Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Fiat Grande Punto: big brother

130 komentářů

to na prvni pohled z boku vypada jak Ford Focus
Ano podoba sa ale skor na Fiestu,....ale ina najkrajsie Punto ake kedy bolo
jak ford focus??ty si daj okuliare kolega ved to je krasne oble auticko...a ford je s tym svojim designom u mna totalne trapny. ten novy je hranaty a nepodareny..ako to moze niekto porovnat s Puntom III????
Je to focus, hlavne zo zadu. A z predu je to také pretransformované aston martin
tyve tohle byl presne muj prvni dojem
spis je to naopak - Focus okopiroval Punto uz davno a to samy udelal VW se Stilem...
Zase slyším"je jako focus"...je to ta samá písnička jako u Citroenu C4.Nechápu tyto názory..Tak zaprvé..Citroen je a vždy bude Citroen.Přinesl na silnice spoustu nových věcí,o kterých jiné automobilky neuvažovaly ani ve studijich.Tato fnačka má charisma jako málo která.A za druhé...zezadu nevypadá Punto jako Focus,ale Focus jako Punto.Ano Punto přišlo jako první a koncové světla posadila na sloupky a ke střeše.A nakonec..Punto vypadá skvěle a celkově držím Fiatu pěsti...myslím že se trefilo a byla by velká škoda pokud by tato značka zmizela. Hodně štěstí..
O mém dalším autě je rozhodnuto...
Taaaak, ale to písmeno "P" z nápisu Punto vzadu stylizované jako pajdulák za volantem, to mě fakt vzalo! Kouzelná drobnost. Jinak Punťa vypadá vážně skvěle. Hádám, budoucí prodejní trhák.
To, že není na výběr, je sprostá pomluva. Vždy je na výběr. Chcete chleba? Dnes se vyrábí dva druhy. Šedivý draplák. Ten, co nejde už druhý den strčit do úst. A pak můj oblíbenější. Měkčený bábovkoid. Hodně nadýchaný…mohli by ho dávat na špejli namísto cukrové vaty. Stejně tak auta. Vyrábí se hodně plastová a taky hodně hodně moc plastová. Ta druhá nesmíte nechat příliš dlouho bez dozoru poblíž pískoviště. Nějaký kojenec by si je totiž mohl splést se svým špapacím autíčkem. A zachraňujte pak svůj Smart nebo Saturn ze spárů rozjařeného děcka. Bude na vás řvát (při dnešní výchově navíc dost sprostě) a když nebudete dost rychlí, přiřítí se jeho matka s odbarvenýma vlasama a dostanete plastovým deštníkem po hlavě. No a následuje další úmorná cesta do showroomu. Nabídnou ti Punto. Bude velké jako tvůj poslední vůz nižší střední třídy, bude vybavené jako tvůj poslední vůz nižší střední třídy. Jenže stát bude taky stejně! Takže vydělal si na tom vůbec? Pokusí se ti nabídnout o 200 000 dražší verzi, která se bude lišit mohutným nelakovaným oplastováním. Potřeboval to snad někdy Wrangler nebo Defender v terénu? Vzadu bude nápis Punte Grande Cherokee. V té vyšší ceně se rozpustí i náklady na to, aby mohli testovací jezdci nadšeně v TV halekat, že projede i tam, kde Hummer ne. Money changes everything. Jako například u PSA. Pokud si připlatíš za dražší verzi Peugeotu nebo Citroenu, dostaneš dokonce lakovaná zpětná zrcátka. Teda….ehm….přesněji: jejich horní třetina bude lakovaná. A v naprosto vrcholné výbavě nebude v interiéru chybět plastové dřevo nebo plastový hliník. Tak teď přemýšlím, koho jsem tímhle příspěvkem ještě nenaštval….Nikdo mě nenapadá, takže vydržte kdyžtak do příštího dílu. Zatím pamatujte: PVC nelízat, PET lízat, ale s mírou.
Když jsme teda u toho lízání... tak bych měl taky jednu story... vlastně... to jsem tu už psal Heleď, to žes mě dostal Punte Grande Cherokee to tě neomlouvá z domácího úkolu - stačí když tisíckrát napíšeš - Lones miluje PUNTO (LHP - láska hoří plamenem, jak jsem psával na zdi).
Me jsi nenastval. V celku souhlasim, az na to zizani. Znam jich par, ktery rozhodne lizat, ale lizat s Mirou to NIKDY!
Je vidět, že každý si moje příspěvky vykládá jinak.
Mas mailik
myslím ze muzu jen souhlasit a dodat,ze neni vsechno zlate co se trpyti....
