ně je velmi vhodným palivem nafta. Rozhodně vhodnějším, než třílitrovej benzín. PAssat... Apoštol, změnil zažitej look VW... je velmi, velmi čerstvý. V combi je to dokonalej vozejk. Esteticky samozřejmě mnohem vpředu před Legacy... tys neviděl zadní blinkry od combi Legacy?
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 12:17
Re: GTI a spol jdete vite kam :-)
esteticky deset let za legacy...ale to je asi vec názoru
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 12:21
Re: GTI a spol jdete vite kam :-)
No jistě. Já s Legacy mám problém - dobrý boky a předek, nebere mě hořejšek a záď, v combi. Sedan je pohlednej...
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 12:24
Re: GTI a spol jdete vite kam :-)
no proto...! (mě se kombi jako takyvý moc nelíbí...nevidím důvod, proč si ho kupovat a vždycky jde o ůpokazení" siluety sedanu)
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 12:27
Re: GTI a spol jdete vite kam :-)
:-) no proto ;-)
neregistrovaný "petrrik"
2. 6. 2006 13:36
Re: GTI a spol jdete vite kam :-)
a me se zas libi kombiky, nevim proc by melo mit auto 2 zobaky :-), vyjimka snad jedine nejaky ten starsi jaguar :-)
neregistrovaný "mišo"
3. 6. 2006 15:39
Re: GTI a spol jdete vite kam :-)
sedan vyzera velmi dobre s priplatkovym kridlom na zadku. :yes: ale mam taky dojem, ze to kridlo sa dodava len pre USA verziu Legacy Turbo, v ktorom je motor z WRXka - 2,5 turbo. to musi byt riadna stihacka s tou motorizaciou... :yes:
neregistrovaný "jozef77"
2. 6. 2006 21:10
Re: GTI a spol jdete vite kam :-)
:yes:
neregistrovaný "jirka"
2. 6. 2006 12:38
Re: GTI a spol jdete vite kam :-)
...teda píšu to spíš z povinnosti, ač vím, že to zapadne, ale poměřovat vše s VW lookem, mi přijde jako lehkej tik. Posuzovat techniku auta, které ani nezapadá, ani nemíří, do cílové skupiny uživatelů Haldexových šidítek a jednohrabových hraček, tak to už je snad mozková příhoda. Ne vždy a ne všude je čistý asfalt a teplota nad nulou. Existují i oblasti, kde se dává přednost snadnosti startu v zimě a možnostem projet dřív, než se silničáři vyspí. A k tomu jeden nepotřebuje Touarega, aby strašil malé děti. Dá se to zvládnou nenápadněji. A i o tom je Subo. :-)
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 13:44
Re: GTI a spol jdete vite kam :-)
Žádnej tik, je to tam... lehce, ale je to tam. Ale když už jsi to nakousl, pak oba dva, Legacy i Apoštol na Haldexu tě po té zasněžené sílnici dovezou takřka stejně... Akorát, kdybys chtěl při jízdě driftovat, dokonale se vyřádíš v Legacy. Chceš driftovat? Já ne.
neregistrovaný "jirka"
2. 6. 2006 13:58
Re: GTI a spol jdete vite kam :-)
...jasně, že tam chci driftovat. Kde jinde hledat místo, kde nikoho neohrozím, snad leda druhýho cvoka v Subu, ale my už se tam nějak porovnáme, a kam se ani bodíkovej radar nedoškrábe!!! :-) :-) :-)
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 16:05
Re: GTI a spol jdete vite kam :-)
:-) Ha ha ;-)
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2006 14:28
Re: GTI a spol jdete vite kam :-)
Koukni pod Cherokeeho a napiš mi tam něco o evropským designu >:-[] ;-)
neregistrovaný "STI"
3. 6. 2006 11:34
Re: GTI a spol jdete vite kam :-)
Ty chceš srovnávat 4x4 u VW a Subaru??? Ty tady opravdu systematicky pracuješ na image někoho, kdo o autech ví pramálo, a hlavně kdo za posledních xx let řídil jedno, maximálně dvě auta, jestli vůbec nějaký...
