Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Citroën C6: bezrámová okna posunují uvedení na trh

55 komentářů

bo ja už sa s C6 stretávam na cestách, žeby šlo o predsériové modely?! 😲 :-!
Taky se mi to moc nezdá. Na vlastní oči jsem ho neviděl, ale slyšel jsem že už ho pár prodejců u nás má na předváděčky.
no ja som ich na vlastné oči videl už viacej, tak preto mi to bolo divné....jedine, že by u nás zistili ten nedostatok.... >😁 >😁 ale inak je to fajn kára, nový vietor do triedy vždy poteší.... :yes:
V ČR je jeden školící vůz. Dva lidi (z moravy a slovenska) si C6 objednali na autosalonu v Brně a ti už jezdí, ale jinak Citroen prodeje zatím pozastavil...
>😁 >😁 tak potom stretávam toho jedného v BA, čo si ho objednal v Brne >😒] >😒] ak je to s tými bezrámovými oknami tak ako sa píše, tak má určite z toľkej invencie veľkú radosť >😁 inak na stránkach Citroenu je bežne v ponuke s tými super cenami.... 8-s
Nabídka Citroenu do Subaru: Vyměníme bezrámový okna za HDIčka. Dohoda možná ihned.
PS: na Loeba ani nemyslete !!! >😒]
>😁 :yes:
:yes: Klidne muzou jit i za Nissanem a Toyotou, ti uz maji s velkymi auty a bezramovymi okny bohate zkusenosti. A to nemluvim o tom, ze nektere modely mely dokonce nejen bezramova okna, ale take chybejici B-sloupek. Takove auto se stazenymi okny vypada naprosto dokonale. :yes:
Jenže Toyota ani Nissan nemá toho Loeba >😁
Radsi GT-R nebo Supru nez Loeba. Kazdemu, co jeho jest >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 :yes:
No subaru by jim klidně mohlo prodat pár moudrostí, ale HDI bych v subaru rozhodně nechtěl... Ale třeba u B9 sou normální okna...
Tak tímhle si Citroen asi dost uškodí. Mohli to začít vyrábět s rámy v oknech a změnu provést až to budou mít dostatečně ověřený. Takhle oddalují zahájení prodeje kvůli jedné víceméně drobnosti. Dost potenciálních zákazníků asi mezitím koupilo něco jinýho a další auto budou shánět až tak za tři roky.
Tohle je tak brutakne individualni, ze kdo ho chce, tak si pocka :yes:
"Že kdo ho chce ta si počká"? Jinými slovy Citroen má prodávat jen těm co ho musí za každou cenu mít? Taková politika se už dnes nevyplácí. To auto je tak individuální proto, aby nabidnulo to co jiní nemají a aby si ho koupili i zákazníci jiných značek.
Ne za kazdou cenu, ale chce ho. To auto se mi libi, ale asi bych si ho nekoupil, je na me moc ulitly a ti co chtej takhle fesny auto, tak si radi pockaj.
"Nejmenší francouszká značky" nějak moc chyb najednou 😉
Mily RS, asi tě zklamu. Citroen je francouzský a je z nich nejmenší ([odkaz] takže jediná chyba je ta gramatická.
A není to náhodou férové jednání. Přiznání prvopočáteční nedokonalosti, to chce hodně odvahy. Není lepší vyladit mouchy dříve, než se auta dostanou do rukou zákazníků, kteří by pak byli svolávačkami otráveni? Citroën dělá svolávačky. Není to sice tak častý jev jako jinde, ale občas se to stane. Tohle cením pozitivně. A Ricardo, věz, že zákazníci C6 si na ni počkají 😉 Tomu ale se svým žlutě laděným srdcem nemůžeš rozumět. 😉
To že mám rád jiné značky (konkrétně ostrovní - Jap. i británie) neznamená že nechápu pocity fanoušků jiných značek. Ano je to odvaha dát do jednoho auta, které navíc nemá přímého předchůdce, tolik technických lahůdek. Určitě je lepší počkat na dokončení vývoje. Ale to se s mým návrhem nevylučuje. Fanoušci si na C6 určitě počkají, ale Citroen chce (vlastně musí) prodávat nejen jim 😉
roztomilé označit stávající produkci za předsériovou poté, co někdo kápl na technologický nedostatek. to mám věřit tomu, že si při zkušebních jízdách nikdo nevšiml, že mu hvízdají dveře?
