Himbajs, proč ty některý auta korejský vypadaj jak plastový, jestli oni nakonec třeba fakt plastový nebudou ... ono to ale nevypadá špatně, jako taková hračka pěkná, plastová ...
No, tak to je tedy paráda. Toto auto mne oslovilo již před nějakým časem a byly 2 věci, které se mi na něm nelíbily. Šedivý interiér a slabý turbodiesel. V tomto provedení je to vyloženě super kára a já jen věřím, že se díky vyššímu výkonu příliš nezvýší i cena
Jste jako malý děti. Každej si hájí svoje a díky předsudkům nedokážete pochválit nic. Každej si chválí jen to svoje ať VW, Honda... Nevím prož by Hyundai nemohl být dobrý auto?
Na tvém příspěvku se mi nezdá ta ostrost současně s obecnou obžalobou "každej". To mi moc dohromady nejde. Myslím, že lidi, co pochválí jen auta jediné značky, tu nejsou. Natožpak aby jich tu bylo tolik, jak čiší z tvého projevu. Např. GTI tu vychvaluje Logan a Infiniti. Zajímavá kombinace, ale já mu jí schvaluju. No a já jsem kdykoliv a kdekoliv připraven bít se do krve za Sonatu a XG. A to že má skoro každej nějakou značku, která je mu nejmilejší, mi připadá naprosto normální a pochopitelné. Té značce asi odpustí víc než jiným. Jako svojí ženě musíš sem tam něco odpustit, ale lidi na ulici si na tebe tolik troufnout nesmí. Nesnáším analogový hodiny v hranatým rámečku. BLS a DTS to odpustím kdykoliv. Protože jinak je miluju. A když jí miluješ...
S*r* mě, že Evropani naschvál nevyrábějí velký a zároveň levný auta. Ukaž mi evropský auto s dýlkou, výbavou, šestiválcem a automatikou jako má Sonata, za míň peněz. Evropský automobilky jen stále vymýšlejí, jak prodat co nejmenší auto za co nejvíc peněz. Udělají z něj jako MPV nebo jako SUV. Ať si svoje předražený prcky nechají. Odmítám platit půl melounu za minivůz. Ve světě už kupují evrospká auta jen snobové. Nikde jinde mimo Evropu se jiným skupinám kupců neprodávají. To o něčem svědčí.
No já nevim, ale myslim, že do ceny evropskejch aut se promítají hlavně vyšší náklady na pracovní sílu.. a taky asi větší daňový zatížení celkově.. a taky náklady na vývoj nových technologií a samozřejmě i na ty reklamní masáže a vůbec všechno okolo.. neříkám, že to je dobře, ale je to spirála.. když se nebudou kupovat evropský auta, tak se zavřou továrny, propustí se lidi, bude víc nezaměstnanejch, tudíž i míň lidí, co si bude moct dovolit jakýkoli auto..
Tak to nevidím. Vysvětli mi, proč z evropského trhu zmizelo Scorpio, Omega, Maxima etc etc. Proč se u nás nevyrábí žádné auto větší než střední třídy, které by třeba nemělo luxusní výbavu, ale prodávalo se za výhodnou cenu a nabízelo velký prostor? Naopak Evropa je suverénní jednička ve výrobě miniaut za nehorázné ceny.
nevím, asi už nebyl dostatečný zájem o velká "neluxusní" auta, aby se vyplatilo je dále vyrábět... a kdo vyráběl Scorpio - Ford, kdo vyráběl Omegu - Opel.. Ford a GM, koncerny jako kráva, americkej kapitál.. Nissan je snad samostatný, teď nevím..
Kdo co vlastní do toho nepleť. Já věřím, že naprostá většina lidí nekupuje auta podle vlastní potřeby nýbrž tu vzniká poptávka uměle vytvořená reklamou. Vidím to v příbuzenstvu na lidech, kteří se o auta nezajímají. V rozhovoru o autech jsou schopní opakovat dva tři lživý slogany z reklam. Pak ty nákupy podle toho dopadají.
no tak i kdybych to bral tak, že každá automobilka si rozhoduje o svým po svým, tak mohly klidně dál chrlit Omegu s novým designem a k tomu vytvořit patřičnou reklamou umělou poptávku... problém je asi jinde..