5. 6. 2006 00:29
Re: GTI a spol jdete vite kam :-)
Ne, jen nedriftuju :-) Ostatně mrkni na pohon 4x4 u BMW... řekl bych, že tam určitě ví, jak na to, ovšem neopisujou od Subaru. Jinak Subaru nepodceňuji, ale - prosím tě, hlavně ty zase to Subaru nepřeceňuj ;-) Mimochodem - ikona některých fandů, totiž Impreza, je autíčko velmi podměrečné, vevnitř zoufale nudné, které si můžeš prakticky koupit jenom s jedním motorem (2.0l - benzín) a stojí 599 tisíc, asi tolik, co nijak moc vybavená Octavia... to je vše. Vlastně, doplňuji - dobře se s ní driftuje... P.S. Haldex, na němž jede třeba VW či Volvo je dokonalej produkt pro bežnou jízdu běžného šoféra (tam někde se pohybuji i já). Až budu chtít driftovat, nebo dokonce jezdit rally...na šotolině, potkáš mě nejspíš v Subaru... zatím ovšem nezávodím :-) ;-) :yes: a ani to nehrozí...
neregistrovaný "petrrik"
2. 6. 2006 12:58
Re: GTI a spol jdete vite kam :-)
reaguju na ten tvůj první příspěvek, kde o tom že píšeš výlučně o outbacku není ani slovo. Příspěvek jsem vložil 11:31 a ty ten svů o OUTBACKU 12:05 - problém bude asi v tom, že jsi nezaregistroval že ten článek je hlavně o subaru legacy a psal si jako by byl o outbacku ;-) Nevím proč posuzovat celý model legacy podle jedné varianty která má větší světlou výšku a pár dalších úprav. Rozhodně to není auto do terénu, ikdyž si v něm vede určitě líp než krásná alfa. Pokud máš hluboko do kapsy (já rozhodně auta za milion nekupuju) oceníš naftu, pokud ne benzín má stejnou sílu ale větší rozsah otáček. Tak nevím proč by měla být pro tohle auto lepší nafta, ale samozřejmě doufám, že toho naftového boxera fakt začnou dělat ;-)
neregistrovaný "Jarda"
3. 6. 2006 19:29
Re: GTI a spol jdete vite kam :-)
No sorry. To uz musi bejt laska. Takova zaslepenost. Novy Passat v kombiku a v cerny metle = pohrebak. Nic jinyho nez pohrebak. Neco takovyho se ti vazne libi ?
neregistrovaný "ZZ"
2. 6. 2006 14:16
Mřížky
Proč jsou tam dva typy mřížek na masce? Jedno je Legacy combi a druhé Legacy Outback? Nebo jak? Mřížková mřížka se mi líbí, ale ta chromová vrtule ne.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Homer"
2. 6. 2006 14:27
Re: Mřížky
Me too
neregistrovaný "kkbo"
2. 6. 2006 16:04
bez titulku
Subaru ma jednu krasnu ho nikdy nepochopi.

.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "kkbo"
2. 6. 2006 16:10
Re: bez titulku
Nejaky sa to ma jednu krasnu ho nikdy nepochopi.
neregistrovaný "kkbo"
2. 6. 2006 16:13
Re: Nechapem, ze preco mi to furt rozhadzuje text. Tak snad
Subaru ma jednu krasnu vlastnost. Vacsina ho nikdy nepochopi.
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 16:43
Re: Nechapem, ze preco mi to furt rozhadzuje text. Tak snad
>:D Tak už se vymáčkni >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "Jarda"
3. 6. 2006 19:34
Re: Nechapem, ze preco mi to furt rozhadzuje text. Tak snad
Sqely :-)
neregistrovaný "Johny.Rico"
2. 6. 2006 16:06
PĚ t K rát NÉ!
