Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Sportovněji s DB9

Aston Martin připravil pro svůj vrcholný model sportovní paket.
Zpět na článek
2. 5. 2006 15:09
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 15:18
neregistrovaný "anonym"
2. 5. 2006 15:19
neregistrovaný "ZZ"
2. 5. 2006 15:30
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 15:19
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 15:28
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2006 15:33
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 15:27
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2006 15:32
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 15:34
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2006 15:37
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 15:54
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2006 16:03
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 16:08
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2006 16:12
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 16:18
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 16:22
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 16:14
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 16:16
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2006 15:48
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 15:54
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 15:58
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 16:13
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 16:21
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 16:25
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 16:29
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 16:37
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 21:05
neregistrovaný "Ja"
2. 5. 2006 15:46
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 15:50
neregistrovaný "GTI"
2. 5. 2006 15:59
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 16:01
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2006 16:08
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 16:13
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2006 16:14
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 16:17
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2006 16:20
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 16:57
neregistrovaný "GTI"
2. 5. 2006 19:11
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2006 19:27
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2006 19:30
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2006 19:34
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 19:46
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2006 19:49
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2006 19:56
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2006 19:33
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 19:48
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2006 21:41
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2006 22:21
neregistrovaný "ZZ"
2. 5. 2006 22:21
neregistrovaný "Tibby"
2. 5. 2006 16:19
neregistrovaný "Alessio"
2. 5. 2006 15:48
neregistrovaný "GTI"
2. 5. 2006 15:49
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 16:53
neregistrovaný "GTI"
2. 5. 2006 16:02
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2006 16:53
neregistrovaný "GTI"
2. 5. 2006 16:08
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 16:21
neregistrovaný "Alessio"
2. 5. 2006 16:24
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 16:36
neregistrovaný "Alessio"
2. 5. 2006 16:49
neregistrovaný "Fänkheuser"
2. 5. 2006 21:04
neregistrovaný "Ja"
3. 5. 2006 14:29
neregistrovaný "Alessio"
2. 5. 2006 16:54
neregistrovaný "GTI"
2. 5. 2006 21:08
neregistrovaný "Ja"
2. 5. 2006 16:09
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 16:55
neregistrovaný "GTI"
2. 5. 2006 16:27
neregistrovaný "don Pedro"
2. 5. 2006 16:30
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 16:35
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 16:38
neregistrovaný "don Pedro"
2. 5. 2006 16:56
neregistrovaný "GTI"
2. 5. 2006 16:28
neregistrovaný "STV4ever"
2. 5. 2006 16:29
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 19:24
neregistrovaný "STV4ever"
2. 5. 2006 17:47
neregistrovaný "Michal"
2. 5. 2006 19:19
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2006 19:28
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 19:49
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2006 20:37
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 19:55
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2006 22:50
neregistrovaný "Michal"
2. 5. 2006 22:26
neregistrovaný "ZZ"
3. 5. 2006 11:07
neregistrovaný "Tibby"
3. 5. 2006 11:11
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 5. 2006 11:22
neregistrovaný "ZZ"
3. 5. 2006 11:33
neregistrovaný "mates"
3. 5. 2006 11:36
neregistrovaný "Tibby"
3. 5. 2006 11:47
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 5. 2006 12:23
neregistrovaný "Tibby"
3. 5. 2006 14:30
neregistrovaný "Alessio"
3. 5. 2006 14:51
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 15:09
bez titulku
1. Vrcholnym modelom Aston Martin je Vanquish S (aj cenovo niekde inde nez DB9) ;-) ; 2. Aston Martin - pekne auta, ale na ceste chcem soferovat supersport a nie vyparadeneho krasavca, takze volba by sla niekde. ;-\ :-!
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "anonym"
2. 5. 2006 15:18
Re: bez titulku
Tak v tom případě přišel Aston Martin o zákazníka. Snad BBuragu ten jeden neprodaný model vadit nebude ;-)
neregistrovaný "ZZ"
2. 5. 2006 15:19
Re: bez titulku
>:D :yes:
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 15:30
Re: bez titulku
...aby si sa nedivil... >:D :-!