Možná ani netušíte, jak jste blízko pravdě. Problémy s náběhem mívá leckdo a pokud už je nucen dementovat dřívější prohlášení o termínech zahájení výroby, marketing vždy vybere jako důvod to, co jsou schopni laici nejen pochopit, ale snad i politovat. Skutečné důvody problémů se veřejnost dozví málokdy. Snad si nikdo nemyslí vážně, že by si vývoj u citrouše nevšiml problému s okny, kdyby byly, stejně jako u vlčáků, sklápění střechy Eosu...
😄 :yes: :yes:
Hmm, právě předevčírem mi došlo do schránky nové číslo německého Auto Zeitung, kde je m.j. test Chrysler 300 C 3.0 CRD, Citroen C6 V6 HDi 205, Jaguar S-Type 2.7 TTD a Mercedes E 320 CDI. Mimoto, že Citroen skončil 1., vám tady napíšu hodnoty vnitřního hluku v dB, jak je naměřili postupně u všech jmenovaných automobilů😒br />
50 km/h 3. rychl. st.: 60-57-58-60
100 km/h nejvyšší rychl. st.: 65-64-65-66
130 km/h nejvyšší rychl. st.: 70-67-68-71

Hm, Citroen všechny strčil do kapsy.
S-Type je to třetí? Hm sázím na dobré koně. 😉
Musím říci, že by mě hodně mrzelo, kdyby tohle auto úspěch minul...Když jsem C6 loni v záři viděl ve Franfurtu naživo, tak pro mě byla jednoznačně jednou z hlavních hvězd výstavy...Až ji uvidím v reálu plout po silnici, tak se mi jen decentně roztáhnou koutky a v duchu pogratuluji majiteli k dobrému vkusu... 😉 :yes:
:yes: 😉 Jo, je to těžce individuální záležitost. To chce být pan NĚKDO, když si dovolíš koupit tenhle kočár. To není jako splývat s davem v A6, MB E, ... :yes:
Nevím, co máš nasplýváno s davem 😉 ovšem, je nutno podotknout, že splývání v MB-E či v A6 má své jisté kouzlo 😄 :yes: já držím céšestce palce... protože vykročila směrem, kterým vykročit nepochybně měla... Dost nás Citroen natahoval... ale známe frantíky... v sejru jsou díry, ve vínu bublinky a na Elysejských polích vybavujou obchody nábytkem české firmy... tak buďme rádi, že se frantíci prokopali do šestý minuty... mimo vnitřku je to aut😲sobnost...
Právě že nerad splývám s davem. To je leckomu jasné 😉 Nepopírám, že pro někoho to splývání je kouzelné. Já říkám, že v C6 ten pocit nepoznáš. Zažiješ tam ale spousty jiných zážitků 😉 :yes:
Myslíš jako na zadním.... 😉 😲 😄 ... ty seš pěknej holkař 😄 :yes:
😉 V C6 je takovýho místa, že můžeš ZZlobit i na předním >😁 >😒] 😉
😄
Dokáže tohle tvoje A6?
[odkaz] :yes:
:yes: :yes: :yes: 😄
Ač se mki frantíci nelíbí, tak C6 je docela povedená "nepříliž žaboidní" kára. A rozhodně...když mi přijedou dávat nabídku frajer v Passatu a v C6 tak citrón má body k dobru 😉 . PS: mám rád individuální značky...citroen byl ale v mých očích až ten poslední z francie...že by se karta obracela? :yes:
ad PS: Napiš mi mejl, ať se něco dozvíš o Francii 😉
oh, merci... 😄
To je ako keby si porovnaval C4 a Polo. Ine triedy..
Souhlasim, C6 si úspěch zaslouží. Jen tím natahováním začátku prodeje ztrácí výhodu překvapení. Mnoho jeho technických lahůdek mezitím najdeme v jiných autech, a ať chceme nebo ne, přeci jen se nám trochu okouká. Celkové prodeje nebudou tak velké. /// Jsem rád, že právě C6 vzniknul a Citroën se vrátil do této třídy, která mu tak sluší. Vždyť si vzpomeňme na DS, CX, XM a teď C6. Všechno to byly převratné kočáry.
