Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Grande Punto: další motor rozšiřuje nabídku

Motorové portfolio Fiatu Grande Punto se rozšiřuje o šestnáctiventilový čtyřválec 1368 cm3, o výkonu 70 kW. Podmínkou je zakoupení vyšších verzí výbav (Sport, Dynamic).
Zpět na článek
24. 2. 2006 09:18
neregistrovaný "ZZ"
24. 2. 2006 09:26
neregistrovaný "JZ"
24. 2. 2006 09:45
neregistrovaný "limach"
24. 2. 2006 09:53
neregistrovaný "ZZ"
24. 2. 2006 10:07
neregistrovaný "JZ"
24. 2. 2006 10:17
neregistrovaný "ZZ"
26. 2. 2006 17:34
neregistrovaný "JoJo"
26. 2. 2006 06:53
neregistrovaný "Meda"
24. 2. 2006 10:00
neregistrovaný "manitou"
24. 2. 2006 10:13
neregistrovaný "GTI"
24. 2. 2006 10:20
neregistrovaný "JZ"
24. 2. 2006 10:33
neregistrovaný "Paja"
24. 2. 2006 10:53
neregistrovaný "GTI"
24. 2. 2006 11:03
neregistrovaný "ciello"
24. 2. 2006 11:19
neregistrovaný "manitou"
24. 2. 2006 11:47
neregistrovaný "ciello"
24. 2. 2006 11:52
neregistrovaný "mates"
24. 2. 2006 10:11
neregistrovaný "GTI"
24. 2. 2006 10:30
neregistrovaný "JZ"
24. 2. 2006 11:00
neregistrovaný "GTI"
24. 2. 2006 11:02
neregistrovaný "JZ"
24. 2. 2006 11:45
neregistrovaný "GTI"
24. 2. 2006 10:45
neregistrovaný "Paja"
24. 2. 2006 10:49
neregistrovaný "JZ"
24. 2. 2006 11:49
neregistrovaný "GTI"
24. 2. 2006 11:55
neregistrovaný "mates"
24. 2. 2006 13:49
neregistrovaný "ciello"
24. 2. 2006 15:28
neregistrovaný "mates"
24. 2. 2006 15:58
neregistrovaný "Paja"
24. 2. 2006 16:18
neregistrovaný "mates"
24. 2. 2006 16:20
neregistrovaný "Paja"
24. 2. 2006 17:51
neregistrovaný "mates"
24. 2. 2006 17:53
neregistrovaný "Paja"
24. 2. 2006 18:21
neregistrovaný "mates"
24. 2. 2006 19:17
neregistrovaný "Abarth"
24. 2. 2006 23:20
24. 2. 2006 23:30
neregistrovaný "Jarous"
24. 2. 2006 23:42
neregistrovaný "cul"
25. 2. 2006 21:46
neregistrovaný "otakar"
26. 2. 2006 11:32
neregistrovaný "Giorgio"
24. 2. 2006 19:33
neregistrovaný "Dzosua"
24. 2. 2006 23:22
25. 2. 2006 07:52
neregistrovaný "Maty"
25. 2. 2006 15:27
neregistrovaný "M4O"
25. 2. 2006 22:20
neregistrovaný "otakar"
24. 2. 2006 10:11
neregistrovaný "Peto"
24. 2. 2006 10:23
neregistrovaný "wolff"
24. 2. 2006 10:22
neregistrovaný "manitou"
24. 2. 2006 10:38
neregistrovaný "wolff"
24. 2. 2006 10:49
neregistrovaný "Paja"
24. 2. 2006 11:01
neregistrovaný "2,7 RS"
24. 2. 2006 12:16
neregistrovaný "manitou"
25. 2. 2006 10:20
25. 2. 2006 10:23
24. 2. 2006 12:14
neregistrovaný "Marko"
24. 2. 2006 13:31
neregistrovaný "ZZ"
24. 2. 2006 13:40
neregistrovaný "wolff"
24. 2. 2006 13:59
neregistrovaný "ZZ"
24. 2. 2006 13:49
neregistrovaný "Marko"
24. 2. 2006 14:03
neregistrovaný "ciello"
24. 2. 2006 14:19
neregistrovaný "ZZ"
24. 2. 2006 15:00
neregistrovaný "Marko"
24. 2. 2006 15:13
neregistrovaný "Paja"
24. 2. 2006 15:25
neregistrovaný "Marko"
24. 2. 2006 15:57
neregistrovaný "Paja"
24. 2. 2006 17:48
neregistrovaný "milo"
24. 2. 2006 15:15
neregistrovaný "ZZ"
24. 2. 2006 15:31
neregistrovaný "Marko"
24. 2. 2006 15:38
neregistrovaný "ZZ"
24. 2. 2006 14:09
neregistrovaný "ZZ"
24. 2. 2006 15:05
neregistrovaný "Marko"
24. 2. 2006 15:11
neregistrovaný "ZZ"
25. 2. 2006 07:57
neregistrovaný "Maty"
25. 2. 2006 10:29
25. 2. 2006 11:06
neregistrovaný "Maty"
25. 2. 2006 11:19
25. 2. 2006 11:28
neregistrovaný "Maty"
25. 2. 2006 11:36
25. 2. 2006 11:48
neregistrovaný "Maty"
25. 2. 2006 12:07
25. 2. 2006 12:20
neregistrovaný "Maty"
25. 2. 2006 12:30
25. 2. 2006 12:58
neregistrovaný "Maty"
25. 2. 2006 13:26
25. 2. 2006 13:30
neregistrovaný "Maty"
25. 2. 2006 13:08
neregistrovaný "Maty"
25. 2. 2006 13:27
25. 2. 2006 13:32
neregistrovaný "Maty"
25. 2. 2006 15:38
neregistrovaný "M4O"
25. 2. 2006 15:59
13. 10. 2006 23:09
neregistrovaný "me"
25. 2. 2006 11:35
neregistrovaný "manitou"
25. 2. 2006 20:23
neregistrovaný "petrumr"
26. 2. 2006 00:02
neregistrovaný "manitou"
26. 2. 2006 16:53
neregistrovaný "manitou"
26. 2. 2006 17:15
neregistrovaný "manitou"
27. 2. 2006 00:52
neregistrovaný "Maty"
27. 2. 2006 09:10
neregistrovaný "GTI"
27. 2. 2006 10:36
neregistrovaný "manitou"
27. 2. 2006 11:50
neregistrovaný "Enzo"
27. 2. 2006 15:54
neregistrovaný "GTI"
27. 2. 2006 23:04
neregistrovaný "Maty"
28. 2. 2006 11:31
neregistrovaný "manitou"
28. 2. 2006 15:49
neregistrovaný "GP"
neregistrovaný "ZZ"
24. 2. 2006 09:18
Velkej prcek
Když malý auto, tak tří dvéř. Nejhorší, co může člověk udělat, je koupit si malý auto a snažit se v něm vozit celý příbuzenstvo. Pokud možno ještě najednou. Takže když malý auto, tak jedině 3D. A těm, co v tom mají jasno, bude jasné, že majitel v tom má také jasno ;-) Krásný sportovní tvar s velkými bočními dveřmi se nesmí rušit dvojicí malinkých. Stejně v takovém prcku jezdí člověk sám nebo ve dvou. Punto za necelých 400 je krásné moderní autí, které má navíc výborný motor (zatím soudím dle papíru) a neméně výbornou výbavu :yes: GO FIAT GO. Jen tak dál :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "JZ"
24. 2. 2006 09:26
Re: Velkej prcek
Přesně moje slova ZZ. A GP to ve 3D sluší ještě více. Včera jsem s ním jel na zkušební jízdě. Byl to zážitek. Cesta nebyla dlouhá abych prozkoušel jízdní vlastnosti v mezních situacích ale brzdy jsou opravdu kvalitní a co mě překvapilo ze všeho nejvíc je interiér. Na fotce vypadá trochu ploše ale za jízdy má člověk pocit, že sedí v kokpitu. Interiér ho doslova obklopí a pocit za volantem je perfektní. Jo a ještě zrcátka, po jízdě v GP jsem přesedl do Fabie a měl jsem pocit, že zrcátka ve Fabii jsou oproti GP jako nějaké malé díkly z dětské stavebnice. GP nemá zrcátka ale rovnou zrcadla :-) A ten interiér Fabie to je pánové oproti GP plochá tmavá deska před vámi. Nechci škodovku hanit ale přece jen emoce jí hodně chybí. GP vs Fabia je jasná volba a GP 3D to je srdcová záležitost.