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 15:19
Re: bez titulku
Tak proc to vubec pises. AM je o trochu jiném postoji, než honění si trička...
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2006 15:28
Re: bez titulku
Je o honeni.... Ceho vlastne?:-)
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 15:33
Re: bez titulku
Pisem svoj nazor. O danom aute. O com pises ty? :*)
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2006 15:27
Re: bez titulku
A jak je teda tvoje volba?
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 15:32
Re: bez titulku
V ramci GT - continental GT, ak supersport, tak v tejto chvili Gallardo. :-)
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2006 15:34
Re: bez titulku
;-) Sem tusil, ze vitr vane z Vlkohradu:-)
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 15:37
Re: bez titulku
tu sa u mna asi mylis. Nie je to o vlkohrade - len o tom, co sa mi paci. Je to moj subjektivny nazor (na zaklade vlastnej skusenosti) a nie "vyplod" po prezreti si obrazku. To musis hladat u niekoho ineho... ;-)
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2006 15:54
Re: bez titulku
Ja proti tem autum nic nemam! Jen je to takova nahodicka, ze jsou obe z koncernu;-)
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 16:03
Re: bez titulku
Mozno neuveris, ale je to nahoda. V ramci GT segmentu mas volbu Maranello, 612 (ani jeden 12V model sa mi nepaci, su upne fadne, nenadchnu), AM -DB9, Vanquish (pekne auta po dizajnovej stranke, ale ak chces auto na jazdenie, tak neviem...), Wiessmann (to je otazka, neskusal som ho) alebo B Con GT. v ramci supersportov je vyber sirsi, ak vsak ides po relativne "normalnych" autach, tak vyber zuzujes na tri hlavne znacky Ferrari (f430 - dobre auto, avsak v kritickych situaciach mi trochu chybala nahod vsetkych styroch/po dizajnovej stranke je to len reinkarnacia 360 Modeny, t.j. nic nove), Porsche (Turbo 997 by som rad vyskusal, 996 turbo je velmi nervozne vo vysokych rychlostiach, pravdepodobne vysoky vztlak na prednej naprave, inak ok) alebo Gallardo (z tych aut, ktore som vyskusal mi sedi najlepsie). Nehovorim, ze je to jedina volba, je to moj subjektivny nazor.
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2006 16:08
Re: bez titulku
S nicim o cem pises jsem nejezdil, takze tezko soudit. Pro me je , pocitove, na vyber jen z GT a tam bych urcite jako prvni koukal k AM (srdecni zalezitost). Supersporty me nechavaji , teoreticky, v klidu, tam bych se asi ani nepodival.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 16:12
Re: bez titulku
Taky myslím. Co se týká GT. Ono, všechny auta v těhlech ktegoriích jsou kvalitní a na výši (samozřejmě i tady se najdou rozdíly). Člověk by měl spíše vybírat srdcem.. :-) :yes: :yes:
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 16:18
Re: bez titulku
Ono ten vyber srdcom nemusi niekedy dopadnut.... (Vlastna skusenost). ovsem zavisi, na co to auto chces a ako na nom budes jazdit. Na "promenadu" je dobre kazde. Na jazdenie uz nie. Este jedna "vada" Astonov - robotizovana prevodovka je omnoho, omnoho horsia ako u ostatnych - takze jemne pohynanie je nocna mora.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 16:22
Re: bez titulku
Jasně. Nemůžu soudit.
