Novinky
0
1. Vrcholnym modelom Aston Martin je Vanquish S (aj cenovo niekde inde nez DB9) 😉 ; 2. Aston Martin - pekne auta, ale na ceste chcem soferovat supersport a nie vyparadeneho krasavca, takze volba by sla niekde. ;-\ :-!
0
Tak v tom případě přišel Aston Martin o zákazníka. Snad BBuragu ten jeden neprodaný model vadit nebude 😉
0
>😁 :yes:
0
...aby si sa nedivil... >😁 :-!
0
Tak proc to vubec pises. AM je o trochu jiném postoji, než honění si trička...
0
Je o honeni.... Ceho vlastne?😄
0
Pisem svoj nazor. O danom aute. O com pises ty? :😉
0
A jak je teda tvoje volba?
0
V ramci GT - continental GT, ak supersport, tak v tejto chvili Gallardo. 😄
0
😉 Sem tusil, ze vitr vane z Vlkohradu😄
0
tu sa u mna asi mylis. Nie je to o vlkohrade - len o tom, co sa mi paci. Je to moj subjektivny nazor (na zaklade vlastnej skusenosti) a nie "vyplod" po prezreti si obrazku. To musis hladat u niekoho ineho... 😉
0
Ja proti tem autum nic nemam! Jen je to takova nahodicka, ze jsou obe z koncernu😉
0
Mozno neuveris, ale je to nahoda. V ramci GT segmentu mas volbu Maranello, 612 (ani jeden 12V model sa mi nepaci, su upne fadne, nenadchnu), AM -DB9, Vanquish (pekne auta po dizajnovej stranke, ale ak chces auto na jazdenie, tak neviem...), Wiessmann (to je otazka, neskusal som ho) alebo B Con GT. v ramci supersportov je vyber sirsi, ak vsak ides po relativne "normalnych" autach, tak vyber zuzujes na tri hlavne znacky Ferrari (f430 - dobre auto, avsak v kritickych situaciach mi trochu chybala nahod vsetkych styroch/po dizajnovej stranke je to len reinkarnacia 360 Modeny, t.j. nic nove), Porsche (Turbo 997 by som rad vyskusal, 996 turbo je velmi nervozne vo vysokych rychlostiach, pravdepodobne vysoky vztlak na prednej naprave, inak ok) alebo Gallardo (z tych aut, ktore som vyskusal mi sedi najlepsie). Nehovorim, ze je to jedina volba, je to moj subjektivny nazor.
0
S nicim o cem pises jsem nejezdil, takze tezko soudit. Pro me je , pocitove, na vyber jen z GT a tam bych urcite jako prvni koukal k AM (srdecni zalezitost). Supersporty me nechavaji , teoreticky, v klidu, tam bych se asi ani nepodival.
0
Taky myslím. Co se týká GT. Ono, všechny auta v těhlech ktegoriích jsou kvalitní a na výši (samozřejmě i tady se najdou rozdíly). Člověk by měl spíše vybírat srdcem.. 😄 :yes: :yes:
0
Ono ten vyber srdcom nemusi niekedy dopadnut.... (Vlastna skusenost). ovsem zavisi, na co to auto chces a ako na nom budes jazdit. Na "promenadu" je dobre kazde. Na jazdenie uz nie. Este jedna "vada" Astonov - robotizovana prevodovka je omnoho, omnoho horsia ako u ostatnych - takze jemne pohynanie je nocna mora.
0
Jasně. Nemůžu soudit.
0
Srdcova zalezitost - to dokazes prehliadnut vsetky problemy, chyby nedostatky. :yes: Tam myslim, konci kazda diskusia. :yes:
0
:yes: :yes: :yes:
0
V rámci GT bych osobně dal přednost spíše právě DB9, než Continetalu GT. A co se týče SS, tak bych asi volil ten druhý model od Lamborghini, toť moje volba. 😄
0
Muercielago je trochu extrem (aspon sucasny model). V tretom kvartali by mal nastupit LP640 a tam bude otazka ako bude nastaveny. Aston Martin ako taky ma dost problemy s podvozkom. Mozno, ak by si ho vyuzival hlavne na dialnici, tak si relativne v pohode, avsak len do tej chvile,ked sa budes potrebovat rychle vyhnut nejakej prekazke. Potom podvozok nestiha - nie je problem auto dostat na tri kolesa, pri prudkej zakrute, s cim som sa este nestretol u inom GT. Subjektivne mi je prijemnejsie Maranello, ktore je zastaralejsie nez AM (ktorykolvek model).