někdo přece musel říct.. Stop! Omegy už ne.. Scorpio končí.. Maxima harakiri.. Lidi hladový po luxusu a postavení prostě chtěli velký, vybavený auta, ti co na ně neměli nestačlili "uživit" tenhle segment a tak to automobilky utly. Buď si koupíš střední třídu, na kterou máš, ale nevyhovuje ti rozměrově, nebo si kup vyšší střední, ale připlať si, protože nebudeme vyrábět jen velký auto bez výbavy a jak řekly, tak udělaly.. Je to tak.. Jediný, co takovýmu člověku zbývá je tedy sáhnout po bazarovce.. Asi taky uvažovaly tak, že člověk, co má potřebu po prostoru, tak to chce kvůli rodině a tak velký auta nahradily SUVka a MPVcka, jak už si zmínil. Mě to taky netěší, na druhou stranu mi to ani tolik nevadí.. Je fakt, že kvůli tomu je možná ta existence Hyundaie apod. pro spoustu lidí určitou "spásou"...
No abych to zakončil. Mně je v zásadě jedno, kdo za to může. Jen upozorňuju na to, že pro mne a mnoho dalších lidí je to majoritní důvod, proč je pro mne kompletní evropská produkce nezajímavá. Spoustu lidí potřebuje hodně prostoru a nemá na to kupovat auto s kůží, CDchangerem a devíti air-bagama, o nezbytnosti mnohých lze s úspěchem pochybovat. Když spousta aut bez kolenních air-bagů dosahuje nulového poranění nohou při čelní srážce. Stejně tak mnohé vozy bez bočních airbagů dosahují lepších výsledků než vozy takto vybavené. Existence těchto "pytlů na pytel" v evropských autech je způsobena jen a jen marketingovým předháněním se. Joj, koukám, že místo ukončení jsem spíš píchnul do ještě většího vosího hnízda. Určitě se ozve mnoho "devítiairbagovců".
ale né, máš pravdu. mě je taky v zásadě jedno, kolik airbagů a kde je auto má.. pak i chápu tvojí obhajobu Sonaty, ale americká produkce je pro průměrné čechy taky nad jejich ekonomický síly, takže i když pominu tvou lásku ke Caddymu, tak i většina nových am. aut je dost drahá a ve svý podstatě je na tom stejně. třeba se pletu, ale já si nevybavuju žádný offic. dovážený auto, který by odpovídalo tvýmu zadání.. velký, základně (evropsky) vybavený.. pravda je, že amíci maj "všechno" v základu.... nevím, tak řekni..
Tak teď nevím, co po mě chceš. Oficiálně dovážený? No vždyť říkám, že se sem pořádný auta nevozej. Musíš si ho nechat dotáhnout na objednávku. Chceš příklad? Ford FiveHundred. Délka přes 5metrů (rozvor 2868mm). V základu 200 koní. V nabídce je i náhon všech kol, šestistupňový automat i automat CVT. Cena základní varianty v USA: 22 840$. Krát 25 za dolar je 571 000! Přičti clo a DPH (29 %) = 736 590 a směšných tisíc dolarů za přepravu lodí. Aneb jak získat za 760 vybavenou pětimetrovou limuzínu. Stačí si pro ní skočit někam, kde neokrádají zákazníky. A to byl jen jediný příklad. Takhle je to v USA s cenama všeho, co má 4 kola.
Jen tak pro ilustarci dodám: [odkaz] /// Interiér: [odkaz] Standart: celohlikový V6, moderní automatická převodovka , všechno v elektrice, klimatizace, CD, kotoučové brzdy na všech kolech s ABS, dva čelní dvoustupňové airbagy, boční nejsou v základu, ale i bez nich dosáhl v NHTSA (který má mnohem přísnější boční simulace než NCAP) 5 hvězdiček z 5.
hmm, za ty prachy, mě se sice moc nelíbí.. ale.. tak jsem pobyl chvíli na ford.com a A) nechápu, že tam není Mondeo - asi je to web jen (hlavně) pro amíky a za B) je tam Ford Fusion 2006 a vypadá moc pěkně, je trochu kratší než FHundred, asi o 25 cm a ani cena není moc vysoká, asi kolem 22k dolarů..
To je jednoduchý. Střední třída byl donedávna pro Ford USA model Taurus. A ten teď končí a nabíhá Fusion. A ten má design exteriéru vážně skvostnej. Vyšší střední je Five Hundred a full-size Crown Victoria (známý z policejních honiček ve filmech). No a pokud se ti FiveHundred nelíbí (taky nepatří k mým nej, vzal jsem jen jako příklad), tak za stejnou cenu si můžeš indivindi z USA dovézt třeba základní Chrysler 300 s motorem V6 2,7. Prostě cokoliv obřího.
obzvlášť je pěkný v tý černý, nebo metalický červený... a ty zadní světla.... to je orgazmus... žádnej voser jako evropský auta, kde už nevědi, jak by to měli překroutit, aby byli originální.. tohle je jednoduchý, masivní a elegantní líbí se mi čim dál víc... jak píšou...Ford's new driver's sedan arrives fall 2005, with a bold look and a shockingly afforable price.. kdyby tak jeden arrive k nám na parkoviště..
si povídám se sebou ale ještě mě taky napadlo, jestli to nebude tím, že nám ty auta tak trochu rostou a tak třeba Mondeo/Scorpio by už nemusel být takový rozdíl ve vnitřním prostoru .?. jiná věc je "problém" motorizace.. zkrátka marketingový hlavy v automobilkách vidí ten trh a jednotlivý segmenty jinak, asi jako většina, kterou svými rozhodnutími vytvářejí a tak těch několik "málo" lidí je nezajímá, protože by nehodilo ani cent..
Jako malej jsem žral Scorpio. Jen chci naznačit, že evropské automobilky mě svojí modelovou politikou k amerikám částečně dotlačily. Možná mohly dostat v budoucnu moje prachy. Ale za současné situace si nedokážu představit, že bych koupil evropské auto. Chci aby vzniklo něco jako Logan ve třídě aut třeba za 700 000. A Superb to není.
takže tvoje vize je natáhnout logan o půl metru( v lepším o metr) a místo Ř4 1.4 dát V8 5.5l a ozdobit automatem , pokudmožno , aby poháněl zadní kola.
Néé. Logan byl jen příklad auta, které nabízí v dané cenové kategorii víc než konkurenti. Samozřejmě to auto za 700 by mělo být mnohem bezpěčnjší, kvalitnější, spolehlivější atd. Ale opět by mělo nabízet kusanec auta navíc. Bez zbytečností.
No tohle je půl na půl.V americe je blaze, vládne tam cenová válka kdo nabídne lepší auto s lepší výbavou za nižší cenu.Pro kupujícího je to výhodný, já se taky někdy přistihnu jak slintám nad poměrem cena/výkon Fordu Mustang 2005.Scorppio bylo dost poruchový a poslední model byl dost "odvážnej" na Evropu( mě se líbil).Jinak v Evropě je cena benzínu dost vysoká a taky v Evropě sme odjakživa zvyklí na menší auta(Fiat 500,600,850,126,Citroën 2CV,Renault R5,VW Brouk,Ford Fiesta atd.) a je to v nás zažitý stejně jako v američanech V8,velkej objem,velký rozměry,velkej výkon a náhon na zadek.Jinak trochu tady velký auta chybí v tom ti dávám zapravdu.
co se týče toho Scorpia, tak je v Praze docela vidět, je takový American-look like... líbil se mi, ale už se mi okoukal.. no a velký auta tu taky byly.. vemte si nádherný Tatry, myslím 603, takový ty aerodynamicky tvarovaný, vzduchem chlazený.. to byla bomba, když jsem byl malej, tak v ulici dvě parkovaly.. a taky tu byly Volhy .. po revoluci přišly různý velký a předražený ojetiny.. dneska už jsou ty ceny velkejch ojetejch aut lepší.. relativně.. Hmm, Mustang jsem viděl několikrát naživo a je pro mě pořád rozporuplnej..