Jo, hergot, slez z nočníku, a nandej si dvojitý pemprsky. Protože z tohodle pořeza se nepodělá jen totální ignorant... Je to tady... evropskej koník od Říma. Nemá chybu. Mimo zpětnejch to uhrane každýho - bejka, tátu vod rodiny, co mu věřej, že dělá přesčasy, tomu, co ty přesčasy dělá opravdu, uhrane i sjetýho bohéma, uhrane i gigola, uhrane i rytíře noci, uhrane i tebe... Já čekal hodně, věděl jsem, že FIAT nemůže složit zbroj... neboť všichni jsme zbrojnoši královi... ovšem takovejhle výskok z nás nečekal asi nikdo... Jestli je tu někdo, komu se nelíbí, ať to podrobně napíše... jinak to vidím na defenestraci. Nebo kastraci. BRAVO PUNTO
mno, je to hezké auto, po delší době hezké malé(?)auto

ale že to sluníčko dneska pere, co
Že tys nevzal ty pemprsky? To "mno" nelze psát u PUNTA.
Výjimečně souhlasím GTI. Jenom počkejme s těmi soudy až jak nám vyklopí taky interiér. Aby nepřišlo podobné zklamání jako v případě pandy.... Levněji vypadající plasty totiž nemá ani embéčko. Teď mě sice asi ukamenujete, ale mě fakt nevím proč připomíná nižší a nataženější Colt CZT...
Neřeš, co ti to připomíná, fotky klamou. Ten vnitřek - Lones odborník na plasty ti vysvětlí, že je to jedno. Hlavně to chce pořádný sedačky. P.S. Jak vyjímečně...
S těmi chvalozpěvy a hrdinskými ódami na koncern nikdy souhlasit nebudu... To ode mne prosím nečekej!
Čas... čas hraje pro VW.
Ale běž do pr... s takovými příspěvky
Koukám ještě na ty zrcátka - a nakonec - i ty zrcátka jsou perfektní. A ten předek... ta světla... to je auto na lítačku.
Tak tak. Draze vypadají plast je oxymoron. Jako živá mrtvola. Ne že by nešlo vypozorovat nějaké rozdíly napříč auty, jenže se z toho stává univerzální nadávka s nespecifikovaným obsahem a velkou údernou silou. A auto vážně nevybírám podle druhu plastu. Čím míň plastu, tím líp.
Je pěkný. O tom není sporu. Ale ty přední světlomety jako z Maserati....nedevastují ony image Maserati? I když příkladů by tu bylo víc...Smart musel dostat světlomety z Mercedesu C, aby se prodával.
Jo, je těžké vykoumat nový tvar... Ale lepší z Maserati, než z Trabanta, ne? Navíc mu sluší...
...uz samotne slovni spojeni vypada divne...snad tedy radsi bravissimo
Tohle je prostě bezkonkurenční designový skvost. Nemá jedinou chybu. Teď zbývá jen ukázat interiér a sdělit ceny. Doufám, že budu obojím potěšen.
Bravo, bravissimo... auto je to moc pěkný, hlavně předek..... Maserati
Vypadá úžasně! V posledním Quattroruote je fotka i přístrojové desky. Je trochu konzervativnější, ale mě se líbí. Jsem zvědavej na oficiální fotky 5.dv. Jestli bude za dobrou cenu, tak je rozhodnuto!
Tak jsem ještě podrobně četl... i to porovnání rozměrů včetně národního pokladu Yarise... a pěkně nabral - o 30 cm delší jak Fabia... tak to mu bude určitě slušet... vyniknou boční linie. Pěknej rozvor... pánové, to bude koník.
Koukám GTI jaký máš vyhraněný názor na auta...u tebe jsou všichni koníci...divím se, ..no ale i tací jsou mezi námi.... .Smiř se s tím, že jsou dobrá, výborná,skvělá ale i nedokonalá auta.
GTI
Nepochopil jsem kam míříš.
Malý italský skvostík
paradicka znizene, cervene, velke strieborne kolieska a zlta nalepka na cumaku... to bude take male rozkosne "babyferrari"
Přesně nad tímto jsem přemýšlel, když sem ho viděl. V červené, s 18" kolama, snížit podvozek......ještě by to chtělo ten osmiválec z F430 a byla by to raket, ze které bysme se všecí posadili na *!!
mohli by spravit s puntom nieco podobne ako je clio sport. to bude potom zuzo
Auticko je to vskutku pekne, naozaj vydareny dizajn, len je este stale okolo neho vela nejasnosti. Niekde pisu, ze razvor ostal rovnaky (spolocny podvozok s Opel Corsa) a do dlzky narastol len o 8cm. Motory by mali dostat tazsie prevody - 1,2 ma mat 65koni, 1,4 80koni. Ostat ma 1,3JTD so 70konmi ale aj s 90konmi. Tak si vyberte... Mal som prvu generaciu Punto, teraz jazdim na Seicente, o 2 roky si nove Grande Punto urcite kupim, ale 5D kvôli rodine, huraaaa!
Tento vůz bude pro rok 2007 bojovat v MS RALLY! To se vsadte!
Dyť to je oficiální zpráva tak jaké ***??????
Akorát, že to nebude wrcko, ale S1600 nebo S2000.
Od roku 2007 má fiat punto jezdit WRC 4x4.
No vida, máš nějaký link? Škoda že Valentino nechce od motorek, jak ho Fiat lákal, to by byla teprv bomba.
Konečne po rokoch,od Bravy abrava, sa prejavila vo výtvore Fiatu južanská elegancia s dravosťou. Na pohľad je to krásne elegantná auto. Žiadna krabica. Uvidíme aká bude kvalita dielenského spracovania.
Di někam s dílenským zpracováním, tohle je auto pro lidi se srdcem. A s kvalitou je na tom fiat naprosto stejně jako ostatní evropa, ne-li líp...
Neni...bohuzel
majitel dvoumesicniho stila
Cože? A co tě trápí? Bosch, co? Tak v tom si jsou všichni rovni...
Ne, vážně, napiš co, jsi první nespokojenej člověk.
No prvni asi nebudu... mam stejne jako vsechny 1,4 s digiklimou auto bez klimatizace...pravdepodobne problem ridici jednotky klimatizace, servis zatim nedokaze opravit pripominam, ze tento motor se montuje nejmene rok do toho auta... docela mi taky vadej pazvuky z pravych dveri a dalsi drobnustky

Nechci aby to vypadalo, ze si jen stezuju, je to muj druhy fiat, ale cekal sem proste trosku vic...
Jak to myslíš, jako všechny??? O téhle závadě slyším poprvé, a věř mi, že o Stilu vím hodně...
Jestli je predchozi prispevek od tebe magicu, tak ti to opravdu verim Nicmene informace, ze se to tyka vsech stil 1.4 s autoklimou je od technika z Dojacka v Praze, tam jsem se take dozvedel ze tento problem je v soucasne dobe neresitelny Strucne se jedna o to ze RJ za okolnosti, ktere nastanou pri kazde jizde odpoji kompresor klimatizace a nedokaze ho zpatky zapnout, takze v pocasi jako je poslednich par dnu luxusni zalezitost...Kdyz budes mit zajem rad ti napisu vic, ale treba do diskuze o stilu, sem to myslim nepatri...
Příspěvek je ode mě, promiň, zapoměl sem se přihlásit. Tohle mě přijde přinejmenším podivné, nechápu souvislost s motorem 1.4 a klimou, to jako že to u jiných motorů nedělá? Vím o pár Activech 1.4 s dualklimou a fungují bez problému, stejně jako u JTDček, nebo u 1.6. Doporučuji ti obrátit se na Fiat ČR, tech. oddělení, což bych ostatně udělal okamžitě po tom, co by mě nějaký technik začal přesvědčovat, že je něco neřešitelné. Nejde o to, jestli to je, nebo není pravda, ale o to, ať se starají a kmitají, tys koupil auto s klimou, tak máš klimovat, jestli ne, předej auto do opravy, požaduj náhradní vozidlo a z tvého problému udělej problém jejich...
Aha tak tobe taky verim, ze fiatum rozumis je to vazne problem pouze 1.4, pravdepodobne je tam ta klima fakt jina nez v ostatnich modelech....kdybys chtel vedet vic tak mrkni sem
[odkaz]
pripadne na www.stilo.org tam je velmi dlouhy thread prave o teto klimatizaci
Aha, tak sem si garáž pročetl, tohle je pro mě fakt novinka, asi se to celkem tutlá. Navrhuju následující: pokud má prodejce férový přístup, zapůjčí ti po dobu opravy náhradní vozidlo, pokud ne, navrhuju vozidlo reklamovat řádnou cestou, tj. předat ho do servisu a čekat. Trvat na řádném odstranění, nikoli žádném náhradním řešení s tím, že pokud se to nepovede, nebo překročí zákonem stanovenou lhůtu na vyřízení, což je měsíc, budeš požadovat odstoupení od smlouvy, teda pokud není auto na leas. pak je to složitější. Myslím, že budou mít snahu se dohodnout, zároveň radím vstoupit do komunikace s Fiatem ČR, většinou skutečně řeší tyhle nepříjemné situace zapůjčením auta, samozdřejmě stejné, nebo vyšší kategorie a zdarma. Pokud to budeš chtít víc probrat, pošli mi soukr. zprávu.
dík,taky
Vypadá mile ale stejně je dravý jako šelma. Krásné prolnutí nenuceného sportovního vzhledu s rodinnou umírněností. Tohle musí oslovit snad každého. Otočím se za ním já i moje žena. Bravo Fiat jen tak dál, bude to trhák už se těším až tě uvidím naživo.
BRAVO,italskej design chytne za srdce,moc povedený tvary
kufor pre kabelku? miesto pre trpaslika?
Člevěk mohl uvažovat o koupi různého auta, ale myslím, že je vymalováno... Božinku, dej ať je rozumná cena...Rozumňoučká...Je jasné, že bude znatelně vyšší než je u dnešního Punta, zvláště, když to zůstane v nabídce, ale měla by být zase znatelně menší než je u Stila (tato cena je teď moc moc nízko). Tak uvidíme...
Asi se nebude prodávat stejně dobře jako Fabia a ani se na něj nebudou stát fronty jako na předrevoluční banány, ale určitě to bude trhat prodejní rekordy Fiatu!!! Kdyby se designové rysy Grande Punta pouzili i u ostatních osobních modelů Fiatu, byl by to krok srovnatelný s uvedenímm jednodílné masky u Audi!!! Vznikl by tak charakter, charakter, který by si rychle získal své stoupence....BRAVO FIAT!!!! BRAVO GIUGIARO!!!!
Myslis v Cesku nebu prodavat tak dobre jako fabie, ze? Myslim ze Fabie bude v Evrope rada, kdyz bude prodavat 10% toho co Punto
Přesně tak, myslel sem v česku.....
S použitím stejný masky s tebou souhlasit nemůžu! Mě je to odporný, vždyť je to pak jen pozměňování aut (viz nová Š Octavia)
..tak mi to takhle přijde, že jsme hrozně bohatej národ... tak na co si pořád stěžujem...??? Nebo všichni v ČR kupují věci a pořizují majetky jen podle úrovně okázalosti..?? je potřeba se opravdu tak předvádět v nablýskaných obrovských limuzínách nejlépe z dojčlandu..?? jestli jo.. tak pak nechci slyšet o závisti.. protože podle mě to všem kdo kupují podle kréda já na to mám ať to všichni vidí a není důležitý že to zrovna nepotřebuju.. protože ta závist asi lichotí a hladí ego právě těm co jsou intelektem téměř na dně... Tak jak to je... Jsme všichni tak bohatí a okázalí..?? že nic jiného než Cayenne nebo BMW 530d není dost dobrý... Co je to za hovadiny.. kufr jen pro kabelku... místo jen pro trpaslíka.... sakra vždyť to není SUV nebo MPV... je to malý auto do města a většinou pro jednoho max pro dva... Konečně je tu líbivé malé auto vedle suchýho pola nebo nemastné Fabie... a hloupý řeči na italský zpracování kvalitu a materiály.... čekáte luxus a snobství i od tohoto malýho auta..?? Kupovat to stejně nebude právě ten mentální gigant, kterej "musí mít tu okázalou značku"... v podobě Pola nebo podobných jako i Thalie... Komu by vadilo i když by měl na dražší auto jezdit Puntem...? Nevadilo by to tomu, co si na nic nepotřebuje hrát...... A věřte, že Punto bude hodně žhavý a o výkon motorů a celkových jízních vlastností se bát nemusíme.. tradičně budou na špici... Fakt jsme divnej národ...
Pěkně řečeno, ale tupost lkidí už mě dávno nepřekvapuje, jinak bych celý den nevyšel z údivu...
Jestli je tohle ještě Fiat, tak se začíná něco dít... Fakt povedený, myslím, že to trochu zavíří segmentem malejch autíček.. Paráda
GTI
Óóó, ty umíš napsat... no taky jsi to psal v pátek Jen bych doplnil - podle článku to je "velké" Punto, takže to bude auťák akorát. Ten národ... je to pochopitelné. Generace tu rozmělňovaly své touhy v marasmu doby. Takže teď jsme v etapě povolení uzdy a nikdo toho koně neovládá. Tvoří se morálka, etika, tvoří se společnost. Já miluju navíc malá auta- vždy se mi líbí potkat na silnici "nadupané" malé auto. Proto opakovaně píši - nekupujte nevybavené velké, kupujte malé, ale nadupané všim, včetně koženejch sedaček. Má to cenu. Trápit se ve velké limuzíně s motorem 1.4 je možné, ale rozkoš se nemůže dostavit... Jen snad soused by to mohl ocenit... za záclonou s vyceněným zubem.
Co je v životě důležité? Zda automobil, ktrým na místo dorazíme, či zážitky které nás tam čekají? Byl to moment,kdy jsem sám pochopil mentalitu jižních národů a začal obdivovat italské, španělské, řecké, francouzské ulice, které ovládly malé automobily. Pro životní prostředí dělají tito lidé více než si dokážeme představit. Nízkou pořizovací cenou, malou spotřebou a malou náročností na prostor, ať již při provozu nebo při parkování, činí život zejména ve městech dopravně snesitelným. Česká společnost, zdevastovaná komunismem a hladem po luxusu, bude potřebovat ještě několik generací, aby došla k poznání, které v některých vyspělých zemích patří k samozřejmostem.
to si nemyslím, otázka je aby luxus byl opravdu luxusem pro lidi co si to zaslouží. navíc lidi časem nezmění touhu po tom mít stále víc a lépe. ale tohle auto určitě najde ty správné zákazníky. podle "nestudiových" fotek na netu je to fakt hezkej kousek. co se týče interiéru nezbývá než věřit, že to nezkoňej když zvenku odvedli dobrou práci
..musím s tebou jen souhlasit... do jisté míry je auto odrazem osobnosti, ale v obou směrech.. dobrá i špatná.. jenže to bohužel nelze kombinovat zaráz... a ještě zareaguju na "Micek"a... každej se chce mít líp.. to určitě jo.., jenže někdo k tomu používá i rozum.. a ten rozumnej ví.. kde je jeho místo a žije podle toho - racionálně a snaží se stoupat vzhůru... A jak psal Saki.. moc dobře to napsal.. o těch zážitcích.. Vždy jde o to.. aby tě neruinovaly požitky kterých si dopřáváš.. tzn. že si koupíš třeba Golfa GTI, ale zadlužíš se tak.. že neděláš nic jinýho, než že pořád jen platíš a navíc když si k tomu pořídíš na splátky plasmu na zeď.. a kolo za 70tyček (ikdyž ti stačí bicykl za 25t)... i přesto, že je tvoje společenská a sociální úroveň ve slabým nadprůměru společnosti... Místo toho já bych raději jezdil tímhle Puntem a udělal si opravdu skvělou dovolenou mimo Evropu.. (např).. a k tomu dle mého názoru vyspělá (sociálně vyspělá) evropa už dozrála dávno.. (Míčku.. neber to prosím tě jako útok na tebe.. já jen napsal svůj názor na ten "luxus"..)..
ne to neberu, mě by stačilo i tohle Punto, přeci jen pěšky je to všude daleko a kolo to taky neni vždy ideální prostředek. souhlasím, že nejde jen o to jak cestujem, ale taky co v cíli cesty zažijem. na druhou stranu ne všude se hodí jet malým autem. byl jsem v Itálii (autobusem) a tam mě vozila kamarádka Twingem, a jezdilo se dobře i když už bylo značně vykloktaný a při 160 to krásně na autostradě vibrovalo, k tomu co psal Saki, já myslím, že malý auta k jihu patřej, a ono je to opravdu o mentalitě. italové jsou víc srdečný a ukecaný a u nás je auto víc bráno i jako symbol společenského statusu, ať ho ten člověk používá jak nesmyslně chce (viz spousta X5,M,apod. jezdících po Praze, který terén vidí jednou z půl roku)
Do jiste miry mas samozrejme pravdu, ale pausalne jsi odsoudil i ty, kteri maji auto jako konicka a zabavu. Proc by si nekdo nemohl koupit treba i luxusni nebo sportovni auto take proto,ze pro nej je vic nez jen priblizovadlo z A do B?
právě, prostě hodně lidem vč. mě se víc líbí spíše větší auta než malý. a možná by to tak nebylo, kdyby i malý auta byly tvarovány stylem příď- kabina-kufr a ne příď-kabina-nic (nepočítaje v to kombi).
Koncepce karoseri prid-kabina-kufr je mi take nejblizsi! Pro dolneni bezne tomu rikame sedan Jeste je mila koncepce prid-napulkabina-jakokurf Tomu zase rikame coupe
no jo ale to jsou normy třeba oktávka gen.1 je liftback a vpodstatě sedan, ale ten kufr je trochu kratší a pořád to vypadá dobře, a třeba M Coupé je hnus a pořád je to kupé, 911 je vlastně taky kupé ale má ubíhající záď řekněme do ztracena.. A MB CLS je sice sedan ale taky s takovou ubíhající zádí a přesto je krásnej..
jo napadá mě třeba miloučká Mazda 121, to má příď kabinu záď.. lze to nazvat sedan?.. no možná není praktická, ale to teď neřeším.
..jo a k tomu mám já zase moc rá😜 příď-nevím kde je kabina-vypadá to jako kufr a tomu se říká Cabrio Nebo taky příd-pořád příď-výloha-ne to bylo čelní sklo-menší autobus-vlastně kabina-pořád kabina-pořád kabina(už to vypadá na kombík)-zase ta výloha-a nic vysoko nad zemí a tomu zase říkám Range Rover
A teď mi takhle prosím popiš tohle: [odkaz]
no ty abys neměl zase něco extra...
Mám trochu úchylný vkus no. Před nákupákem budu zabírat pět míst napříč. Uznávám, že mě možná Punto ve vlásence předjede.
jestli myslíš tu krávu napravo, tak to se mi jeví jako limoSUV
..no a pak ještě... horko-v tom něco mokrýho-už sotva vidí-pořád to pije-na praci už sere-čekání skoro na zhyn-zase pije.. a tomu se říká Ciello
Tento tyden jsi vydrzel az do patku!!! Bezne byvas na slupky uz ve ctvrtek
ono je to nakonec jedno, dnes už asi nemaj pojmenování uspořádání karoserie moc smysl, spíš se auta nazývaj podle funkčnosti
Citace z článku o Fiatu Pandě - že? Jó, moc povedenej článek to byl.
[odkaz] když by se to rozšířilo pro tři vedle sebe, byla by to nová multipla
Ma to ale hacik.Vsetci dobre vieme ze Fiat alebo Alfa nie su ziadny borci v kvalite a spolahlivosti.Su stabilne v tabulkach J D Power a aj v EU.na poslednych miestach.Pekne auta to je fakt ale...V tej triede vladne Corolla neporazitelny vladca kvality a spolahlivosti...
Prectete si Svejka, panove. Tam se to pise jasne: "italsky zbozi stoji za h**no, i kdyby bylo pozlaceny". Jsou to zkusenosti rady generaci.
Ja sve zene koupim radeji novou fabku. Pochopitelne diesel.
Ada: hele, až se uklidníš a dočteš si Švejka, tak se prosímtě taky pouč něco o český mentalitě, ta je tam taky dost dobře popsaná. Vlezdo***ismus se tomu říká a teď je v módě vlezdo***izmus Němcům, tak si to užij. Já s italskym zbožím měl rozhodně míň problémů než s německym.
Tak na tento příspěvek tady všichni čekali
Tom: Bože JD Power, víš vůbec co to je? Je to spokojenost majitelů s autem jako s celkem tzn. auto, služby, servis a tak. A v letošním ročníku dělí první místo (tuším 82 😖 a poslední míst (asi 73 😖 nějakejch 10 %, tzn. že v podstatě rozdíl žádnej, výsledek? Všichni jsou s auty spokojený. Jinak ve statistikách spolehlivosti se často Italové dostávaj nad vaše německý modly a ikony, takže klid...
Každý J.D.Power není spokojenost zákazníků. Consumer Satisfaction Index (CSI) jo. Ne už Vehicle Dependability Study (VDS) a Initial Quality Study. IQS měří jen počet poruch za první 3 měsíce a VDS za první 3 roky. Jinak paušalizovat podle země jde dost těžko. Líp u jednotlivých značek, ale hlavně jsou rozdíly mezi modely. Například Mercedes: SL je velmi spolehlivé. ML a V dost mizerné.
Tak nějak, mě jen může trefit šlak, když někdo slyší nějakou zkratku a pak to používá jako zaříkávadlo aniž by tušil která bije.....
Pokial myslis ze Fiat je zaruka kvality tak je to tvoj nazor.Kazdy ma pravo na vlastny nazor.Ale nazor odbornikov ktori sa s tym zivia je docela iny.Fiat a Alfa su daleko od kvalitnych vyrobcou.To nie je moj nazor ale musis viac citat...
GTI
To je stále dokola - kolik bodíků v nějaké tabulce spolehlivosti získá auťák, podle toho ho tady posuzovat? To je stále dokola. Doby, dodo (dodělej doma) už jsou pryč. PRYČ. Co koupíš, koupíš dobře. Vybírej očima. Co tě ohromí, kup. A uvidíš, že budeš jen jezdit. Záruka je nejméně 2 roky (pozor - podnikatel žádnou zákonnou záruku nemá - musí si ji sjednat v kupní smlouvě, nebo se prodejce jednostranně musí k záruce zavázat, tedy samo písemně) tak co to tady máte pořád s kvalitou? Auta jenom jezděj. Jezděj bohužel i lidi, co necítí s autem. Když ho podtáčí, tak ať se pak nediví. Mimochodem - kolik km vám vydrží brzdové destičky?
GTI, tak tohle je blbé...Mě vydrží tak max 30 000...Jako gumy...To víš, já jezdím a cítím s autem...Když ono chce. Ono chce jít za plynem...Nebaví ho dojíždět na křižovatku na neutrál...Já bych to zvládl, ale ono NE! Ale KOTOUČE MÁM FURT PŮVODNÍ!!!!!
GTI
30 myslím ale je málo. Dobrzďuješ před křižovatkou motorem? Myslím tím, žda když tam máš 5ku, zda postupně řadíš na 4, 3 a pak teprve zabrzdíš, nebo z 5ky jdeš rovnou na brzdu a vyhazuješ pak na nautrál?
O destičkách přede mnou ani nemluv. Hádej proč každý třetí auto nám tu v ČR píská? A třeba v Německu skoro žádný? Já ti to povím. Dávají nám do aut levný šunty, který po pár kilometrech zeskelnatí a pak to píská. Naštěstí brzdí to plus mínus pořád stejně dobře. Ale tohle je vážně běžná praxe. Zkušenost: dvě značky, tři servisy. Všude dávají odpad. Posledně probíhal rozhovor v servisu asi takto: "Když oni šíleně pískají a jednou po dlouhým kopci se z nich i kouřilo." "No já vám je teda vyměním." "A budou už značkový?" "Budou lepčejší." A než začneš se svým, že tobě by to udělali jednou a už by tě tam neviděli nebo by si na ně podal přinejmenším žalobu tak věř, že jsou tu *skoro ve všech servisech a lepší je už zůstat u jednoho a toho pořádně zmáčknout. Zatím "lepčejší" nepískají. Jenže takhle tady pracují asi všichni. Človek aby nad nima pořád stál a pořád je nutil to opravovat. Jinak bysme neměli dům na betonu ale na drolícím se písku. Holt zlaté české ručičky.
GTI
Tohle mi udělat, už by mě tam neviděli... Jo, tohle je tedy hrozné... Ve značkovejch servisech si přece dovolit nemohou tam dávat destičky z okoralýho chleba... A ti co mají auto-raritu, ti musí tedy setsakra tohle sledovat... neboť destičky a ( ) musí vydržet pořádný tření...
No já bych se bál, že když mě neuvidí nikde, kde mi něco provedou, budu neviditelný ps: máš mail
Hele GTI , co si myslel tím ( )? No ony ty desky vydrží i víc než 30, ale to už je na hraně...popravdě, když sem zkoušel neznačkový desky, opravdu to pískalo a při brzdění z velký rychlosti to hučelo..Od tý doby zpět do značkovýho Fiat. Cena sice vyskoá,a le srovnají ti kotouče a desky už šlapou jak mají...To platí asi pro všechny značky, krom těch exotů... S tím dobržďováním...Když mám náladu tak podřazuji, ale většinou to znáš, 5ka neutrál. Brzda...Prudká k tomu... Ono se dá na desky fakt najet i 100 000, ale to musíš opravdu jezdit buď jak lenochod a nebo dlouhý štraky po dálnici...Nejlépe každý den Praha Brno ve 4 ráno (v jinou dobu brzdíš ještě víc než ve městě)
GTI
Já mám zažito to postupné podřazování, že mi to ani nepřijde... vlastně si neumím představit, že bych nepodřazoval... Tedy pokud nejde o nenadálou situaci. Neznám, že bych měnil destičky pod 80tisíc. Na gumy najedu tak 70. Přitom žádná brnkačka..., ale nehrabu a po zimě prohazuji předek se zadkem. Ty destičky (samozřejmě jen značkové) - rozhodující je řidič - styl jízdy... hlavně dobrzďování s pomocí motoru.
Čím více koníků, tím je potřeba brždění menší
Taky to tak dělám.
GTI
Jo. Když tak o tom přemýšlím, tak usiluji o co největší plynulost jízdy s přiměřenou akcelerací a "švihem". Jezdím a vlastně ani moc nebrzdím... neznám, že bych špatně najel do zatáčky.
A ked este trochu predvidas situaciu a zacnes vcas dobrzdovat motorom tak su ( ) na tu 80ku v pohode.
jo
Zda sa, ze koncern Fiat fakt tvrdo maka na tom aby sa dostal z problemov. Prave dnes sa ku mne dostala sprava, ze na IAA zvazuju predstavenie nastupcu Alfy 147 (ale bacha, zatial to nie je nic potvrdene!). Nova 149 by sa mohla predstavit bud v definitvnej seriovej podobe, alebo ako prototyp blizky seriovke.
Po oznameni, ze novy Fiat Panda SUV bude "official car" novej Bond-girl v buducorocnej bondovke Casino Royal, a minulorocnom podpise "Sedici" pod buduce ZOH, sa zda, ze Fiat vstava z mrtvych. A to je este stale v hre pre IAA aj nova Lancia Lybra. Normalne sa mi tato masivna produktovo-marketingova ofenziva zacina pacit. Bravo Lappo Elkan. Bravissimo!
GTI
Pozor na kvalitu.Taliani nikdy nevyrabali kvalitne a spolahlive vozy.Zlepsuju sa ako aj Korejci.Skuste sa pozriet aka bola spokojnost skutocnych zakaznikov s Fiatmi a Alfou.V UK su na poslednych miestach a to kazdy rok.V relacii Top Gear padali na Alfu vtipi ako volakedy na stare skodovky.Vydrzi to tak z autosalonu domov a mozno spatky do servisu.Viezol som sa v puntach a bravach to tam vrze a hrka a ta kvalita spracovania slabe.Je pravda ze sa zlepsuju ale to hadam vsetci...
Re: TOM : Pozor na kvalitu.Taliani nikdy nevyrabali kvalitne a spolahlive vozy

No to je tedy kapitální békovina.
Znám jiné statistiky spolehlivosti značek z UK - přímo od prodejců záruk na ojetá vozidla, tedy přesná statistika plnění pojistného. A Fiat je zde každoročně hodnocen v kvalitě na předních místech. Např. hned 2. za Mitsubishi.
Tedy žádné pocitové statistické paskvily o spokojenosti a jiných rozmarech. Je zajímavé, že se tyto statistiky konkrétních společností dosti výrazně rozcházejí s německými.
Na rozdíl od pisatele, jsem byl šest let majitelem Bravy - 100.000 km bez jediné poruchy. Bez vrzání a svelkou radostí z velmi příjemného svezení a z designově vydařeného dílka.
Co to plácám, plnění pojistného - samozřejmě jde o statistiku všech poruch a náhrad vyplacených těmito společnostmi.
Tyhle kydy o nějaké abstraktní nespolehlivosti u značky kterou sice vůbec nemám, ale jel jsem s někým jakousi plečkou kdysi kudysi, mě zcela neabstraktně s...u. Bravo Fiat, Bravissimo Punto.
