Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Cadillac BLS: Evropa dostane i diesel

První Cadillac, který byl vyvíjen pro evropský trh, se zanedlouho začne prodávat! Expanze amerického GM nejenže intenzivně pokračuje ve třídě nízkorozpočtových Chevroletů, ale rozbíhá se také v prémiovém segmentu.
Zpět na článek
18. 2. 2006 12:16
neregistrovaný "Tom"
18. 2. 2006 12:18
neregistrovaný "Tom"
18. 2. 2006 12:35
neregistrovaný "Ricardo"
18. 2. 2006 13:00
neregistrovaný "Forester"
19. 2. 2006 04:19
neregistrovaný "milo"
18. 2. 2006 12:29
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
18. 2. 2006 17:26
neregistrovaný "RS"
18. 2. 2006 20:38
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 2. 2006 21:18
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 2. 2006 11:24
neregistrovaný "RS"
18. 2. 2006 13:02
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
18. 2. 2006 13:19
neregistrovaný "gt1750"
18. 2. 2006 13:35
neregistrovaný "Bobb"
18. 2. 2006 13:58
neregistrovaný "misoo"
18. 2. 2006 14:38
neregistrovaný "Essesant"
18. 2. 2006 16:04
neregistrovaný "K2"
18. 2. 2006 16:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 2. 2006 16:56
neregistrovaný "Peytl"
18. 2. 2006 17:04
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 2. 2006 17:12
neregistrovaný "Peytl"
20. 2. 2006 09:19
neregistrovaný "Johny"
18. 2. 2006 19:10
neregistrovaný "Essesant"
18. 2. 2006 17:31
neregistrovaný "Tom"
18. 2. 2006 20:40
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 2. 2006 19:20
neregistrovaný "boabab"
18. 2. 2006 19:43
neregistrovaný "wolff"
18. 2. 2006 19:48
neregistrovaný "ZZ"
18. 2. 2006 20:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 2. 2006 00:18
neregistrovaný "Essesant"
19. 2. 2006 12:05
neregistrovaný "Essesant"
20. 2. 2006 00:08
neregistrovaný "Essesant"
19. 2. 2006 11:09
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
19. 2. 2006 11:45
19. 2. 2006 12:48
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
19. 2. 2006 13:07
19. 2. 2006 13:29
neregistrovaný "Alessio"
19. 2. 2006 19:49
neregistrovaný "Ace2"
19. 2. 2006 12:28
neregistrovaný "Bobb"
neregistrovaný "Tom"
18. 2. 2006 12:16
Hm, hm
Ta nová Vectra se mi dobcela líbí - exteriér i interiér. Go Opel, go >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Tom"
18. 2. 2006 12:18
Re: Hm, hm
Jestli se v Evropě nechytí tohle, tak už asi nic.. podle mě to bude úspěch :yes:
neregistrovaný "Ricardo"
18. 2. 2006 12:35
Re: Hm, hm
Vzhledem k tomu dieselu a automatu se sekvenčním řazením (soudím z obrázků interiéru) vidím šance velmi reálně.
neregistrovaný "Forester"
18. 2. 2006 13:00
Re: Hm, hm
To auto se mi moc líbí tak bych řekl že do skupiny C, 3, A4 se poměrně dobře zařadí a bude jim brát část výdělků ...
neregistrovaný "milo"
19. 2. 2006 04:19
Re: Hm, hm
a ja ze to je novej accent...len trochu hranatejsi
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
18. 2. 2006 12:29
Drvivá menšina
To si snad vyprosil Trávníček s Bohdalovou :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "RS"
18. 2. 2006 17:26
Re: Drvivá menšina
Kdysi se mi to libilo, ale po te co jsem to videl v Mountfieldu, tak se mi to vůbec nelíbí 8-s Imho na fotkách to vypadá jak Avensis
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 2. 2006 20:38
Re: Drvivá menšina
Pořiď si silnější brýle.