ne, myslel jsem normál sériovou produkci, s jednoduchou maskou s chromovým rámečkem a vzadu u sedanu se světly v jedné řadě s chromovou lištou nad.. celý auto má takový americký vzezření a je to tak rok 96, 97
Zahoďte předsudky. Auta od Hyundai patří k jedněm z nejspolehlivějších. Alespoň mě především zajímá, abych se spolehlivě dostal z místa A do místa B. Když se dnes podíváte na hodnocení většiny německých aut, tak jsou ve spolehlivosti hluboko za Hyundai (kromě BMW a Octavie). Němci jsou dnes jenom pozlátka pro oči, ale jinak :no:
Na světě se vyrábí v současné době jen dva vozy, které jdou napříč sociálním spektrem - MINI a GOLF. Jenom tahle dvě auta si kupují jak ti, co na ně mají, tak ti co na ně nemají. Ti, co ně nemají v těch autech naplňují své životní sny. Ti, co na ně mají, buďto nesní vůbec, nebo sní, ovšem ve svých jiných vozech. V tomhle pohledu jsou MINI a GOLF geniální. Kup si Mini nebo Golf. Nikdo nepozná, jestli jsi ten, co na něj má, nebo ten, co na něj nemá P.S. V SUV mi (zatím) obdobné vozy známé nejsou...
Nejsem odborník na VW a marketing, ale v případě nového Golfa (myslím fyzicky), tak si jej u nás spíš kupuje ten, kdo na něj má. Staré(generace) si kupují spíš ti, co nemají na nového. V mateřském "D" to bude asi jinak. Jako 2., resp. 3.auto do rodiny. U nás výjimečně též
Do prčic, to je o Hyundai. Také jsme nad tím doma váhali, ale žena nechtěla jezdit dodávkou(to obecně.) Mohla být lepší ergonomie sedadla - volant -páčky. Tam je to ještě dost korejské. Z venku moc líbivé. Pokrok to je velký.
Je jaro.Všechno kvete , rodí se mláďátka , páruje se nám to , začíná období alergenů a do toho všeho se probouzí i malý medvěd Méďa.Promne si oči po půl roce spánku a probudí svou mámu z kómatu.Po vidatné snídani si vzpomene„Ježišmarja!Vždyť já si mám jít pro řidičák!".Méďa totiž před spánkem stihl udělat napotřetí autoškolu a dnes si musí zajít pro řidičák.Vypravil se tedy do města , aby se k večeru vrátil štasten s řidičským průkazem skupiny B.Celou noc přemýšlel co si koupí za auto , ráno rozbil prasátko , rozpáral madraci , obrátil hrníčky a už si to štrádoval do města pro svůj nový vůz zatím neznámé značky.Zašel do prvního bazaru s názvem WWW WAGEN.Méďa byl okouzlen tou spoustou třpytivých papírků a praporků , ale více ho zaujala cedule kde jistý hokejista propagoval tento bazar slovy , že s auty z WWW WAGEN jezdí celý Lágr tým a opodál si korpulentní dáma lebedila v červeném Jeepu.Méďovi se rozářila očka a už k němu letěl prodejce „Dobrý den má oběti-eeehm- můj pane.Co si račte přád a o koli tě mám ošulit- eeehm-kolik máte peněz?"„No jak tak počítám 25 000"odpověděl stroze Méďa„Euro?"„Ne!"„Dolarů?"„Ne!Korun!"„Jo tak!?No jo tak to zas bude kšeft!Poďte něco najdem." a hned ho podlý prodejce zavedl ke starší Felícii.„Jééé, to je pěkný."z auta odpadl kus blatníku a prodejce ho hned zkopnul pod auto se slovy„Aspoň bude lehčí.".Méďa jen uznale kývnul a sednul si do útrob vozu, prodejce mu podal klíče a oběť nastartovala.Bubínky osádce vozu , ale i celému městu praskali řevem„Má to 140 decibelů, to je víc než má Gripen!"Zařval prodejce usmívajíc se , že oběť nepoznala absenci výfuku „Projeďte to!".Medvěd zešlápl pedál plyn a škoda se rozjela oslňující rychlostí 20 Km/h, jeli po městě , ale pak to radši vzal Méďa mimo město , aby mohl plašit lesní zvěř a milecký pár zajíců.V tom je předjel asi osmiletý cyklista amatér a v Méďovi se začla vařit krev vzteky.Šlápl na plyn až prorval podlahu a auto vyrazilo neochotně kupředu, najel si hezky ke kolistovi a srazil ho ladně do příkopu i se značkou pozor zvěř.Vtom se objevila zatáčka , Méďa šlápl na brzdu , ale ono nic , šlapal tedy jako o život , ale pořád nic , nakonec tedy v pořádku vyjeli zatáčku a prodejce to glosoval slovy„S brzdama to umí každej amatér , ale bez brzd.To jen profík!", medvěd se začervenal a bylo jasno.Auto koupil a odjel pyšně domů.Tam našel plačtivou matku , nevěděl co se stalo.„Okradli nás , vzali nám všechny úspory!"říkala jeho máma.Méďa věděl , že je v *.Zkusil tedy zalhat„Tak si představ.Du tadle po chodníku a najdu bůra, vezmu toho bůra a vsadím si , no a já vyhrál bezmála třicet klacků."„Tys vyhrál?Sláva máme prachy!"„No a za ty many sem si-eehm-koupil auto."„Co?"„No von v tom bazaru byl takovej moc milej pán a todle mi prodal."Méďa dostal ještě ten večír nařezáno a byl bez večeře , přesto ho hřálo na duši , že se mu podařil tak dobrej kauf.