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 16:14
Re: bez titulku
Srdcova zalezitost - to dokazes prehliadnut vsetky problemy, chyby nedostatky. :yes: Tam myslim, konci kazda diskusia. :yes:
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2006 16:16
Re: bez titulku
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 15:48
Re: bez titulku
V rámci GT bych osobně dal přednost spíše právě DB9, než Continetalu GT. A co se týče SS, tak bych asi volil ten druhý model od Lamborghini, toť moje volba. :-)
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 15:54
Re: bez titulku
Muercielago je trochu extrem (aspon sucasny model). V tretom kvartali by mal nastupit LP640 a tam bude otazka ako bude nastaveny. Aston Martin ako taky ma dost problemy s podvozkom. Mozno, ak by si ho vyuzival hlavne na dialnici, tak si relativne v pohode, avsak len do tej chvile,ked sa budes potrebovat rychle vyhnut nejakej prekazke. Potom podvozok nestiha - nie je problem auto dostat na tri kolesa, pri prudkej zakrute, s cim som sa este nestretol u inom GT. Subjektivne mi je prijemnejsie Maranello, ktore je zastaralejsie nez AM (ktorykolvek model).
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 15:58
Re: bez titulku
Jo slyšel jsem o nějakých problémech DB9, ale počítal jsem s tím, že se jednalo o "dětské" nemoce...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 16:13
Re: bez titulku
A v čem je podle tebe Murcielago extrémní? Ve výkonu?
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 16:21
Re: bez titulku
v jazdnych vlastnostiach. Je to dost tazko zvladnutelne auto. Je pomerne dost tazke a ak sa dostanes do neprijemnej situacie, vahu auta nedokaze kompenzovat ani stvorkolesovy nahod. Vykon je relativne v pohode, ale sposob jeho distribucie je tazky kaliber.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 16:25
Re: bez titulku
Aha. No otazka je, jestli ježdění s takovými auty řekněme nad 60% jejich výkonu (myšleno jako schopností) je na normální silnici/dálnici vůbec rozumné... Když chce auto někdo takto protáhnout, měl by jít na okruh.
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 16:29
Re: bez titulku
ono takmer kazdy vikend okolo siedmej/osmej hodiny rannej sa da stretnut supersport na d1/d8 v okoli prahy. Premavka nie je az tak silna a auto mozes aj trochu "pritlacit". ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 16:37
Re: bez titulku
No to asi můžeš, tak ho hlavně "netlač" moc....
neregistrovaný "Ja"
2. 5. 2006 21:05
Re: bez titulku
vzdy len v ramci moznosti... ;-) mam sa moc rad na to aby som na ceste salel.... ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 15:46
Anglická Modla
Tohle není auto, o kterým snívají "honiči" v hot hatchích, do tohohle se neleze ani ve značkovejch teplákách, tohle je auto gentlemanů. Sem tam možná i nějakýho bohatýho pozéra, ale ten ho stejně za 3/4 roku prodá a koupí si to, co je zrovna víc "in". Když koupíš DB9, neřku-li Vanquish, tak musíš počítat s tím, že kupuješ legendu. Ne legendu nižší střední, na tohle musíš mít, hlavně v hlavě. Ty už musíš vědět co chceš od života, mít žebříček hodnot jasně danej, vystupování. Nebo myslíš, že když si vyhrál ve sportce, a čet si, že je tohle super kára, že půjdeš a koupíš si jí? A pak co, budeš ho parkovat na nejbližším hlídaným, vezmeš mámu do Kauflandu, a při slunci zapadajícím za ten tvůj panelovej hrad ho na place budeš vytáčet před tvým ancáblem kámošů v kšiltovkáchj s rozkrokem až u kolen. Ne, ne. Takhle to prostě není. Tak si važ toho tvýho Fáva co ho laskáš před domem, však je to jistě bourák, když si z něj musel dát pryč kliky u dveří. Až tam budeš večer přešlapovat s láhvovým, co ti ho šel koupit tvůj zletilej kámoš, žmoulat jointa za rytmu hips-hops-techna, tak se na chvíli podívej do toho krvavýho slunce, a můžeš jen doufat, že jednou to dotáhneš až tak daleko a vysoko, že budeš umět ocenit to co AM nabízí.