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 2. 2006 21:18
Re: Drvivá menšina
Jediný pojítko na Avensis jsou nahoru překlopený světlomety. Ale ty měl Cadillac na jiných modelech mnohem dřív!
neregistrovaný "RS"
19. 2. 2006 11:24
Re: Drvivá menšina
Ne díky, brýle nenosím a ze předu to vypadá jak Avensis a svůj názor nikomu nenutím ;-)
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
18. 2. 2006 13:02
bez titulku
nooo dokavaď to nebudou mít f kombíku f tédéíčku f přestavbě n1 tak si moc neškrtnou :-) ... teda aspoň f čr
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "gt1750"
18. 2. 2006 13:19
Re: bez titulku
Když tak koukám na tvůj příspěk, říkám si, jestli ještě vůbec žije tuzing.com...
neregistrovaný "Bobb"
18. 2. 2006 13:35
Diesel
Tak stejně jako u Jaguaru X-type i zde platí - nedostatečný diesel. Pouze jeden s 110kw je na premium vůz slabá nabídka. Chce to alespoň ten 2.4 JTD co je v Cromě nebo od Opelu 3.0 V6 CTDI. Byť parametry toho V6 jsou na dnešní dobu už slabé. Jinak to vypadá jako dobrý auto, Cadillac je obecně vnímán jako luxusní exot, tak snad si to nezkazí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misoo"
18. 2. 2006 13:58
odpor vzduchu vs. krabica
hranate tvary su v mode a to cislo odporu vzduchu - klobuk dolu :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Essesant"
18. 2. 2006 14:38
Kadak s uhlakem
Pejte oslavne choraly, Kadak dorazil do Evropy i s uhlakem. No a? Ze vsech aut v premiovem segmentu me oslovuje jednoznacne nejmin, pokud samozrejme nepocitame Koreu. Divny design zvenku, lacine vypadajici interier. Ty cerne plasty a chromovane ramy by jim ani korejci "netrumfli" :no: Fakt nevim ale tahle "americka legenda" mi nic nerika. Jo reklamu s tim tunelem maji super. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "K2"
18. 2. 2006 16:04
EU
Made in Sweden, motor doufám od Fiatu, design z ameriky. Tahle kombinace mě zaujala (pozitivně samozřejmě :-) ),auto má dost dobrý předpoklady prosadit se tady. Jen jsem zvědavej na kanibalizaci s 9-3, obě celkem stylovky se stejnou technikou. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 2. 2006 16:42
Being Little Saab
Nenaslouchejte jedovatým slinám. Tom řeční o Opelu, přitom neexistuje Lexus, který by neměl platformu z Toyoty. Píšu snad pod článek o novém LS: ta nová Toyota celkem ujde? Ne, nemám zapotřebí urážet. A přitom ještě loni skoro neexistoval Lexus, který by neměl i exteriér z 99% shodný s japonskýma Toyotama. BLS nevyužívá Epsilon od Vectry ale Epsilon od Saabu 9-3!!! A to je rozdíl. Varianta Saabu je méně prostorná. Ale ve všem jiném je lepší. Bezpečnost, jízdní vlastnosti,...Design BLS nemá chybu. Kdo koupí benzín s automatem, neprohloupí. Pokud si koupí někdo diesel s manuálem, nebude mít Cadillac. Jeho chyba. Essesant kritizuje černé plasty. Taky oblíbený blábol. Urážlivé slovní spojení "černé plasty" a "šedé plasty" často opepřené slovem "laciný". >:D Rozdíl oproti evropským (ano, i italským Essesante! a netahej sem mnohamilionová Maserati a kdesi cosi) je ten, že většina amerik může mít i několik jiných barev plastů, nejenom černou a šedivou. Evropská auta bohužel ne. A tento Cadillac se holt vyrábí v Evropě, pro Evropu. Takže tak.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Peytl"
18. 2. 2006 16:56
Re: Being Little Saab
Dneska musím dát Lonesovi za pravdu. Nehodnotím nabídku motorů, jejich výkony, jízdní vlastnosti, cenu... Nic z toho. Zaměřím se pouze na design. Exteriér? Na mě celkem nijak nepůsobí - je to ale jasný Cadillac - na první pohled. Přes jasnou příslušnost ke značce si však nechává dost prostoru pro vlastní individualitu, takže z objektivního hlediska kvalitně zpracovaný exteriér. Subjektivní hledisko už záleží na každým z nás. Já bych ho osobně nekoupil. Interiér? Můžu posuzovat pouze z fotek (bohužel), ale působí to na mě jako každý jiný evropský auto daný třídy. Až na trochu krkolomnou horní pasáž středovýho panelu (kombinace výdechů a hodin) naprosto v klidu. Kdybych nevěděl, na ameriku bych to netipl. Rád bych na tomhle místě poznamenal všem, kdo píší o kvalitě plastů: Jak ji proboha dokážete posoudit podle fotky?! Něco takovýho mi přijde jako tvrzení hluchýho, že zpívám falešně... Podle mě tady Cadillac ukázal, že má vážnej zájem zapůsobit na starým kontinentě a má reálnou šanci, že se to povede. Mimochodem - ten volant, mám pocit, že už jsem někde viděl... ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 2. 2006 17:04
Re: Being Little Saab
:-) :yes: Plasty, úderné téma. Černé interiéry je obvykle mívají černé a šedivé interiéry je obvykle mívají šedivé. Jak laciné. >:D BMW například i v nejdražších modelech i ve světlé variantě dává jen černý volant....a stěžoval si tu někdo na to?