neregistrovaný "limach"
24. 2. 2006 09:45
Re: Velkej prcek
To byl kontrast, co? ;-) Konečně benzínový motor, který bych si v Puntu koupil. Točivý, s dobrým zvukem, nadprůměrná dynamika, nízká spotřeba. A ta cena, když čte člověk výbavu, kterou obsahuje... BRAVO Fiate. Ne nadarmo je to už od počátků nejprodávanější auto třídy. S tím interiérem souhlasím. Když do Punta člověk usedne, má hned ještě lepší pocit než z fotek a ta možnost zkombinovat si barvu lišty na palubce s interiérem a hlavně v kolika možnostech výběru je prostě v této třídě lahůdka. Kdybych dnes řešil koupi nového auta, Punto s tímto motorem nebo spíš 1.6 Turbo koncem roku, by bylo jedním z horkých favoritů. Ale já jsem spokojený s tím co mám, a to že dost. :-)
neregistrovaný "ZZ"
24. 2. 2006 09:53
Re: Velkej prcek
Safra, chlapi. Budu se muset vydat k Fiatu, abych se tím také svezl. Slyším na to samou chválu. :yes: Fabia mi nikdy nesedla. Teda, abych nelhal. Když jsem do ní přesedl ze 105L, tak jsem byl nadšený. Pak jsem ale poznal spoustu jiných aut a Fabia zapadla hodně nízko. Jak design ext, tak int, tak jízdní vlastnosti, motory... :no:
neregistrovaný "JZ"
24. 2. 2006 10:07
Re: Velkej prcek
Já se s přítelkyní rozhodoval mezi Fábií a GP. Ze začátku jsem si to v hlavě zaškatulkoval asi tak, že Fabia je volbou rozumu a GP volbou srdce. Přece jenom zvyk, předsudky, Fábii už jezdím 5 let, má jí každý a opraví je skoro všude. Hádejte ale co zvítězilo ;-) Nakonec i ten rozum ustoupil, když jsem porovnal výbavu a cenu. Se všemi slevami nám nakonec vyšla cena GP - 3D - 300.000,- se střední výbavou a 1.2 benzíňákem. s S podobnou výbavou včetně slevy vychází krátká fabie s HTP na cenu pouze o 20.000,- nižší. Jenomže v ceně GP je oproti fabie integrované rádio s CD, 4 airbagy navíc, 5 hvězdiček NCAP, nekompromisně modernější vzhled uvnitř i venku a je to celkově modernější auto i konstrukčně oproti 7 let staré škodovce. Těch 20.000,- rozdílu v ceně je dle mě nepodstatných. Škoda by se nad tím měla zamyslet. Postupně svojí cenou ztrácí jeden z podstatných benefitů domácího vozu s dostupným servisem. Ono domácí je u škodovky stejně posledních pár let "relativní pojem" ale stejně.
neregistrovaný "ZZ"
24. 2. 2006 10:17
Re: Velkej prcek
:yes: :yes: :yes: Rozhodnul bych se stejně :-)
neregistrovaný "JoJo"
26. 2. 2006 17:34
Re: Velkej prcek
Punto je hezké, ale dnes jsem si prohlédl novou Hondu Civic. Jsem z toho guma.
neregistrovaný "Meda"
26. 2. 2006 06:53
Re: Velkej prcek
:no: Blbost rozpravas!!! Ja mam Punto 5 dv. a aj som chcel 5 dv. V pohodicke dozadu zasadaju dalsi pazazieri a nikto sa netlaci!!! Nemyl si strednu triedu s Matizom, alebo podobnymi autami! Najskor si to vyskusaj a potom sud!!!!
neregistrovaný "manitou"
24. 2. 2006 10:00
GRANDIÓZNÍ PUNTO
Už je to tak, je to tady. Tedy jako konečně splněnej tvůj sen, touha, co ti nedává už několik měsíců spát. Je sice s podivem, že objektem tvé touhy není ta černovláska od vedle, jo ta s těma pěknejma airbagama a ještě lepším podvozkem, ale ta by stejně vyžadovala před každým laděním podvozku nějakou pozornost a kdo ví, zda by to byly dobře investované prašule. Tady máš jistotu - konečně něco, co dává smysl. Konečně ten správnej kámoš pro tebe, na život a na smrt. Žádnej nagelovanej golfovej metrosexuální frajírek, kterej tě klidně vyměmí za vosolárkovanýho svalovce v bílém těsném tričku, těsnejch jeansech a ještě těsnějších tretrách na nohách. Ty víš sám nejlíp, co mezi váma je, ale abys nemusel řešit věci jako procentní hošíci, tak ukaž všem okolo, že vaše SPZkou registrované partnerství je naprosto vyrovnané. Tohle je totiž partnerství, který má význam. Na tohle zákon schvaluju, nic jinýho netoleruju. A co na to tvý kámoši ? Stejně všichni ví, že podvozky zásadně ladíš svým heverem a že ty podvozky stojí za to. A hlavně že mají airbagy a další hever tam nepřekáží. Takže podvozky laď v klidu dál, ale jedna věc je jistá, že je to vlastně fajn, být sám, řídit co doma mám, muziku tam dát a s ním snít o tom co bude dál.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "GTI"
24. 2. 2006 10:13
Re: GRANDIÓZNÍ PUNTO
Bravo. GRANDE BRAVO :-) ;-) :yes: :yes: Paráda ;-) - :-) :yes:
neregistrovaný "JZ"
24. 2. 2006 10:20
Re: GRANDIÓZNÍ PUNTO
:yes: >:D dobré Manitou
neregistrovaný "Paja"
24. 2. 2006 10:33
Re: GRANDIÓZNÍ PUNTO
Uroven prispevku se zvysuje kazdym dnem! Uz se stydim cokoliv napsat! ;-) Pekne! :yes:
neregistrovaný "GTI"
24. 2. 2006 10:53
Re: GRANDIÓZNÍ PUNTO
:-) :-) :yes: ;-)
neregistrovaný "ciello"
24. 2. 2006 11:03
Re: GRANDIÓZNÍ PUNTO
myslím, že náčelníci nějak moc hulej... >:D >:-[] ale jinak souhlas.. :yes: >:D
neregistrovaný "manitou"
24. 2. 2006 11:19
Re: GRANDIÓZNÍ PUNTO
Ráno otvírákem oči otvírám, ještě chvíli mi trvá, zjistit co je bdění a co vlastně ještě snění, hoď se do klidu, smotneme brko v poklidu a jedna věc je jistá, že je to vlastně fajn ;-)
neregistrovaný "ciello"
24. 2. 2006 11:47
Re: GRANDIÓZNÍ PUNTO
:-)
neregistrovaný "mates"
24. 2. 2006 11:52
Re: GRANDIÓZNÍ PUNTO
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Tak pravil velky manitou!;-)
neregistrovaný "GTI"
24. 2. 2006 10:11
POŘIĎ SI
skromnou milenku. Až budeš zvažovat, co jí koupit k narozeninám, máš to poměrně jednoduchý. Kup ji PUNTO. Kup jí GRANDE PUNTO. Ideální kára pro ženskou. Ty, ty potřebuješ něco ostřejšího... něco méně hezkého, něco méňe milého. Přece bys nechodil v růžovejch tangách do Aquaparku. Ty si kup třeba FABII RS. Rozumíš. Kup si chlapský auto, který tě dotáhne, který sedí k ostrýmu hochovi. Tedy, pokud seš ostrej a pokud si nemyslíš, že ideál je se vodit za ruku s kámošem večerní Prahou. Tulipány, rosu z louky, modrý z nebe a Grande Punto... slož k nohám své lásky. Budeš dokonalej. A to snad bejt chceš, ne?
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "JZ"
24. 2. 2006 10:30
Re: POŘIĎ SI
Proti gustu žádnej dišputát ale přijde mi chlapácké, když má chlap milenku ve vlastní ženě a zbyte mu ještě spousta vášně i pro vlastní auto ;-)
neregistrovaný "GTI"
24. 2. 2006 11:00
Re: POŘIĎ SI
>:D Nevím, kam to strkáš v autě >:D , ale brácho... asi stotisíc let jsme my chlapi pořád stejní... ;-) P.S. Jsou vášně... a vášně ;-) tak pozor, aby sis ho nazalomil ve vejfuku >:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "JZ"
24. 2. 2006 11:02
Re: POŘIĎ SI
>:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
24. 2. 2006 11:45
Re: POŘIĎ SI
;-) :yes:
neregistrovaný "Paja"
24. 2. 2006 10:45
Re: POŘIĎ SI
Davat GP nalepku pro zeny je prilis degradujici pro zrejme nejlepsi supermini na trhu...naopak, do konce roku prileti novy leader malych hot hatch a prinese v relativne malem a lehkem aute nadopovanou sestnactistovku, konkurence pro GTI, S16, RS, ST apod. je temer pripravena, nezbyva nez se pripravit take! karoserie ponese odkaz na special S2000, nejvic cool barva by byla matna cerna, nebo krvave ruda, ruda jako oci ridicu od konkurence. To bude chlapske nacini a i ta nejobycejnesi verze nabizi tolik odkazu na vozy s trojzubcem ve znaku, ze uspokoji kazdeho! To nikdo, nikdo nema..charisma, styl, jedinecnost! Doporuceni, kupte GP klidne sve zene...je to pouze zasterka (stejne vzdy chtela C3), delate si radost hlavne sami sobe. A navic zadnou zenu nepotesi vic skutecnost, ze jeji manzel, vudce smecky, zivitel se rad projede jejim, jejim autem (to u C3 nikdy nechtel Ireno, predstav si, ze on kazdou sobotu vstava v 5 a prijizdi az v 8...nema zenskou?). pak uz zbyva pouze vysvetlit, ze automobilove vasni se zadna laska nevyrovna (krome te k Vasi zene, pritelkyni)...
neregistrovaný "JZ"
24. 2. 2006 10:49
Re: POŘIĎ SI
:yes: Mistrovsky řečeno, pěkné
neregistrovaný "GTI"
24. 2. 2006 11:49
Re: POŘIĎ SI
Klid, klid, klid :-) Musíš to napsat přesně... ne - jen GTI. Ale POLO GTI. Jo, jistě, až nabouchnou PUNTO... budou to důstojní soupři... Ovšem pozor, na pětasedmdesáti koních nech lítat svou holku. A kochej se, jak jí to v PUNTU sluší. Tobě (nemyslím to osobně ;-) ) to stejně v žádnym ani slušet nemůže... tak musíš obout dacana. Přidrzlýho řízka - právě tu FABII RS... ta dokonalé je. Pro tebe... :yes:
neregistrovaný "mates"
24. 2. 2006 11:55
Re: POŘIĎ SI
Fabia RS, auto opravdu pro poradneho dacana:-(
neregistrovaný "ciello"
24. 2. 2006 13:49
Re: POLIB SI
..taky hned na všem něco vidíš... >:-[] ale pravdou je, že uplatnění pro Fabii RS ne a ne najít.. nějak nevím, komu ji přiřadit... ;-\
neregistrovaný "mates"
24. 2. 2006 15:28
Re: POLIB SI
To neni pravda! Na Fabii RS nevidim nic, ale vubec nic!:-(
neregistrovaný "Paja"
24. 2. 2006 15:58
Re: POLIB SI
Pche...sice nic nevidis, ale je to sportak, kterej jezdi za pet a pul, vis! >:D >:-[] >:D
neregistrovaný "mates"
24. 2. 2006 16:18
Re: POLIB SI
Ty jsi taky blbej jak vanoce:-) >:-[] ;-) :-!
neregistrovaný "Paja"
24. 2. 2006 16:20
Re: POLIB SI
...rika se sanky v lete, snehulak na Sahare >:D :yes:
neregistrovaný "mates"
24. 2. 2006 17:51
Re: POLIB SI
Sanky v lete = GTI jedouci v civave? Snehulak na Sahare = GTI na Dakaru? >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Paja"
24. 2. 2006 17:53
Re: POLIB SI
Chudak...to si nezaslouzi, vzdyt pamatuje VW Brouk jako koncept! >:D
neregistrovaný "mates"
24. 2. 2006 18:21
Re: POLIB SI
A Zizku jako desatnika:-) S GTIm to mas stejny jako s cikanem, pokazdy kdyz ho prastis, tak mas za co;-) Driv nebo pozdeji stejne neco vyvede;-) >:D >:-[]
neregistrovaný "Abarth"
24. 2. 2006 19:17
Re: POLIB SI
Co máš pořád s tou Fábii RS vždyt je dražší jak punto sporting s tou 1,9 to má taky nějakejch 130Kw a navíc je o pár tisíc levnější a líp vybavený tak nevidim jedinej důvod proč jít do tý fabky.Jestli nějakej vidíš tak mi ho napiš.Jo jinäk designově u mě vede GP o 200% ;-)
24. 2. 2006 23:20
Re: POLIB SI
Fabie RS je v černé barvě parádní kára. Ponto je moc krásné... dámské auto.
neregistrovaný "Jarous"
24. 2. 2006 23:30
Re: POLIB SI
GTI: Fabie a kára - no jak pro koho :no:
neregistrovaný "cul"
24. 2. 2006 23:42
Re: POLIB SI
GTI už mluví ze spaní, fabie a auto pro chlapáky >:D >:D >:D Už vidím jak to potetovanej drsňák mydlí v junioru kdežto jeho korpulentní žena jede ze šichty v GP Sporting (nebo Abarth?) >:D :yes:
neregistrovaný "otakar"
25. 2. 2006 21:46
Re: POLIB SI
Fabia je pekne stara slupka a GP je nejlepsi auto v segmentu B
neregistrovaný "Giorgio"
26. 2. 2006 11:32
Re: POLIB SI
Fabia je ošklivější než veřejné záchodky zapadlého nádraží, normálně velký člověk - např. muž 175+ cm - se do ní stěží vleze a když se do ní nasouká, tak se už nepohne, vidět dozadu z ní není ani trochu a jestli je nějaké auto vhodné leda pro ženskou, tak jedině fabia, a to v jakékoliv verzi. Předjíždět na dálnici s RS bych fakt nechtěl, protože při přejezdu do levého pruhu by mě smetl kdejaký idiot, kterého v těch zrcátkách prostě nebude vidět. To už raději pojedu pomalu v pravém pruhu v GP 1.2 a budu si vychutnávat jízdu, kochat se přírodou a vnímat nádheru a dokonalost nového Fiatu Punto. V zrcátkách pak budu sledovat, jak nějakého chytráka s fábií seškrabávají z masky chladiče polského tiráku, který onen nebožák nějak přehlédl.
neregistrovaný "Dzosua"
24. 2. 2006 19:33
Re: POLIB SI
Gti Fabie je chlapacky auto, Gti chlapacky auto? a Grande Punto neni chlapacky auto?? Boze a ty ses drsnej chlap? Hele a co Punto s 230k to je taky pro zensky, tak jestli jo tak Gti je pro koho? Zasnu a divim se zasnu a divim
24. 2. 2006 23:22
Re: POLIB SI
Grande Punto je ideální dámský auto. V červený.
neregistrovaný "Maty"
25. 2. 2006 07:52
Re: POLIB SI
Grande punto je naprosto pro VSECHNY,kdo maji styl,rozum a vasen.
neregistrovaný "M4O"
25. 2. 2006 15:27
Re: POLIB SI
GTI....ty sa nevies vyrovnat s tym ze GP je ovela ovela ovela lepsie po dizajnovej stranke a technickej ako Fabia...asi preto ze je to koncern VW? ze? neznesies to ze? tak sa nehanbi a priznaj to:-)
neregistrovaný "otakar"
25. 2. 2006 22:20
Re: POLIB SI
Co to pindas za nesmysly,vzdyt ten studenej nemeckej cumak se vubec nada srovnavat s puntem
neregistrovaný "Peto"
24. 2. 2006 10:11
Maly velky fiat
Velmi vydareny fiat fakt kolbuk dole :yes: ale zase ze by sa male auta kupovali ako 3D :-O to si nemyslim. Ved to punto uz nie je ani male - vsimnite si tu dlzku a razvor - stary golfik sa uz musi bat >:D Takze je tam sost miesta aj pre styroch a vozec tie zadne dvere nie su malinkate tak netrepte. Ked Punto tak 5dverovy hatch s tou 1.4 70kw a je to :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "wolff"
24. 2. 2006 10:23
Re: Maly velky fiat
Na co čekáš? Na co ty prosím tě čekáš...? Jo na Roomster...na roomster ne? Na novou Fabii? Aha... Tak čekej... Já mám vybráno... >:-[] :yes:
neregistrovaný "manitou"
24. 2. 2006 10:22
NA SOBĚ NEŠETŘI
Jasan, na sobě nikdy. Pokud jseš tak skromnej, že si pořizuješ skromné milenky, pak sobě tu uzdu fantazie popusť. Sobě pořádnýho drzka, prcka, ale ne zrzka, zásadně černá nebo rudá a jasně že ve třech dveřích. A skromné milence skromné auto a pokud má být se skromnou výbavou, tak pak mám pro tebe bezva tip - pssst, ticho, ať to nikdo neslyší, je to polo, poloauto, s polovýbavou. >:-[] Tak si to svoje skvělý Punto užij, lítej s ním, smýkej s ním v serpentinách, propoť ním triko a trenky a skromnost ? Skromnost si schovej na důchod >:-[]
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "wolff"
24. 2. 2006 10:38
Re: NA SOBĚ NEŠETŘI
Můžu něco říct...? Sem si vlezl do konfigurátoru, sestavil si ho...428 000 Kč... Když ukecáš slevu 30000 táců (něco jako, že jim ho tam necháš chvilku jako předváděčku na place v showroomu), tak máš super káru... Hochu máš tuning auto bez tuningu. Je to mazec...
Ale jednu věc si dovolím říct... Řeknu to, budu se rouhat... Já si v tom autě dovedu představit 3,2 V6 z GTA... Ano dovedu si to představit. To auto je opravdu baby Masa...To auto si to zaslouží. Dejte tam prosím 3,2, náhon na všechny kola a cenu dejte někde na 890 000 Kč (do výbavy dejte navigaci, 18" kola, prosklenou střechu, dvouzonovou klimatizaci, brzdy brembo, nějakej ten barevnej displejíček, všechno do elektriky). Prosím... A uvidíme jaké byly S3, S4...M1, M3.... a podobné... Tohle by se stalo hitem... Začněte to vozit do Ameriky... Budu to tam vozit, ano, můžu?... budu moc bohatý... Ach jo... :*)

Co byste řekli na tuto verzi? Pudem do toho? Budem fušovat Novitecu do řemesla? :-)
neregistrovaný "Paja"
24. 2. 2006 10:49
Re: Spatna volba!
3,2 V6 by byla prilis tezka...navrhuji celohlinikovy poladeny 1,9 JTS, pustit otacky k 8000, bez turba, pouze atmosfericky...vykon nekde okolo 170HP, vaha 1200kg, pohon 4x4...nic vic nic min! Cena 600k! Hura!!!
neregistrovaný "2,7 RS"
24. 2. 2006 11:01
Re: Spatna volba!
Ano ano ano, tohle by GP slušelo fantasticky!!! :yes: ;-)
neregistrovaný "manitou"
24. 2. 2006 12:16
Re: Spatna volba!
Už jsi ho omrknul u nejbližšího prodejce ? Nebo alespoň na stránkách fiatu ? Tak frč frč, máš konečně šanci být tady s ním první. Alespoň v něčem budeš jednou první a když to bude s tím Puntem, pak věř, že si to budou všichni pamatovat, jakej seš průkopník a hlavně stylař. Tak dej na srdce a nedělej kompromisy, těch už si ostatně při volbě skromné milenky udělal dost >:-[]
25. 2. 2006 10:20
Re: Spatna volba!
Nevím jáké zkušenosti máš s milenkama, ale pokud bys na tom byl v tomhle, jako s odhadem aut... tak pozor... hrozí havárka ;-) Grande je překrásný dámský autíčko... v červený je to ideál, co doplní nějakou krásnou kabelku... P.S. Už jsem ho poctivě a podrobně omrknul. Výsledek je - úžasně fotogenický, naživo se vytrácí efekty... zajímavé. Záď dokonce v rozporu s přídí... to je ale letitej syndrom Puntíků.
25. 2. 2006 10:23
Re: Spatna volba!
V důchodu, brácho, to budeš potřebovat spíš než milenky, sestřičky na ARU ;-) Už tušíš, že je to dámskej vozejk, viď.
neregistrovaný "Marko"
24. 2. 2006 12:14
Segra Corsa
Este z cias vzajomnej "uzkej spoluprace" GM - Fiat vzide na rovnakych mechanickych zakladoch nova Corsa. Mozna podoba (vpredu takmer identicka s realitou): [odkaz]
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "ZZ"
24. 2. 2006 13:31
Re: Segra Corsa
Pěkné, ale nic překvapivého... Celkem mě překvapuje, že se současná Astra moc neprodává. Auto je to pěkné, možná je problém v ceně. Fakt nevím. Přitom těch minulých generací jezdí mraky. Nemáte někdo nějaké jiné vysvětlení?
neregistrovaný "wolff"
24. 2. 2006 13:40
Re: Segra Corsa
Mám. Kvalita. Ono když ti auto (nový) žere 4 litry oleje na 5000 km a nejsou s tím schopní nic udělat, tak tě to fakt nas... A on ten Opel těch problémů měl od roku 90 víc. No teď už to je snad lepší. Ale faktem je, že byla doba, kdy se dal Opel kvalitativně srovnat tak akorát s Ladou (samozřejmě dobré kusy se vždycky najdou). To svoje "ovoce" sklízí právě teď.
