Vždyť ta Panda se bojí sma sebe :-) Ono už neplatí to rčení z té milé reklamy - A neříkej mi bejby? Panda je malé milé autíčko... až se budu chtít bát, půjdu na Matěje do strašidelnýho zámku... tam to bude za pade... P.S. Tudy ne.
No tak to se Fiat předvedl >:D To bude peklo. Asi to mám nějak zaklíněné v hlavě ale slovo monstrum ve mě kdysi vavolávalo představu něčeho nebezpečného z čeho jde respekt, ale po shlédnutí téhle pandičky si budu muset dát k tomuhle slovu jinou asociaci - třeba slimáka s rozbitou budkou marně se snažícího předjet housenku >:D Fiat jede!
len aby sa za tu "exkluzivitu" neplatilo moc...tých 51kW sa mi tiež nehodí na monstera >:-[] celkovo je pekný,aleten motorček patrý do klasicekj pandy 4x4 si zaslúži viac a ešte ked ide o "luxus"
Tohle auto je stylovka, ne žádná hoňka za výkonem, ani za zrychlením, 695 kusů se prodá bez pochyby dobře, tak držte pec. Strašit děti nebude, na to jsou jiný obludy. Stačí vidět mladou buchtu v Tuaregu, v černý barvě - to si pak člověk myslí že už si pro něj jedou havrani.
695 kousků se nepochybně prodá velmi rychle. Sběratelský kousek to je. Být znuděnej milionář, tak to koupím a kámošům ukazuji, že se vyrábí něco, co má kožený sedačky a přitom to s plnym knedlíkem zrychluje na kilo za 18 vteřin >:D >:D
Ráno vem stopky a změř, za jak dlouho uděláš stovku se svou károu... Jestli budeš mít odvahu, tak to sem pak napiš. Pod 15 vteřin ani ránu. >:D Aby jako, ZZajíčku, bylo jasno ;-):yes:
teréní verze?proč neudělaj "jako okruhovou" pandu? třeba s motorem 1,2 16V 59kw nebo 1,4 16v oba maj a nedalo by to moc práce,tvrdší nižší tlumiče.šetří si to snad na Schumacher edition?
Nechci se zastávat,ale podle mě to trapas není.
To zrychlení je sice tragédie, ale tohle auto bude jezdit c horský vesničce někde u Aspenu, nebo někde za Turínem, či ve Švajcu. To není auto do Ostravy. Takže to zrychlení stačí (mimo jiné, je to stejné zrychlení jako ma Haťapka. Takže tak... Nicméně, taky bych byl raději za silnější motor.A le tenhle se dá snad i čipnout...
no ved prave, neni to ani tak o zrychleni, ale hlavne o tom, ze ak do toho auta sadnu styria ludia, nedajboze zaplnia batozinou kufor, tak sa do tej horskej vesnicke ani nevyskrabu... aspon im pri tlaceni do kopca budu vonat pekne nove kozene sedacky... >:D
No o to bych se nebal, protoze tenhle malej nezmar ma v terenu moc dobry vlastnosti. Zase z toho nesmis delat autobus, tohle je stylovka pro bejka a mladou kost co na to ma... >:-[] >:-[] >:-[] Jestli chces pres hory vozik UKčka tak si kup Ducato tam se jich vejde vic :-)
do starejch dobrejch časů, kdy jsi přešlapoval na místě a kousal si nehty nejistotou, jestli chceš Comfort Line, Sport Line, Silver Line, Black Line, Exclusive, Solitaire, nebo prostě Favorita... :-) Jedinej rozdíl mezi tehdejším postupem Škodovky a současnou praktikou Fiatu je, že Panda je už v základu hodně dobrý auto. Malý, sexy, šikovný. Kožený sedačky ho můžou udělat jen lepší. Otázka ovšem je, jestli je Panda potřebuje. Já myslím, že ne. Pro mě je tenhle Monster krok vedle. Na druhou stranu - je to jen marketing, kterej má podpořit prodeje klasiky. A tý já fandím. Co dodat?
je fajn, alespon se panda nekam vyskrabne, ne jako C3 cross nebo jak se jmenuje ci snad Polo Fun... mit k te pande i Ducati Monster, zrychleni bych neresil... :yes: