Novinky

Zpět na článek

Saab 9-5 Aero Biopower Concept: likérová špička

18 komentářů

A tak jen směle leť milý Saabe, a ukazuj ostatním cestu, že nejen benzínem živ jest motor !!! :yes:
Jen drobná poznámka k designu z pohledu amatéra - chromované rámečky předních světel mi připadají nevhodné, všechen chrom je soustředěn na předku auta, což vzhledem ke "zbytku" působí dost nevyváženě.
Asi to tak nevypadá, ale ty rámečky jsou titanové...
Saab potvrdil na LA Auto Show informaciu, ze v Zeneve bude uplne novy koncept a zatial ho popisal ako "Jet on Wheels" - auto, ktore by malo odkazovat designom na letecku minulost znacky 😉 :yes:
Výborně!! Ono není jen letecká minulost, je i současnost, Saab vyrábí letadla pořád a nejen ty. Taky participuje na výrobě vojenské techniky. Strojírna jak má být... 😄 :yes:
ja viem... 😉 Opisal som spravu...
ano ano, díky 😄
... v clanku mi chybi udaj o spotrebe, potazmo cene provozu a take dojezdu na jednu nadrz ... netusim kolik to basti, ale rekl bych ze spise vice nez mene ...
Spotřeba automobilů schopných jezdit na E85 je plus mínus stejná. Ale v Brazílii, kde na to jezdí naprosto bežně již od roku 2003, stojí litr E85 zhruba 60% ceny benzínu! Tzv. fuel flexible auta tam nabízí GM, Ford a VW. V USA má schopnost pracovat s E85 většina SUV,MPV a pick-up trucků, ale zatím to tam moc nevyužívají.
diky za odpoved ... to zni celkem zajimave ... a co zivotnost motoru? ... je nejak ovlivnena?
Prý by neměla být, když používáš ten ethanol jen maximálně z 85% a zbytek doliješ benzínem. Ta schopnost motoru jezdit i na ethanol právě spočívá v nahrazení některých součástí motoru za nějak upravené, aby ho to nepoškozovalo.
60%? Pekne. Ja viem ze tu by sa dal spiritus(90😖 kupit za asi 30SK co je 7SK-8SK lacnejsie nez benzin. A co sa tyka USA tam je danovy systemy vyhodny pre benzin a nevyhodny pre alkohol, preto sa to nepouziva.
Kdy to prijde k nam?? tohle je budoucnost :yes:
určitě to zní zajímavě ... osobně o tom slyším poprvé a překvapuje mě, že se o tom více nemluví médiích ...
Bipower je cesta od ropy, jen nasi zemedelci trvale pestuji v milionech tun neco, co nikdo nechce a co za nase dotace shnije, kdyby jak v Brazilii stat podporil biolih a paliva z nich, tak by to vyrazne pomohlo vsem. Auta na vodik jsou moc draha, i jejich technologie, elektromobily taky, strednedoba budoucnost je biolih a bionafta a auta skoro jak ted, evropsti zemedelci na to kapacity maji (az budou mit na UA a v PL produktivitu jak na zapade, tak zasobi biolihem celou Evropu).
hmm, zajímavý, rozhodně je to cesta k budoucnosti provozu automobilů... a co říkáš na elektromobily a hybridy? Myslíš, že ta technologie má smysl v budoucnu?
Urcite hybridy i elektromobily maji prostor, hybrid jako maximalne efektivni reseni v hustym provozu s motorem na biolih, co vic ci prat. Vis ze prvni diesel na svete jezdil na olej z buraku? Cetl jsem ovsem i nazory, ze v momente kdy prejdem na biolih a biopaliva to zemedelci nezvladnou, cena biopaliv pujde nahoru, rozvojovy zeme vykaci dalsi a dalsi pralesy aby tu poptavku nasytily a mely kde pestovat.... kazdopadne je to obrovsky zdroj energie, ktery v kombinaci s vyvojem hybridu vyrazne zmensuje nasi zavyslost na rope.
Az na jeden problem. Lieh v CR a SR ma vysoku spotrebu uz teraz.Ale aj tak ja by som si to do auta preial. Je to aj mozne konzumovat...