Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Alfa 147, GT a Sportwagon nyní s výhodou až 171 tisíc Kč

14 komentářů

Akce na výběhové modely... Proč ne! 😄
GT vypada dobre a navic neni vybehovej model, v realite je jeste hezci!
Mít teďka zbytečný peníze, tak si jdu nějakou slevovou Alfičku (ten 2.0 JTS zní moc dobře) nebo výběhovýho 3. bawora koupit. Na ty jsou taky dost velký slevy.
...ke každé Alfě přidat dvě náhradní přední nápravy (k turbodieselu tři) a předplacený servis na deset let dopředu. Pak by se dalo uvažovat.
Jo stejně jako k Audi A4 a BMW 3 o M-B třídy C ani nemluvim >😒]
Máš bohužel pravdu, ale Alfa je na tom tak jako tak daleko nejhůř.
No daleko ne, o trochu možná jo, ale taky stojí podstatně míň než zmíněné trio, takže máš "vatu" na opravy 😉
Ojetá možná, za novou chtějí naopak často neuvěřitelné sumy. Jestli si dobře pamatuju, svého času stála 166 víc než Mercedes E i BMW 5. Jak je to dneska, nevím, ale vzhledem k tomu, že Alfa se nedávno direktivním rozhodnutím koncernového vedení stala značkou, převyšující veškerou prémiovou konkurenci a tomu také ihned přizpůsobila cenovky, nedivil bych se, kdyby to pořád platilo.
No o tom direktivním rozhodnutí, že Alfa převyšuje všechny ostatní, o tom nic nevim, na takový prohlášení jsou spíš e😜erti naši západní e😜erti. Alfu jenom management zařadil mezi sportovně luxusní auta a od 159 se tak všechny budou profilovat. BTW 159 je od 156 ne o 3 ale o 5 generací dál, fakt se mi jízda s ní líbila a hlavně tam cítíš kvalitu (konečně).

Jinak orientačně k těm cenám, myslim, že jsem nekecal 😉

Alfa 159 1.9 JTS (160 k) 819 000 Kč
BMW 320i (150 k) 851 600 Kč
Audi A4 2.0 (130 k) 867 000 Kč
M-B C180 (143 k) 899 000 Kč
Jinak v tý vyšší střední je to

Alfa 166 3.2 V6 (240 k) 1 269 000 Kč
BMW 530i (258 k) 1 374 700 Kč
Audi A6 3.2 FSi (255 k) 1 341 000 Kč
M-B E280 (231 k) 1 299 000 Kč

takže i tady to platí...
Se základními cenami máš samozřejmě pravdu a vidím, že Alfy znáš dobře. Já se snažil porovnávat srovnatelně vybavené kusy; pokud se dobře pamatuju, tak 166 před faceliftem v základu neměla víc než 4 airbagy, protiprokluz, stabilizaci ani rádio; to všechno vesměs BMW i Mercedes nabízely. Jak je to dnes, nevím...
I ve vybavenych verzich ma alfa navrch - je levnejsi!
Jinak napsat ze 166 nemela v zakladu radio je LEZ! Je tam zabudovany info system - a byl tam ve vsech verzich od pocatku!!!!!
Dnes navic je zakladni vybava lepsi nez u vetsiny konkurentu - je to z duvodu, ktery pisi otevrene, tady se alfe moc nedari - prilis velka nemecka konkurence (hodne nemeckych firem) a spatna povest. Uz paceliftovane 156 na tom byly hodne dobre ze vsech hledidek (tedy i kvalitativnich), 159 to definitivni potvrdi - pozorujme testy, recenze a auto si pujcte. Jel jsem v nemecku s 1,9 JTD a byl jsem spokojen.
K naprave - jezdil jsem bmw (bydlim na vesnici, takze spatne cesty) a naprava mi odesla po roce. Alfu mam rok a stejnej zvuk, kterej jsem slysel u bmw ted slysim taky. Dnes je to konstrukcne identicke a materialy take....
Nebyla to LEŽ, nanejvýš omyl. Jestli máš ceník z té doby, rád se o tom nechám přesvědčit. Ostatně z věcí, které jsem jmenoval, bylo rádio nejlevnější. Základní výbava možná je lepší, než u většiny konkurentů, ovšem minimálně 147 přišla po faceliftu o její značnou část a i přes nikterak nízkou cenu mi připadne chtít příplatek za výškově nastavitelné bezpečnostní pásy či třetí tříbodový bezpečnostní pás a opěrku hlavy jako bezmála drzost. Alfy jsou předražené a mají dodnes v průměru daleko vážnější problémy s kvalitou, než většina konkurence, za tím si stojím. K tomu v ČR otřesný servis a kosmické ceny náhradních dílů. K nápravě - kterým BMW a kterou Alfou jste jezdil/jezdíte?
Vidíš, nejdřív tykám, pak vykám 😄 Hlavně se nezačněme hádat, mám Alfy taky rád, o to víc je mi smutno, jak jsou na tom dnes špatně.