Je toto auto škaredé? NE! Je toto auto poruchové? NE! Je toto auta technicky špatně udělané? NE! Je toto auto okopírované? NE! A konečně: Je toto auto možné srovnávat se Škodou Octavií II 4*4? NE! Srovnává toto auto při diskuzi "...jaké nejlepší a nejúspornější 4*4..." řada lidí s Octávií? Jiné světy chlapci...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
2. 6. 2006 16:51
Re: PĚ t K rát NÉ!
:yes:
neregistrovaný "Jan"
2. 6. 2006 18:23
Tribeca
Mam sedmimistne Subaru Tribeca. H6 3,0, automat a jsem rad, ze mam benzin. Zkousel jsem Volvo XC90 s naftou a velmi me prekvapilo, jak je hlucne a vibruje. Nechtel bych ho. BMW X5 neni sedmimistne a ve stejne vybave by me prislo tak o pul milionu draz, lepsi podle me neni a jeste bych se bal, kdy mi ho ukradnou. Touareg a MB jsou poruchove a tudiz predrazene. Jezdim za zhruba 13 l komb., po okreskach 10,5, mesto 16-17 l, tedy totez, co srovnatelna trilitrova auta. Jezdim, jak se mi chce, ne na spotrebu. Jsem spokojen, je to fajn rodinne auto, ktere splnuje vetsinu toho, co potrebuju. Koupil jsem ho s vedomim, ze je to kompromis, takze vim, ze to 1920 kg auto nepojede s trilitrem jako sportak, ale me to staci (0-100 za 8,5 sec), nema 500 Nm jako diesel, takze se musi vic tocit, aby to poradne jelo, ale zvuk je nadhernej a na rozdil od dieselu me nikdy nerusil, naopak. Linearni zatah, omezovac u 7500 ot., to diesel nema. Zadne vibrace, nemam strach jestli v Alpach nastartuju. Ted v zime to projelo vsude, dostatek prostoru, velmi variabilni interier, pohodlne, podvozek vyborne tlumi nerovnosti a zaroven na danou kategorii vyborne sedi (ve slalomu porazilo v USA BMW X5) atd. Nekomu by se asi nelibily tvrde (ale velmi kvalitni) plasty na palubce, ale me je to fuk, neosahavam je totiz a jinak rozdil nepoznam. Dulezite je skvele zpracovani, nic nevrze a to jsem u mych predeslych aut koncernu VW nikdy nezazil. Vrzaly vsechny. Automat je taky kompromis, treba v kopci radi jinak, nez bych radil sam, ale staci pohnout pakou doleva a radi sportovneji (tedy pozdeji) nebo muzu radit sam sekvenci - skvele v zime, kopcich apod., takze pozitiva prevazuji. Manual bych nechtel, kdyz chci, radit muzu sekvenci taky. Osobne povazuju vzhled povedeny, v reale mnohem lepsi nez na fotkach, pratelum (ovsem krome me zeny) se taky libi, ale nazory jsou ruzne a hlavne si myslim, ze je nesmyslne dlouze resit tak individualni vec, jako je vkus. Navic mi neni 18 a kvuli vzhledu si uz auta opravdu nekupuju. Spickova je bezpecnost - pro me velmi dulezite a spolehlivost je vyhlasena, takze staci nemit opravdu velkou smulu na spatny kus. Zaverem bych rekl, ze jsem presvedceny, ze kazdy by nakonec radeji chtel u SUV silny benzin nez diesel, kdyby u auta, ktere stoji pres milion nechtel setrit na pohonnych hmotach. Ja, nez bych si nechal chrochtat diesel v takovem aute, bych si ho radsi nekoupil. Az diesel opravdu nebude slyset, uvidim jak mi vyhovi jeho jine vlastnosti ve srovnani s benzinem a rozhodnu se. Ale nezaplatim pres milion abych pak delal kompromisy kvuli uspore tri litru nafty na 100 km. Pri kazdem nastartovani bych si pripadal jako blbec, takhle si to pokazde uzivam.