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "GTI"
2. 5. 2006 15:50
Re: Anglická Modla
Dokonalé... fakt ;-) :yes: :yes: :-) :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 15:59
Re: Anglická Modla
:-) :yes: Děkuju
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2006 16:01
Re: Anglická Modla
:-) ;-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 16:08
Re: Anglická Modla
Něco k tématu - AM DB9? ;-) :-) (mimo toho, že by si ho moc chtěl :-) )
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2006 16:13
Re: Anglická Modla
Chces snad kopii jeho objednavky? Me ji v patek ukazoval >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 16:14
Re: Anglická Modla
>:D >:D >:D :yes: - jak bych mu to přál ;-) ..
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2006 16:17
Re: Anglická Modla
To ja taky! A jak zavidel, ale tak jako lidsky n,e cesky!;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 16:20
Re: Anglická Modla
Komu, co? Tobě tu kopii? >:D >:D >:D Dyť originál má on... :-)
neregistrovaný "GTI"
2. 5. 2006 16:57
Re: Anglická Modla
:-) :yes:
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2006 19:11
Re: Something About Power, Beauty, and Soul
Okrem toho, ze by som ho moc chcel?! Mozme sa pozriet na silu, krasu, a dusu znacky. Ten slogan, ktory dnes pouzivaju (Power, Beauty, and Soul) zadefinovali uz v r. 1912 zakladatelia znacky: Lionel Martin a Peter Bamford (on a jeho rodina neskor stala pri zrode znacky JCB). Resp. nepouzili ho ako slogan, ale ako popis toho, "o com" by ich auta mali byt. Ich prve auta Aston & Bamford mali obrovske uspechy v miestnom zavode Aston Clinton Hill Climb. Ak sa tam vyberiete, dodnes tam najdete maly pomnicek v trave ;-) (ta trava byva vacsinou nepokosena, takze ho treba hladat). Potom prisla WWI a obaja zakladatelia museli na vojnu. Tak museli predat aj vyrobu. Kupcom bol nejaky Sopwith Aircraft Comp. Po vojne si znovu zalozili firmu, ktora uz niesla obchodnu znacku AM. Bamford ale r. 1920 odisiel a svoj podiel predal grofovi Louisovi Zborowskemu. Firma sa v 1925 ale "polozila" a Martin odchadza navzdy z jej historie. V r. 1926 zbytky firmy kupila Lady Charnwoodova, velka ochrankyna zaujmov britskeho m-sportu. Bola osobou, ktora dlhe roky financovala Team Bentley v zavodoch. Apropos zavody: znak AM vytvoril Sammy Davies - sportovy redaktor Autocaru, umelec a jeden z partie legendarnych Bentley Boys. S roztiahnutymi kridlami sa inspiroval prave u znacky Bentley - a v povodnom stvarneni znaku sa odrazali tvary scarabeusov, pretoze egyptologia bola jednou z Daviesovych vasnii. /// Je paradoxom, ze znacka sa po vacsinu svojho zivota trapila (snad okrem zaciatkov obdobia vlastnenia Davidom Brownom), a novy zivot do nej vlial az Ford. Prebudovanie znacky trvalo 15 rokov a bolo kompletne. Dnes AM sidli v supermodernej tovarni v Gaydone, ktora sa vyrovna takemu niecomu ako je McLaren Technology Centre. :yes: :yes: Ked vchadzate do nadherneho , funkcionalistickeho a vzdusneho atria budovy (sluzi ako zakaznicke centrum), hned pri vchode na sklenenych odsuvacich dverach vas cakaju dve vety: "History with no future is just history. History with a future represents heritage". Popisovat tovaren je zbytocne: cely areal aj interier je tak krasny, ze to popisat nejde :-( Ono nejde pobrat ani tolku krasu okolia - a to tam ani auta byt nemusia...a viete, ze toto nie je len tak nejake miesto. ;-) ) No, a nieco k AM DB9? Skuste ist sem a poskladat si vratane interieru (!!!) svoj vlastny Aston. To co "stvorite" vystavy ucet vasmu vkusu... ;-) Btw. ja to stale skusam (co dokazuje, ze som asi este na to auto nedorastol): [odkaz]
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2006 19:27
Re: Something About Power, Beauty, and Soul
:yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2006 19:30
Re: Something About Power, Beauty, and Soul
Sakra chlape, jak ty to delas? Jak je tohle vlastne mozny? Ten upis dablovi musel byt setsakra dlouhy a obsahly;-) BRAVO MARKO! BRAVO MISTRE!;-) :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 19:34
Re: Something About Power, Beauty, and Soul
:-) :yes:
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2006 19:46
Re: Something About Power, Beauty, and Soul
neviem ako to robim.... :-) Tak, normalne. (Ale ano...upis je dlhy a kruty...diabol si chodi pre dividendy uz zaziva :-( )
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2006 19:49
Re: Something About Power, Beauty, and Soul
Tomu neutecem zadny ;-\ Pamatuj, co uz jsem ti parkrat rikal. Zni to mozna divne, ale je to tak;-)
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2006 19:56
Re: Something About Power, Beauty, and Soul
Ja viem... ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 19:33
Re: Something About Power, Beauty, and Soul
:-) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :-) Marko, ty vždycky člověka příjemně překvapíš - to o tom znaku, snad seš chodící encyklopedie motorismu. BRAVO!!! Jsem rád, že jsem čas od času zavítáš a napíšeš. To je vždycky radost. :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2006 19:48
Re: Something About Power, Beauty, and Soul
ja by som rad aj castejsie ako cas od casu...ale v poslednom case to nejde.
2. 5. 2006 20:24
Re: Something About Power, Beauty, and Soul
:yes: :yes:
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2006 21:41
Re: Something About Power, Beauty, and Soul
;-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
2. 5. 2006 22:21
Re: Something About Power, Beauty, and Soul
Na příštím Chivas kongresu se ti ukloním! :yes: Pár fotek z továrny (resp. jejího okolí) jsem viděl. Tvůj popis dodal mým představám další rovinu. Skoro mi běhal mráz po zádech... ta dokonalost. Funcionalismus, tradice... A vše obsaženo ve firemním sloganu, v pouhých třech slovech :yes: :yes:
neregistrovaný "Tibby"
2. 5. 2006 22:21
Re: Something About Power, Beauty, and Soul
:yes: :yes: :yes: Mám utkvelý pocit, že ani týždenný brainstorming s Tebou by nestačil. Vďaka! :yes:
neregistrovaný "Alessio"
2. 5. 2006 16:19
Re: Something About Power, Beauty, and Soul
....ech.... :yes:
neregistrovaný "GTI"
2. 5. 2006 15:48
KONEČNĚ AUTO
co se nesnaží tě zaujmout. Je to Aston... Aston Martin, a ten svou cenu zná, to si piš. Můžeš sice bejt i v těchto cenovejch výšinách na silnici za gigola vlastních snů... ovšem s Astonem se ti tohle stát nemůže. Aston, to je aristokracie, to je vznešenost, to je jistá síla, to je kvalita obsahu a obsah kvality... Tak BRAVO tobě, co si na nic nehraješ, ASTONE :yes:
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 15:49
Re: KONEČNĚ AUTO
:-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
2. 5. 2006 16:53
Re: KONEČNĚ AUTO
;-)
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2006 16:02
Re: KONEČNĚ AUTO
:-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
2. 5. 2006 16:53
Re: KONEČNĚ AUTO
:-) :yes:
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 16:08
Re: KONEČNĚ AUTO
jasne GTI. ty to poznas. :*) POzries na obrazok a mas jasno. :*) V com je kvalita Astonu? v com je jeho sila? A v com kvalita? Skus mi odpovedat, aby som v tom mal jasno aj ja....