Míčku, vzít komplet schéma krtkovejch story a naroubovat je na medvěda, chce podle mně dost odvahy, nebo málo úvahy, pokud tedy tohle s krtkem neudělá Lones. On tu má na tenhle typ story autorský práva... Copak kolegovi se nedostává schopnost stvořit jeho vlastní svět? Lágr team je dobrej, dokonce výbornej fór, ale ať ho cpe do své -originální- story... P.S. Tamin určitě nechtěl parodovat... ale o to je to vlastně ještě nepochopitelnější. Jó, přebírat hlášky, to je OK - třeba VW brejle to je známka kvalitního díla (mimochodem Rasto to o těch brejlích napsal u Infiniti, tak to jsem se smál... jak tu Lonesova hláška věšla v život)... prostě, já myslím, že tamin to pochopil... Doufám.
Teď finišuju s jednou "dobou plastovou", kterou jsem tímto budoucím dílem povýšil z mýho remcání nad plastovostí dnešní doby na regulérní příběh. A musím se pochválit.
No neopisoval sem.Je pravda , že se tam vyskytujou zvířátka , ale s Lonesovím Krtek to nemá nic společnýho.K tomuhle mě inspiroval příběh mýho pošahanýho kámoše a taky špatnejma zkušenostma s AAA.Jinak pravda Lones byl první , ale to neznamená , že potom už nesmí nikdo napsat nějakou motoristickou příhodu.Jestli tě to urazilo tak pardón ale napiš v čem se to podobá Krtkovi a pak teda se omluvím.
Čekal jsem hodně, tamine, ale tohle ne - celá tvá story je postavená na logice příběhů, které píše Lones o krtkovi. Všechno - styl, fabulace. koneckonců i to, že je to "bajka". Jestli si opravdu myslíš, žes napsal originální story na auto.cz, tak ti píši že nikoliv, zároveň si dovolím ti napsat, že Lones se určitě neurazil. Ale takhle opisovat jako ty, to se prostě nedělá. To formát nikdy neudělá. Udělali jste to tady zatím dva. Ty, přičemž jsem přesvědčen o tvých nikoli špatných úmyslech, a ještě jeden, kterej narozdíl od tebe evidentně charakter v pořádku nemá. Tak neblázni přečti si pár krtků a pak svého méďu a popřemejšlej.
V tom ti dávám za pravdu , že jde o bajku.Ovšem tohle jsem sem napsal za zcela jiným účelem.Nesnažil jsem se kopírovat Krtka poněvadž by se mi to stejně nepovedlo.Je pod momou úroveň někoho kopírovat , protože bych se stal trnem v oku zde přítomným a jak se zdá tobě trnem sem a to asi rovnou v p*rdeli.Jinak podoba tu možná je stejně jako je ve Vodním světě a Šíleném Maxovi.Jo a napiš jaký hlášky sem přebral a v čem přesně se Krtek a Medvěd podobají.
No já jen , že sem udělal chybu , protože četl sem krtka jen od té doby co sem chodím , což není zrovna dlouho a taky bych to rád ukončil.Tohle sem napsal za zcela jiným účelem než za kopírováním a když už bych nečo kopíroval tak rozhodně pořádně.Jinak se ti omlouvám Lonesi a jinak pravda je , že si mě inspiroval příběhem na motoristický téma a já chtěl jen vyplodit kraťoučkej příběh.Na krtka nemám ,takže co bych se prcal opisováním?
Máš na hodně, když se dokážeš omluvit To každej nedokáže... Lones sice na to určitě nečeká, ale v zájmu korektních vztahů je tohle potřeba ocenit. Jedem dál.
Takže GTI co sme si to sme si .Příběhy Médi teda nebudou , ale rozhodně to neznamená , že začnu kvůli týhle malý roztršce hanit VW , to né.Chtěl sem jen doplnit duo Krtek Bertoňák.Jinak hned zejtra si přečtu celýho Krtka a taky musím prohledat všechny diskuze kvůli Bertoňákovi , abych zase nerozpoutal diskuzní bitku.A ještě jeden smajlík
To co sme předvedli tady a že ho pozdravuju.Jo vzkaš Bertoňíkovi , že mám hustou tuningovou vychytávku-Hřebíktuning.Tohle udělal můj soused když si jednou vlezl pod svou šádu a prorazil jí vejfuk hřebíkem jen aby to víc řvalo.No prostě magor.
Je vidět, že s GTIm každý chápete "opisování" jinak. V tom je asi jádro problému. Podobnost ve schématu tam vidím značnou. Ale navěsil si na to vlastní vtipy a scénky. A ty mě pobavily. Jinak díky veřejně GTImu, že se mě snaží hájit. A díky veřejně tobě. Nechci tu rozebírat jestli ses měl nebo neměl omlouvat. Už to, že ses omluvil (to tu nebývá zvykem), ukazuje tvé úmysly. A ty byly OK. Nic jinýho není podstatný. A přísahám, že když jsem četl: "Méďa věděl, že je v *." řehtal jsem se.
že ten Tucson dobře vypadá. Na podvozku nazáleží, tahle auta v této cenové kategorii nikdy neopustí silnici, a když, tak jen proti vůli šoféra... Přesně takhle bych si představoval na 20 metrů stylový SUV... kdybych nepotkal minutu před tím Cayenne. Tak mě napadá, kolik by se asi prodalo Cayennů za cenu Tucsonu a kolik Tucsonů za cenu Cayenne?
to bych nečekal.. jak to můžeš napsat zrovna ty, který v jiné nedávné diskuzi napsal, že si se narodil v Evropě a tudíž ti "logicky více harmonizují evropská auta".. ty, jenž má ve stáji Touareg.. ..který sice také neopustí silnice, ale.. na tomhle autě není moc stylového.. stylový je FX, ale tohle ne.. tohle je "jen" ekonomická alternativa..
Z Tucsona přimo kape touha po Evropě... proto se tu na něho dá koukat. Za Touareg jsem nikdy VW nechválil. A to, že je to ekonomická alternativa... no, vždyť o tom jsem tu napsal už druhý příspěvek.
no to je hezký že z něj kape.. a že to dělá touha.. to asi nejen Tusconu .. mám Touareg docela rád, i když bych v tý třídě asi šel do FX nebo do X5, ale to je jiná story.. divím se, že ti Touareg "logicky neharmonizuje" víc.. mě ten Hyundai přišel vždy strašně pokroucenej, ale tak nějak divně.. třeba Kačen, tedy Cayenne není vyloženě hezký auto, ale je brutální, jako 911 na stereoidech... nebo třeba první generace Hyu Coupé.. co to mělo bejt "ekonomická" parodie na Jaguar XK?? Jasně, lepší se to, ale i tak bych si týhle automobilky vážil mnohem víc, kdyby prostě koupila 10 čísel nějakejch evropskejch časopisů o autech, vytrhla si stránku s těma amatérskejma skicama mladejch talentů a zkusila udělat pro evropu něco evropskýho.. nebo kdyby přišla s nějakym úplně jiným trendem, abych si mohl říct: aha, to je Hyundai, to jsou ty, co vždy přijdou s revolučním vzhledem, to je ok, ty se snažej.. ale ne, pro mě to vypadá zatím jako obrovskej hybrid.. já vim, von takovej Bangle není nejlevnější, Silva taky asi ne, ale vždyť je tady tolik mladejch nadějnejch designerů, který by určitě stáli o to prosadit se, a nebyli by ani drahý.. ale to asi těm korejcům nějak uteklo.. no, já se jdu projet (na kole) a vyvětrat, bych trochu přišel na jiný myšlenky..
mě přijde Bangle strašně legrační.. viděl jsem asi dva dokumenty, a když tam na něj dávali záběr jak tak kouká na ty svoje výtvory , nebo mluvil a má takovou legrační gestikulaci, mluvil americkou němčinou a to byla perdel.. ne ne, já mám kolo, jak tehdy psal marketing: "nejmladší americká legenda" tak mu jdu prohnat tu nesekvnční přímo řazenou 24 rychlostní převodovku s někdy suchou někdy mokrou bezlamelovou spojkou..
K věci a stručně: odpoledne jsem jednoho Tuscona viděl, zlatá metalíza(sice ji nemusím), tmavá okna, nárazníky nebyly v barvě(a seklo to), tiše to projelo kolem - mně se to auto prostě líbilo. Mezi dalšími auty to vypadalo hezky, moc hezky, snad i důstojně. To je celé. Prostě: DOBRÝ, HODNĚ DOBRÝ.
Z prodejny VW se valí dým a z amplionu se před prodejnu valí Krtkův hlas - pojďte k nám, takovou mlhu u vás nemáte. S brejlema VW ležérně na čele vypne mikrofon a křikne na GTIho... vypni už sakra toho Apoštola TDI, nebo ho tůruj na dvorku, takhle to vypadá, že mlžíme velkej korupční problém. GTI hlučně - nerozumím ti, mám v uších VW špunty. Když tu zčistajasna vchází do prodejny Lones. Vy tu určitě neprodáváte Caddy, co? Krtek - neprodáváme, máme jen vybrané zboží. Lones - čemu tady říkáte vybrané zboží, tomu poloautu, co jsem o něj málem zakop u vchodu? Tohle přibaluje Cadillac do kufru pro děti na hraní. Krtek - tak dobře, ale co říkáte na mé brýle, jsou passátní, ne? Lones - nejsou, šílháš. Krtek - to je možný, ale není šilhání, jako šilhání... pravda je, že můžu i kadyšilhat. To by šlo, ne? Lones (překvapen) - jak kadyšilhat? Krtek - no když kadím, tak šilhám (směje se na celé kolo). Lones (kroutí hlavou) a směrem ke GTImu pronese - pěkná partička, ještě, že neprodáváte auta. GTI rudý až po ponožky s logem VW - omlováme se vám, jako kompenzaci si dovoluji vám nabídnout poslední model Apoštola za velice výhodnou cenu. Lones se chytí za břicho, otočí se a s hurónským smíchem si razí cestu mlhou ven. Vyprovází ho až na dvorek Krtkův hlas z amlionu... pojdte k nám... *** Tento příspěvek má především vyjádřit obdiv jak autorovi Krtka, tak Krtkovi samotnému. Stává se totiž jen vyjímečně, aby fiktivní, románové postavy prorostly do života. Naposledy tuším to dokázal A. Dumas
ale to bych si ani nepomyslel, jen že mi to přišlo, ale nejsem takovej odborník.. hele GTI, jak to bylo s Bertoňákem, tedy nějak stručně, myslím, kde si ho vzal.. tou dobou jsem nechodil do diskuzí a na auto.cz jen občas.. jo a chválím slovo passátní.. to je taky super.. zvlášť ve spojení passátní brýle.. když si představím toho krtka v těch brýlých, jak se ptá, jestli jsou passátní
Bertoňák vytryskl zčistajasna jednou, jak už to u hovadin bývá po nějaké inspiratívní diskuzi na auto.cz. Máme léto, tak můžu udělat radost všem "příznivcům" Bertoňáka a v nějakém letním repete ho tu instalovat. (od 105ky obrácenýho kabrio, přes Leona se zákluzným dělem, návštevou v Ženevě, kde Bertoňák pěstma přebouchal 147ku na Breru, účastí na manévrech NATO, absolvování technické kontroly s Leonem, přes tuningování Pendolina až k výkonu trestu v Ruzyni) Passátní je opravdu mé slovo - dočteš se to na 440přispěvkovém Passatu, úryvek jsem teď přetiskl ke Golfu 32 Je tu ještě slovo - VÝLOČNÉ - a jeho autorem je Ciello, kterej je na dovolený a to i přes to, že nám to vadí, protože nepíše. A ten umí napsat! Krtek má překrásnou historii. A stojí to za to ho přečíst. Lones ho vrazil uceleně, on ti napíše kam. P.S. jo, a občas taky píšem o autech. Ale jen občas
no já četl snad jen o trestu v Ruzyni.. měl by si to taky někam dát, můžeš-li.. no a.. kterej je na dovolený a to i přes to, že nám to vadí, protože nepíše.. Krtka už jsem samozřejmě přečetl, má ho na svých stránkách..