Prostě to tak je. A jestli mu to bude trvat se z těch sr. dostat tak dlouho jako Fiatu (od dob rezivějících ruských plechů), tak si myslím, že to Opel neustojí.
neregistrovaný "ZZ"
24. 2. 2006 13:59
Re: Segra Corsa
Na tom něco bude. Bejvalá měla s Corsou problémy, jak píšeš. Žralo jí to olej, pak něco s lambda sondou. To auto byla funglovka kupovaná tady u nás, najeto cca 50tkm a tykovýhle problémy :no: Na druhou stranu známej má už druhou Vectru a u té první měl problém jen s klimatizací (v podstatě jí celou vyměnili, než problém odstranili) a u té druhé zatím o nějakých problémech nehovořil. Ta druhá je ale ročník 99, tak možná tam už kvalita šla nahoru. Další známej měl Omegu a také bez nějakých problémů. Se servisem má ale každý odlišné zkušenosti. Se Srbou má dobré, ale s nějakým v PCE špatné, tak raději jezdí až někam ke Kolínu nebo kam...
neregistrovaný "Marko"
24. 2. 2006 13:49
Re: Segra Corsa
Hmm..Astra je fakt pekne auto Co do designu asi najvydarenejsie v nizsej strednej triede (ak nechame bokom atypicke avantgardy, kt. polarizuju nazory). Mozno ma zcasti pravdu wolff, ze Astra doplaca na starsi image Oplov (kt. nebol dobry), mozno je chyba v cenotvorbe, mozno je chyba v ludoch u importera Opel CZ&SK, mozno je zle nastavena predajna siet, mozno je zla marketingova podpora...cokolvek z toho, alebo aj kombinacie. To tazko posudit zvonka, ked nemas pristup k internym infos a procesom. Ale fakt je ze aj u nas tych Astier beha prekvapivo malicko. ;-\
neregistrovaný "ciello"
24. 2. 2006 14:03
Re: Segra Corsa
..jo stejně mě překvapuje i Signum... Astra ve 3D je hodně líbivá a jízdní vlastnosti jsou taky super... možná až příliš odvážná... a pak ten přežitek o poruchách a kvalitě v podobě VW.. nicméně Meganů se prodávají mraky a přitom měl pověst úplně stejnou... takže spíš bych hledal paralelu a porovnání s Meganem nebo 307... A ten Signum... mně se docela líbí a je to docela praktický auto.. jen je tu asi málo střední třídy co si koupí velkýho hatchbacka na úkor kombíka... ;-\ A Corsa.. nová Corsa je docela pěkná.. jakoby taková dospělá... :yes:
neregistrovaný "ZZ"
24. 2. 2006 14:19
Re: Segra Corsa
Jo jo, Signum. Krásnej velikej, co velikej, obrovskej kombík. :yes: U Corsy se mi nelíbí, že se snaží dorůst právě Astru. Zase ta jednotnost masek ;-\
neregistrovaný "Marko"
24. 2. 2006 15:00
Re: Segra Corsa
Signum doplatil na dve veci. prva je chybou Opla: cely rad Vectra /Signum bol vizulane....no strasny. To auto bolo hlavne v prednej casti tak simplexne (v negativnom slova zmysle), ze vacsina zakaznikov uz pri prvom pohlade na Vectru /Signum stratila chut zit. Druhy problem je ten koncept auta. Niekto ho chape ako HB strednej triedy, ale ono to je v skutocnosti tazko definovatelny crossover - v koncepte karoserie nieco podobne ako Vel Satis. Proste pokus o nove stvarnenie luxusneho a priestranneho auta. Problem ale je, ze to nefunguje. Kvoli tomu, ze obe spomenute auta su designovo nepodarene (a aj Toledo) stale nevieme, ci to nefunguje ako koncept, alebo iba kvoli stvarneniu (co je podla mna ta chyba). Ludia to proste nedokazali "desifrovat". A s tym suvisi aj treti dovod - Signum ma byt do istej miery nastupca Omegy a ma hrat ulohu luxusneho auta (top-ponuky Opla). Lenze ten recept je zle napisany. Zufalo nestaci ponuknut tejto klientele iba "inu" Vectru s vyssou cenovkou a inym menom. Ked chceli predavat take auto, mal to byt samostatny rad so vsetkym, co k tomu patri... ;-)
neregistrovaný "Paja"
24. 2. 2006 15:13
Re: Signum
marko, myslim, ze to je vina konceptu, to auto nedokaze kombinovat nejzasadnejsi pozadavky a hlavne, ani samo PR nevi jak cely vuz prezentovat. Pokud nekdo s podobnym crossoverem muze definitivne uspet a protlacit jej do popredi zajmu kupcu, pak to bude BMW, M-B, Audi...nikdo, nikdo jiny nedokaze presvedcit kupce o vyhodnosti nabidky. Pokud oni nezacnou neco vyrabet v tomto stylu, pak se domnivam, ze era skorokombisedanuMPV je skoncena. Navic mne prekvapuje, ze do teto temne diry pustil Fiat nadeji zvanou Croma!
neregistrovaný "Marko"
24. 2. 2006 15:25
Re: Signum
No , a to prave ide, ked zopakujem, ze este stale nevieme ci je na vine zaklad - koncept auta ! Potrebujeme taku premiovku - pretoze v tejto triede to bude sluzit ako referencna ponuka, po ktorej mozu vystartovat aj mainstreamove automobilky. Alebo potrebujeme mozno iba nieco, co bude pritazlive - Opel mal studiu Insignia: [odkaz] /// keby luxusny x-over vyzeral designovo nejak takto, videli by sme asi iny pribeh. Lenze u Opla (Renaultu, Seatu, Fiatu) zlyhal uplne projekt-managig toho auta....to je pravda, ze oni teraz posobia, ze vobec netusia co s tym vozom na trhu....
neregistrovaný "Paja"
24. 2. 2006 15:57
Re: Signum
Insignia byla uzasna, je to uz dost dlouho co se predstavila, tak snad Opel vyuzije designoveho potencialu!
neregistrovaný "milo"
24. 2. 2006 17:48
Re: Signum
Hej..keby vyzeral tak..a mozno keby to nebol opel. Signumu chybala jedna zasadna vec: kufor. Ja tiez vidim priame prirovnanie k Vel Satis. Mne sa Obe auta pacia, Vel Satis velmi, ale co si mysleli, ze "uznavane" luxusne znacky robia sedany len preto ze ich nic ine nenapada alebo ze im chyba invencia? Robia to tak ocividne preto, ze to tak zakaznici chcu. Vela ludom sa sice tieto luxusne velkopriestorove limuziny pacia, ale len male percento by si ich aj kupilo...
neregistrovaný "ZZ"
24. 2. 2006 15:15
Re: Signum
Opel neplánuje udělat DŮSTOJNÉHO nástupce Omegy? To byla vždy dobrá vlajková loď. Pamatuji, že už kdysi měla dvouzónovou klimu. To jsem tenkrát čuměl jak puk ;-) Přeci se tyhle velké sedany vždy prodávali a byly alternativou k dražším prémiovkám. Omega měla navíc výhodu klasické koncepce. :yes:
neregistrovaný "Marko"
24. 2. 2006 15:31
Re: Signum
Priameho nastupcu nedostane. Myslim si, ze mainstreamovym znackam v segmente vyssej strednej triedy zvoni umieracik.Aspon co sa klasickych sedanov tyka. To uz su dost velke auta a spajaju sa s istou urovnou image znacky. Nestaci byt iba velky a luxusny (a drahy). Preto padla Omega, preto padlo Scorpio, preto sa nedarilo Safranu, a preto ma okrem fr. problem s predajnostou aj 607. Prave preto, sa Renault pokusil o Vel Satis, a Citroen o avantgardnu C6 v mensich seriach. Skusaju ako ostat v triede s inymi konceptami. Omegu koncom dekady nahradi luxusny x-over, ktory bude rozvijat koncep Signumu, ale bude to o triedu vacsie a designovo svojbytne auto. Samostatny rad.
neregistrovaný "ZZ"
24. 2. 2006 15:38
Re: Signum
OK, díky! :yes:
neregistrovaný "ZZ"
24. 2. 2006 14:09
Re: Signum
Chybu u marketingu bych nehledal, resp. ze začátku byla celkem intenzivní masáž (TV, tisk, billboardy) a Astru bylo všude vidět. Nedostavil se ale ten efekt, aby ji také bylo vidět na silnicích... Pravdou je, že teď už reklamu na Astru člověk nevidí a tak bych očekával při slabých prodejích nějakou další podporu. Asi už holt vyčerpali badžet :-) Je fakt, že špatné renomé značky dělá hodně, viz. Citroën a sem natahaná BXka na začátku 90. let... ;-\ Prodejní síť si myslím, že je taky dobrá. Alespoň já vnímám servisy / showroomy Opel na "každém" rohu. A také není na trhu tak dlouho, aby se sem začali tahat jako ojetiny.
neregistrovaný "Marko"
24. 2. 2006 15:05
Re: Signum
Ved prave...ja by som tiez u Astry cakal po cely jej zivotny cyklus vyraznu reklamnu masaz. Hlavne ak ide o klucovy model. Launch-kampan vie bombasticky spravit kde-kto. Len to treba vediet udrzat. A Astra prave z reklamneho trhu akoby zmizla.... Ale asi mas pravdu v tych second-handoch. Nevieme, kolko z tych starsich Astier ma povod v CZ/SK dealerstavach. Vzhladom k "sile" oboch trhov sa ale da uspesne predpokladat, ze nezanedbatelna cast ma povod z zapado-EU bazaroch...
neregistrovaný "ZZ"
24. 2. 2006 15:11
Re: Signum
Teorie s ojetinama se potvrdí/vyvrátí za rok, dva a dál. Ale i tak se nemůžu ubránit pocitu, že těch starých Aster jsem v době jejich "aktivního" života vídal víc.
neregistrovaný "Maty"
25. 2. 2006 07:57
GRANDE PUNTO
Panove,tady se bavime o Fuatu GR.Punto a ne o Opel!!!!!!Takze zpet k bella machina italiana ;-)
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2006 10:29
GRANDE SRANDE
Tak se zase vracíme k Puntu. To minulé bylo takřka neforemné... ovšem mělo jednu velkou výhodu. Odvezlo chlapa... a nikoho nenapadlo, že jede na sraz horkokrevnejch před parlament. To Grande... na to pozor. Nahoře o tom píšu. Idální dárek pro tvou holku. To, že neharmonizuje zadek s předkem ji možná vadit nebude, pokud teda vybereš tu správnou barvu. Dělaj červenou, tak se neostýchej a velikonoce jsou jasné - Jeden Puntík do travičky. A máš ji navždy. Teda, navždy... do tý doby, než tě přebije někdo lepší... to jest s větším... balíkem. Protože jen to rozhoduje... pokud to náhodou nevíš. Takže sobě POLO GTI v antracitu. Svý holce červený Grande.
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Maty"
25. 2. 2006 11:06
Re: GRANDE SRANDE
Uz si trapnej....jdi si psta nekam na vw foru
25. 2. 2006 11:19
Re: GRANDE SRANDE
Dost dobře nechápu co je trapného na POLU GTI... asi jsi ho nezažil v akci. 150 ostrejch koní v dokonelém chlapském kabátě. Já, narozdíl od tebe umím ocenit i auta jiných výrobců. Třeba práve Punto. Překrásné autíčko... s určitou menší harmonií mezi předkem a zadkem... ale jinak paráda. Ideál pro tvojí holku. To je můj názor. Auto va výrazu nesmí být do krásy... musí být přidrzlé... třeba GTI, nikoliv však sprosté... Od etalonu, kterým je GOLF... můžeš odvádět další estetické deriváty. punto je napravo, tj do krásy... Ideál... krásná žena, krásné PUNTO. P.S. Nezdá se ti, že bys spíše měl připojit svůj názor na Punto, případně na POLO než se tu pokoušet o krkolomnosti k mé osobě?
neregistrovaný "Maty"
25. 2. 2006 11:28
Re: GRANDE SRANDE
Ja dovedu ocenit i jine znacky,ale nechapu tebe,jak muzes tvrdit ze Grande Punto je vicemene pro zensky.Ted jsem se dival na vw strankach na to tve Polo GTI,mylsim ze Polo je svymy rozmery spise auto pro zensky.Porovnej si delku,sirku,vysku rozvor a sam zjistis ze Polo je pro zensky.Je o dost mensi nez new punto.No a pokud treba mluvis o vykonu,tak se neboj GR.Punto bude i s 230konma,coz asi GTI mit nebude.
25. 2. 2006 11:36
Re: GRANDE SRANDE
A kdes koupil tu pitomost, že auto pro ženskou musí bejt malý a bez výkonu... O tom to přece není. 911ka je také malá, Cayman jakbysmet... přece jde o "ducha" toho auta, jak působí, jaké má křivky... Punto je mazel pro holky, to snad vidíš, ne. A je dobře, že to tak je. Co se týká třídy, tak je to stále malé auto. Patří do skupiny s Cliem, POLEM, Fiestou, Fabiou... Mimochodem, mrkni na Clio...
neregistrovaný "Maty"
25. 2. 2006 11:48
Re: GRANDE SRANDE
Ano patri do segmentu B ale s Peugeotem 207 jsou v te tride nejvetsi!!!!!Kde je Polo????Rikas ze Punto je nadherne auto pro zensky,ty kdys si vybiras auto,tak koukas jen na vykon????Kdyz si vybiras zenskou,tak nejdriv snad kouknes jak vypada i tobe se libi modelky ne???Me se libi a to ty --made in italy!!!!Polo kdyz vyslo tak se mi taky libilo,ale s Puntem se neda srovnavat a to po vsech strankach ne jen vizualne,to je jak Polo-(pani Paroubkova)Punto-nadherna Kurkova,kdyz to mam takhle srovnat,ale vis co kazdy ma z nas jiny vkus a jiny nazor na design,me se libi Kurkova,tobe Paroubkova......
25. 2. 2006 12:07
Re: GRANDE SRANDE
Pí Paroubkovou bych do diskuze o PUNTU nezatahoval... a tu Karolínu... tu bych zatáh´taky někam jinam ;-) jasně, cítíme to oba trochu jinak. Těší mě, žes cenil POLO... je vidět, Maty, že máš záblesky vybraného vkusu ;-) :yes: P.S. To o tý Karolíně neříkej svý holce... aby ti nehodila PUNTO na hlavu ;-) :-)
neregistrovaný "Maty"
25. 2. 2006 12:20
Re: GRANDE SRANDE
Ona to vi ze Karolina je pro me nummero 1!!!!!!Kdyz se vratim k tomu Puntu,je to nejprodavanejsi auto v Evrope,myslis si,ze to kupuji jen zensky????Vyhralo anketu v nemecku Goldene Stern a taky casopisu Auto motor a sport,myslis ze v porote a hlasujici jsou jen zensky????Myslis si ze chlapsky auto musi mit ostře řezane hrany a ze auta co jsou ladne zaoblena jsou jen pro zensky????
25. 2. 2006 12:30
Re: GRANDE SRANDE
No, maty, pokud "tvoje" holka ví, že Kurková je pro tebe numero jedna... tak se vrať do mateřské... protože o životě víš zatím tak jedno velký... Punto. Co se týče prodejů, tak musíš velké procento nechat padnout na oltář novosti. Rozumíš mnoho lidí se při rozhodování nechá vést tím, že je to nový model. Nrozlišuj mezi ostrými rysy a zaobleností... důležité je look toho auta. Tohle není drzounek... to je krásné auto pro krásnou Kurkovou. P.S. Teda, Maty, s tou Kurkovou jsi to teda fakt vymňouk´.
neregistrovaný "Maty"
25. 2. 2006 12:58
Re: GRANDE SRANDE
Pockej pockej kazdy z nas mame nejakou herecku,zpevacku,sportovkyni,kterou kdyz vidime,tak se nam zataji dech ne?????Kazdy z nas se rad podiva na krasnou zenskou,ja to i doma reknu nahlas,na tom nic preci neni.

@Prodej---mluvis o novosti,bylo snad nekdy Polo par mesicu po uvedeni na trh,nejprodavanejsim autem v Evrope????Ja si myslim ze ne.
@Drzounek---az vyjede Punto s 230konma na trh,myslis ze nebude vypadat drze???Ze mu na looku nepridaj????Kdyz uz si mluvil o alfe 147 nebo ted budu psat o 156,tak tenkrat se psalo ze Alfa je kralovna mezi auto modelkami.Kdyz vysla drava verze GTA,auto vypadalo uplne jinak,svalnatejc,sel z neho respekt.Co treba starsi punto Abarth,to si videl???Vis Italove to s designem proste umi!!!!!Italskej design je nejlepsi na svete a nejen v auto branzi
25. 2. 2006 13:26
Re: GRANDE SRANDE
Jo,jo, říkáš svý holce, že Kurková je tvoje jednička. Z tohu musí mít tvoje holka velkou radost... Předpokládám, že ona ti zasˇ říká, že její jedničkou je Brad Pitt... no, musíte bejt dobrá dvojka... Bože. P.S. Jdu teď mrknout na novou Corsu...
neregistrovaný "Maty"
25. 2. 2006 13:30
Re: GRANDE SRANDE
Ja uz na ni koukal,jo ujde to!!!!!!Ale takovou bombu s tim Opel neudela,je hezka,ale ne tak jako Punto
neregistrovaný "Maty"
25. 2. 2006 13:08
Re: GRANDE SRANDE
Kurkovou jsem srovnaval k Puntu,ze on-Punta i ona jsou nadherny,pri jejichz pohledu se mi zatajuje dech.Pro me je teda dulezity vzhled,vybava,bezpecnost,cena no a samo ze i vykon auta.Takze Punto vyhrava.Nic proti,ale maloktere nemecke auto se mi libi,ihned se okoukaji a zestarnou.
25. 2. 2006 13:27
Re: GRANDE SRANDE
Hmmm, třeba Porsche, viď ;-)
neregistrovaný "Maty"
25. 2. 2006 13:32
Re: GRANDE SRANDE
Porsche Cayene ujde,Libi se mi hodne Mercedes B ale i C.....premyslim jake jeste...................................…
neregistrovaný "M4O"
25. 2. 2006 15:38
Re: GRANDE SRANDE
Polo GTi? Ved je to mala skatulka oproti GP? spametaj sa
25. 2. 2006 15:59
Re: GRANDE SRANDE
POLO GTI je malé auto. Punto je též malé auto. Navíc to není vůbec rozhodné... nebo ty posuzuješ auta podle rozvoru? To by Viper u tebe propadl, viď...
neregistrovaný "me"
13. 10. 2006 23:09
Re: GRANDE SRANDE
GTI tady přiznává, jak je Punto pěkný auto, ale hledá důvody, proč "to správný" auto nemůže být pěkný, aby si obhájil tu svoji VW anomálii ... Někdo s tím chodí k doktorovi, někdo si to okecá sám pro sebe ...
neregistrovaný "manitou"
25. 2. 2006 11:35
PRO TOHO CO NEVIDÍ KRÁSU, STYL A SPORTOVNÍ SRDCE PUNTA
Na sobě nešetři. Jasan, na sobě nikdy. Pokud jseš tak skromnej, že si pořizuješ skromné milenky, pak sobě tu uzdu fantazie popusť. Sobě pořádnýho drzka, prcka, ale ne zrzka, zásadně černá nebo rudá a jasně že ve třech dveřích. A skromné milence skromné auto a pokud má být se skromnou výbavou, tak pak mám pro tebe bezva tip - pssst, ticho, ať to nikdo neslyší, je to polo, poloauto, s polovýbavou. Tak si to svoje skvělý Punto užij, lítej s ním, smýkej s ním v serpentinách, propoť ním triko a trenky
Rozbalit vlákno
7
25. 2. 2006 11:44
Re: PRO TOHO CO NEVIDÍ KRÁSU, STYL A SPORTOVNÍ SRDCE PUNTA
Ty se do toho moc nutíš. Jsi křečovitej jak Vyšehradskej kodex. Jinak, kdybys začal komunikovat regulérně... pak můžem rozehrát partii, jestli je Punto víc pro chlapa, nebo pro ženskou... takhle nemám k čemu psát... P.S. Snad jen ten nadpis bude (doufám) autorskym dílem tvý hlavy... tak k tomu - kdes koupil nějaký sportovní srdce? Manitou, vždyť tohle není Alfa 147... Tohle je obdoba 206ky... taky překrásné káry pro ženu. Dokonce ještě o pár bodu navíc. A co napíšeš k té disharmonii mezi přídí a zádí?
neregistrovaný "petrumr"
25. 2. 2006 20:23
Re: PRO TOHO CO NEVIDÍ KRÁSU, STYL A SPORTOVNÍ SRDCE PUNTA
Punto je pro chlapy,kterým koluje italská krev,prostě si nenechají nic líbit a jim se nelíbí ty německý konzervy.Pro ženský jsou spíš francouzký auta a golf,možná polo.
neregistrovaný "manitou"
26. 2. 2006 00:02
Re: PRO TOHO CO NEVIDÍ KRÁSU, STYL A SPORTOVNÍ SRDCE PUNTA
Tak jestli se musím do něčeho nutit, tak do té odpovědi tobě >:-[] A křeč mám leda tak v nohou po dnešních lyžích. Křeč v psaní je však lehké vystopovat u těch tvých reakcí na Punto. Myslím, že s ním máš velkej problém, chyba je v tobě, milence by ho totiž koupil jen nevědomec, kterej by právě na sobě šetřil, aby koupil milence takový skvost. Prostě je pro chlapy, pro ty co je jízda baví a co si ji dokážou užít. Stejně tak jako milenku. Nevím co zamýšlíš pod tou partií, ale já psal jaké partnerství toleruju, pouze s Puntem, GTI mně neláká >:-[] Žádná disharmonie, ta jen v tvé hlavě, ale každý máme jiné oko, to ti potvrdí jakýkoli Chocholoušek. Tak už konečně překroč svůj stín a prohlédni svojí dosavadní mýlku >:-[] ;-)
neregistrovaný "GTI"
26. 2. 2006 13:27
Re: PRO TOHO CO NEVIDÍ KRÁSU, STYL A SPORTOVNÍ SRDCE PUNTA
Aha...