neregistrovaný "Alessio"
2. 5. 2006 16:21
Re: KONEČNĚ AUTO
V čem je kvalita aut Aston Martin? Považuješ se za znalce, nebo tady jen plácáš něco, aby řeč nestála? Promiň, ale to je jako se zeptat, jestli GTI má rád VW >:D
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 16:24
Re: KONEČNĚ AUTO
Neskromne - skor za toho znalca. ;-) A pokial ide o GTI-ho, rad by som sa dozvedel nejake poznatky od neho, kedze ma vo veciach jasno. Ale obavam sa, ze neodpovie. Podobne ako je to aj s otazkami o VW autach.
neregistrovaný "Alessio"
2. 5. 2006 16:36
Re: KONEČNĚ AUTO
Víš, Astony jsou auta o pocitu,vůních a tašce na golf v kufru... Já třeba zase nechápu, co vidíš ty na jiných autech (schválně napiš svojí "top 3" ;-) )
neregistrovaný "Fänkheuser"
2. 5. 2006 16:49
Re: KONEČNĚ AUTO
1. 911, 2. Käfer, 3. DS :yes:
neregistrovaný "Ja"
2. 5. 2006 21:04
Re: KONEČNĚ AUTO
kazde auto je o voni a pocitoch (s tou golfovou taskou bez palic tiez). aj trabant niekomu vonia, podstatne je aby vedel povedat preco mu vonia a ake ma z neho pocity (z auta - NIE Z OBRAZKU). No a pokial ide o moju top 3: 1. Gallardo, 2. Mini cooper S, 3. S8. Co na nich vidim - na tom prvom sa mi paci agresivny dizajn, skvele jazdne vlastnosti, zvuk motora, klud a preciznost riadenia v rychlostiach nad 280 km/h, nabeh rychlosti, ale aj jeho vona vo vnutri a "vona" nedokonaleho spalovania par minut po nastartovani; to druhe je male ale moc sikovne auticko - vyborne do mesta, ale aj na dlhsie trasy, s veselym vyrazom ale vybornym motorom a opat dobre sa s nim jazdi; to tretie je dobre auto na dlhe trasy, ked potrebujes rozmyslat nad svojimi vecami, a zaroven mozes ist dost svizne bez obav, ze to niekde opries kvoli slabemu podvozku a pod. V pripade toho tretieho cakam aka bude nova S8, ktora pride v juni. ;-) Co ty? Co je tvoja top 3 a hlavne preco? :-! ;-)
neregistrovaný "Alessio"
3. 5. 2006 14:29
Re: KONEČNĚ AUTO
já porovnávám auta v jiných měřítkách, než je ovladatelnost auta nad 280 km/h. V této rychlosti obyčejně říkám "rotate", načež instruktor přitáhne řídící páku směrem k sobě a cessna se vznese ;-)PS:-(abych nekecal, je to o nějaký ten kilometr míň) . Moje top 3 z aut, ve kterých jsem alespoň seděl je 1. STI (vždyť snít je tak krásné) 2. Jaguar XK a carrera (nejhezčí cabria, možná i 350Z) 3. MX 5 Miura (vítr ve vlasech,lehoučké auto,pocity) 4.auto na zimu, do nepohody a pro rodinu Kterékoliv Subaru kromě STI >:D .
neregistrovaný "GTI"
2. 5. 2006 16:54
Re: KONEČNĚ AUTO
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "Ja"
2. 5. 2006 21:08
Re: KONEČNĚ AUTO
ziadna odpoved.... ako obycajne.....
2. 5. 2006 21:56
Re: KONEČNĚ AUTO
I ticho je mnohdy odpovědí...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 16:09
AutoPraha '06
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Byl i ke slyšení, dotyčný na stánku ho "mírně" předváděl... Symfonie ;-) :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
2. 5. 2006 16:55
Re: AutoPraha '06
:yes: :yes:
neregistrovaný "don Pedro"
2. 5. 2006 16:27
The car of my dreams
Tož co říci, snad jedině že: jestliže je něco ze fčíl vyráběných aut auto s velkým A, tak je to právě AM, a třeba zrovna DB9, byť to velké A se dá klíďopíďo vztáhnouti na celou produkci AM. Tož tak.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 16:30
Re: The car of my dreams
preco?