Rozbalit vlákno
36
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 18:53
Re: Tribeca
:yes:
2. 6. 2006 20:58
Re: Tribeca
Hezká story, ale jako by ses přemlouval, žes udělal dobře. Tak především, věk člověka nesouvisí s tím, zda si kupuje to, co považuje za hezké... Pokud se ti ve Volvu nepozdával D5, nechápu, proč jsi nevzal XC90 v benzínu. Automat je pohodlný, ale zmiňuješ problém, o němž ví, kdo to zažil. Pokud je člověk sluchař a ví kdy řadit... má trochu nervózu, že už to zařadilo nebo ještě ne... Ale tohle se dá obejít rukou, souhlas. Co se týká bezpečnosti, pak nepochybně to chtělo XC90. Nafta do SUV se nekupuje proto, abys ušetřil, ale proto, že ideálně doplní poslání auta. Silnej motor s velkým krouťákem, který utáhne živě auto zejména mezi rychlostmi 60 - 130... Jel jsem nedávno Q7 v třílitrové naftě a kdyby vedle mě někdo seděl, mohl bych se sním sázet, že je to benzin... Tribeca tě nepochybně dobře sveze. Je škoda ovšem, žes nezkusil XC90 v benzínu... VOLVO je jak z hlediska bezpečnosti, tak krásy... opravdu jiná liga. Poslední věta, Jane, mě navádí na myšlénku, jestlis´vůbec byl někdy poblíž moderní nafty v premiovém segmentu... P.S. Ale, co premiovém - vlez třeba do 407 v naftě... lekneš se toho ticha...
neregistrovaný "jirka"
2. 6. 2006 21:20
Re: Tribeca
...je pátek večer...člověk je unavený...ale stejně...já se Vám divím...máte to zapotřebí? :-)
neregistrovaný "Ricardo"
2. 6. 2006 21:36
Re: Tribeca
I v 330xd jsem poznal že je to nafta. Diesel prostě v záběru namá tak kultivovaný chod.
2. 6. 2006 21:55
Re: Tribeca
Jistě, že poznáš naftu... Já jen, že v premiovce je to pro posádku již natolik kultivované, že při jízdě se sám podivuješ, jak je ta nafta dobrá. Samozřejmě, že benzín v šestiválci je samet sametu. Ale právě zrovna tohle do SUV nepatří... SUV má bejt trohu do "hruba".
neregistrovaný "Jarda"
3. 6. 2006 19:52
Re: Tribeca
Pro posadku snad, ale co okoli ???
4. 6. 2006 03:18
Re: Tribeca
Takřka stejnej dopad jako benzin.
neregistrovaný "Jarda"
5. 6. 2006 09:28
Re: Tribeca
Takrka stejnej dopad ??? Jak to myslis ???
5. 6. 2006 23:55
Re: Tribeca
No, zvukovej projev ti už asi nerozvibruje žebra :-)
neregistrovaný "Jarda"
6. 6. 2006 09:08
Re: Tribeca
No jeste aby to. Ale o tom se tu prece nebavime ne ?
neregistrovaný "Alessio"
2. 6. 2006 22:07
Re: Tribeca
spíš vlez do D-CAT od toyoty, když už... (tribeca v naftě nepochybně bude, neboj se! Už se těším, jak jí pochválíš... :-) )
neregistrovaný "Jan"
2. 6. 2006 22:29
Re: Tribeca
Nepremlouvam se, jen nejsem natolik nekriticky nadsenej, abych pel jen samou chvalu, prestoze, opakuji, jsem velmi spokojen. Snazil jsem se nazorne ilustrovat, ze nakup kazdeho auta je v urcitych vecech kompromis. Jde o to, aby tech kompromisu bylo co nejmene.