Málokdo C6 dokáže upřít osobtost - i když si myslím že jí ocení jen určitá skupina zákazníků - jak bude veliká, ukáže čas.
C6 mi vyrazila dech v jedné věci --- místa na zadních sedadlech je ... MOC 😄 Kdo v něm seděl, pochopí - jako limuzína pro ředitele prostorově úžasné 😄.
Nicméně - mrzí mne motorizace .. chápu že není snadné přijít se zásadní inovací, nicméně zrychlení z 0-100 kolem 8 s není na dnešní dobu nijak oslnivé (zejména ve srovnání s konkurencí). Jistě že A6 nebo A8 s motorizací 4,2 je maličko jiná cenová kategorie .. na druhou stranu je tam ta "možnost".
To je dobrá připomínka, "paleta" motorů (přesněji 2) není moc na tuto třídu. Ale - C6 si neklade za cíl soupeřit na okeskách, ani na dálnici s Quattrem, ani BMW. Když ten výkon není, nebude ho majitel ani hledat. To přispívá a spoluvytváří pověst vzducholodě.
Hele dvě kila to jede, co na tom jestli 100 za 8 nebo za 6,5. Ve Francii na rozdíl od Německa není na dálnicích neomezeno a většina aut se jistě prodá tam. Navíc půjdou do státní správy, a při práci s notebookem na zadním sedadle bys přece nechtěl lítat jak hadr na holi - pro státního řidiče je myslím 2,7HDi ideální volba 😄
Konečně další vůz, za kterým se ohlédne i automobilový laik. Příjemná změna ve světě chladnokrevné a okoukané Německé(hlavně koncernové) produkce, jen tak dál :yes: 😄
😉 :yes:
A navíc můžou natočit pokračování fantomase. 😉
za takovou jebku takovy prachy? dyz za to muzu mit bmw 520i? ani za nic, navic temhle francouzkem uletum teda vubec neverim, ani vzhledove to neni nic peknyho, proste jen snaha se za kazdou cenu lisit :no:
To už je ale věcí volby...to auto je prostě krásné. I za 10 let to nebude pro mladý kluky co s ním přijedou před diskotéku a přes fólie budou lákat holky (aby to pak při nejbližší příležitosti namotali po dešti na strom při nepovedeném driftu). C6 prostě bude svá..vyzařuje z ní klid, houpá se po dálnici ve svém vlastním světě..nechce po tobě, abys každé ráno přemýšlel jestli pojedeš na okruh nebo do práce :yes:
Amen :yes: 😉
Jo, fajrblejde, ty ses tu také za každou cenu odlišil... :no: Vrať se ke svému slabikáři. Maminka tě volá.
Technická poznámka: ten bavor za ty peníze bude, jenže úplně holý. V reálném světě BMW za základní cenu existuje jen velmi vzácně, viděl jsem jednu takovou pětku... v bílé, na obyč. šestnáctkách... uvnitř místo tlačítek výbavy jen plastové záslepky... Dovybav si pětkové BMW a máš rázem půl mega navrch.
Je to dokonalá porce tiché, technické krásy, do níž autor vtělil zároveň silný náboj citovosti. Když na to pohlédneš... jsi fascinován, co v Evropě dokážou... jen to konfrontuj... Do kontrastu s A6kou bych to nedával... protože obě auta maj stejné základní pojetí - ticho, klid, síla, technika, city. S A6 nemusíš jen na zasedání OSN... to je možná její výhoda z hlediska využitelnosti... ovšem tohle... pokud na to máš... myslím v hlavě... a že C6 vyžaduje jemného, vzdělaného hocha, je to je opravdu perla na kravatě správného byznysmana. P.S. Nevím, kdo makal na vnitřku... těch 407 čudlíků na středním panelu tam být nemuselo... a možná by nebylo od věci doladit vnitřek předních dveří. Jinak - :yes: :yes:
😄 Kdybych volně parafrázoval Score tak asi 3/2002 recenze na Unreal...to auto je prostě dokonalé...zbytek už je jen v nás....řidičích... :yes:
Tak tak. Přístrojovka je daní za koncernové šetření ;-\ U vlajkové lodi bych si ale raději přilpatil pár stovek za originalitu a jedinečnost...
Ja len ze jedna C6 beha po bratislave