Já to oko ale nemyslím na punčoše... Použil jsem to jako poklonu, tedy že má velké oko, že se umí podívat na auto... tedy v případě Ciella platí, že se umí dobře podívat i na jiný věci..., je to prostě poklona
Ne ne, narozdíl od Micka v tom cítím jasně GTIho podpis. Ta pompéznost. Hlásiče, tlampače a sirény. To byly vždycky GTIho hračky. GTI rád křičí do světa. Takovej cirkus mohl vyplodit jen on.
No ty krávo , já čumím. GTI si dělá srandu z VW a kdyby jen to !On i z apoštola!Málem mě omyli a jinak etrémně dobrý .Jinak kdyby Lones začal prodávat ty svoje VWbrýle tak má do týdne viděláno na Cadillaca.
Jo, tak kolem vaší vsi projel zlatavej Tucson... já nahoře píšu, že je problém, že dobře vypadá... Zlatý teda nenosím ani hodinky, ale souhlasím, že by to tu mohl být bestseller. Hned za Cayennem. No, hned asi ne... ale za Cayennem... no za Cayennem taky asi ne... prostě bestseller... no bestseller asi taky ne... ale rozhodně by se mohl dost dobře prodávat
Zlatá je dobrá, když se umí používat. Jako dekor. Ne nosit cihlu pověšenou na řetězu na krku. Teď je IN stříbrná. Stříbrnou prý nic nezkazíš. Zkazíš. Některý auta v ní vypadají totálně lacině.
Já třeba taky neměl v hlavě obraz celýho zlatýho auta. Představoval jsem si dlouhý Cadillac v příplatkové bílé perleti a osazený logama z pravého zlata. Takových jezdí po USA dost a dost a vypadá to úchvatně. Jé, to jsem se zasnil.
Jen krátce. Manželce se moc líbilo, tak jsme ho koupili. Je super. Skvělá kvalita dílenského zpracování, jízdní vlastnosti (a ze skušenosti mohu říct, že rozhodně není jen silnici - když nám v lednu napadlo přes noc 50cm sněhu, tak jsem byl jeden z mála co jezdil - taky jsem ho dost dobře vyzkoušel na horách - řetězy jsem nepotřeboval, vyjel jsem všude). Z toho co píšu je vidět, že s ním jezdím i sám. Ano, protože mě to fakt překvapilo. Jedinou výtku mám ke spotřebe benzínového 2litru, ale ani průměr 10litrů není tragedie u auta s hmotností 1700kg - posádka. na dlouhé trasy používám sovje Mitsubishi, ale tohle je prostě auto pro volnej čas a fakt mohu jen chválit. O kvalitě a spolehlivosti asijských aut si mohou v Evrpolě nechat jen zdát. Vím o čem mluvím, jsou to zkušenosti i z německého trhu a se spolehlivostí a bezchybností v provozu německých značek, která jsou u nás v hvězdných výšinách. Vyzkoušejte si to a uvidíte sami, Hyundai je fakt dost progresivní značka a jde neustále nahoru.
No davam za pravdu. Sám som mal dve korejské auta a spokojnosť nadovšetko len lejem benzín a mením olej a ostatné prkotiny. Nejdem braniť nikoho ale fakt sa treba trochu zamysleť čo od toho auta očakavame. Ja vozím kadejaký materíal a už aj kombík je malý, ale to auto odviezlo xxx viac ako bola jeho cena a zarobilo si na seba a hlavne nikdy nesklamalo čo nemožem povedať napr o favorit a felicii čo jazdil. A dalšie auto bude tiež nie europske., ale japonske, potrebujem spolahlivosť aza primeranú cenu a to mi europske neda. Majte sa.
moc hnusnějších aut než je Elantra už se mi nevybavuje, snad jenom nějaká kia nebo jiný zvěrstvo. Díky Tucsonu si u mě Hyundaika mírně napravila reputaci...