neregistrovaný "Peytl"
18. 2. 2006 17:12
Re: Being Little Saab
Jasný. Pokud jsem někdy negativně komentoval interiéry amerik, snažil jsem se bejt soudnej a hodnotit pouze tvary a barevný kombinace. To je asi to jediný, co se dá z fotky vyčíst. Ovšem uznávám, že jsou borci, kteří vyčtou, jak je palubka laciná na dotek kvůli použití přiliš tvrdých plastů. ;-)
neregistrovaný "Johny"
20. 2. 2006 09:19
Re: Being Little Saab
Plasty? Mislym si ze rozpravat o kvalite plastov v tomto aute je bezvyznamna blbost. Uz vo Vectre su na naozaj vysokej urovni, a nie to este u Saab-u ci tohto Cadillac-u. Ja sa nezaoberam nezmyslami co pisu novinary. Ja si skratka pozriem foto, pozriem to nazivo a potom sa toho dotknem. Podla toho viem posudit co je zac. A je to sice subjektivne, ale co je vlastne kvalita? Inak to neviem povedat. V Saab-e 9-3 som sedel(V Cadillac-u BLS z pochopitelnych dovodov este nie) a aj v BMW 3 E46 aj v sucastnej. Musim povedat ze z tejto kombinacie(pre mna) je na tom nava 3-jka najhorsie. Saab je rozhodne lepsi. A z pohladu sa mi BLS paci viac ako Saab. Predpoklad je ze na dotyk budu podobne. A avy ste si nemysleli ze ja som tiez posadnuty len U.S autami(ako si to mnohy misla o Lonestartae-ovi) tak ano myslim si ze su aj americke auta pofidernej kvality plastov. Ale zo sucastnej ponuky znacky Cadillac to nemozem povedat ani o jednom modeli.ani Lexus a ani Mercedes. Na BMW aj Audi mi uz kde-co vadi. Mozno ze Escalade 2002-2006 nema najlepsi interier(to priznavam je to bieda na auto tejto cenovej kategorie), ale model 2007 to meni.(staci pozriet).p.s. co sa tyka stvetlych volantov u BMW- je to mozne ale je pv pripade ze si objednas individual... to vsak 730i vide tak na 2 STS-s V6.