neregistrovaný "GTI"
26. 2. 2006 13:37
Re: PRO TOHO CO NEVIDÍ KRÁSU, STYL A SPORTOVNÍ SRDCE PUNTA
... ulítlo mi to... tak - Aha... nejde vůbec o rozdílné oči... snad ještě rozeznáš buldozer od jachty ;-) Začínám mít pochybnosti i o tvých milenkách >:D Zajímavé, jak se to proměňuje. - Minulé Punto bylo víc chlapské a Corsa více dámská, nyní to vidím přesně opačně... tedy, jestli Corsa dopadne, jako u toho článku vedle... Pokud jsi nezaznamenal disharmonii mezi pojetím předku a zádi... doporučuju méně lyžovat a více trénovat křivky a tvary... myslím u aut >:-[]
neregistrovaný "manitou"
26. 2. 2006 16:53
Re: BÁBOVKA
Hele GTI, já vím, že tobě už ulítlo takovejcg věcí, že mně to ani moc nepřekvapuje >:-[] O mé rozpoznání buldozera a jachty neměj pochybnosti, to o sebe by si měl míti obavy, jak vidět jedna operace očí ti nestačila ;-) A mé milenky ? Ách, někdy ti budu vyprávět, zvlášť o té, co ... (cenzurováno) >:-[] Za to tvoje milenky asi budou mít s tím sportovním chlapským Puntem pěknou ostudu, jó 207 nebo Cliem bys je uctil, ale takhle si budou myslet, že je považuješ za chlapice a závodníky >:-[] Jinak disharmonii pozoruji jen u tvých postřehů zde. Je to tak, zkrátky máš velkej problém. Tak už nebuď bábovka a přiznej si, že se ti pod kůži a do srdce vedralo to Punto docela solidně >:-[] ;-) :-)
neregistrovaný "manitou"
26. 2. 2006 17:15
Re: BÁBOVKA
To přiznání by ti konečně pomohlo k tomu, abys spal v noci opravdu v klidu a nemusel pořád stepovat u okna a koukat, kdy už konečně dorazí soused z projížďky se svým skvělým Puntem, abysis mohl alespoň okem smlsnout ;-) :-)
neregistrovaný "Maty"
27. 2. 2006 00:52
Krasne Punto
Tak jak si tak procitam zpravy od GTI,tak mi pripada,ze on ma velky strach,strach z neceho ce je lepsi nez on sam chvali....GTI tak si priznej ze Grande Punto je lepsi nez Polo a ze GRANDE PUNTO SPORT s 230konma bude jeste lepsi nez to Polo Gti.Nestyd se a priznej si to
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
27. 2. 2006 09:10
Re: Krasne Punto
Noční poty z toho tedy nemám :-) Punto je výborné auto. POLO též. Dnes nemá POLO GTI v G Puntu konkurenta, až vyjede, budeme tu o něm psát. Asi mě nečteš, já Punto moc vychvaluji. Je osobité, milé. Punto je nový vůz... pravděpodobně zase o kousek lepší než jeho 5ti letí konkurenti...
neregistrovaný "manitou"
27. 2. 2006 10:36
UŽ JE TO TAK
Grande Punto to zvládlo skvěle, nástup byl impozantní. Teď se budou postupně přidávat další motory, možná i modely (sportovní verze se vším všudy), takže držím palce. Každej teď může mít svůj sen doma, malý krásný žihadlo. Je mizivé procento těch, kteří nepochopili, co skvělého pro ně Fiat připravil. Možná někdo stále nenašel cestu z bludného kruhu vwen, ale časem, jo časem přizná svojí mýlku. My se však na něho zlobit nebudeme, ani smát se mu nebudeme, ne každý má totiž pod čepicí tolik, aby mu hned seplo ;-) Cesta poznání snad pro něho nebude tak dlouhá >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Enzo"
27. 2. 2006 11:50
Grande je Super
Grande Punto je super, trefa do cernyho, ne do cernyho klina nejaky zensky, ale do toho co dostanes za svoje prachy, krasny auto s dobrou vybavou, prostorem ze i Golf se musi bat az prijde novy Stilo. S vybornejma motorama, at uz v nafte nebo v benzinu, jizdni vlastnosti o tech nema cenu pochybovat. Kecy ze pro chlapy je ropacka Fabie jsou jen pro zasmani, blbej for, ze prej je pro zensky stejne jako kdysi se tu prosazoval nazor ze 147ka je pro zensky, BLBOST, copak k tomu dostavas balik makeupu nebo dokonce vlozek? Tohle je fajnovy auto jak pro peknou babu tak mladyho kance - ve zluty barve te nikdo neprehlidne a nemusis mit zadny extra kridla a dalsi hovadiny jako jini. Punto je Kral tak si to pamatuj!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
27. 2. 2006 15:54
PUNTO KABELKA
Buďme rádi, ža naše drahé polovičky mohou snít o dalším autě. 206ka odchází do muzea... a ta hrála velkou roli, jako dámské autíčko. A koukáš-li se kolem sebe, tak je ti snad jasný, že tohle nové Punto je jak vystřižené pro mladou holku. Jestli vyjede Corsa tak, jak vypadá na tom červeném obrázku vedle, žačne Puntu velkej problém. A i v 207 bude mít tvrdou válcovačku... Fiat udělal krásná přední světla... na tom ale nevybuduješ ikonu... Takže pánové... dokonalé auto pro dámu - je to hezké, milé auto. To Fabia... to je přesně ten střed středů... přidrzlá, svá... kdo nevidí, ať si sundá růžový brejle z matějský. Kdo z vás ho už viděl? Tak až ho omrkneš, dáš mi za pravdu. Krásné, malé autíčko pro krásnou milou holku, a jestli myslíš, že je to málo... tak nemáš smysl pro krásu. Pro chlapa je spíše Logan... tvrdej dříč... žádnej hezounek.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Maty"
27. 2. 2006 23:04
Re: PUNTO KABELKA
Logan????????????????? >:D >:D >:D >:D Ts me pobavil
neregistrovaný "manitou"
28. 2. 2006 11:31
JASNÁ ZPRÁVA
Krásné ženy, to je megatéma, každý máme jiný vkus a tak pro jednoho může být blonďatá sexboma přes ulici rajcování jako erupce na slunci a někdo by možná o ni nezavadil ani hygityčkou, poněvadž jeho oko, a kdo ví co ještě, raději spočine na té tmavovlásce co bydlí vpravo, a která se vždy při pozdravení tak hezky usměje. Takže co je krásná žena, na tom se asi neshodneme. Na čem se však shodneme je to, že ke krásným ženám patří krásná auta. Krásná a trochu menší než třída Focus. Takže ke kráskám patří 207, 1007, Clio, Megane, C2, C3, Ka, Fiesta, Panda, Áčko, Corsa. Konéééc. A co mladýmu klukovi, co ke klukovi se sportovní duší a smyslem pro krásu ? Tady pak nastupuje v podobných parametrech jiná liga, těžká váha, žádnej čajíček pro hošíčky, ale kalibr, co ti nechá kulku v srdci. Jasná zpráva. Připrav se na to. Jasný zásah a jasná láska, sportovní srdce a přitom kráska - 147, 130i, Fiesta ST, Mini, C30 a hlavně Grande Punto. Je správné, že to víš sám a že víš proč, protože až půjdeš té své skromné milence kupovat dárek, víš po čem šáhnout. A pro tebe doporučuju rudého drzka ve 3D sportbalení zatím s 95 koníky, ale alespoň ho lehce zkrotíš a dostaneš pod kůži. A pak, po tom lehkém seznámení a oťukání se, můžeš uzavřít manželství s 16kou a jedním turbozávazkem. Tak do toho, snad se života nebojíš. ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GP"
28. 2. 2006 15:49
Re: JASNÁ ZPRÁVA
:yes: pěkné náčelníku, ještě ti chybí Twingo pro krásky ale jinak se s tvým rozdělěním ztotožňuji :-!