Proc ne Volvo v benzinu? Ani 2,5T ani T6 neni s H6 srovnatelne, kazde z trochu jinych duvodu, ale to je asi vetsine jasne nebo ne? Osmivalec je prilis drahy, D5 malo kultivovany a slaby. Volvo XC90 je taky rozhodne poruchovejsi nez Subaru. Muzes vytknout, ze Tribeca je novy model, takze nelze srovnavat, ale podivej se na nezavisle servery, uvidis, jak si v zamori kvality vozu Subaru ceni a ja nemam duvod si myslet, ze Tribeca, se kterou se snazi nacpat do segmetnu, kde je napr. Lexus RX, ale taky dalsich cca 50 SUV, bude mene kvalitni, nez ostatni modely Subaru. Problemy s kvalitou posledni generace vozu Volvo (po prevzeti Fordem) uz priznavaji i svedsti patrioti v tamnim motoristickem tisku (osobne jsem nekolikrat cetl), takze to rozhodne neni jen prazdna propaganda. Napr. osmivalec jim zacal pri testech horet, ale to je spis perlicka, jde samozrejme hlavne o mene zavazne ale zato cetne zavady. Proste nechci, aby mi auto stalo v servisu.
Jestli je XC90 bezpecnejsi? Pokud ano, tak jen v pasivni bezpecnosti, ale to, jak vime, vubec neni vsechno. Subaru ma lepsi prinejmensim aktivni bezpecnost, ale i pasivni bezpecnost je v zamori hodnocena vzdy na spicce segmentu. Volvo ma mnohem horsi jizdni vlastnosti, v zatackach se chova jako velke SUV, Subaru ne. Je vyrazne drazsi, ma kratsi zaruky atd. Automat Volva nema sekvenci atd. Premyslel jsem o nakupu auta dost, vim, proc ne Volvo XC90. Vzhled XC90 se jiste vetsine bude libit vice, ale na tom mi opravdu nesejde. Je to vysvetleni dostatecne?
Ja si na zrychleni Tribecy vubec nestezuju. Jen rikam, ze to neni sportak, ale rikam to s vedomim, ze jsem to jako sportak nekupoval. Opakuji, 0-100 za mene nez 9 sec. je pro me dostacujici. Mel jsem na mysli hlavne rozdil, jak se H6 chova treba v Legacy s manualem a jak v mem aute. Mimochodem, ani zadny trilitrovy diesel se v SUV ani vzdalene nechova jako sportak, ze? Prijde mi prirozene, ze moje auto musi pro dosazeni maximalni dynamiky jako kazdy benzin podradit a neni to pro mne vada. Pokud se mi nechce radit, coz me ovsem se sekvenci bavi, tak s automatem ve sportovnim rezimu proste slapnu na plyn a staram se jen o volant. Mam zkratka mnohem radsi podrazeni nez treba turboefekt, ktery jsem drive zazival a ktery mi v nekterych situacich pripadal az zivotu nebezpecny.
Ve 406 jsem jezdil, diesel je celkem tichy, ale nevim, jak v zime, s tim nemam zkusenost. TDI od VW jsou zvukove i kvuli turboefektu katastrofalni, vic nema cenu dodavat. Vadi mi maly rozsah vyuzitelnych otacek dieselu, nejlepsi se mi v tomhle zda diesel Hondy (se 130 kW od Toyoty jsem nejel), o tom bych jeste v Accordu uvazoval, ale asi by stejne vyhral 2,4 benzin. V ostatnich SUV (BMW, MB...) jsem s dieselem nejel a asi ani nepojedu, nemam cas zkouset neco, co bych nekoupil a nekoupil bych je hlavne proto, ze nenabizi 7 sedadel. Ale i kdyby je ty SUV mely, tak co pomer cena/uzitna hodnota, nekvalita MB a VW, jizdni vlastnosti MB, kradeze, vyse pojistky atd., atd. Navic nejsem snob a otevrene rikam, ze nechci za auto zaplatit dva miliony, kdyz nemusim. Za to, cemu ty rikas premiovy segment (ale tam spada i Volvo), se mi v mem pripade zda zbytecne vyhazovat penize, autem nechci nic dokazovat, mam ho pro sebe, ne pro sousedy.