0
Jo slyšel jsem o nějakých problémech DB9, ale počítal jsem s tím, že se jednalo o "dětské" nemoce...
0
A v čem je podle tebe Murcielago extrémní? Ve výkonu?
0
v jazdnych vlastnostiach. Je to dost tazko zvladnutelne auto. Je pomerne dost tazke a ak sa dostanes do neprijemnej situacie, vahu auta nedokaze kompenzovat ani stvorkolesovy nahod. Vykon je relativne v pohode, ale sposob jeho distribucie je tazky kaliber.
0
Aha. No otazka je, jestli ježdění s takovými auty řekněme nad 60% jejich výkonu (myšleno jako schopností) je na normální silnici/dálnici vůbec rozumné... Když chce auto někdo takto protáhnout, měl by jít na okruh.
0
ono takmer kazdy vikend okolo siedmej/osmej hodiny rannej sa da stretnut supersport na d1/d8 v okoli prahy. Premavka nie je az tak silna a auto mozes aj trochu "pritlacit". 😉
0
No to asi můžeš, tak ho hlavně "netlač" moc....
0
vzdy len v ramci moznosti... 😉 mam sa moc rad na to aby som na ceste salel.... 😉
Tohle není auto, o kterým snívají "honiči" v hot hatchích, do tohohle se neleze ani ve značkovejch teplákách, tohle je auto gentlemanů. Sem tam možná i nějakýho bohatýho pozéra, ale ten ho stejně za 3/4 roku prodá a koupí si to, co je zrovna víc "in". Když koupíš DB9, neřku-li Vanquish, tak musíš počítat s tím, že kupuješ legendu. Ne legendu nižší střední, na tohle musíš mít, hlavně v hlavě. Ty už musíš vědět co chceš od života, mít žebříček hodnot jasně danej, vystupování. Nebo myslíš, že když si vyhrál ve sportce, a čet si, že je tohle super kára, že půjdeš a koupíš si jí? A pak co, budeš ho parkovat na nejbližším hlídaným, vezmeš mámu do Kauflandu, a při slunci zapadajícím za ten tvůj panelovej hrad ho na place budeš vytáčet před tvým ancáblem kámošů v kšiltovkáchj s rozkrokem až u kolen. Ne, ne. Takhle to prostě není. Tak si važ toho tvýho Fáva co ho laskáš před domem, však je to jistě bourák, když si z něj musel dát pryč kliky u dveří. Až tam budeš večer přešlapovat s láhvovým, co ti ho šel koupit tvůj zletilej kámoš, žmoulat jointa za rytmu hips-hops-techna, tak se na chvíli podívej do toho krvavýho slunce, a můžeš jen doufat, že jednou to dotáhneš až tak daleko a vysoko, že budeš umět ocenit to co AM nabízí.
😄 😉 :yes: :yes:
Něco k tématu - AM DB9? 😉 😄 (mimo toho, že by si ho moc chtěl 😄 )
Chces snad kopii jeho objednavky? Me ji v patek ukazoval >😒] >😒]
Okrem toho, ze by som ho moc chcel?! Mozme sa pozriet na silu, krasu, a dusu znacky. Ten slogan, ktory dnes pouzivaju (Power, Beauty, and Soul) zadefinovali uz v r. 1912 zakladatelia znacky: Lionel Martin a Peter Bamford (on a jeho rodina neskor stala pri zrode znacky JCB). Resp. nepouzili ho ako slogan, ale ako popis toho, "o com" by ich auta mali byt. Ich prve auta Aston & Bamford mali obrovske uspechy v miestnom zavode Aston Clinton Hill Climb. Ak sa tam vyberiete, dodnes tam najdete maly pomnicek v trave 😉 (ta trava byva vacsinou nepokosena, takze ho treba hladat). Potom prisla WWI a obaja zakladatelia museli na vojnu. Tak museli predat aj vyrobu. Kupcom bol nejaky Sopwith Aircraft Comp. Po vojne si znovu zalozili firmu, ktora uz niesla obchodnu znacku AM. Bamford ale r. 1920 odisiel a svoj podiel predal grofovi Louisovi Zborowskemu. Firma sa v 1925 ale "polozila" a Martin odchadza navzdy z jej historie. V r. 1926 zbytky firmy kupila Lady Charnwoodova, velka ochrankyna zaujmov britskeho m-sportu. Bola osobou, ktora dlhe roky financovala Team Bentley v zavodoch. Apropos zavody: znak AM vytvoril Sammy Davies - sportovy redaktor Autocaru, umelec a jeden z partie legendarnych Bentley Boys. S roztiahnutymi kridlami sa inspiroval prave u znacky Bentley - a v povodnom stvarneni znaku sa odrazali tvary scarabeusov, pretoze egyptologia bola jednou z Daviesovych vasnii. /// Je paradoxom, ze znacka sa po vacsinu svojho zivota trapila (snad okrem zaciatkov obdobia vlastnenia Davidom Brownom), a novy zivot do nej vlial az Ford. Prebudovanie znacky trvalo 15 rokov a bolo kompletne. Dnes AM sidli v supermodernej tovarni v Gaydone, ktora sa vyrovna takemu niecomu ako je McLaren Technology Centre. :yes: :yes: Ked vchadzate do nadherneho , funkcionalistickeho a vzdusneho atria budovy (sluzi ako zakaznicke centrum), hned pri vchode na sklenenych odsuvacich dverach vas cakaju dve vety: "History with no future is just history. History with a future represents heritage". Popisovat tovaren je zbytocne: cely areal aj interier je tak krasny, ze to popisat nejde 😒 Ono nejde pobrat ani tolku krasu okolia - a to tam ani auta byt nemusia...a viete, ze toto nie je len tak nejake miesto. 😉 ) No, a nieco k AM DB9? Skuste ist sem a poskladat si vratane interieru (!!!) svoj vlastny Aston. To co "stvorite" vystavy ucet vasmu vkusu... 😉 Btw. ja to stale skusam (co dokazuje, ze som asi este na to auto nedorastol): [odkaz]
Sakra chlape, jak ty to delas? Jak je tohle vlastne mozny? Ten upis dablovi musel byt setsakra dlouhy a obsahly😉 BRAVO MARKO! BRAVO MISTRE!😉 :yes:
😄 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: 😄 Marko, ty vždycky člověka příjemně překvapíš - to o tom znaku, snad seš chodící encyklopedie motorismu. BRAVO!!! Jsem rád, že jsem čas od času zavítáš a napíšeš. To je vždycky radost. :yes: :yes: :yes:
Na příštím Chivas kongresu se ti ukloním! :yes: Pár fotek z továrny (resp. jejího okolí) jsem viděl. Tvůj popis dodal mým představám další rovinu. Skoro mi běhal mráz po zádech... ta dokonalost. Funcionalismus, tradice... A vše obsaženo ve firemním sloganu, v pouhých třech slovech :yes: :yes:
co se nesnaží tě zaujmout. Je to Aston... Aston Martin, a ten svou cenu zná, to si piš. Můžeš sice bejt i v těchto cenovejch výšinách na silnici za gigola vlastních snů... ovšem s Astonem se ti tohle stát nemůže. Aston, to je aristokracie, to je vznešenost, to je jistá síla, to je kvalita obsahu a obsah kvality... Tak BRAVO tobě, co si na nic nehraješ, ASTONE :yes:
jasne GTI. ty to poznas. :😉 POzries na obrazok a mas jasno. :😉 V com je kvalita Astonu? v com je jeho sila? A v com kvalita? Skus mi odpovedat, aby som v tom mal jasno aj ja....