neregistrovaný "Essesant"
18. 2. 2006 19:10
Re: Nepisu o kvalite
plastu! To bych si pokud si to neosaham nedovolil. Nikdy. Jenom rikam ze jako celek ta deska na me pusobi lacine. Designem, detaily etc. Nejde ani tak o barvu ale interiery mainstreamove ameriky na me vetsinou pusobi lacine... Ale to i nektera jine auta. Jestli se ti to libi, tak budiz a treba si ho i kup ;-) Ale rikam ze Cadillac neni nic pro me. Dle me z nej cpi konfekcnost, predstirana exklusivita... Jo asi kdyz se tam da naftak z Fiatu, tak to nebude ta prava Amerika. No kde je pak ten "Americka Legenda" - marketingova iluse jako spouta dalsich. Proste Kadak me nechtne, myslim ze nikdy. (jo jinak ta prezdivka Cadillacu neni myslena az tak urazlive, spis si nemuzu pomoct) V Americe maji jina auta, ktera by me mohla zajimat. Bohuzel vetsinou skonci jen jako koncepty ;-\
neregistrovaný "Tom"
18. 2. 2006 17:31
Re: Nepisu o kvalite
Brácho klid ;-) To byl jen takovej test pozornost a rychlosti reakcí, bylo to myšleno s nadhledem. Dokonce sem BLS i pochálil! Povedl se, o je jasný. Je vidět, že to Caddy myslí s Evropou vážně a že umí udělat auto pro Evropu. Na druhou stranu (bez urážky či útoku) - oba dobře víme, že tenhle BLS je jen taková "účelová stavebnice na rychlo" aby se vyhovělo požadavkům evropských zákazníků, že dlouho v nabídce nebude a že co nevidět přijde nový model (za relativně krátkou dobu).. Prostě tenhle BLS pro mě moc Caddy není (a v dieselu už vůbec ne) - pro mě je to Opel/Saab se znakem Caddy.. P.S. nová generace Lexusů (až na ES) už z Toyot nevychází na rozdíl od Caddys a Chevroletů :-!
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 2. 2006 20:40
Re: Nepisu o kvalite
A Cadillacy CTS,STS,SRX mají Sigma platformu, exkluzivní jen pro Cadillac. :-!
neregistrovaný "boabab"
18. 2. 2006 19:20
co k tomu říct
co k tomu říct leda to že je o mnohem hezčí nežli Vectra III se kterou si v desigh sentru GM v USA trochu pohrali a je to na autě znát i ten vnitřek je o mnohem hezčí než u Vectry pak že nestačí malo
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wolff"
18. 2. 2006 19:43
////
Můžu?
Tak...To auto se mi celkem líbí, záleží na ceně. Myslím, že pokud nebude dražší o moc než Vectra (dražší bude,a le de jen o to aby to nebalo o moc), tak je to moc pěkný auto a dá se koupit. Bohužel trh je nabitý. Bude mít roztumné benzinové motory (bohužel trh je nabitý) a bude mít velmi slušný naftový motor od Fiatu. Že je slabý? Octavia nemá silnější a každý ji považuje za raketu. 200 km/h to pojede, tak co. Spolehlivost vysoká, spotřeba nízká. Kupce si najde. Hodnotím kladně, jen tam bude hrát asi významný prvek kanibalismu. Ale hodnotím pozitivně. ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
18. 2. 2006 19:48
Tik ťak
Jo, líbí se mi. Zvenku, zevnitř. Pěkné. Až na ta trochu vectroidní světla. Oceňuji umístění ostřikovačů světel :yes: Nafta je nezbytná pro prodejnost. Možná. Čas ukáže... ;-)
Rozbalit vlákno
0
18. 2. 2006 19:55
UKŘIŽUJTE BEDU TRÁVNÍČKA
protože tohle je fakt obrovskej problém. Cadillac... to je zejména pro ty, co dělaj, že dělaj do aut, přece jen určitej pojem. Nevím tedy, jestli ho Cadillac taky ve Státech prodávaj v zahrádkářskejch potřebách... ovšem ten nástup na trh tady, skrzevá boty od hnoje... to (ve vší úctě k zemědělcům) je snad hrdelní zločin... Tak, jak Lones teď pár dnů nepsal... já si říkal, jestli se nedostal do křížku s Charouzem ;-) :yes: , protože pro milovníky amerik má tohle sousto razanci infarktu. :-( Co se týče auta samotného, tak se mi líbí hlavně to, že je to amerika. A tady to máme zapotřebí, jak koza drbání (hergot, zase už jsem na pastvě). Vždyť tady už se plíživě přijímá téze, že designový vývoj v Evropě klíďo můžou určovat Nošovice. Takže narozdíl od Nošovic, tohle udělali automobiloví mistři. Zvenku. Co se týče vnitřku... tak sedím, čučím na monitor... a s velkou pokorou píšu - jo, jo, jo. Taky to dělali mistři. Je to kláda. :yes: BRAVO CADDY :yes:
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 2. 2006 20:44
Re: UKŘIŽUJTE BEDU TRÁVNÍČKA
>:D :yes:
neregistrovaný "Essesant"
19. 2. 2006 00:18
Re: BEDA TRÁVNÍČEK
Dorazil Cadillac. To je jasne. Kdo v tom ma prsty? Ja myslel, ze jim je Charouz prodal...