V nekterych diskuzich ses, GTI odvolaval na evropske hodnoty jako tradice, vyzralost, dlouhodoby vyvoj atd. Ja se obavam, ze takove argumenty se casto snazi zakryt nedostatek jinych, hmatatelnejsich argumentu jako kvalita, pomer cena/uzitna hodnota, pristup dealeru a servisu atd. Nejlepsim dukazem je obrovsky uspech Lexusu v zamori, ktery podle mne drive ci pozdeji prijde i v Evrope, ackoli i ja bych si ve vlastnim zajmu pral, abychom byli nejlepsi my. Ale napr. o snu o kvalite VW jsem uz po svych zkusenostech i pres masivni propagandu procitl. Bojim se, ze prikladem vyvoje pro prinejmensim nektere evropske automobilky bude spise Jaguar. Taky mel za sebou tradici, dlouhodoby vyvoj, vznesenost..., byl i krasny, ale nemel kvalitu a pomer cena/uzitna hodnota a kde je dnes? Lexus tradici nema, ale ma kvalitu atd., je uz dokonce i krasny a v zamori ma spickovy servis.
neregistrovaný "kkbo"
3. 6. 2006 02:33
Re: Tribeca
Propaganda. V tom boli nemci vzdy dobri.
neregistrovaný "ZZ"
3. 6. 2006 11:37
Re: Tribeca
:yes:
neregistrovaný "Cary"
3. 6. 2006 18:49
Re: Tribeca
Jan: me udivuje jak ses si jistej co je poruchovy a co neni. Ja tu porad pisu ze jeste lidi nepochopili ze dneska je jedno co si koupis za model (z hlediska poruchovosti) ale spis na jaky kus narazis !! Samozrejme jsou "nepovedene" modely...
neregistrovaný "Cary"
3. 6. 2006 19:00
Re: Tribeca
Presne tak ! taky nechapu co ma porad GTI s tema evropskejma tradicema. Jako uvazovani o tom ze kdyz to neni z Evropy je to spatne , mi prijde prinejmensi zvlastni. Urcite ma doma plno veci treba z Japonska a ani o tom mozna nevi !
4. 6. 2006 03:24
Re: Tribeca
Nikdy jsem tu nenapsal myšlénku, že co je z Evropy je dobré a co není, že je špatné... Akcentuji Evropskou tradici designu... je to pro mne přirozené... mám evropské kořeny...
neregistrovaný "Jarda"
3. 6. 2006 19:51
Re: Tribeca
Jane - souhlas na 100% :-)
4. 6. 2006 03:46
Re: Tribeca
Chápu tvou motivaci. Nekritizuji jí a jsem přesvědčen, žes opravdu spokojený. Jen bych přidal myšlénku - evropské prémiovky jsou opravdu dražší... částečně platíš to, co ti vplouvá do srdce (ta historie modelů... hodnota značky, přitom nejde o nějaké povrchní předvádění se kolem baráku...) ovšem v té cenové nadstavbě je i skrytá jiná hodnota - premiovky jsou opravdu lepší, než běžná výroba v dané třídě. Tohle je potřeba zažít. Spolehlivost prosím nepřeceňuj na jedné a nepodceňuj na druhé straně. Co koupíš, jezdí... občas se nepovede kus a tomu se říká pech. A to je vše... Ten Lexův úspěch ve Státech... zdá se mi, že tohle téma vyžaduje nějakej podrobnej rozbor. Ale ono je to vlastně jedno... Bude tu ještě jeden hráč na poli... ovšem nikoliv takový, že by zatlačil evropské premiovky do stínu. Toho se neobávám vůbec. Jakmile bude růst životní úroveň... pak příklon k (byť třeba i dražším) evropským