Vo Frankfurte vraj uvidime blizky predseriovy prototyp 207. Do konca roka by mala nasledovat fotopremiera seriovky. Seriova vyroba 207 zaciana zaciatkom 1/06 v Trnave. Vystavna premiera bud na bruselskom autosalone v 2/06, alebo v Zeneve.
Někdo vidí předek Peugeotů jako usměmavý, mi to připadá jako otevřená huba. A já nemám rád když si na mne někdo/něco otevírá hubu, a že si je ty 407, 307 a 207 teda otvíraj řádně - no fuj. Tož tak.
To je hustý, jak celej čumák je jeden kus. Už vidím, jak to každá druhá kráva odře a bude měnit maskonárazník za tučnou vatu. A ty vyboulený světla taky nebudou žádná láce. Z těch fotek je mi sympatická zadní část auta, ale ten čumák Poslední pežoty trpí nevyvážeností přední a zadní části. Např. 407 sedan je přesně od B sloupku na každou stranu jak splácnutá z jiných aut. A tady to vypadá na podobný propad
Ja som Peugeoty tiez "nerozjazdil".Myslim , ze ich sefdesigner Gerard Welter to s tou svojou fascinaciou Ferrari,a naslednou aplikaciou na Peugeot, prehana. A opakovany vtip nie je vtipom. Tie predky su fak prinajmensom divne. A 407 ma priserny nepomer medzi pdlzkou prednej kapoty a kufra. U Coupe je to dolsova tragicke. Kde je stara dobra 405? Ten sedan som v tej dobe miloval. A uplne "na vetvy" som bol z dakarskeho specialu 405 T16 GR. To co prislo po tom bol uz iba pribeh o zaslej slave. Ja dokonac nemam rad ani 206 - vpredu mi nieco vadi, ale neviem to presne identifikovat. Mam tusim divny pocit z tych "vytiahnutych" svetlometov.
To je přesně to, o čem mluvím. Ten nepoměr u 407 sedan bylo to první, co jsem si všiml. 405 a 406 se mi líbily velmi. Jediné, co se dá překousnout, je 407 SW. T16 byl nářez a i v dnešní době je z ní spousta lidí "hotová"
...zvykneme si na predlouhou deformacni zonu, jako na dan narazovym testum EuroNCAP. Domnivam se, ze toto reseni bude praktictejsi, nebot delka deformacni zony pred predni napravou do urcitych rychlosti nedovoli poniceni predni napravy, coz se mi jevi jako inteligentni. Samozrejme to pote prinasi nutne obeti v podobe tvrdsiho nastaveni podvozku, aby nedochazelo k permanentnimu dotyku predniho narazniku s vozovkou v momentu properovani. Ta tvrdost podvozku byla prave kritizovana u P407 v testech. Na novou tvar Pegu jsem si musel zvyknout, ale neurazi me. Casy P405 se nevrati pokud nebude u navrhu tvaru novych P asistovat opet Pininfarina. Za nejkrasnejsi vuz poslednich 20-ti let vsak povazuji P406 Coupe, opravdu nadhera, lehkost konceptu, tvarova vyvazenost.
Pajo, myslím, že máš pravdu. Tvé vysvětlení mi zní logicky. A s tou 406 Coupé se zatraceně shodneme. Dodnes si pamatuji, když jsem viděl první promo fotku v časopisu: černé pozadí, červená 406 z boku. V té době jsem ho strašně chtěl. Pak jsem ale viděl pár testů jízdních vlastností a je to spíš imageovka, než sportovně laděná kárka. Nejvíc by mi vadilo, že to při smyku, nebo ostřejším brždění neustále bliká všema čtyřma blinkrama. Ale krásný autíko to je
vypadá to jako dost dobrej nástupce 206. Tu maj už zmáklou, tak tohle bude dokonalejší. malá auta se stále dobře prodávají.Určitě na tom bude líp než příbuzný z Kolína ( i když je menší)
Mrkni na počty vyrobených kusů...kde je tvoje Clio a Punto. Současně ale respektuji, že jsou i tací, kteří mají rádi zoufalé Clio nebo "oblíbené - italské" Punto
clio som nikdy moc nemusel....mne to vždy pripadal taký "grmel", súčasné Punto je o ničom, ale nový prcek od Fiatu si určite polepší....Pegiho docela môžem, ale nové Punto sa mi zo spomínanej trojky zdá najnápaditejšie a najkrajšie....
At se nam to libi nebo ne, tak 7 let je setsakramentsky rozdil a porovname-li nejvetsi trh pro Punto (I) a pro Fabii, tak dojdeme k rozdilnym cislum. Navic cenova politika v zemich EU neni pro Fabii zrovna kladem. Pribuzna zije v Italii a kdyz kupovala auto, tak srovnatelna Fabia vychazela o 2000 EUR draz nez treba Clio. Nicmene to neni duvod, proc se po Fabii vozit, nebot jeste dnes ma ve sve tride co nabidnout a pritom je to model na vystridani...
Pajo, nějak jsem to nepochopil. Že vychází Fabia v Itálii dráž je chyba Italů? Není to důvod, proč se po ní vozit, ale je to důvod proč se v ní nevozit.
...ne urcite ne, sestra chtela skodovku, ale jeji cenova politika ji silne pribrzdila zajem... Nemyslel jsem to jako chybu Italu... A mas pravdu cena byla duvod, proc se v ni nevozit...
mitsubishi outlander s velkou hubou ... je tragicke, ze dizajneri sa vytracaju, lebo nie je nic jednoduchsie ako okopirovat a prilepit zopar poznavacich znameni. skoda pre automobilovy svet.
...skor nudzove riesenie pre PSA. Evidentne zaspali v segmente SUV / SAV a toto bude cesta, ako to rychlo a "lacno" vyriesit. Vyvoj konkurencieschopneho auta proti firmam, kt. su na trhu najmenej 25 rokov by bol jednak drahy, ale hlavne dlhy.
to mělo být k tomu mitsubku ten Peugot je taky pěknej, ale průser... já sice nepoznám, že to je mitsubishi outlander, ale každý vidí, že ty boky vůbec neodpovídají dnešnímu firemnímu designu... a to není výtka jen proto, že by mi vadilo, že to není made in Peugot, ale zkrátka proto, že to vypadá ošklivě