19. 2. 2006 10:51
Re: BEDA TRÁVNÍČEK
Nevím přesně co teď máš na mysli.
neregistrovaný "Essesant"
19. 2. 2006 12:05
Re: BEDA TRÁVNÍČEK
No jen nevim, jestli Charouz nevedel, co s tema autam chteji udelat...
19. 2. 2006 13:11
Re: BEDA TRÁVNÍČEK
Charouz sám vysvětloval, že byl v USA a nemohl se domoci smlouvy s Cadillacem a shodou náhod se tam večer střetl (?) s šéfem Mountfieldu a nad pár panáky dali dohromady to, že na jednání s šéfama Caddy předestřou geniální plán - "plán B.T.". Když to prej předvedli, byli u Cadillacu z toho na větvi a smlouva byla podepsaná cobydup. Píšu, jak jsem četl. Názor na to máme asi oba stejnej...
neregistrovaný "Essesant"
20. 2. 2006 00:08
Re: Asi byli
oba radne stati ;-) Aneb kam vede klientismus v praxi >:-[] Jak znam pana Charouze, tak tomu to snad ani nedochazi, jakou Kadilaciiii utrpeli ujmu... Dobre mu tak, ma reklamu jakou chtel.
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
19. 2. 2006 11:09
Re: Asi byli
osobně si myslím že je dostali s takovou slevou jako nejmenovaný exprezident své nové R500 které bylo PRVNÍ ( zdůrazňuji PRVNÍ ) v republice :-)
19. 2. 2006 11:45
Re: Asi byli
Nepochybně chyba tisku - Správně mělo být - První porevoluční president si pořídil MB-R ;-) :-)
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
19. 2. 2006 12:48
Re: Asi byli
no asi máš pravdu ... [odkaz] .... no ještě mě tam zaujalo že už v 70 tých letech jezdil mercedesem ... já jsme myslel že byl chudák utiskován ....
19. 2. 2006 13:07
Re: Asi byli
Nesmíš zapomenout, že od poloviny šedesátých let do 21,8,1968, kdy nás zardousili údajní bratři, byla "obleva" a tehdy se dostaly jeho hry i na západ... Ovšem sedmdesátá léta... brácho... ty byl ostnatej drát v zadku... Mimochodem, když pak na sklonku 1988 se disidenti sešli na Škroupáku a Havel tam promluvil... tak jsme poslouchali Svobodnou evropu a bylo to jako když promluvil bůh... pak byl v lednu 1989 "Palachův týden" a kdo to zažil na vlastní kůži... zažil, co to je výkřik 15ti milionů zoufalejch hrdel... Já tam byl a tisíce lidí křičeli - SVOBODU, SVOBODU... dodnes jsem nic silnějšího nezažil... ještě teď mi duní v hrudi ta obrovská síla touhy po svobodě... Havel, ať je jakej je... má mít zlatou sochu na Letný :yes:
neregistrovaný "Alessio"
19. 2. 2006 13:29
Re: Asi byli
A generála Svobodu jste volali proč? >:D . K tomu kadymu: Je to americká legenda. Otázka je, jestli to bude i americká realita. Já si ho určitě nekoupím. Ledaže bych si zahrál scénku z nejmenovaného filmu, kterou jsem už psal... ;-)
neregistrovaný "Ace2"
19. 2. 2006 19:49
Re: Asi byli
jo tak první, že už měsíc po Praze vidím jezdit stříbrný eRko... :-!
neregistrovaný "Bobb"
19. 2. 2006 12:28
Re: Asi byli
Sef Mountfieldu Drbohlav je kamos Charouze a sam si koupil jeden z prvnich dovezenych vozu, je to pul napul propagace Mountfieldu a Cadillacu, aby lidi vedeli ze ta znacka tady ted je na trhu. Bohuzel nevim, jak by se lidem v Detroitu libil styl propagace "Ale co ti kadilaciiiii?"....