prémiovým produktům bude i u nás logicky stoupat. Dnes si Lexe kupují zejména "novátoři"... speciálně pro mne prostě tohle jde zásadně mimo mne... vždyť překrásný Mercedes a úchvatný BMW dokáží naplnit srdce i vyprázdnit kapsu dokonale :-) P.S. Ještě k "novátorům" Aby bylo jasno, nezatracuji, naopak, chápu je. Píšem tu teď trochu o muzice... tak pro mne je "novátor" a jeho nový lex... prostě dokonalá umělá elektronická hudba... jenže pak vyleze někde na podium životem ošlehanej bourák, vytáhne obouchaný ságo... zavře voči a vystřihne do ticha a do hlediště takový sólo, že se ti sevře duše... tak to ságo... to je pro mne ten pětkovej bavorák... Jo, abych nezapomněl... miluju ságo... :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
4. 6. 2006 17:42
Re: Tribeca
No vidíš...já třeba jako mladej kluk prostě jdu za něčím, co mě chytne za srdce...nezajímá mě, že jawa dělala motorky, když muj děda tahal kačera...to je hezké číst v knížce, ale když si chci koupit produkt, tak koukám na a hlavně poslouchám srdíčko. A prostě fakt nevím, proč bych měl bejt na větvi z mercedesa.BMW má u mě pozici výrobce špičkových motorů, ale taky mě ničím víc neoslovuje. tradice? kolik to je let? Deset? Padesát? Kolik let musí automobilka dělat auta, aby byla dost "tradiční"? ne, já tohle odmítám. Kouknu na pár let dozadu,ok,už to pár let dělaj a jdu do toho,pakliže mi to nabízí v něčem víc než konkurence. kdybych chtěl auto, ze kterého čiší tradice, tak si určitě koupím třeba starého Gullwinga nebo starého jaguara. Ale z nového musím cítit spíš poctivou práci a kvalitu...
neregistrovaný "Alessio"
4. 6. 2006 17:43
Re: Tribeca
...tak koukám na poměr cena/výkon a hlavně poslouchám srdíčko... pardon
5. 6. 2006 00:18
Re: Tribeca
Jistě... víš co a proč to chceš. To je fajn. Jednou proberem intenzitu zásahu srdce bavorákem nebo Lexem... V tom je rozdíl jednoho vesmíru, Alessio... BMW... (například) když do toho pronikneš, zajedeš do Mnichova do musea BMW, nasaješ atmosféru... pak pochopíš tu vnitřní hodnotu. Zde samozřejmě hraje roli tvá "chytlavost", hloubka tvé duše, tvá orientace v historii, umění... jestli tě třeba berou padesátá, šedesátá léta, Lex je technicky výborné auto... postrádá ovšem legendu, postrádá "srdce"... Ale třeba zrovna ty mu to srdce vytvoříš... kdo ví ;-) P.S. Nezapomeň, že auto je i estetickej fenomén... utváří tvůj vkus... mimochodem, proč myslíš, že opakovaně čteš větu - nové to a to auto z východu má kabát střižený v duchu evropských tradic... protože Evropskej design je ikona světa. A čím víc se k té Evropě blíží, tím víc se ti líbí (Legacy sedan), čím víc se vzdaluje, odplouvá i tvůj zájem... Diahatsu, nebo jak se to píše. Jednou už jsem to tu psal - italové nevyrábí nejkrásnější auta jen dnes... oni vyráběli i nejkrásnější koňské kočáry v 18 a 19 stoleti... tak o tom to je.