Neviem na com si jazdil a je mi to jedno citaj a sleduj o automobiloch viac a mozno na to prides ze ludia ktori sa do toho viac rozumeju ako ty alebo ja ako vetcina co tu piseme vedia o com pisu.Aut je vela tak ako aj nazorov ale pravda je len jedna: Ked chces kvalitu nekupuj Fiat...Big is Japan...
Koukám, taky jedens názorem říká se, obecná pravda je a slyšel jsem. Pravda je taková, pokud chceš kvalitu, kup si cokoliv, všechno vydrží přibližně stejně.
Takže Japonec nikdy ani nakonec.
tak musim poznamenat ze niekto ma asi zle informacie alebo nema absolutne prehlad co sa tyka spolahlivosti automobilov.Japonske vozy su uz totiz dlhe roky a to podla velkych testovacich a nezavislych!!! organizacii ako su TUV Report alebo JD Power najspolahlivejsie!!! Kde je tvoj fiat??? Vzhladom k tomu ze (nie asi)urcicite nemas o diani vo svete automobilizmu ani sajnu ti je dalsie podrobnosti zbytocne vysvetlovat, poviem len jedno, chod si kupit tu svoju daciu, fiat alebo co to uz chces a prajem ti vela prijemnych starosi z ich prevadzkou. Adios Amigos...
Hmmm to toho moc neznáš chlapče v JD Power ani TUV není sice Fiat na prvních místech, ale důležitý je, že rozdíl mezi prvním a posledním je v řádek několika procent, takže to byl význam toho, proč jsem říkal kup si co chceš?
Jinak si běž koupit co chceš a to co si koupim já, nech laskavě na mě. A to že uvádíš dvě statistiky, nezhnamená, že máš přehled, já vím ještě o spoustě dalších, ale to víš to my bez přehledu nechápem. Přeju ti dál sladký život v arogantní nevědomosti.
Jo a nezapomeň si hadr, až se z těch Japonců uděláš, abys to měl čím utřít
Si chytri ako italske radio.Kup si italske makaroni to vedia robit lepsie ako Fiaty.Fiat je ako hrkajuca lastura...Ked chces kvalitu kup si Corollu alebo Hondu a zabudnes na hrkalky z Italy...BIG IS JAPAN...
Hele koukám, že hadr už si asi použil co? Já ty co si chytrej jak rejžový semínko náhodou italský auto mám, shodou okolností Punto I, jaksi už ho mám 8 let a nějak mi nechce zlobit a hrkat. Tak to nepřeháněj s tim sluníčkem, to vycházející snad tolik nepálí abys plácal takový nesmysly
Hele Tom, to je jedna pitomost za druhou. Doufám, že ti alespoň zdravíčko slouží. Jestli ano, kup si Punto a budeš zase Happy
Punto si nikdy nekupim a ked ho nahodou vyhram na loterii tak ti ho darujem za basu piva.Fiat aj s Alfou su absolutne nespolahlive auta to na tom nezmenis ani ty ani ja , zmenit to mozu len Taliani a tym sa moc nedari.Tak ze: BIG IS JAPAN...
Není nic potřeba měnit ty Einsteine a slovo absolutně radši taky nepoužívej, bo asi nevíš co to znamená. Kup si Corollu , užívej si hnusnej interiér, průměrný jízdní vlastnosti, nudnej exteriér a pocit, že to je spolehlivý a neotravuj
kamarád ma ´tvrdé´ punto a chce sa tej ´hrkálky´ zbavit.ja mam suzuki a nevie si to vynachvalit.taliani možu ist do zadku oproti japoncom.moj nazor...
Stylisticky najkrajsie Punto, ak by som mal prirovnavat zadok reze fakt k zmensenine focusa predchadzajucej generacie/ ten novy stylisticky zapada pod priemer/ a spredu keby ze ho vidim ako z vlaku tak crtami k ludovemu Aston Martin.
MOžETE HOVORIť čO CHCETE ALE TALIANI MAJú NAJKRAJší DIZAJN !!!!!
Dočetl jsem příspěvky a hrůza!!! Jednak: nové Punto je nádhera. Za druhé: kdo z těch,co tady omílají nespolehlivost FIATů, má s Fiatem zkušenosti? Mám Punto II a jediná výtka je ne ke kvalitě, ale zpracování detailů. Jinak Punto jezdí jedna báseň! Mám 1,2 8V a i s tak slabým motorem mám gumy na 20000 km. Auto na hraní. A s rodinou pohodová jízda, nízká spotřeba. Sice bych chtěl Astru GTC, ale uvidíme...
Tiez mam Punto II 1,2 8V , je to moj 3 Fiat, mal som aj ine auta, ale ked porovnam cenu nakupu, spracovanie, priestor, spotrebu, zostanem pri nom a dalsi autak zostane asi Punto III, paci sa mi design, je to take hrave - drave : ) auticko. A bude mat radost rodina, ale ja tiez...