Jóóó, kdyby neměl Scion úspěch, tak by se nezačalo dělat ani tohle. Je snad každému jasné proti čemu má tohle jít, no ne? Ty zadní dveře se mi zdají poněkud úzký, když uvážím, že se to má prodávat ve Státech :-) Aby cestující na zadní sedadla nemuseli nastupovat kufrem >:-[]
Obavam se, ze tohle bylo na trhu driv nez Scion, nebo alespon zaroven. Navic je to uplne jina kategorie (minimalne rozdil tridy, spis dvou) - ono se sice pise kompaktni, ale na americke pomery. Honda Element je velka jak almara. Tohle bylo puvodne surfarsky auto - designed in California, napriklad puvodni verze interieru (nevim jak je to dnes) byla kompletne omyvatelna - zadne koberecky - aby sel dobre uklidit pisek apod. Vzadu nad zavazadlovym prostorem je okno do strechy, aby se daly na vysku vozit surfy. Zkratka auto na volny cas - v pravem slova smyslu SUV. Akorat je problem, ze ve skutenosti je daleko hnusnejsi nez na obrazku.
Tohle si opravdu v nicem nezada s tim Geely o par clanku vedle. Opravdu si nejsem jisty, ktery z nich je hnusnejsi :no::no::no: Snad jen tu luzkovou upravu Hondy bych obcas ocenil..
Je to otazka zvyku. Japonci uz si na to zvykli. Toyota, Honda i Nissan svoje "krabice" na trhu uz davno maji a jestli se nepletu, tak "tradicni" americky vyrobci uz maj neco podobnyho nejakej cas v "pipe-line". Btw. Scion xB je asi opravdu trochu jina liga, nez tohle. Scion je na postavenej na platforme yarise, to asi hovori za vse.
Promiň, ale jsi vedle jak ta jedle. Tahle třída pojízdných krabic vznikla nadevší pochybnost právě v Japonsku, nastartoval jí, tuším, Nissan Cube a podobný obludnosti. A teď se s tím snaží Japonci prorazit i v USA. Naštěstí vozový park v USA zatím ani zdaleka nepřipomíná ten v Tokiu. >:-[]
no socion bol prvý,ale jediné plus je že DJovia budú mať dalšiu hračku.ináč mne sa tie krabicoidné tvary celkom páčia a aspoň nejaké osvieženie trhu.Osobne by som si možno kúpil ,ale osciona
Scion xB sa zacal predavat vo februari 2004 spolu s modelom xA, kdezto Honda Element je v predaji od jara 2003, takze na americkom trhu bola Honda skor. Ako je to v Japonsku, to neviem, nakolko nie je iste, ci sa Element vobec v Japonsku predaval. Scion xB sa predaval pod znackou Toyota BlackBox. ;-)
Zajimave? Ale vubec ne spatne! Jako vana na blbnuti uplne super. Vytahnes kamose nekam na hory, k mori na vylet. Nebo slecnu na projizdku ;-) ... Myslim ze si v malo autech zam*das tak jak v tomhle. Co bych za to jeste pred takovymi 7-8 roky dal :yes::yes::yes: Ted preferuju spis hotel, ikdyz... ;-)
To bude tím, že jsem tak pospíchal, že sem tam nedal žádný kódování. >:-[] Jen sem se snažil sázet fotky jako divej. Polepším se, až tam dneska večer nahraju druhou půlku. Ale to, co je tam doteď zároveň musím smazat (málo místa).
Stupidni dotaz: videl jsi to auto in natura? Mne se taky libilo, nez jsem ho potkal u benzinky a poradne jsem si ho prohlednul v realu. Ty tvary by slusely podstatne mensimu autu, ale tim jak je to rozmerove nafoukle, tak to ztraci smrnc, fakt to neni muj salek caje.
Ziju v Americe. Tady Honda Element proste jede. Je to SUV s uzitkami jako pickup. Design je takovej progresivni, tak buto se to clovekovi liby nebo ne. Ma to motor 2.4l Vtech od Honda Accord a suspension od Honda CRV. Honda Vtech 2.4 je motor kterej co se tice cene a design nema konkurenci aspon tady v USA. Clovek muze bes problemu najet 100K mil a pak jenom vimenit svicky a remeni a jedes dal. A dalsy hlavny vec je cena ktera se u nas hejbe o kolo 20k dollaru, cos taky nema konkurency. Hmmm Skoda Octavia nebo Element? Vlada