neregistrovaný "Alessio"
5. 6. 2006 09:24
Re: Tribeca
Jistě. Design,ten umí v evropě na výbornou. jenže třeba právě ty velké japonské automobilky si nechají šít na míru od Dneska to je jedno velké hřiště, kde nerozhoduje ani odkud jsi, ale co přinášíš. BMW je pro mě straceno...chci aktivní diferenciál a upřímně ti říkám, že jestli si koupím někdy auto bez 4x4, tak to budu brát jen jako krátkodobé nutné zlo,jako chvilkový výlet do neznáma. Jinak pěkně All-wheel-drive , AWD od Subaru,potažmo quattro (kdybych byl někdy nějaký ředitel, tak bych STI asi nechal doma a jezdil do práce A6... :-) )
neregistrovaný "Alessio"
5. 6. 2006 09:25
Re: Tribeca
hej? proč mi vypadávají slova? Co je špatného na slovu
neregistrovaný "Alessio"
5. 6. 2006 09:25
Re: Tribeca
cože? Tak to je schýza! pininfarina , "pininfarina" , PININFARINA
neregistrovaný "Alessio"
5. 6. 2006 09:26
Re: Tribeca
už to jde. sorry za komickou vložku ;-)
neregistrovaný "Jarda"
3. 6. 2006 19:40
Re: Tribeca
Toho ticha u naftaku se leknes jedine tehdy, postouras-li se pred jizdou (poradne) hrebikem v usich. Jinak ji poznas bez problemu.
neregistrovaný "Ricardo"
2. 6. 2006 21:34
Re: Tribeca
Názor na diesel :yes:
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2006 21:55
Re: Diesel
Jazdil som s A`6 2.0Tdi,je to celkom OK ale klepe to ako naftak.Do prace pouzivam Navaru 2.5 Di 103KW a to klepe este horsie ked je studeny tak asi ako zetor.Passat ked pred tebou prida tak to sa cudi z neho ako zo starej kotolne.Moj nazor je na naftu jasny a zaporny.Tie argumenty ze taha od spodu a malo zere to ma nerozhadze.Kym este mame tu ropu tak jedine benzin...
neregistrovaný "Jan"
2. 6. 2006 22:33
Re: Diesel
No a to je dalsi vec. Nebyt pokrivenych evropskych norem a podivnych danovych sazeb, tak by tady dnes na naftu osobaky nejezdily a my bychom i v centrech mest mohli dychat cerstvy vzduch jako ve spicce na Manhattanu. Takhle dychame karcinogeny, ale hlavne ze jezdime tak bajecne levne. A filtry nejsou argument, jak dlouho bude trvat, nez vsechna ta vytunena TDI bey filtru skonci ve srotu? Dvacet let?
neregistrovaný "Jarda"
3. 6. 2006 19:42
Re: Diesel
Musim souhlasit - dyzl :-(
neregistrovaný "JJK"
4. 6. 2006 20:41
Re: Diesel
Pockaj az daju 5.5 TDI z R10 do Audi A8, to bude klepot! Alebo staci aj dnesny trojliter z 535d...

Ono diesel je oproti benzinom trochu pozadu, ale pomaly sa presadzuje (coupe, hot hatch, race - to kedysi a diesel bol hriech ), common-rail 3 to isti ;-) >:D
neregistrovaný "Jarda"
3. 6. 2006 19:44
Re: Diesel
Bohuzel spatnej, nebot nebere v potaz fakta. Ta smutna fakta :-(
neregistrovaný "anonym"
5. 6. 2006 12:46
benzin vs nafta
Mam 2,5l Outback a jezdim za 9-9,5l. Soused vlastni Allroad 2,5 tdi a jezdi za 10-11 l....Mame podobny styl jizdy, jen on na dalnici jede do 180, ja do 150 km/h. Pokud dale vezmu v uvahu naklady na servis a mozne problemy a opravy motoru, jaka je, GTI, vyhoda pro naftu pri dnesnich srovnatelnych cenach za benzin/naftu ? A to mluvime, jak jsi sam podotkl, o lehkych SUV....A to se nezminuji o vibracich, hluku, atd...Ja bych naftu nechtel ani za nic.
Rozbalit vlákno
3
5. 6. 2006 23:57
Re: benzin vs nafta
Soused neumí jezdit...
neregistrovaný "anonym"
6. 6. 2006 16:02
Re: benzin vs nafta
A co si prosim Te myslis, ze bude jezdit s AllRoadem za 7l nafty ??? Ty naivko.... >:D
neregistrovaný "sn4pb4r"
6. 6. 2006 19:30
Re: benzin vs nafta
heh, milujem tvoje odborne prispevky 8-s