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 16:35
Re: The car of my dreams
a preco nie?
neregistrovaný "don Pedro"
2. 5. 2006 16:38
Re: The car of my dreams
Jako proč to velké A? No protože z něj čiší dokonalot, síla, dravost, aristokratičnost, klasická (ostrovní) elegance ....... Nejni prostě na této planetě nyní vůz, jenž by lépe naplnil pojem jenžto jest uveden v nadpisu mého příspěvku. Tož tak.
neregistrovaný "GTI"
2. 5. 2006 16:56
Re: The car of my dreams
Bravo :yes:
neregistrovaný "STV4ever"
2. 5. 2006 16:28
V12S
Vrcholný model je prece Vanquish!!! Tytyty Redakce :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2006 16:29
Re: V12S
skus si pozriet prvy prispevok, bod 1. ;-)
neregistrovaný "STV4ever"
2. 5. 2006 19:24
Re: V12S
Ja to cetl, ale stejne jsem to musel napsat (znova) ... malem mi to totiz vypalilo voci 8-s
neregistrovaný "Michal"
2. 5. 2006 17:47
Aston a teplaky
sorry chlapi, ale i do astona se leze v teplakach. v nedeli jsem byl na startu Gumballu a v DB9 tam jel typek v dzinach a teplakovy bunde (ale zadny zlaty retezy a bily ponozky a podobny ptakoviny) a musim rict, ze to nakonec nevypadalo spatne :yes:
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2006 19:19
Re: Aston a teplaky
teplakova bunda ale asi stala asi 10% toho co Aston ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 19:28
Re: Aston a teplaky
Custom Adidas :-) >:D >:D
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2006 19:49
Re: Aston a teplaky
S 9 zlatyma pruhama;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 20:37
Re: Aston a teplaky
To ne, ale v us dělaj i různý "custom" tepláky a tenisky. Různý hiphopeři si je nechávaj dělat.
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2006 19:55
Re: Aston a teplaky
>:D
neregistrovaný "Michal"
2. 5. 2006 22:50
Re: Aston a teplaky
jojo, pocitam, ze ty hadry mel od Prady nebo tak neco :-!
neregistrovaný "ZZ"
2. 5. 2006 22:26
Re: Aston a teplaky
GB3000 je zase trochu něco jiného ;-) Na základě toho nemůžeš definovat. Je to jedna velká zábava. :yes:
neregistrovaný "Tibby"
3. 5. 2006 11:07
Re: Aston a teplaky
Banda idiotů to je! >:D (tak jak, pojedem příští rok, ne? :-! )
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 5. 2006 11:11
Re: Aston a teplaky
:-) >:D >:D :yes:
neregistrovaný "ZZ"
3. 5. 2006 11:22
Re: Aston a teplaky
:*) :-) >:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "mates"
3. 5. 2006 11:33
Re: Aston a teplaky
Ty se ZZmiji? A cim?;-)
neregistrovaný "Tibby"
3. 5. 2006 11:36
Re: Aston a teplaky
Jak.."čím"? 8-s Narvu do svého předohrabu "ňákýturbovoe,ne?", místo zadních (kchm, kchm..) sedaček další nádrž a jedééém! >:D >:D >:D ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 5. 2006 11:47
Re: Aston a teplaky
Nádrž plná dusíku >:-[]
neregistrovaný "Tibby"
3. 5. 2006 12:23
Re: Aston a teplaky
..nebo si půjčímě nějaké Mondeo.. >:-[] ;-)
neregistrovaný "Alessio"
3. 5. 2006 14:30
Re: Aston a teplaky
nebo fábku RS... a hlavně Custom tepláky >:D >:D >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 5. 2006 14:51
Re: Aston a teplaky
Třeba policejní ST220 >:D >:D >:D