V čem je kvalita aut Aston Martin? Považuješ se za znalce, nebo tady jen plácáš něco, aby řeč nestála? Promiň, ale to je jako se zeptat, jestli GTI má rád VW >😁
Neskromne - skor za toho znalca. 😉 A pokial ide o GTI-ho, rad by som sa dozvedel nejake poznatky od neho, kedze ma vo veciach jasno. Ale obavam sa, ze neodpovie. Podobne ako je to aj s otazkami o VW autach.
Víš, Astony jsou auta o pocitu,vůních a tašce na golf v kufru... Já třeba zase nechápu, co vidíš ty na jiných autech (schválně napiš svojí "top 3" 😉 )
kazde auto je o voni a pocitoch (s tou golfovou taskou bez palic tiez). aj trabant niekomu vonia, podstatne je aby vedel povedat preco mu vonia a ake ma z neho pocity (z auta - NIE Z OBRAZKU). No a pokial ide o moju top 3: 1. Gallardo, 2. Mini cooper S, 3. S8. Co na nich vidim - na tom prvom sa mi paci agresivny dizajn, skvele jazdne vlastnosti, zvuk motora, klud a preciznost riadenia v rychlostiach nad 280 km/h, nabeh rychlosti, ale aj jeho vona vo vnutri a "vona" nedokonaleho spalovania par minut po nastartovani; to druhe je male ale moc sikovne auticko - vyborne do mesta, ale aj na dlhsie trasy, s veselym vyrazom ale vybornym motorom a opat dobre sa s nim jazdi; to tretie je dobre auto na dlhe trasy, ked potrebujes rozmyslat nad svojimi vecami, a zaroven mozes ist dost svizne bez obav, ze to niekde opries kvoli slabemu podvozku a pod. V pripade toho tretieho cakam aka bude nova S8, ktora pride v juni. 😉 Co ty? Co je tvoja top 3 a hlavne preco? :-! 😉
já porovnávám auta v jiných měřítkách, než je ovladatelnost auta nad 280 km/h. V této rychlosti obyčejně říkám "rotate", načež instruktor přitáhne řídící páku směrem k sobě a cessna se vznese 😉PS😒abych nekecal, je to o nějaký ten kilometr míň) . Moje top 3 z aut, ve kterých jsem alespoň seděl je 1. STI (vždyť snít je tak krásné) 2. Jaguar XK a carrera (nejhezčí cabria, možná i 350Z) 3. MX 5 Miura (vítr ve vlasech,lehoučké auto,pocity) 4.auto na zimu, do nepohody a pro rodinu Kterékoliv Subaru kromě STI >😁 .
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Byl i ke slyšení, dotyčný na stánku ho "mírně" předváděl... Symfonie 😉 😄
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Byl i ke slyšení, dotyčný na stánku ho "mírně" předváděl... Symfonie 😉 😄
Tož co říci, snad jedině že: jestliže je něco ze fčíl vyráběných aut auto s velkým A, tak je to právě AM, a třeba zrovna DB9, byť to velké A se dá klíďopíďo vztáhnouti na celou produkci AM. Tož tak.
Vrcholný model je prece Vanquish!!! Tytyty Redakce :no:
sorry chlapi, ale i do astona se leze v teplakach. v nedeli jsem byl na startu Gumballu a v DB9 tam jel typek v dzinach a teplakovy bunde (ale zadny zlaty retezy a bily ponozky a podobny ptakoviny) a musim rict, ze to nakonec nevypadalo spatne :yes:
teplakova bunda ale asi stala asi 10% toho co Aston 😉
GB3000 je zase trochu něco jiného 😉 Na základě toho nemůžeš definovat. Je to jedna velká zábava. :yes:
Banda ***ů to je! >😁 (tak jak, pojedem příští rok, ne? :-! )
Ty se ZZmiji? A cim?😉